Haha ja maar wel rustig aan doen met opeten anders zit die 25kg die ik ben afgevallen er zo weer aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel lekker een voorraad aanleggen op die manier
Kan prima, is allebei chocolaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pepernoten naast paaseitjes
Leuk idee! Oh wacht......ik ben geen manquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
True, dat scheelt wel![]()
Trouwens, wat vinden jullie (vooral de mannen)? Vriend en ik hebben elkaar tot nu toe iedere week gezien. Nu gaat hij dus twee weken naar het buitenland. Ik wilde hem misschien een kaartje of briefje meegeven om daar open te maken als hij me mist. Leuk idee of too much?
Leuk idee, ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie (vooral de mannen)? Vriend en ik hebben elkaar tot nu toe iedere week gezien. Nu gaat hij dus twee weken naar het buitenland. Ik wilde hem misschien een kaartje of briefje meegeven om daar open te maken als hij me mist. Leuk idee of too much?
Je kent hem zelf het beste natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Dat is zoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kent hem zelf het beste natuurlijk
Je kent je lover zelf het beste tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:01 schreef quickstepster het volgende:
Zou het dan eerder in zn koffer doen zonder dat hij het weetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is zomaar eens vragen aan anderen kan ook geen kwaad
Als Ajax gewoon ff met 3-0 wint ofzo en er geen verlenging komt kan ik iig op tijd naar bedquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 05:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Als Ajax gewoon ff met 3-0 wint ofzo en er geen verlenging komt kan ik iig op tijd naar bed
Maar gaat me meer om dat ik dan zo weinig energie heb voor die afspraken zelf dan
Haha dat drink ik niet, maar zou er haast aan beginnen somsquote:Op woensdag 27 februari 2019 06:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Gewoon volladen met koffie is ook een optie natuurlijk
Moet je werken? Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:09 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen all!jammer van de slaapproblemen. Mijn probleem was mijn wekker
had nog wel langer willen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |