Gaan ze trouwens ook een groep potenrammende nektasjes met bontkraagjes invoeren, als het toch een afspiegeling moet zijn van de maatschappijquote:Op maandag 25 februari 2019 22:06 schreef bamibij het volgende:
'Gendergedramagenda' omdat er één lesbisch stel in de Donald Duck wordt geplaatst![]()
Geen idee. Ze riep het ook pas toen het laatste boek al jaren uit was.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wiens kontje heeft Perkamentus dan gevuld?
Waar heb je in hemelsnaam op gegoogled?quote:
De boeven in DD zijn ook niet sociaal wenselijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat gangrape niet sociaal wenselijk is, in tegenstelling tot gay-koppeltjes?
Ik stond eerlijk gezegd nogal onverschillig tegenover. Dumbledore gay? Good for him.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoogstens vermoeid. Werd jij blij van een miljardair die het blijkbaar niet nodig vond om dat te melden toen het relevant was, maar misschien wat risico gaf en nu het sociale deugpunten oplevert opeens de aandacht zoekt?
Aquote:
Hier reageerde ik op.quote:
Alsof dit gepushed wordt als zijnde moet kunnen in het gewone leven...quote:Op maandag 25 februari 2019 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het niet over normaal gevonden worden of een plaats vinden. Ik heb het over het pushen van extreem gedrag en drammen dat dit als normaal/de nieuwe norm geaccepteerd wordt.
Wel als ze word een neergezet als de slechterik.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De boeven in DD zijn ook niet sociaal wenselijk.
"Gay Duck Parade"quote:Op maandag 25 februari 2019 22:12 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gaan ze trouwens ook een groep potenrammende nektasjes met bontkraagjes invoeren, als het toch een afspiegeling moet zijn van de maatschappijZou de Donald Duck wel meteen een stuk spannender maken.
Gangrape kan toch ook als slecht neergezet worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel als ze word een neergezet als de slechterik.
Ik begrijp niet dat DE oplossing dan is om dan naakt over het kanaal te gaan varen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:11 schreef YuckFou het volgende:
Nja, t probleem is dus een beetje dat dat laatste niet lukt zonder gezeik, gezemel, geloer en gefluister, maar ik denk niet dat je dat begrijpt, loop met je beste vriend eens hand in hand op zaterdag door je lokale winkelstraat, geen idee waar je woont, maar ik denk dat je mn punt wel begrijpt...
Kerel, dan stuur jij toch lekker een brief naar DD met de vraag of gangrape in de strips kan worden verwerkt.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gangrape kan toch ook als slecht neergezet worden.
Nog even kijken hoe lang je er serieus op in blijft gaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als homo's een plekje krijgen in DD, dient dat ook te gelden voor gangrape en necrofilie?
Ik vind dat een nogal bijzonder standpunt.
Als je er homo's en lesbiennes indoet, moet je ook consequent zijn en het hele gender-rijtje erin gooien.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als homo's een plekje krijgen in DD, dient dat ook te gelden voor gangrape en necrofilie?
Ik vind dat een nogal bijzonder standpunt.
Moet hij zijn dochter van 9 laten doen want dan kan er geen nee gezegd worden. Beproefde mehtode.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, dan stuur jij toch lekker een brief naar DD met de vraag of gangrape in de strips kan worden verwerkt.
Als de makers van DD dat willen, dan moeten ze dat vooral doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je er homo's en lesbiennes indoet, moet je ook consequent zijn en het hele gender-rijtje erin gooien.
...en gender-neutrale toiletten.
https://www.google.com/se(...)+op++boot&gs_l=img.3...10341.11555..11875...0.0..0.115.300.4j1......1....1..gws-wiz-img.......35i39.8kx5LKtIdbIquote:Op maandag 25 februari 2019 22:15 schreef Speekselklier het volgende:
Ik begrijp niet dat DE oplossing dan is om dan naakt over het kanaal te gaan varen.
Het is niet DE oplossing, het is o.a. de 'opluchting' en trots dat het kan.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:15 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat DE oplossing dan is om dan naakt over het kanaal te gaan varen.
Ik woon in een grote stad en mij hoor je in elk geval niet fluisteren.
Maar ik ben wel een weekendje de stad uit als de pride er is.
Ja want geaardheid heeft namelijk 0 met het gender rijtje te maken...quote:Op maandag 25 februari 2019 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
Als je er homo's en lesbiennes indoet, moet je ook consequent zijn en het hele gender-rijtje erin gooien.
...en gender-neutrale toiletten.
Toen ik mijn eerste Mass Effect speelde duurde het ongeveer 2 dagen voor ik erachter kwam dat je met elkaars piemeltje kon spelen of alle geile lesbische fantasieën werkelijkheid kon maken. Ben de meeste opties wel langs geweest.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stond eerlijk gezegd nogal onverschillig tegenover. Dumbledore gay? Good for him.
Dan zit je zoontje van 10 te lezen over de non binary transgender eend.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de makers van DD dat willen, dan moeten ze dat vooral doen.
IG dan toch zeker.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.chm.bris.ac.uk/sillymolecules/papers/duck.pdf
Heeft dr Moeliker nog een Nobelprijs voor gewonnen (nou ja, bijna)
Dat maakt niet uit, daar moeten kinderen ook over leren, als je de redenering doortrekt.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ja want geaardheid heeft namelijk 0 met het gender rijtje te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |