Eenden kunnen ook homo zijn. Blijf het vreemd vinden dat het niet al eerder in de strip voorkwam. Net zo als bij die Disneyfilm. Homoseksualiteit is toch iets heel normaals. Waarom dan net doen of het niet bestaat.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin. Het is een eend. Straks moet hij ook nog een broek aan...
Omdat er nog steeds veel hardwerkende Nederlanders zijn die daar heul erg van in de war raken.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Morrigan het volgende:
Eenden kunnen ook homo zijn. Blijf het vreemd vinden dat het niet al eerder in de strip voorkwam. Net zo als bij die Disneyfilm. Homoseksualiteit is toch iets heel normaals. Waarom dan net doen of het niet bestaat.
Omdat de DD helemaal niet over liefde of sex gaat. Ook niet tussen hetero's. En kom nu niet aan met het gedoe tussen Donald en Katrien en Guus Geluk, dat zijn speldenprikjes. Het is niet van belang. Het is een stripverhaal. Voor kinderen.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eenden kunnen ook homo zijn. Blijf het vreemd vinden dat het niet al eerder in de strip voorkwam. Net zo als bij die Disneyfilm. Homoseksualiteit is toch iets heel normaals. Waarom dan net doen of het niet bestaat.
Doe niet zo krampachtig joh. Ook in de DD gaan verhalen wel eens over de liefde en dan niet alleen over Katrien en Donald/Guus.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat de DD helemaal niet over liefde of sex gaat. Ook niet tussen hetero's. En kom nu niet aan met het gedoe tussen Donald en Katrien en Guus Geluk, dat zijn speldenprikjes. Het is niet van belang. Het is een stripverhaal. Voor kinderen.
Mwah.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat de DD helemaal niet over liefde of sex gaat.
Dat blijkt al in dit topic.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds veel hardwerkende Nederlanders zijn die daar heul erg van in de war raken.
Mwa. Carl Barks en Don Rosa hadden verhalen die voor zowel kinderen als volwassenen zeer plezier waren om te lezen. Een beetje zoals sommige cartoons voor zowel 4 als 40-jarigen leuk zijn om te kijken doordat ze er kleine grapjes/details in stoppen die leuk zijn voor beiden.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervelend dat jij je als 40-plusser niet langer kan identificeren met een stripje dat is gericht op kleine kinderen.
Dat had je ook al voor dit nieuws over de DD.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:48 schreef LXIV het volgende:
Van mij hoeven afwijkende vormen van seksualiteit helemaal niet in de Donald Duck behandeld te worden. Het is sowieso al afwijkend genoeg, met een eend die drie neefjes heeft maar geen vrouw en een Oma Duck die geen man heeft maar wel van allerlei eenden de oma is en Katrien die af en toe flirt met een wolf of een hond. Het enige echtpaar dat ik zo kan bedenken is Karel Paardepoot en zijn vrouw
Dat eeuwige gedram, gedram, gedram om alles, alles, alles om het thema lolibi te laten draaien. Op deze manier begin ik juist een hekel te krijgen aan dat soort lui.
Of wat te denken van Joe Carioca, de ouwe womenizer.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat had je ook al voor dit nieuws over de DD.
Overigens klopt het ook niet wat je stelt. Er zijn wel degelijk families in Duckstad dan wel personages die nu volwassen zijn maar wel 'gewoon' een vader en moeder hebben.
Bijvoorbeeld Gideon Duck en ook een klasgenootje van Kwik, Kwek en Kwak (naam even kwijt, als ik tijd heb ga ik het opzoeken).
Er zijn ook zeker meer stelletjes of liefdesverhalen. Denk aan Mickey en Minnie, maar ook Klaartje Kip die een tijdje de geliefde van Panchito was.
Ja, de opvatting dat homo's heel normaal zijn is schadelijk voor de ontwikkeling van een kind natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ook erg bijzonder dat dat kind zich laat gebruiken voor de propaganda van moeders. Bizar, een bezoekje van de kinderbescherming zou geen kwaad kunnen.
Lees maar wat je wil lezen, joh. Dat stond er in elk geval helemaal niet. Ik ben er klaar mee alles maar te moeten verduidelijken woord voor woord voor onze tere zieltjes die dit soort dingen toejuichen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, de opvatting dat homo's heel normaal zijn is schadelijk voor de ontwikkeling van een kind natuurlijk.
FOK! weer op zijn best dit hoor, Jezus.
Misschien moet jij als volwassen man je niet zo druk maken om een blad voor kinderenquote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef LXIV het volgende:
En religie? Moet dat ook in de DD? Want dat bestaat in de echte wereld ook. Dat Guus Geluk katholiek is en Donald Duck atheïst en Katrien vrijzinnig gereformeerd. En moslims en moskeeen en kerken en synagogen en eenden met hoofddoekjes die boos worden als Donald zonder onderbroek door hun wijk loopt. Kom op, please...
Laten we alle grotemensenonzin aub buiten de DD houden en een gewone vrolijke, onbekommerde fantasiewereld laten zien. Zonder seksuele afwijkingen, kanker, religie, etc.
Dat is toch die kerel die bij Scheire en de Schepping is geweest vanwege zijn ontdekking van een mannetjes eend die een dode mannetjes eend neukt?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Om het een beetje naturalistisch te houden lijkt me het een goed idee als Kees Moeliker de scenaristen van deskundig advies zou voorzien, dan kunnen het nog spannende verhalen worden.
Jup, dat heeft mij als zolderkamerbeta nog heel wat plakkerige tissues opgeleverd, dit lijkt me een mooie aangelegenheid om dezelfde geilheid nog eens te beleven.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch die kerel die bij Scheire en de Schepping is geweest vanwege zijn ontdekking van een mannetjes eend die een dode mannetjes eend neukt?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |