abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185231391
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185231472
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Barreltje het volgende:

das toch gewoon op fox?
Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1 8-)

en heb geen tv en fox ken ik alleen van die Trumpiaanse Amerikaanse zender....is dat dezelfde?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185231516
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1 8-)

https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneer
rtl4 blijkbaar.. die hebben toch ook een streamingsdienst?

quote:
en heb geen tv en fox ken ik alleen van die Trumpiaanse Amerikaanse zender....is dat dezelfde?
geen idee. ik heb sowieso geen principes ;)
pi_185231545
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:02 schreef Barreltje het volgende:

https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneer
rtl4 blijkbaar.. die hebben toch ook een streamingsdienst?
Geloof het wel :Y

Maar dat is al seizoen 2, dus eerst 1 opscharrelen. Wel leuk dat ze dat uitzenden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185231752
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geloof het wel :Y

Maar dat is al seizoen 2, dus eerst 1 opscharrelen. Wel leuk dat ze dat uitzenden O+
wel eens aan kodi gedacht?
pi_185231807
Wij hebben allebei een zakelijke mobiele telefoon die ook voor privé is en thuis alleen een zakelijke vaste lijn. Alleen het nummer voor zakelijke klanten staat naar huis doorgeschakeld.
Spoilers!
pi_185231923
Kijk nou hoe tof, klokken gemaakt van langspeelplaten: https://www.etsy.com/shop/FollowDream/items
Spoilers!
pi_185231982
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou hoe tof, klokken gemaakt van langspeelplaten: https://www.etsy.com/shop/FollowDream/items
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ook
pi_185232055
Kost je wel je naald.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_185232188
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ook
Ja maar toen wilde ik het niet en nu wel :P
Spoilers!
pi_185232298
Goedemorgen :)
pi_185232525
Heb nog 750+ LP’s :7

Nu nog iemand met een CNC Snijder :7
pi_185232558
Even tussendoor. De pork roast (voor op de boterham) van de Jumbo _O_
pi_185232606
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog 750+ LP’s :7

Nu nog iemand met een CNC Snijder :7
gewoon een platenspeler niet een optie?
pi_185232646
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

gewoon een platenspeler niet een optie?
Voor die klokken heb je een Snijder nodig :+

Maar ik wil weer twee (of drie) platenspelers.. het begint toch weer te kriebelen.. wellicht eerst eens met een controller de (DJ) hobby weer oppakken.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:02:44 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185232841
O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:25:03 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185233201
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:

Hebben jullie mobiel - duh - vast of combi?
We hebben allebei een mobiel sim-only abo met meer dan genoeg data en belminuten voor 8 euro per maand en daarnaast een vaste telefoonlijn met antwoordapparaat voor soms inkomende gesprekken. Zit in totaal abo van provider en opzeggen van vaste telefoonlijn scheelt 1 euro per maand. Dus houden wij het maar zo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_185233484
Van de euro verschil ben ik inmiddels ook achter.
Mobiel bereikbaar zijn ben ik niet zo van, geef zelden mijn mobiele nr. aan instanties enzo.

Nou ja, ik vroeg het ook om te horen of er nog meer goedkopere oplossingen zijn.
Pennywise - poundfoolish o|O
pi_185233500
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-02-2019 12:51:37 ]
Spoilers!
pi_185233511
Ook een volledig abo dat incl vaste lijn goedkoper is dan excl. Schrik me wel iedere keer als die telefoon gaat een hoedje, want eigenlijk belden alleen m'n ouders daar nog op en dat zit zo in m'n systeem. De anderen die daarop bellen zijn oude vrienden die dan hun eigen vaste lijn gebruiken :P

Ook weer terug van de tandarts, het gaatje dat gevuld moest worden werd toch een grotere uitdaging (bij boren kwam er een breuk te voorschijn en die brak natuurlijk af). Maar het wel weer gezellig daar, klinkt raar maar beide assisentes en de tandarts zijn gezellig mensen.

Verder even gekeken naar een nieuw kleed in huis, straks maar even vragen of mijn zus morgen kan rijden om 'm op te halen. Nu een broodje eten en de ramen op het balkon lappen. 1x per jaar is het niet al te overbodig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_185233718
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef AnneX het volgende:
Van de euro verschil ben ik inmiddels ook achter.
Mobiel bereikbaar zijn ben ik niet zo van, geef zelden mijn mobiele nr. aan instanties enzo.

Nou ja, ik vroeg het ook om te horen of er nog meer goedkopere oplossingen zijn.
Pennywise - poundfoolish o|O
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
pi_185233798
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.
pi_185233835
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.
ik heb werkelijk nooit een telefoon erin geplugged, zou niet weten waarom ofzo
pi_185233924
Ding zit er al ruim 20 jaar, en ik moet een kastje aan de kant schuiven om 'm los te halen. Verder staat het me niet in de weg

mmmm...broodje eten met een half verdoofde mond valt nog niet mee :(
pi_185233977
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.
Is een bulk levering dan niet een stuk goedkoper?

https://www.123natuurprod(...)gEAQYASABEgK_Z_D_BwE
pi_185234118
Ik merk op mijn werk dat er steeds meer mensen mobiel gebeld willen worden en dat nummer op 1 willen.
De vaste lijn (als ze die nog hebben) komt dan op de 2e plek (en een ander nr van familie op de desgewenste 3e plek).
Ook hebben we een smsdienst, dat als je dat aangeeft je een dag of 2 tevoren een herinnering krijgt.
Je kan ook aangeven of je de herinnering per mail wil krijgen.
Ideaal.. zo is iedere patiënt tenminste goed bereikbaar en dat is echt heel belangrijk in een ziekenhuis ^O^
pi_185234138
Hier ook geen vaste telefoon. Alleen beiden een mobiel. Ik heb sinds ik op mijzelf woon (nu zo'n 11 jaar) nooit een vaste telefoon gehad. Ik bel alleen mijn ouders nog op hun vaste lijn, verder niemand.
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 25 februari 2019 @ 13:33:06 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185234357
Verslagje van ons etentje van gisteravond:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 februari 2019 @ 13:43:20 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185234607
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik merk op mijn werk dat er steeds meer mensen mobiel gebeld willen worden en dat nummer op 1 willen.
De vaste lijn (als ze die nog hebben) komt dan op de 2e plek (en een ander nr van familie op de desgewenste 3e plek).
Ook hebben we een smsdienst, dat als je dat aangeeft je een dag of 2 tevoren een herinnering krijgt.
Je kan ook aangeven of je de herinnering per mail wil krijgen.
Ideaal.. zo is iedere patiënt tenminste goed bereikbaar en dat is echt heel belangrijk in een ziekenhuis ^O^
SMS diensten zijn helaas niet zo goeiekoop als dat dat voor consumenten is.
Ik schrok laatst van de reminder-rekening..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_185234657
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft geen mobiele telefoon en snapt mobiele telefoons ook niet, dus die belt mij iedere week met de vaste telefoon, en alle andere mensen die ze belt natuurlijk ook.
Het is al een enorme prestatie dat het ons is gelukt haar aan te leren hoe ze e-mails kan sturen :D
pi_185234868
Hoe oud is jouw moeder, tele?
pi_185234913
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef fietsie het volgende:

SMS diensten zijn helaas niet zo goeiekoop als dat dat voor consumenten is.
Ik schrok laatst van de reminder-rekening..

Ik zie gelukkig bijna nooit de financiële kant *)
Behalve als ik een declaratie stuur voor info.
pi_185234999
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat scheelt inderdaad 50 euro. Maar een big bag zetten ze niet in de schuur en buiten is elke plek onhandig. Zo'n zak wordt ook in de loop der maanden blubberig enzo. Zakken potgrond zijn over het terrein vele malen makkelijker te vervoeren. Ik heb zelfs nog 20 euro extra uitgeven om zakken van 20 liter ipv 40 liter te krijgen. Gemak dient de mens ;)
Spoilers!
pi_185235250
Lucky...en de aarde wil je dan gebruiken op de plaats waar je net zwart plastic hebt neergelegd?
Hoe lang / kort wil je dat dan laten liggen?
Ga je een topic bijhouden over je moestuinavonturen?
Want mén, dat zijn de negen tuinen bij elkaar hier voor de deur.
Eén buurman is braaf en zie ik vanaf maart vrijwel iedere ochtend aan het werk tot 1 oktober op 40 m2.
pi_185235300
Golfer en Bluezz: Ow ja, mooie plekken en pracht eten vinden jullie vrijwel altijd in jullie regio ( en daarbuiten).
:Y)
pi_185235443
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef AnneX het volgende:
Lucky...en de aarde wil je dan gebruiken op de plaats waar je net zwart plastic hebt neergelegd?
Hoe lang / kort wil je dat dan laten liggen?
Ga je een topic bijhouden over je moestuinavonturen?
Want mén, dat zijn de negen tuinen bij elkaar hier voor de deur.
Eén buurman is braaf en zie ik vanaf maart vrijwel iedere ochtend aan het werk tot 1 oktober op 40 m2.
Nee, die potgrond is voor in mijn losse moestuinbakken. Dat zijn eigenlijk gewoon speciekuipen ;)

Dat plastic blijkft 6 tot 12 maanden liggen, afhankelijk van onze financiën. Er moet na het verwijderen van het plastic nog zo'n 50 kuub aarde op om een beetje een vlak weiland te krijgen. En daarna kunnen we eindelijk beginnen met het planten van bomen en struiken, het maken van een permanente moestuin, het bouwen van een kippenhok, etc.

Ik ga echt geen 7 dagen per week een ochtend tuinieren hoor. Ik tuinier graag maar ga het mezelf zeker zo makkelijk mogelijk maken.
Spoilers!
pi_185236185
E. kreeg een doosje Manon bonbons van Leonidas.

Heel vervelend dat ze lactose intolerant is :9
pi_185236223
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat scheelt inderdaad 50 euro. Maar een big bag zetten ze niet in de schuur en buiten is elke plek onhandig. Zo'n zak wordt ook in de loop der maanden blubberig enzo. Zakken potgrond zijn over het terrein vele malen makkelijker te vervoeren. Ik heb zelfs nog 20 euro extra uitgeven om zakken van 20 liter ipv 40 liter te krijgen. Gemak dient de mens ;)
Ah dacht dat je t in 1x ging verwerken. Dan zijn zakken makkelijker ja.
pi_185236241
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah dacht dat je t in 1x ging verwerken. Dan zijn zakken makkelijker ja.
Tegen de tijd dat we zo ver zijn, laat ik vrachtwagens aanrukken :P

Balen van je bonbons ;(
Spoilers!
pi_185236307
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Balen van je bonbons ;(
Balen ja. Heel erg.

meer voor mij :9

Zij kreeg ze omdat ze ook mee was op de rondvaartboot. Ik krijg meestal een zak/bak vis als ze een vistocht gehad hebben.
pi_185236309
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat we zo ver zijn, laat ik vrachtwagens aanrukken :P

Balen van je bonbons ;(
Meervoud nog wel :o
pi_185236320
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Meervoud nog wel :o
50m3 past niet in 1 vrachtwagen :7
  maandag 25 februari 2019 @ 15:20:20 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185236502
Dagboekpost, want productief geweest 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 25 februari 2019 @ 15:22:01 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185236520
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:20 schreef TAV74 het volgende:

SPOILER
Dus....
Lekker he, dat zonnetje :)
pi_185236531
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:20 schreef TAV74 het volgende:

SPOILER
Dus....
Wauw.....voorjaarschoonmaak ;) Als je die klusdrift nog eens terug kunt vinden, stuur 'm dan hierheen? HIer de ramen gelapt, zonder enige zin, maar t most!
pi_185236587
Hard bijlezen nodig. Steeds weer de vraag: krijg ik dat af en tot een meekletspunt voordat mijn FOK!-tijd weer voorbij is? :+ We gaan het zien. In elk geval -xxx-jes voor jullie.

Laptoptijd ging vanmiddag tot dusver vooral op aan knutselen op fotoboekjevankarton.nl :')

SPOILER
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 25 februari 2019 @ 15:26:15 #47
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185236592
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wauw.....voorjaarschoonmaak ;)
Voelt meer als compensatie voor een hele luie zondag in combinatie met schuldgevoel dat er nodige was blijven liggen.
Maar het zonlicht helpt wel, hoewel ik totaal niet eens ben met deze temperaturen in februari :(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_185236634
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Voelt meer als compensatie voor een hele luie zondag in combinatie met schuldgevoel dat er nodige was blijven liggen.
Maar het zonlicht helpt wel, hoewel ik totaal niet eens ben met deze temperaturen in februari :(
Temperatuur is op zich wel lekker, maar niet in februari nee. Over 2 maanden is het prima (en dan zo door tot eind oktober).
En luie zondagen heeft een mens hard nodig hoor.
pi_185236827
Jullie zijn ook echt nooit tevreden he :D Het mag geen echte winter worden in de wintermaanden. Maar ook geen lente :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 25 februari 2019 @ 15:45:45 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185236857
Ik wil nog steeds de door Piet Paulusma beloofde -20
Maar ik vrees toch echt achter het net te vissen.
pi_185236896
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:52 schreef Lot_1 het volgende:
Hoe oud is jouw moeder, tele?
Ze is begin 50, maar heeft begin jaren '90 hersenletsel opgelopen en op sommige gebieden zit ze nog steeds in dat tijdperk. :P
Muzieksmaak bijvoorbeeld ook. O+
pi_185236933
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef golfer het volgende:
Verslagje van ons etentje van gisteravond:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
Klinkt goed! :9 en de zonsondergang daar O+ O+
pi_185236970
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:45 schreef fietsie het volgende:
Ik wil nog steeds de door Piet Paulusma beloofde -20
Maar ik vrees toch echt achter het net te vissen.
Zei hij erbij in welk land het -20 zou worden :P
  maandag 25 februari 2019 @ 15:53:15 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185236974
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zei hij erbij in welk land het -20 zou worden :P
Vriesland ja .
pi_185237738
Inclusief koffiepauze in het zonnetje voor de deur is het huis weer aan kant. *O*
Zelfs de hortensia en hibiscus kort gezet in de tuin.

In februari is er vaak een weekje mooi zonnig weer. B-)
pi_185237799
Kaarten voor de ferry naar TerscHELling besteld :r
pi_185237800
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:41 schreef AnneX het volgende:
Inclusief koffiepauze in het zonnetje voor de deur is het huis weer aan kant. *O*
Zelfs de hortensia en hibiscus kort gezet in de tuin.

In februari is er vaak een weekje mooi zonnig weer. B-)
Klopt, ik heb wel vaker in februari in een (windstil) hoekje van het balkon zitten lezen.
  maandag 25 februari 2019 @ 16:48:54 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185237857
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Kaarten voor de ferry naar TerscHELling besteld :r
Snelboot of de slome route?
pi_185237894
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Snelboot of de slome route?
Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.

Dure bezigheid wel.
45e boot/80e parkeren/700*0.19/2x westerscheldetunnel

Achja. Voor de buitenlandse collega's regelen ze een taxi vanaf Schiphol.

Stond me alleen bij dat je de parking kon reserveren. Helaas niet (meer).
  maandag 25 februari 2019 @ 16:54:46 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185237942
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.

Dure bezigheid wel.

Parking vol zal daar niet snel gebeuren. En voor een paar centen (geloof een euro tegenwoordig) met de pendelbus voor de Terminal.

Je kan natuurlijk ook je auto meenemen het eiland op, om het extra superduur te maken ;)
  maandag 25 februari 2019 @ 16:54:57 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185237944
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dure bezigheid wel.

Had je niet beter met de boot kunnen gaan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_185237950
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Had je niet beter met de boot kunnen gaan?
Welke?
  maandag 25 februari 2019 @ 16:55:53 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185237960
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Welke?
Die waar je vanmiddag mee voer. Gewoon andere afslag nemen en langs de kustlijn naar Terschelling tuffen :+
pi_185237966
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Parking vol zal daar niet snel gebeuren. En voor een paar centen (geloof een euro tegenwoordig) met de pendelbus voor de Terminal.

Je kan natuurlijk ook je auto meenemen het eiland op, om het extra superduur te maken ;)
Nee deze tijd van 't jaar gok ik ook niet. Maar wil aan de veerhaventerminal staan. Gemak dient de mens. Jaren geleden bij Tsjerk Hiddes gestaan, vond ik niet zo'n succes.
pi_185237972
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Die waar je vanmiddag mee voer. Gewoon andere afslag nemen en langs de kustlijn naar Terschelling tuffen :+
Oh :+

1 ton gasolie is duurder dan heel die reis joh :p
  maandag 25 februari 2019 @ 16:59:19 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185238016
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oh :+

1 ton gasolie is duurder dan heel die reis joh :p
Doet er niet toe, gewoon voor de lolz
pi_185238498
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Doet er niet toe, gewoon voor de lolz
Dan boek ik ene helikopter :7
pi_185238863
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee deze tijd van 't jaar gok ik ook niet. Maar wil aan de veerhaventerminal staan. Gemak dient de mens. Jaren geleden bij Tsjerk Hiddes gestaan, vond ik niet zo'n succes.
Vind het daar prima parkeren. Klein stukje lopen maar ook.. Maar kom er dan ook louter als toerist zonder haast ;)
pi_185238875
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Vind het daar prima parkeren. Klein stukje lopen maar ook.. Maar kom er dan ook louter als toerist zonder haast ;)
Ja ach, ik heb dan al een aardige reis achter de rug/voor de boeg ;) Dus doe liefst effe makkelijk :7 (+ ik kan alles declareren)
pi_185238903
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 17:59 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja ach, ik heb dan al een aardige reis achter de rug/voor de boeg ;) Dus doe liefst effe makkelijk :7 (+ ik kan alles declareren)
Ik snap je :Y ;)
pi_185239080
quote:
Ik moest lachen om Olivia Colman O+ die een Oscar kreeg en daar totaal niet op voorbereid is O+
pi_185239127
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik moest lachen om Olivia Colman O+ die een Oscar kreeg en daar totaal niet op voorbereid is O+
Zo ff kijken. We zijn nu de optredens aan t terug kijken.
pi_185239235
Soms is de pastasaus gewoon extra lekker, dit was zo'n lading pastasaus. Gelukkig ligt er nog voor 4 avonden in de vriezer. Echt te lekker. O+
pi_185239392
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:26 schreef Myraela het volgende:
Soms is de pastasaus gewoon extra lekker, dit was zo'n lading pastasaus. Gelukkig ligt er nog voor 4 avonden in de vriezer. Echt te lekker. O+
Dat je je bord nog niet helemaal leeg hebt, katsvol zit en je evengoed al kan verheugen op wat er op je wacht in de vriezer *O*

Ik groei officieel dicht :') Vorige week met Too Good To Go bij Bakker Bart onder andere een halve kersenvlaai gehaald. Deze is (met wat hulp) net op en nu heb ik weer wat gehaald. 4,99 euro leverde me onder andere twee puddingbroodjes en een chocolade broodje en twee sneetjes bananencake op /viesdik
En daarnaast nog een flinke tas vol broodjes en broden.

Komende weken toch maar de bakkers mijden :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185239604
Haha, het is wel echt tof om zo dingen op te halen. Maar er zitten wel vaak ongezonde dingen bij de bakkertjes, ja. :D
pi_185239636
Nou, ik heb ook een bakker gehad en daar kreeg ik ‘alleen maar’ zes broden mee -O-
En een zak krentenbollen (waar ik niet zo van houd dus weggegeven).
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185239663
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, ik heb ook een bakker gehad en daar kreeg ik ‘alleen maar’ zes broden mee -O-
ik zou serieus ook niet weten wat ik met 6 broden moest (trouwens met de rest ook niet...) leuk voor een keer berg beleg halen den collegea laten ontbijten, maar verder?
pi_185239699
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh, zes broden zou ik al helemaal niets mee kunnen. Nooit zoveel ruimte in m'n vriezer. :D

Ik wil eigenlijk eens een supermarkt bon, maar hier doet niets mee, en de tijden in de buurt van m'n werk vallen wat ongunstig.
pi_185239744
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik smolt helemaal O+ Het was zo lief en echt O+
pi_185239760
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sowieso Olivia O+ O+
pi_185239803
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik zou serieus ook niet weten wat ik met 6 broden moest (trouwens met de rest ook niet...) leuk voor een keer berg beleg halen den collegea laten ontbijten, maar verder?
Met een beetje gezin krijg je het vast snel op maar in mijn eentje lukt dat never nooit.
Gelukkig ken ik redelijk wat gezinnen :)
En houd ik de echt lekkere dingen zelluf :+
pi_185239804
Heel mooi ja, veel puurder krijg je het niet O+
pi_185239830
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, zes broden zou ik al helemaal niets mee kunnen. Nooit zoveel ruimte in m'n vriezer. :D

Ik wil eigenlijk eens een supermarkt bon, maar hier doet niets mee, en de tijden in de buurt van m'n werk vallen wat ongunstig.
Jammer -O- Hier in het durrup zit nu ook een soort traiteur die meedoet. Bij het ophalen net zei iemand dat ze daar ook al eens was geweest en ontzettend veel meekreeg. Kan ik altijd na mijn werk naartoe, op een vrije dag even heen fietsen dus daar aas ik nog op.
En anders heb ik een supermarkt die redelijk op de werk-huis route ligt voor af en toe. Die kreeg me aan het zuurkool eten :+
pi_185239844
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deed ze dat ook niet bij de BAFTAS? :@
pi_185239866
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

Deed ze dat ook niet bij de BAFTAS? :@
Dat heb ik niet gezien, ik kijk alleen de Academy Awards.
pi_185239934
Ik snap TGTG niet. Als je vandaag al weet dat je morgen iets over gaat hebben, maak je het toch gewoon niet :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185239998
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap TGTG niet. Als je vandaag al weet dat je morgen iets over gaat hebben, maak je het toch gewoon niet :?
Ze willen klanten wel voldoende keuze geven, dus dan is er aan het eind van de dag over het algemeen wel iets over bij veel zaken. Ze schatten alleen ongeveer in hoeveel pakketten ze meestal overhouden, maar ze kunnen dat ook gewoon nog annuleren als er toch niets over blijkt te zijn.
pi_185240003
quote:
Ik kende een bakker die zo dacht. Daar kon ik om 13.00 vaak geen brood meer kopen. Dus ging ik en velen met mij daar niet meer naar toe.
Spoilers!
pi_185240037
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze willen klanten wel voldoende keuze geven, dus dan is er aan het eind van de dag over het algemeen wel iets over bij veel zaken. Ze schatten alleen ongeveer in hoeveel pakketten ze meestal overhouden, maar ze kunnen dat ook gewoon nog annuleren als er toch niets over blijkt te zijn.
En laten we wel wezen, het is natuurlijk ook PR. Ik heb nog nooit een chocoladebroodje van Bakker Bart gehad. Als dat goddelijk blijkt te zijn ga ik dat daar vaker halen.
Daarnaast vind ik het nu uiteraard een toffe, gulle bakker.
pi_185240042
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik kende een bakker die zo dacht. Daar kon ik om 13.00 vaak geen brood meer kopen. Dus ging ik en velen met mij daar niet meer naar toe.
Dan krijg je dat ja :Y
pi_185240079
Overigens wel met je eens dat het qua voedselverspilling wel fijn zou zijn als winkels 'nee' zouden durven te verkopen. Maar als klant zou ik daar dan weer minder blij mee zijn.

Eigenlijk wel benieuwd of bezorgdiensten als Picnic echt veel minder verspillen dan fysieke supermarkten.
  maandag 25 februari 2019 @ 19:15:04 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185240096
quote:
Zou je denken?
pi_185240186
Crap, al twee bestellingen van Etsy geannuleerd vandaag wegens miscommunicatie over de verzendkosten }:|
Spoilers!
pi_185240196
quote:
was het maar zo simpel
pi_185240692
Geloeiende! Vanochtend een mooi kleed gezien en apart laten zetten, kaartje met mijn naam erop. Gelukkig niet betaald. Mijn zus kon toevallig even rijden dus wij erheen. Stond er wel een kleed, leek er vaag op maar was het zeker niet. Waarschijnlijk ligt "mijn" kleed nu in een andere huiskamer. En het was de laatste :(
pi_185240834
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloeiende! Vanochtend een mooi kleed gezien en apart laten zetten, kaartje met mijn naam erop. Gelukkig niet betaald. Mijn zus kon toevallig even rijden dus wij erheen. Stond er wel een kleed, leek er vaag op maar was het zeker niet. Waarschijnlijk ligt "mijn" kleed nu in een andere huiskamer. En het was de laatste :(
ieks dat is kut...maar wellicht als je m wel betaald had...maar dat is speculatie! iets met cashflow van een bedijf zeg maar
pi_185240937
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

ieks dat is kut...maar wellicht als je m wel betaald had...maar dat is speculatie! iets met cashflow van een bedijf zeg maar
Ik denk eigenlijk dat iemand gewoon niet goed gekeken heeft. Ik zag 'm achter de balie staan en zei meteen dat is 'm. Maar toen die op de balie lag dacht ik..dit klopt niet. Maar als ik betaald had en mijn zus had 'm zonder mij opgehaald, was het ook fout gegaan. Balen, maar hopelijk komt het morgen goed.
pi_185241017
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat iemand gewoon niet goed gekeken heeft. Ik zag 'm achter de balie staan en zei meteen dat is 'm. Maar toen die op de balie lag dacht ik..dit klopt niet. Maar als ik betaald had en mijn zus had 'm zonder mij opgehaald, was het ook fout gegaan. Balen, maar hopelijk komt het morgen goed.
ik duim met je mee
pi_185241115
Oh wat balen Kaatje :{

Moet nog koken, maar geen honger en ik heb eigenlijk heel geen zin om sociaal te 'moeten' doen :') . (Ik hoor dat huisgenoten nu juist in de keuken bezig zijn. En dat zijn dan wel de socialere huisgenoten. Normaal vind ik het geen enkel probleem, en aangezien de rest typisch Belg is (lees: teruggetrokken, op zichzelf.) ook wel prettig, een beetje aanspraak. Maar af en toe zou ik gewoon in stilte willen kunnen koken. /toughlife/liefdagboek :D
pi_185241272
Ik haal morgen deze smurf op https://sphoek.com/honden/honddetail.php?id=7768

Tot ie een eigen baasje krijgt O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_185241302
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:59 schreef Candaasje het volgende:

Moet nog koken, maar geen honger en ik heb eigenlijk heel geen zin om sociaal te 'moeten' doen :') . (Ik hoor dat huisgenoten nu juist in de keuken bezig zijn. En dat zijn dan wel de socialere huisgenoten. Normaal vind ik het geen enkel probleem, en aangezien de rest typisch Belg is (lees: teruggetrokken, op zichzelf.) ook wel prettig, een beetje aanspraak. Maar af en toe zou ik gewoon in stilte willen kunnen koken. /toughlife/liefdagboek :D
Nee da's ook niet fijn als je net wat ander wilt dan mogelijk is. Wachten met koken totdat ze weg zijn en jij honger hebt?
Vanavond gekookt voor buurvrouw wiens man nog steeds heel ziek in het ziekenhuis ligt. Haar eerste verse maaltijd sinds 1 februari. Dat wist ik niet, dus vaker doen
pi_185241314
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:59 schreef Candaasje het volgende:

wachten tot ze klaar zij is vast niet echt een optie dan ;0
ik heb mega laat gelunchedd en nu wel weer een beetje trek ook...nig wat stoofvlees in de koelkast dus dat gaat m owrden, of nog meer shit eten en gewoon "hotdogs" maken van "rustiek" stokbrood...keuzes!!!! ik denk gewoon een biertje en dan de knoop doorhakken
pi_185241322
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:06 schreef Lonaa het volgende:

Ze hebben je wel lang laten wachten zeg :P

Liefe hont O+
pi_185241330
quote:

jij druft!!! *10 euro op die gaat nooit meer weg! *heeft een vriendinnetje die er ook zo in stond en nu drie hondjes heeft ipv 2 want de opvang was toch te leuk en lief
pi_185241380
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze hebben je wel lang laten wachten zeg :P

Liefe hont O+
Ik werd er helemaal ongeduldig van. :')

Hij zit al in de opvang in NL, maar die mevrouw is door haar rug gegaan. ;(
pi_185241389
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef liedetector het volgende:

[..]

jij druft!!! *10 euro op die gaat nooit meer weg! *heeft een vriendinnetje die er ook zo in stond en nu drie hondjes heeft ipv 2 want de opvang was toch te leuk en lief
Tot nu toe is het altijd goed gegaan. ;)
pi_185241400
Wat een lief koppie! En ik ga met Lie mee, ik zet er ook 10 euro op
pi_185241461
Ik wil best 20 euro verdienen.
pi_185241490
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:14 schreef Lonaa het volgende:
_O-
pi_185241496
quote:
Een nieuwe, in je nieuwe interieur passende hondenmand kost wel iets meer hoor, als 'ie jaren mee moet gaan :{w
pi_185241512
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee da's ook niet fijn als je net wat ander wilt dan mogelijk is. Wachten met koken totdat ze weg zijn en jij honger hebt?
Vanavond gekookt voor buurvrouw wiens man nog steeds heel ziek in het ziekenhuis ligt. Haar eerste verse maaltijd sinds 1 februari. Dat wist ik niet, dus vaker doen
Ik was het inderdaad al aan het uitstellen :P

En wat lief dat je voor je buurvrouw hebt gekookt! O+
  maandag 25 februari 2019 @ 20:17:00 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185241527
quote:

Die blijft natuurlijk gewoon bij Lonaa, dat wordt z'n nieuwe baasje. :Y
Poef.....gone! ©golfer
pi_185241531
Wat een lieverd Lonaa O+
pi_185241593
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een nieuwe, in je nieuwe interieur passende hondenmand kost wel iets meer hoor, als 'ie jaren mee moet gaan :{w
We hebben een bank. :7
pi_185241632
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik zie iemand terug krabbelen! wat staat er normaal voor opvang qua periode?
pi_185241644
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh kijk, zie. Een mooi plaid dan, voor over de bank :Y . Dat redt je misschien wel voor 20 euro. Jarenlang gebruik laat zijn sporen anders toch vaak wel achter.
pi_185241645
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik zie iemand terug krabbelen! wat staat er normaal voor opvang qua periode?
Dat is altijd lastig te zeggen maar volgens mij is hier de doorloop best hoog. Dus paar weekjes waarschijnlijk :)
pi_185241664
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is altijd lastig te zeggen maar volgens mij is hier de doorloop best hoog. Dus paar weekjes waarschijnlijk :)
kaat wat zeg jij? ik zeg over drie maanden zit die knapperd nog bij Lonaa en anders moeten we storten!
pi_185241668
quote:
Ik ga er niet in mee want ik ben ook zo’n meisje waarvan iedereen zei dat alle opvangers bleven plakken. Inmiddels 20 moederpoezen en zo’n 70 kittens verder en het plakgehalte is nog steeds 0.

Wel een paar keer in verleiding geweest, dat wel :@
pi_185241670
Wat een leuke hond! O+

Ik wil eten, maar winkels dicht en nog lang niet thuis ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_185241694
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:23 schreef mjan het volgende:
Wat een leuke hond! O+

Ik wil eten, maar winkels dicht en nog lang niet thuis ;(
thuisbezorgd op huisadres laten komen op ATOA geen optie?
pi_185241714
quote:
6s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ga er niet in mee want ik ben ook zo’n meisje waarvan iedereen zei dat alle opvangers bleven plakken. Inmiddels 20 moederpoezen en zo’n 70 kittens verder en het plakgehalte is nog steeds 0.

Wel een paar keer in verleiding geweest, dat wel :@
Ik was ook aan het tellen van de week en ik zit over de 20 opgevangen dieren. Er is ooit 1 kitten blijven plakken. Die was al iets te oud om van het verwilderde schuchtere gedrag af te komen. Uiteindelijk leerde ie mij vertrouwen en ik wilde hem een verhuizing niet meer aan doen.

Inmiddels is het een grote kater geworden. En is ie toch verhuist naar een grote boerderij waar ie muizen vangt. Dus eigenlijk is ie ook niet blijven plakken maar gewoon 3 jaar in de opvange geweest. :7
pi_185241726
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef liedetector het volgende:

[..]

thuisbezorgd op huisadres laten komen op ATOA geen optie?
Als ik in een fatsoenlijke stad zou wonen wel, ja :D Ik ga voor de grap eens kijken of er überhaupt een optie is.
pi_185241734
Balen van je kleed, Kaatje! Lijkt me een hele teleurstelling -O-
  maandag 25 februari 2019 @ 20:27:19 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185241773
Vandaag voor het eerst in 15 jaar weer eens op station Arnhem geweest, is mooi geworden. Jammer dat het slecht onderhouden wordt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185241776
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef mjan het volgende:

[..]

Als ik in een fatsoenlijke stad zou wonen wel, ja :D Ik ga voor de grap eens kijken of er überhaupt een optie is.
maakt het wel lastiger ja... *vast slechte pizza als enige if any!
  maandag 25 februari 2019 @ 20:29:21 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185241815
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn ook echt nooit tevreden he :D Het mag geen echte winter worden in de wintermaanden. Maar ook geen lente :D
Neem aan dat je mij niet bedoeld met jullie hier, ik wil gewoon winter.
pi_185241821
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef liedetector het volgende:

[..]

kaat wat zeg jij? ik zeg over drie maanden zit die knapperd nog bij Lonaa en anders moeten we storten!
Ik stort dan met liefde (heb ook nog wel een plaid over van een van mijn eerste naaiprojecten)
pi_185241846
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik stort dan met liefde (heb ook nog wel een plaid over van een van mijn eerste naaiprojecten)
deal!
pi_185241849
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Vandaag voor het eerst in 15 jaar weer eens op station Arnhem geweest, is mooi geworden. Jammer dat het slecht onderhouden wordt
Niet dat ik iets met onderhoud van het station van doen heb, maar wat bedoel je daar mee? Daar is mij nog nooit iets van opgevallen en ik kom er toch regelmatig
pi_185241861
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik was ook aan het tellen van de week en ik zit over de 20 opgevangen dieren. Er is ooit 1 kitten blijven plakken. Die was al iets te oud om van het verwilderde schuchtere gedrag af te komen. Uiteindelijk leerde ie mij vertrouwen en ik wilde hem een verhuizing niet meer aan doen.

Inmiddels is het een grote kater geworden. En is ie toch verhuist naar een grote boerderij waar ie muizen vangt. Dus eigenlijk is ie ook niet blijven plakken maar gewoon 3 jaar in de opvange geweest. :7
3 jaar opvang, exact :Y O~) O+
pi_185241935
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

3 jaar opvang, exact :Y O~) O+
psies ik zeg langer dan een maand of 3 en het is een blijvertje of lonaa moet met een mega goed verhaal komen, ouders gescheiden kind in ziekenhuis je kent de smoezen wel, brug op en lekker band, you name it
  maandag 25 februari 2019 @ 20:33:21 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185241936
quote:

O+ Jeej *O*
pi_185241972
Zo eerst maar eens slapen, ben ontzettend moe.
pi_185241975
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef liedetector het volgende:

[..]

psies ik zeg langer dan een maand of 3 en het is een blijvertje of lonaa moet met een mega goed verhaal komen, ouders gescheiden kind in ziekenhuis je kent de smoezen wel, brug op en lekker band, you name it
Ik zet een alert in mijn agenda :D
pi_185242046
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zet een alert in mijn agenda :D
mag jij me helpen herinneren ik doe niet aan agenda's!
pi_185242076
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef liedetector het volgende:

[..]

mag jij me helpen herinneren ik doe niet aan agenda's!
daarom :P
pi_185242113
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

daarom :P
slim ding!
pi_185242210
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef liedetector het volgende:

[..]

maakt het wel lastiger ja... *vast slechte pizza als enige if any!
Tegen de tijd dat ik thuis ben zijn er nog twee opties open: New York pizza van een dorp verderop, en een döner/pizza-toko aan de overkant van de rivier. Ik denk dat ik voor een zelfgemaakte tosti ga :Y)
pi_185242319
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef mjan het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik thuis ben zijn er nog twee opties open: New York pizza van een dorp verderop, en een döner/pizza-toko aan de overkant van de rivier. Ik denk dat ik voor een zelfgemaakte tosti ga :Y)
ik was er bang voor en klinkt je eigen optie beter en scheelt een hoop geld en tijd als je pech hebt, woonde je in de buurt had ik iets voor je warm gemaakt en kon je dat zo opikken (gaat zelf voor minder gezonde optie, had nog een lekkere fuet liggen dus die gaat nu soldaat
  maandag 25 februari 2019 @ 20:53:52 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185242558
Ik had nog een restje moussaka-spaghetti met lidl-vage-tzaziki gehaktballetjes
pi_185242657
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
Moussaka-spaghetti? Wil ik het weten? :+
pi_185242660
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
klinkt alsof dat ananas nodig heeft!
  maandag 25 februari 2019 @ 20:57:49 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185242670
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:57 schreef mjan het volgende:

[..]

Moussaka-spaghetti? Wil ik het weten? :+
Experimedingetje met moussaka waar ik niet wild enthousiast van werd.
pi_185242716
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

klinkt alsof dat ananas nodig heeft!
Ananas is altijd goed :Y
  maandag 25 februari 2019 @ 21:01:25 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185242755
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ananas is altijd goed :Y
Lie is gewoon groot fan van Little Nicky
pi_185242766
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lie is gewoon groot fan van Little Nicky
als ik dr zou kennen vast wel
  maandag 25 februari 2019 @ 21:02:40 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185242777
  maandag 25 februari 2019 @ 21:03:56 #150
45206 Pietverdriet
pi_185242787
Iedereen die the night manager goed vond kan ik Little drummer girl aanraden.
pi_185242802
quote:
ziet eruit als brr en droog
*lost een bakje roomboter en een paar uur niet op ;)
  maandag 25 februari 2019 @ 21:08:20 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185242891
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef liedetector het volgende:

[..]

ziet eruit als brr en droog
*lost een bakje roomboter en een paar uur niet op ;)
Die waren wonderbaarlijk dus; gevuld met iets grieks yoghurt achtigs.
pi_185242955
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die waren wonderbaarlijk dus; gevuld met iets grieks yoghurt achtigs.
if you say so, in geen 100 jaar dat dat in mijn koelkast beland ben ik bang
  maandag 25 februari 2019 @ 21:11:14 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185242980
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:10 schreef liedetector het volgende:

[..]

if you say so, in geen 100 jaar dat dat in mijn koelkast beland ben ik bang
Ik ben niet de enige die inkopen doet; met zulke ingredienten probeer ik dan toch vaak nog iets te maken.
pi_185243036
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die inkopen doet; met zulke ingredienten probeer ik dan toch vaak nog iets te maken.
dat vind ik dan ook hel tof!
  maandag 25 februari 2019 @ 21:14:41 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185243060
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat vind ik dan ook hel tof!
Moussaka in stukkies, met wat tijm, tomatensaus en warmte, de balletjes erbij en dat over een portie pasta en je hebt een heul nieuw gerecht.
Lepel griekse joggert voor de zuurbekken en klaar.
pi_185243090
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Moussaka in stukkies, met wat tijm, tomatensaus en warmte, de balletjes erbij en dat over een portie pasta en je hebt een heul nieuw gerecht.
Lepel griekse joggert voor de zuurbekken en klaar.
sja...ik hou het op creatief
  maandag 25 februari 2019 @ 21:18:41 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185243130
Nou, morgen de uitslag van mijn laatste sollicitatie. Verwacht een afwijzing. Gelukkig woe thuiswerken. Ff niemand onder ogen hoeven konen dan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185243202
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, morgen de uitslag van mijn laatste sollicitatie. Verwacht een afwijzing. Gelukkig woe thuiswerken.
heb ik gemist welke fuctie of heb je dat nog niet verteld? (duimt dan toch nog)
  maandag 25 februari 2019 @ 21:24:39 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185243246
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:22 schreef liedetector het volgende:

[..]

heb ik gemist welke fuctie of heb je dat nog niet verteld? (duimt dan toch nog)
Ergens in januari over gehad. Maar niet de specifieke functie ivm herkenbaarheid. Wel onwijs in mijn straatje qua kennis en kunde al neem ik ook wat minpunten mee. En op dat laastste verwacht ik afgerekend te worden.
pi_185243276
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ergens in januari over gehad. Maar niet de specifieke functie ivm herkenbaarheid. Wel onwijs in mijn straatje qua kennis en kunde al neem ik ook wat minpunten mee. En op dat laastste verwacht ik afgerekend te worden.
tegen beter in dan toch hoop houdt! spannend wel dus
  maandag 25 februari 2019 @ 21:28:51 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185243342
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef liedetector het volgende:

[..]

tegen beter in dan toch hoop houdt! spannend wel dus
Ondanks dat ik een afwijzing verwacht hou ik toch hoop tot ik het onherroepelijke oordeel krijg idd. Dus alsnog spannend :Y

En superlief van je!
pi_185243616
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zouden al jouw plussen de minpunten niet wegvagen?
  maandag 25 februari 2019 @ 21:42:04 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185243643
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Twee plussen? 😏
  maandag 25 februari 2019 @ 21:44:25 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185243697
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Afraid not :N
Maar morgenmiddag weet ik het.
pi_185243847
anyways zij die binnenkant ogen gaat bekijken (vrij naar Bassie) groet U

ave
  maandag 25 februari 2019 @ 21:53:17 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185243937
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef liedetector het volgende:

ave
Truste :W
pi_185243969
quote:

ave
Zei mijn vader ook altijd. Trusten!
  maandag 25 februari 2019 @ 21:55:54 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185243992
quote:

ave
Joe!
pi_185244072
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:55 schreef Molo het volgende:

[..]

JoeJoe!
ftfy
  maandag 25 februari 2019 @ 22:06:33 #171
45206 Pietverdriet
pi_185244247
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet dat ik iets met onderhoud van het station van doen heb, maar wat bedoel je daar mee? Daar is mij nog nooit iets van opgevallen en ik kom er toch regelmatig
Kapot meubilair, losse tegels, verf die bladdert
pi_185244371
quote:

Wat een leukerd O+
Lekker slim koppie. Veel plezier met 'm :*
pi_185244420
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Iedereen die the night manager goed vond kan ik Little drummer girl aanraden.
Naar het boek van John le Carré?

Wij zagen net een nare verkrachtingsscene in This is England 86. Was niet leuk.

Tijdelijk vriendje voor Lonaa O+
Spoilers!
  maandag 25 februari 2019 @ 22:15:40 #174
45206 Pietverdriet
pi_185244455
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Naar het boek van John le Carré?

Ja, net als the night manager.
Heel mooi de sfeer van de jaren 70 neergezet ook.
pi_185244477
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, net als the night manager.
Heel mooi de sfeer van de jaren 70 neergezet ook.
Ik noteer hem.
Spoilers!
pi_185244495
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef liedetector het volgende:

[..]

sja...ik hou het op creatief
Als ik moussaka maak, maak ik altijd een extra portie saus en die eet ik dan een andere keer met spaghetti. Maar dat is dan alleen het tomatensaus-gedeelte. Dus ik maak dan bijvoorbeeld voor 4 personen aubergine, aardappel en bechamelsaus, en voor 6 keer tomatensaus zodat ik daar nog 2 keer van kan eten later ^O^

Die gehaktballetjes lijken me wel echt vies ja :Y
  maandag 25 februari 2019 @ 22:20:09 #177
45206 Pietverdriet
pi_185244547
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik noteer hem.
Had hier ook al een heads up gegeven toen de BBC het uitzond (en ik het opnam)
Ben het nu aan het kijken, echt heel goed, erg getrouw aan het boek
pi_185244631
quote:

Dat is toevallig.
Zat net vanmiddag te bedenken of “gastouder” Hont iets voor jou zou zijn...of werken in het asiel als vrijwilliger voor een dagdeel of wat.
Of opzetten van een hondenuitlaatservice dienst onderzoeken.
Affijn, nu heb je deze smurf voorlopig om blij van te zijn. _O_

Kaatje...kleed -O-
Mjan...eten -O-
Vanavond vergaderen -O-
Whiskers...succes w/
  maandag 25 februari 2019 @ 22:26:28 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185244685
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is toevallig.
Zat net vanmiddag te bedenken of “gastouder” Hont iets voor jou zou zijn...of werken in het asiel als vrijwilliger voor een dagdeel of wat.
Of opzetten van een hondenuitlaatservice dienst onderzoeken.
Affijn, nu heb je deze smurf voorlopig om blij van te zijn. _O_

Kaatje...kleed -O-
Mjan...eten -O-
Vanavond vergaderen -O-
Whiskers...succes w/
Thanks! :*
pi_185244701
Zo. Kleine topic update. Mooi :7

De rest van de week waarschijnlijk ff niksen, (duurt een paar uur denk ik :') )..

Al willen we nog wel ff richting noord Frankrijk later deze week.
pi_185244711
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kapot meubilair, losse tegels, verf die bladdert
Ik moet er de komende tijd een paar keer zijn, zal eens opletten. Vind het er altijd wel opvallend schoon
  maandag 25 februari 2019 @ 22:32:36 #182
45206 Pietverdriet
pi_185244778
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik moet er de komende tijd een paar keer zijn, zal eens opletten. Vind het er altijd wel opvallend schoon
Schoon was het wel, ook geen junk gezien, sowieso is Arnhem erg verbeterd sinds ik jong was wat dat betreft.
  maandag 25 februari 2019 @ 22:54:34 #183
45206 Pietverdriet
pi_185245102
Ik heb het boek, i heard you paint houses al jaren geleden

Met veel intresse gelezen, een biografie van Frank Sheeran, een maffia hitman
Lees net dat Netflix dat door Martin Scorsese heeft laten verfilmen met
Robert de Niro, Al Pacino, Jo Pesci, Jesse Plemons, Harvey Keitel, Ray Romano en Anna Paquin
The Irishman.

pi_185245414
Even tussendoor en snel voor ik naar bed ga: :7 cum laude MSc in the pocket *O*
pi_185245460
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow. _O_ stil.mooi!
  maandag 25 februari 2019 @ 23:16:03 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185245500
quote:
Feli *O* *O* *O*
Cum laude, supertof! :*
pi_185245532
quote:
Gefeliciteerd, Sun *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_185245635
Thanks 8-) kijken of ik zo kan slapen :+
  maandag 25 februari 2019 @ 23:22:45 #189
45206 Pietverdriet
pi_185245636
quote:
_O_ *O* _O_ *O*
pi_185245673
quote:
Stuitert ook ff mee, gefeliciteerd! *O*
pi_185245726
quote:
Stuud _O_
Spoilers!
pi_185245753
quote:
:o gefeliciteerd! *O* goed zeg!
  maandag 25 februari 2019 @ 23:33:48 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185245856
quote:
Wow, gefeliciteerd! *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_185246129
quote:
^O^
  dinsdag 26 februari 2019 @ 04:57:44 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_185247604
Gefeliciteerd Sunny *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_185247706
Gefeliciteerd Sunny wat geweldig *O*
pi_185247739
quote:
Gefeliciteerd! ^O^ Meteen gevierd dus, of staat dat nog op het programma voor het weekend?
pi_185247852
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 06:39 schreef mjan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! ^O^ Meteen gevierd dus, of staat dat nog op het programma voor het weekend?
Nee niet echt. Misschien vrijdag een borrel of zo.

Dank allemaal. Nu gewoon echt klaar met studeren :o
  dinsdag 26 februari 2019 @ 07:13:03 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185247877
Gefeliciteerd Sunny!
pi_185247898
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee niet echt. Misschien vrijdag een borrel of zo.

Je kan altijd nog herscholen he 8-)
pi_185248017
Wow lekker zeg Sun! Gefeliciteerd ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_185248029
Nog even jompelen voor Sun *O*
pi_185248040
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tot je besluit te promoveren 8-)
pi_185248080
Alweer een schietpartij. Wat woon ik in een ghettostad dan. :')
pi_185248092
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Alweer een schietpartij. Wat woon ik in een ghettostad dan. :')
Hier gisteren ook, maar helemaal in zuid, 10 km verderop.
pi_185248121
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier gisteren ook, maar helemaal in zuid, 10 km verderop.
Jouw stad staat in mijn hoofd al jaren bekend als gevaarlijk. :')
Maar hier wordt het echt steeds erger, lijkt het. :{
pi_185248123
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:33 schreef mjan het volgende:

[..]

Tot je besluit te promoveren 8-)
Ja nou ja alleen als het binnen mijn werk kan dan :7
pi_185248208
quote:
omg, gefeliciteerd! :o Wat goed joh! Ik ben zó trots op je. _O_ _O_
  dinsdag 26 februari 2019 @ 08:02:40 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185248312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 07:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben zó trots op je. _O_ _O_
Hier ook een hele trotse echtgenoot O+
pi_185248333
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 08:02 schreef TAV74 het volgende:

Hier ook een hele trotse echtgenoot O+
Ja ^) *;
  dinsdag 26 februari 2019 @ 08:27:37 #211
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_185248553
quote:
Gefeliciteerd!! :)
pi_185248615
Sunny *O* *O* *O*
pi_185248757
Zo even naar de dierenwinkel want amper nog hondenspul in huis. :o

En dan rond 11 uur weg om hond op te halen. *O*
pi_185249193
Wow, gefeliciteerd Sunny! *O* *O* Knap!

En jij ook gefeliciteerd Tav!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 februari 2019 @ 09:14:48 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185249238
Gefeliciteerd, sun. Heel knap!
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:21:24 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185249326
Fijn ... bitlocker .. }:|
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:21:44 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185249331
En *O* w/ *O* voor Sunny! Super goed!
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:27:50 #218
45206 Pietverdriet
pi_185249406
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 08:43 schreef Lonaa het volgende:
Zo even naar de dierenwinkel want amper nog hondenspul in huis. :o

En dan rond 11 uur weg om hond op te halen. *O*
*O*
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:33:30 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_185249474
quote:
Gefeliciteerd :)
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:34:47 #220
45206 Pietverdriet
pi_185249485
pi_185249488
Felies Sun ^O^
pi_185249762
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:21 schreef Barreltje het volgende:
Fijn ... bitlocker .. }:|
Als in virus of hard disk encryptie? :D
pi_185249783
Ik heb al jaren geen voordeur bel. Eindelijk gingen ze het fixen. Man komt, kijkt, belt aan bij de buren, duikt daar de muur in, fixt een draadje en alles werkt weer :’)

Nu nog de intercom. Dat schijnt ingewikkelder te zijn :+
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:00:19 #224
45206 Pietverdriet
pi_185249867
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al jaren geen voordeur bel.
Heerlijk, wat een rust
pi_185249915
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heerlijk, wat een rust
zelfs het gaatje in de deurpost waar dat ding ooit zat compleet dichtgeplamuurd!
En wat onwijs tof Sun!!!
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:17:27 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185250141
ik kan me voorstellen dat het fijn is om geen deurbel te hebben.. maar als bezoek vind ik het over het algemeen wel enorm storend als er geen bel is.. }:|
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als in virus of hard disk encryptie? :D
HD encryptie.. maar nu gefixt.. doe je toch helemaal niks zo zonder laptop
pi_185250242
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ik kan me voorstellen dat het fijn is om geen deurbel te hebben.. maar als bezoek vind ik het over het algemeen wel enorm storend als er geen bel is.. }:|

[..]

joh heb een brievenbus, nog steeds honden en een raam..... ze kloppen maar ff
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:26:20 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185250284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:11 schreef Candaasje het volgende:

En jij ook gefeliciteerd Tav!
Eindelijk ook officieel de domste thuis, kan ik me rustig op een carrière als huisman storten O+
pi_185250301
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Eindelijk ook officieel de domste thuis, kan ik me rustig op een carrière als huisman storten O+
Je was gisteren dus gewoon alvast aan het oefenen?
Spoilers!
pi_185250309
quote:

Wij hebben ook soms een tijdje zonder deurbel gezeten en als je met bezoek afspreekt even mobiel te bellen als ze aan de deur staan, dan heb je gewoon altijd een deurbel :P
pi_185250348
quote:
Goed gedaan! Kroon op je harde werk :)
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:34:55 #232
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185250394
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je was gisteren dus gewoon alvast aan het oefenen?
Ik voelde het aankomen :D
  dinsdag 26 februari 2019 @ 10:36:08 #233
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185250411
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al jaren geen voordeur bel. Eindelijk gingen ze het fixen. Man komt, kijkt, belt aan bij de buren, duikt daar de muur in, fixt een draadje en alles werkt weer :’)

Nu nog de intercom. Dat schijnt ingewikkelder te zijn :+
Ik haat de deurbel, klinkt alsof je er op achteruit bent gegaan ;)
pi_185250427
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik haat de deurbel, klinkt alsof je er op achteruit bent gegaan ;)
Mee eens :P Voorheen kon ik mensen negeren. Dat wordt nu lastiger -O-
pi_185250435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef PdeHoog het volgende:

Mee eens :P Voorheen kon ik mensen negeren. Dat wordt nu lastiger -O-
Hoezo? Niemand ziet dat jij thuis bent :P
pi_185250445
quote:

[..]

De aanleiding voor het oplossen was het missen van de intercom :P Dat vond ik aanzienlijk irritanter :+
pi_185250456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezo? Niemand ziet dat jij thuis bent :P
Jawel...lampen branden he :P
pi_185250514
Ik mag al bijna weg. *O*
pi_185250530
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jawel...lampen branden he :P
zoals ze zeggen lichten aan, ramen dicht, deur op slot!
  dinsdag 26 februari 2019 @ 11:29:15 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185251273
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hebben ook soms een tijdje zonder deurbel gezeten en als je met bezoek afspreekt even mobiel te bellen als ze aan de deur staan, dan heb je gewoon altijd een deurbel :P
En dan staat de mobiel op stil.. sta he daar.. nee :N ik vind het irritant..
pi_185251353
M’n ouders hebben zo’n ring. Als er iemand aanbelt gaan er 4 gsm’s en 2 ipad’s en een gong af. Alsof je in een fuckin klokkentoren zit.
pi_185251449
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
M’n ouders hebben zo’n ring. Als er iemand aanbelt gaan er 4 gsm’s en 2 ipad’s en een gong af. Alsof je in een fuckin klokkentoren zit.
Als ze dan nog niet voor je open doen dan weet je het wel :P
pi_185251693
Een gong?
pi_185251883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
:D
Dat is wel ernstig.

Bij ons doet de bel (van de intercom) het ook lang niet altijd. Dat is wel eens irritant voor bezoek ja. Anderzijds...zoveel mensen bellen er ook weer niet aan doorgaans.... dus ach.
pi_185251960
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Een gong?
Ja zo’n losse bel in t stopcontact.. dat heet een gong blijkbaar :+
pi_185251965
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ze dan nog niet voor je open doen dan weet je het wel :P
Al vaak gehad dat er iemand aan de deur stond en er dus niks af ging.
pi_185251981
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:09 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja zo’n losse bel in t stopcontact.. dat heet een gong blijkbaar :+
ah, ik vond een gong ook al wat overdreven. :')

Ik heb gewoon zo een tringbel
pi_185252151
Ik moet ook eens iets aan onze bel doen. Hij blijft hangen en blijft dus bellen. En hij is alleen te horen in de woonkamer. Ik moet of een heel nieuw systeem kopen, of garantie claimen of een uitbreiding kopen voor slaapkamer en keuken. Gedoe.
Spoilers!
pi_185252171
Ik heb zo’n simpel ding van de gamma. Ontvanger in de meterkast en 1 in de garage. Hoor m meestal niet. Pakketdienst weet toch al wat ze moeten doen dan :+ en als er iemand anders komt weet ik t van tevoren wel.

Haat aan onaangekondigd bezoek :7
pi_185252212
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet ook eens iets aan onze bel doen. Hij blijft hangen en blijft dus bellen. En hij is alleen te horen in de woonkamer. Ik moet of een heel nieuw systeem kopen, of garantie claimen of een uitbreiding kopen voor slaapkamer en keuken. Gedoe.
gewoon zo'n simpel draadloos ding niks? overweeg ik als ik geen honden meer heb...maar dan nog iedereen die ik ken klopt hier gewoon ff
pi_185252235
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

gewoon zo'n simpel draadloos ding niks? overweeg ik als ik geen honden meer heb...maar dan nog iedereen die ik ken klopt hier gewoon ff
Ik heb zo'n draadloze ja. Maar dus een beetje een miskoop. We kunnen er wel onze eigen mp3 op zetten als ringtoon.

Hij zit nu in het stopcontact in de woonkamer maar die deur is 's nachts dicht dus ik hoor de pakketbezorger 's ochtends vroeg niet als ik nog in bed lig.
Spoilers!
pi_185252324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb zo'n draadloze ja. Maar dus een beetje een miskoop. We kunnen er wel onze eigen mp3 op zetten als ringtoon.

Hij zit nu in het stopcontact in de woonkamer maar die deur is 's nachts dicht dus ik hoor de pakketbezorger 's ochtends vroeg niet als ik nog in bed lig.
die dingen heb je ook op batterijen in allerlei leuke vormpjes toch..... stopcontact vind ik niet draadloos, heb je dan iets neem je dat gewoon mee naar de gang boven oid
pi_185252367
in geen tijden een pagina gezien waar ik zo om moest lachen (vooral de comments dus...... net al bijna koffie op mn beeldscherm)
https://www.facebook.com/pg/RateMyPlateNow/posts/
pi_185252477
Gefeliciteerd Sunny, knap gedaan! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:30 schreef liedetector het volgende:

[..]

die dingen heb je ook op batterijen in allerlei leuke vormpjes toch..... stopcontact vind ik niet draadloos, heb je dan iets neem je dat gewoon mee naar de gang boven oid
:Y wij hebben er eentje van 30 euro bij de Gamma. Gewoon een los dingetje die je ook op alleen licht zonder geluid kan instellen. Heel handig.

Oh jongens, het is hier zo mooi O+ Ik zit bij een hutje waar je alleen lopend of skiënd kan komen. Ik heb uhrige Chäsewäa besteld en ik ben benieuwd of ik krijg wat ik denk :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 12:48:55 #255
45206 Pietverdriet
pi_185252534
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd Sunny, knap gedaan! *O*

[..]

:Y wij hebben er eentje van 30 euro bij de Gamma. Gewoon een los dingetje die je ook op alleen licht zonder geluid kan instellen. Heel handig.

Oh jongens, het is hier zo mooi O+ Ik zit bij een hutje waar je alleen lopend of skiënd kan komen. Ik heb uhrige Chäsewäa besteld en ik ben benieuwd of ik krijg wat ik denk :+
Nu hobbel ik al heel wat jaartjes rond maar een uhrige Chäsewäa heb ik geen idee bij
pi_185252652
Käsewähe of Käsefladen in het Hoogduits volgens mij. Het bleek inderdaad een prima quiche.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:01:00 #257
45206 Pietverdriet
pi_185252714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:56 schreef Clubsoda het volgende:
Käsewähe of Käsefladen in het Hoogduits volgens mij. Het bleek inderdaad een prima quiche.
Chäswähe Dus, okay
pi_185252718
Geaccepteerd voor een andere arbeidsongeschiktheidsverzekering *O* 100 Euro per maand besparen *O* Hogere dekking *O*
Spoilers!
  dinsdag 26 februari 2019 @ 13:05:35 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185252772
Lekker hoor Lucky!

Ik was vandaag een uur te laat bij de acupunctuur -O-
Dus even thuis wezen lunchen bij een zieke K. ^)

De nachofrieten van de MS waren oog erg lekker! :Y)

Vanmiddag weer op Parijs aan.. drukte... :X
pi_185252797
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Chäswähe Dus, okay
De precieze fonetische weergave van al die keelklanken is behoorlijk streekgebonden geloof ik. :+
pi_185252838
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geaccepteerd voor een andere arbeidsongeschiktheidsverzekering *O* 100 Euro per maand besparen *O* Hogere dekking *O*
Oh fijn! *O* *O*
pi_185252882
Fijn Lucky! Besparen en betere dekking zijn leuke dingen.

Soap van het kleed, het stond blijkbaar op een andere plek achter de balie. Gelukkig komt een collega vanavond even om 'm op te gaan halen.

Vanochtend zo druk bezig geweest dat ik helemaal een bespreking ben vergeten. Niet iets heel belangrijks maar toch, niet heel handig. En de enorme "to do" stapel is nog steeds niet kleiner geworden.

Hebben we trouwens een datum voor het etentje bij Lie?
pi_185252963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn Lucky! Besparen en betere dekking zijn leuke dingen.

Soap van het kleed, het stond blijkbaar op een andere plek achter de balie. Gelukkig komt een collega vanavond even om 'm op te gaan halen.

Vanochtend zo druk bezig geweest dat ik helemaal een bespreking ben vergeten. Niet iets heel belangrijks maar toch, niet heel handig. En de enorme "to do" stapel is nog steeds niet kleiner geworden.

Hebben we trouwens een datum voor het etentje bij Lie?
ik leg m bij jullie qua datum... 2 dagen van te voren weten is heeeeel handig, drie nog beter!
en fijn van je kleed zeg, paniek om niks eigenlijk, vooral slechte communicatie binnen dat bedrijf en soort oogkleppen dus
pi_185253051
Volgens mij is dit het laatst aangevulde lijstje, waar de meesten op 6 maart kunnen.

Di 5: Kaatje, L_S, Isa, Minilot
Wo 6 Kaatje, L_S, Isa, Minilot, golfer, Bluezz
Do 7 Kaatje, L_S, Minilot, golfer, Bluezz

Di 12 Kaatje, L_S, Isa
Wo 13 Kaatje, L_S, Isa, Minilot
Do 14 Kaatje, L_S, Whiskers
pi_185253054
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik leg m bij jullie qua datum... 2 dagen van te voren weten is heeeeel handig, drie nog beter!
en fijn van je kleed zeg, paniek om niks eigenlijk, vooral slechte communicatie binnen dat bedrijf en soort oogkleppen dus
Op de eerste dinsdag of woensdag van de lijst kunnen de meeste mensen toch? Die doen dan?

Edit: 6 maart ja.
Spoilers!
pi_185253125
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

Op de eerste dinsdag of woensdag van de lijst kunnen de meeste mensen toch? Die doen dan?

Edit: 6 maart ja.
Ik geloof dat ik die week 4 dagen moet vasten _O-
pi_185253164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik die week 4 dagen moet vasten _O-
Euh ja :D
Spoilers!
pi_185253213
6 maart noteer ik dan gewoon!
*moet ik eens gaan nadenken wat ik allemaal moet/wil maken dus
en mn eet afspraak voor die dag afzeggen tenzij jullie het prima vinden dat er voor een korte tijd (ze is trouwens half indo) aanschuift na dr werk en snel weer weg is
pi_185253311
Ik geloof dat ik nu vast begin met vasten ;-)

En natuurlijk is het geen probleem (spreek voor mezelf) als er iemand bij is. Aan jou de schone taak uit te leggen wie we zijn en hoe je aan ons komt :P

Geen vis en verder ben ik met alles blij. Even gekeken, als ik om 22.10 de bus heb bij jou ben ik op een mooi moment weer thuis zodat ik ook nog een paar uur kan slapen voordat ik de volgende dag fris op het werk verschijn.
pi_185253366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik geloof dat ik nu vast begin met vasten ;-)

En natuurlijk is het geen probleem (spreek voor mezelf) als er iemand bij is. Aan jou de schone taak uit te leggen wie we zijn en hoe je aan ons komt :P

Geen vis en verder ben ik met alles blij. Even gekeken, als ik om 22.10 de bus heb bij jou ben ik op een mooi moment weer thuis zodat ik ook nog een paar uur kan slapen voordat ik de volgende dag fris op het werk verschijn.
dat 22.10 moet natuurlijk helemaal goed komen als iedereen een beetje op een Gristelijk tijdstip er kan zijn helemaal

maak natuurlijk een ikan, maar die kan je prima overslaan gewoon toch
pi_185253470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat 22.10 moet natuurlijk helemaal goed komen als iedereen een beetje op een Gristelijk tijdstip er kan zijn helemaal

maak natuurlijk een ikan, maar die kan je prima overslaan gewoon toch
Zeker moet dat goedkomen. Ik ben die middag vrij dus heb alle tijd
pi_185253620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zeker moet dat goedkomen. Ik ben die middag vrij dus heb alle tijd
top, als de rest het ook eensch is staat ie dan voor de 6de, mag mn indonesische kookkunsten dan wel weer eens gaan afstoffen

8zelf eens een verlate lunch maken en ik groei helemaal dicht in een week niet zo druk bezig zijn al..... argh
pi_185253647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:30 schreef liedetector het volgende:
6 maart noteer ik dan gewoon!
*moet ik eens gaan nadenken wat ik allemaal moet/wil maken dus
en mn eet afspraak voor die dag afzeggen tenzij jullie het prima vinden dat er voor een korte tijd (ze is trouwens half indo) aanschuift na dr werk en snel weer weg is
Ik heb he-le-maal geen moeite met andere mensen die aanwezig zijn. Your call. (tenzij iemand anders wel bezwaar heeft natuurlijk)
pi_185253650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:53 schreef liedetector het volgende:

[..]

top, als de rest het ook eensch is staat ie dan voor de 9de, mag mn indonesische kookkunsten dan wel weer eens gaan afstoffen

8zelf eens een verlate lunch maken en ik groei helemaal dicht in een week niet zo druk bezig zijn al..... argh
eh...6e :P
pi_185253661
6e ja :D 9e kan ik niet O-) Moet ik me elders voleten.

En ik lust alles. Behalve zeekraal.
pi_185253709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

eh...6e :P
dat bedoel ik....snorry!!!!! *pas m wel even aan
pi_185253720
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:55 schreef Isabeau het volgende:
En ik lust alles. Behalve zeekraal.
makkelijk!
pi_185254000
Thuis, op de bank.
Hij vind Ziva eng (snap ik), buiten superintressant (snap ik) en ik denk dat ie kruising berghond podenco is. Dus hij is GROOT.
pi_185254140
Oooh, eigenlijk is ie heel moe maar zoveel indrukken en alles is spannend. O+
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:20:21 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185254145
oh! K. gaat 6 maart bieren met vrienden.. heel misschien dat ik dan ook aanschuif..
Utrecht toch? :o
ik zet hem met potlood in mijn agenda en je hoort van tevoren of ik kom :)
pi_185254157
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Thuis, op de bank.
Hij vind Ziva eng (snap ik), buiten superintressant (snap ik) en ik denk dat ie kruising berghond podenco is. Dus hij is GROOT.
Op de filmpjes was ook wel te zien toch dat het geen kleintje is. Ben heel benieuwd wanneer hij straks lekker naast je op de bank ligt
pi_185254160
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:20 schreef Barreltje het volgende:
oh! K. gaat 6 maart bieren met vrienden.. heel misschien dat ik dan ook aanschuif..
utrecht loopafstand cs (mits gezond van lijf en leden)
pi_185254161
quote:
*O*
pi_185254172
quote:
Oh leuk! Doen! :Y
pi_185254173
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op de filmpjes was ook wel te zien toch dat het geen kleintje is. Ben heel benieuwd wanneer hij straks lekker naast je op de bank ligt

:+
pi_185254228
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ahhh <3
pi_185254287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef liedetector het volgende:

[..]

bus komt ook dichtbij jouw huis.
pi_185254295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

bus komt ook dichtbij jouw huis.
klopt...3 minuten lopen gok ik.... maar als je al op station komt en daar moet wachten vind ik dat nooit de moeite en loop ik even over de kanaalstraat en doe meteen wat boodschappen ofzo
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:30:24 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185254300
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef liedetector het volgende:

[..]

Kan je me in dm het adres geven dan kan ik checken of ik met trein of met auto kom.. :+
pi_185254352
We zijn allebei moe :')
pi_185254365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:30 schreef liedetector het volgende:

[..]

klopt...3 minuten lopen gok ik.... maar als je al op station komt en daar moet wachten vind ik dat nooit de moeite en loop ik even over de kanaalstraat en doe meteen wat boodschappen ofzo
Maar geloof niet dat ik boodschappen hoef te doen :P en het is ca 20 min. lopen, dat zit net op de grens momenteel.
pi_185254374
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:33 schreef Lonaa het volgende:
We zijn allebei moe :')
samen tukken dus! en ik dacht dat ie zwartere tekingen zou hebben en dus niet zo bruin was...grappig!
pi_185254388
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:35 schreef liedetector het volgende:

[..]

samen tukken dus! en ik dacht dat ie zwartere tekingen zou hebben en dus niet zo bruin was...grappig!
We liggen samen op de bank en netflix is aan. :+
pi_185254391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar geloof niet dat ik boodschappen hoef te doen :P en het is ca 20 min. lopen, dat zit net op de grens momenteel.
nee joh bus is natuurlijk prima te doen! en ik weet ook dat lopen niet voor iedereen is weggelegd, maar als een bus er 5 minuten of langer (stoplichten) over doet en pas na een 10 minuten komt dan heb ik altijd de keuze wel gemaakt ofzo
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:41:21 #295
45206 Pietverdriet
pi_185254458
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij voelt zich “poedelwohl” bij je, das duidelijk.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:41:30 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185254460
Wat word er eigenlijk onder een christelijke tijd verstaan? :+
pi_185254489
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:41 schreef Barreltje het volgende:
Wat word er eigenlijk onder een christelijke tijd verstaan? :+
ik denk vanwege doordeweekse dag en mensen op tijd weer openbaar vervoer willen, dat niet iedereen pas om 8 uur aan tafel wil zitten, maar kan je pas iets later geen probleem natuurlijk...dan moet je er gewoon tussen gaan zitten ;0
pi_185254551
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

We liggen samen op de bank en netflix is aan. :+
Samen netflixen :D dacht ik al...gaan jullie ook nog naar buiten? ondanks moe...schopje.

@lie en anderen: ik heb even afgewacht welke datum het wordt en helaasch ga ik woensdag 6 maart niet redden.
Want laatste koorrep voor optreden zaterdag erna en er moeten nog wat puntjes op de i, lees stapjes ingestudeerd.
Ook jammer, omdat ik drie weken later een vergelijkbare Indische eetbijeenkomst heb.
Succes Lie met voorbereiden.
pi_185254566
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

Samen netflixen :D dacht ik al...gaan jullie ook nog naar buiten? ondanks moe...schopje.

@:lie en anderen: ik heb even afgewacht welke datum het wordt en helaasch ga ik woensdag 6 maart niet redden.
Want laatste koorrep voor optreden zaterdag erna en er moeten nog wat puntjes op de i, lees stapjes ingestudeerd.
Ook jammer, omdat ik drie weken later een vergelijkbare Indische eetbijeenkomst heb.
We zijn al even buiten geweest. En straks nog even, over anderhalf uur ofzo. Na een flinke dut.
pi_185254572
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:lie en anderen: ik heb even afgewacht welke datum het wordt en helaasch ga ik woensdag 6 maart niet redden.
dank je wel sun! en helemaal te begrijpen, is ook allemaal beetje korte termijn wellicht, desalniettemin bummer!
pi_185255353
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')