abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2019 @ 17:39:55 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185238553
Ben benieuwd naar de vriend van Bolderbast, meppen die met zijn tweeen Donald in elkaar? Of wordt Guust helemaal verliefd op Gijs Gans? Lijkt me wel een koppeltje. Katrien en Zwarte Magica? Samen op de motor, euh, bezem
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185238898
Jaja nog ff en de eerste burka zal wel in het blad verschijnen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185238901
Wat een onzin. Het is een eend. Straks moet hij ook nog een broek aan...
pi_185238932
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin. Het is een eend. Straks moet hij ook nog een broek aan...
Eenden kunnen ook homo zijn. Blijf het vreemd vinden dat het niet al eerder in de strip voorkwam. Net zo als bij die Disneyfilm. Homoseksualiteit is toch iets heel normaals. Waarom dan net doen of het niet bestaat. :?
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 25 februari 2019 @ 18:07:39 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_185239013
quote:
15s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Morrigan het volgende:
Eenden kunnen ook homo zijn. Blijf het vreemd vinden dat het niet al eerder in de strip voorkwam. Net zo als bij die Disneyfilm. Homoseksualiteit is toch iets heel normaals. Waarom dan net doen of het niet bestaat. :?
Omdat er nog steeds veel hardwerkende Nederlanders zijn die daar heul erg van in de war raken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_185239031
quote:
15s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Omdat de DD helemaal niet over liefde of sex gaat. Ook niet tussen hetero's. En kom nu niet aan met het gedoe tussen Donald en Katrien en Guus Geluk, dat zijn speldenprikjes. Het is niet van belang. Het is een stripverhaal. Voor kinderen.
pi_185239092
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Omdat de DD helemaal niet over liefde of sex gaat. Ook niet tussen hetero's. En kom nu niet aan met het gedoe tussen Donald en Katrien en Guus Geluk, dat zijn speldenprikjes. Het is niet van belang. Het is een stripverhaal. Voor kinderen.
Doe niet zo krampachtig joh. Ook in de DD gaan verhalen wel eens over de liefde en dan niet alleen over Katrien en Donald/Guus.

Daarbij heeft de DD altijd ingespeeld op structurele veranderingen in de maatschappij en daar hoort dit ook bij.

Heb je er problemen mee?
Dan moet je niet de DD lezen.
pi_185239121
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Omdat de DD helemaal niet over liefde of sex gaat.
Mwah. :') Niet over seks, wel over liefde en jaloezie.
pi_185239123
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat er nog steeds veel hardwerkende Nederlanders zijn die daar heul erg van in de war raken.
Dat blijkt al in dit topic.
pi_185239289
Dus straks staat op één plaatje twee vrouwen in plaats van een man en een vrouw en de angstigen spreken alweer van een groot vooropgezet plan om kleine kinderen te indoctrineren. :')
pi_185239305
:')

Deze wereld ;(
pi_185239318
Ook erg bijzonder dat dat kind zich laat gebruiken voor de propaganda van moeders. Bizar, een bezoekje van de kinderbescherming zou geen kwaad kunnen.
pi_185239416
Tsss VOORBIPS!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185239503
Wordt Donald Duck een lesbische transseksueel?
pi_185239526
quote:
9s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vervelend dat jij je als 40-plusser niet langer kan identificeren met een stripje dat is gericht op kleine kinderen.
Mwa. Carl Barks en Don Rosa hadden verhalen die voor zowel kinderen als volwassenen zeer plezier waren om te lezen. Een beetje zoals sommige cartoons voor zowel 4 als 40-jarigen leuk zijn om te kijken doordat ze er kleine grapjes/details in stoppen die leuk zijn voor beiden.

De doelgroep blijft kinderen maar ik denk dat er wel iets te zeggen valt voor teruglopend niveau wat betreft de huidige generatie DD-verhalenschrijvers.
Conscience do cost.
pi_185239547
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:48 schreef LXIV het volgende:
Van mij hoeven afwijkende vormen van seksualiteit helemaal niet in de Donald Duck behandeld te worden. Het is sowieso al afwijkend genoeg, met een eend die drie neefjes heeft maar geen vrouw en een Oma Duck die geen man heeft maar wel van allerlei eenden de oma is en Katrien die af en toe flirt met een wolf of een hond. Het enige echtpaar dat ik zo kan bedenken is Karel Paardepoot en zijn vrouw
Dat eeuwige gedram, gedram, gedram om alles, alles, alles om het thema lolibi te laten draaien. Op deze manier begin ik juist een hekel te krijgen aan dat soort lui.
Dat had je ook al voor dit nieuws over de DD.

Overigens klopt het ook niet wat je stelt. Er zijn wel degelijk families in Duckstad dan wel personages die nu volwassen zijn maar wel 'gewoon' een vader en moeder hebben.
Bijvoorbeeld Gideon Duck en ook een klasgenootje van Kwik, Kwek en Kwak (naam even kwijt, als ik tijd heb ga ik het opzoeken).

Er zijn ook zeker meer stelletjes of liefdesverhalen. Denk aan Mickey en Minnie, maar ook Klaartje Kip die een tijdje de geliefde van Panchito was.
pi_185239799
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:46 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dat had je ook al voor dit nieuws over de DD.

Overigens klopt het ook niet wat je stelt. Er zijn wel degelijk families in Duckstad dan wel personages die nu volwassen zijn maar wel 'gewoon' een vader en moeder hebben.
Bijvoorbeeld Gideon Duck en ook een klasgenootje van Kwik, Kwek en Kwak (naam even kwijt, als ik tijd heb ga ik het opzoeken).

Er zijn ook zeker meer stelletjes of liefdesverhalen. Denk aan Mickey en Minnie, maar ook Klaartje Kip die een tijdje de geliefde van Panchito was.
Of wat te denken van Joe Carioca, de ouwe womenizer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_185239818
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ook erg bijzonder dat dat kind zich laat gebruiken voor de propaganda van moeders. Bizar, een bezoekje van de kinderbescherming zou geen kwaad kunnen.
Ja, de opvatting dat homo's heel normaal zijn is schadelijk voor de ontwikkeling van een kind natuurlijk.

FOK! weer op zijn best dit hoor, Jezus.
  maandag 25 februari 2019 @ 19:04:29 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185239845
En religie? Moet dat ook in de DD? Want dat bestaat in de echte wereld ook. Dat Guus Geluk katholiek is en Donald Duck atheïst en Katrien vrijzinnig gereformeerd. En moslims en moskeeen en kerken en synagogen en eenden met hoofddoekjes die boos worden als Donald zonder onderbroek door hun wijk loopt. Kom op, please...

Laten we alle grotemensenonzin aub buiten de DD houden en een gewone vrolijke, onbekommerde fantasiewereld laten zien. Zonder seksuele afwijkingen, kanker, religie, etc.
The End Times are wild
pi_185240060
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, de opvatting dat homo's heel normaal zijn is schadelijk voor de ontwikkeling van een kind natuurlijk.

FOK! weer op zijn best dit hoor, Jezus.
Lees maar wat je wil lezen, joh. Dat stond er in elk geval helemaal niet. Ik ben er klaar mee alles maar te moeten verduidelijken woord voor woord voor onze tere zieltjes die dit soort dingen toejuichen.

Misschien kan jij ook naar dat 'andere' sneeuwvlokjes forum waarin je niet hoeft om te gaan met andere meningen als de jouwe :).
  maandag 25 februari 2019 @ 19:20:13 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185240241
Om het een beetje naturalistisch te houden lijkt me het een goed idee als Kees Moeliker de scenaristen van deskundig advies zou voorzien, dan kunnen het nog spannende verhalen worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_185240258
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef LXIV het volgende:
En religie? Moet dat ook in de DD? Want dat bestaat in de echte wereld ook. Dat Guus Geluk katholiek is en Donald Duck atheïst en Katrien vrijzinnig gereformeerd. En moslims en moskeeen en kerken en synagogen en eenden met hoofddoekjes die boos worden als Donald zonder onderbroek door hun wijk loopt. Kom op, please...

Laten we alle grotemensenonzin aub buiten de DD houden en een gewone vrolijke, onbekommerde fantasiewereld laten zien. Zonder seksuele afwijkingen, kanker, religie, etc.
Misschien moet jij als volwassen man je niet zo druk maken om een blad voor kinderen ;)

Ik zie een lesbische koppel nou ook niet als 'grotemensenonzin' en gaat ook niet in tegen het beeld van een vrolijk en onbekommerde wereld.
(Tenzij je een afgunst hebt tegen LHBT'ers, maar dat is niet het probleem van de DD maar van diegene zelf).
  maandag 25 februari 2019 @ 19:21:46 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185240277
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Om het een beetje naturalistisch te houden lijkt me het een goed idee als Kees Moeliker de scenaristen van deskundig advies zou voorzien, dan kunnen het nog spannende verhalen worden.
Dat is toch die kerel die bij Scheire en de Schepping is geweest vanwege zijn ontdekking van een mannetjes eend die een dode mannetjes eend neukt? _O- _O- _O-

Edit: ja dus _O- _O- _O- _O- _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 februari 2019 @ 19:24:13 #149
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185240339
quote:
6s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is toch die kerel die bij Scheire en de Schepping is geweest vanwege zijn ontdekking van een mannetjes eend die een dode mannetjes eend neukt? _O- _O- _O-
Jup, dat heeft mij als zolderkamerbeta nog heel wat plakkerige tissues opgeleverd, dit lijkt me een mooie aangelegenheid om dezelfde geilheid nog eens te beleven.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 25 februari 2019 @ 19:24:56 #150
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_185240357
Rare mensen die zich net zo druk maken over hun seksualiteit als normale mensen over hun Intertoysbonnen. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')