abonnement Unibet Coolblue
pi_185250166
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

En nu? Samen wat doen? ;)
Denk gewoon lekker lezen in de tuin :)
pi_185250181
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Fijn *O*
Ja ik koop ook echt altijd mijn brillen daar. Geloof dat ze nu ook wel allemaal pastelkleuren hebben, dus dat is wel mijn ding.

Oeh dus ook lekker samen genieten van het weer dan @:Sarabi?
Yes :Y
Jammer dat de ijssalon pas morgen open is.
pi_185250212
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes :Y
Jammer dat de ijssalon pas morgen open is.
Dat is wel jammer ja. De populaire ijssalon in Hoenderloo waar altijd kilometers rij staat gaat ook morgen maar vervroegd al open. Maar samen chillen in de tuin is ook fijn O+
pi_185250430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mis je werk of vind je het wel fijn zo? Afgezien van de heup natuurlijk :P
Ik mis m'n vaste cliënten wel waar ik al jarenlang kom......maar ben vooral veel te ongeduldig voor dit niks doen :+
pi_185250663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik mis m'n vaste cliënten wel waar ik al jarenlang kom......maar ben vooral veel te ongeduldig voor dit niks doen :+
Geen hobby? :P
pi_185250692
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen hobby? :P
Nee niet echt.......normaal geen tijd/rust voor dus kan daar nu dan ook niet ineens aan beginnen.......maar ik vermaak me wel hoor :)
pi_185253356
Boerenbond leeggekocht, binnenkort maar eens in de tuin aan de gang.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:46:08 #133
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185253490
Ga met m'n vriendengroep carnaval vieren (voor het eerst sinds jaren), maar m'n beste vriendin wil ook mee. Klinkt onaardig, maar ik wil haar buiten de groep houden omdat ik bij hen echt 100% mezelf kan zijn. Heb haar 1 keer een avondje meegenomen en ze eiste gelijk alle aandacht op. En zo gaat dat altijd bij haar (m'n vrienden vonden haar ook beetje too much).
En wil ook geen avond alleen met haar, want ik heb gewoon ontzettend zin om met de groep mee te gaan. Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.
Weet niet wat ik nou moet doen..
Nu klink ik echt als een bitch wss, maar moest dit even kwijt I'm sorry :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185253635
Je klinkt inderdaad als een little bitch ;) maar ranten mag altijd
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:54:19 #135
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185253642
Bespreekbaar maken? Neem aan dat ze uit zich zelf anders ook wel zal vragen hoe en wat als je niet meer erover begint. Linksom of rechtsom is de uitkomst toch beide klote.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:58:57 #136
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185253729
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef Sarabi het volgende:
Je klinkt inderdaad als een little bitch ;) maar ranten mag altijd

En ik ben echt geen bitch, voel me vet schuldig. Maar ik weet dat als zij meegaat mijn avond niet leuk wordt en ik weer op de achtergrond sta. En die tijd wil nou wel eens achter me laten.

quote:
6s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
Bespreekbaar maken? Neem aan dat ze uit zich zelf anders ook wel zal vragen hoe en wat als je niet meer erover begint. Linksom of rechtsom is de uitkomst toch beide klote.
Ja het is hoe dan ook niet leuk. Zal het op een zo min mogelijk lullige manier moeten brengen.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185253898
Maar je noemt haar je beste vriendin, waarom?
Lijkt niet echt alsof je haar leuk vind.
pi_185254031
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ga met m'n vriendengroep carnaval vieren (voor het eerst sinds jaren), maar m'n beste vriendin wil ook mee. Klinkt onaardig, maar ik wil haar buiten de groep houden omdat ik bij hen echt 100% mezelf kan zijn. Heb haar 1 keer een avondje meegenomen en ze eiste gelijk alle aandacht op. En zo gaat dat altijd bij haar (m'n vrienden vonden haar ook beetje too much).
En wil ook geen avond alleen met haar, want ik heb gewoon ontzettend zin om met de groep mee te gaan. Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.
Weet niet wat ik nou moet doen..
Nu klink ik echt als een bitch wss, maar moest dit even kwijt I'm sorry :')
Als je dit zo schrijft snap ik niet dat je haar je beste vriendin noemt?
pi_185254057
Ik had vroeger een beste vriendin tijdens mijn schooltijd. Zij ging voor alles en iedereen. En het was altijd leuk met haar als we samen waren. Was geen gelegenheid waarbij ik had gedacht dat ze daar niet welkom was.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:23:12 #140
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185254179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Sarabi het volgende:
Maar je noemt haar je beste vriendin, waarom?
Lijkt niet echt alsof je haar leuk vind.
We kennen elkaar al heel erg lang, en we gaan altijd leuke dingen doen. Maar ze heeft nou eenmaal een karakter die mij heel erg overschaduwd. Alle jongens (en meisjes) zien haar staan, en daar geniet ze van.
Het is een lieve meid, maar soms heb ik gewoon de behoefte dingen zonder haar aanwezigheid te doen, omdat ik dan een keer niet volledig op de achtergrond sta.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185254186
Aankomende vrijdag een mega lang diner van 17:30 tot 23:30 met vriendin. Zaterdagmiddag lekker niks en dan zaterdagavond met vriend afgesproken die altijd gekke shit wil doen. Zondag weer met haar. Dat is mijn spannende planning voor aankomend weekend. :)
pi_185254218
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:23 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

We kennen elkaar al heel erg lang, en we gaan altijd leuke dingen doen. Maar ze heeft nou eenmaal een karakter die mij heel erg overschaduwd. Alle jongens (en meisjes) zien haar staan, en daar geniet ze van.
Het is een lieve meid, maar soms heb ik gewoon de behoefte dingen zonder haar aanwezigheid te doen, omdat ik dan een keer niet volledig op de achtergrond sta.
Maar als de verhouding zo zijn dan kan het toch nooit je beste vriendin zijn?
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:31:23 #143
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185254310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar als de verhouding zo zijn dan kan het toch nooit je beste vriendin zijn?
Heb dat altijd prima gevonden, omdat ik liever ontzichtbaar was vroeger. Nu ben ik op een punt dat ik dat niet meer wil zijn. Heb niet echt veel meiden waar ik vriendinnen mee ben, en iedereen heeft wel behoefte aan een beste vriend (toch?). We kennen elkaar door en door, maar heb ontdekt dat een keer niet op de achtergrond staan ook best leuk kan zijn. Niet dat ik alle aandacht op mezelf gevestigd wil hebben, maar gewoon helemaal mezelf kan zijn
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185254336
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Heb dat altijd prima gevonden, omdat ik liever ontzichtbaar was vroeger. Nu ben ik op een punt dat ik dat niet meer wil zijn. Heb niet echt veel meiden waar ik vriendinnen mee ben, en iedereen heeft wel behoefte aan een beste vriend (toch?). We kennen elkaar door en door, maar heb ontdekt dat een keer niet op de achtergrond staan ook best leuk kan zijn. Niet dat ik alle aandacht op mezelf gevestigd wil hebben, maar gewoon helemaal mezelf kan zijn
Nou ja een beste vriendin is vrijwel de perfecte vriendin. Het is niet een beste vriendin omdat je geen andere hebt :P
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:39:42 #145
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185254443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja een beste vriendin is vrijwel de perfecte vriendin. Het is niet een beste vriendin omdat je geen andere hebt :P
Ze is niet perfect, maar dat ben ik ook niet.
Het enige ding is dat ik dit keer iets zonder haar wil doen. Ben vaak afhankelijk van haar geweest als ik iets leuks wilde doen, maar dat hoeft nu niet.
We kennen elkaar al heel erg lang, hebben veel meegemaakt en we zijn er voor elkaar, dus ze blijft mijn beste vriendin.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185254454
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ze is niet perfect, maar dat ben ik ook niet.
Het enige ding is dat ik dit keer iets zonder haar wil doen. Ben vaak afhankelijk van haar geweest als ik iets leuks wilde doen, maar dat hoeft nu niet.
We kennen elkaar al heel erg lang, hebben veel meegemaakt en we zijn er voor elkaar, dus ze blijft mijn beste vriendin.
Oke.
pi_185254479
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ze is niet perfect, maar dat ben ik ook niet.
Het enige ding is dat ik dit keer iets zonder haar wil doen. Ben vaak afhankelijk van haar geweest als ik iets leuks wilde doen, maar dat hoeft nu niet.
We kennen elkaar al heel erg lang, hebben veel meegemaakt en we zijn er voor elkaar, dus ze blijft mijn beste vriendin.
Dus toen jij haar nodig had was ze goed genoeg.
Nu het andersom is wil jij er niet voor haar zijn....

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig zeggen ze ook wel.
pi_185254512
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
Zij heeft verder geen vrienden, alleen haar vriend en die gaat nooit de deur uit. Aan de ene kant zielig, aan de andere kant heeft ze hier zelf voor gekozen.

Dit had ze dus vroeger ook tegen jou kunnen zeggen.
pi_185254529
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit had ze dus vroeger ook tegen jou kunnen zeggen.
Laat het gaan :)

De definitie van vriendschap is niet voor iedereen het zelfde denk ik.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:49:32 #150
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185254574
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit had ze dus vroeger ook tegen jou kunnen zeggen.
En dan geef ik haar groot gelijk. Was ook enigzins mijn eigen keus.
Het is wel waar wat jullie zeggen, het is ook bitchy van mij dat zie ik ook wel in.
Kan haar in ieder geval 1 avond meenemen, heeft ze ook een leuke avond gehad.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')