Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1quote:
https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneerquote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1
geen idee. ik heb sowieso geen principesquote:en heb geen tv en fox ken ik alleen van die Trumpiaanse Amerikaanse zender....is dat dezelfde?
Geloof het welquote:Op maandag 25 februari 2019 11:02 schreef Barreltje het volgende:
https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneer
rtl4 blijkbaar.. die hebben toch ook een streamingsdienst?
wel eens aan kodi gedacht?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof het wel
Maar dat is al seizoen 2, dus eerst 1 opscharrelen. Wel leuk dat ze dat uitzenden
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ookquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou hoe tof, klokken gemaakt van langspeelplaten: https://www.etsy.com/shop/FollowDream/items
Ja maar toen wilde ik het niet en nu welquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ook
gewoon een platenspeler niet een optie?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog 750+ LP’s
Nu nog iemand met een CNC Snijder
Voor die klokken heb je een Snijder nodigquote:Op maandag 25 februari 2019 11:52 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon een platenspeler niet een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
We hebben allebei een mobiel sim-only abo met meer dan genoeg data en belminuten voor 8 euro per maand en daarnaast een vaste telefoonlijn met antwoordapparaat voor soms inkomende gesprekken. Zit in totaal abo van provider en opzeggen van vaste telefoonlijn scheelt 1 euro per maand. Dus houden wij het maar zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie mobiel - duh - vast of combi?
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken diequote:Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef AnneX het volgende:
Van de euro verschil ben ik inmiddels ook achter.
Mobiel bereikbaar zijn ben ik niet zo van, geef zelden mijn mobiele nr. aan instanties enzo.
Nou ja, ik vroeg het ook om te horen of er nog meer goedkopere oplossingen zijn.
Pennywise - poundfoolish
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
ik heb werkelijk nooit een telefoon erin geplugged, zou niet weten waarom ofzoquote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.
Is een bulk levering dan niet een stuk goedkoper?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.
SMS diensten zijn helaas niet zo goeiekoop als dat dat voor consumenten is.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik merk op mijn werk dat er steeds meer mensen mobiel gebeld willen worden en dat nummer op 1 willen.
De vaste lijn (als ze die nog hebben) komt dan op de 2e plek (en een ander nr van familie op de desgewenste 3e plek).
Ook hebben we een smsdienst, dat als je dat aangeeft je een dag of 2 tevoren een herinnering krijgt.
Je kan ook aangeven of je de herinnering per mail wil krijgen.
Ideaal.. zo is iedere patiënt tenminste goed bereikbaar en dat is echt heel belangrijk in een ziekenhuis
Mijn moeder heeft geen mobiele telefoon en snapt mobiele telefoons ook niet, dus die belt mij iedere week met de vaste telefoon, en alle andere mensen die ze belt natuurlijk ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
Ik zie gelukkig bijna nooit de financiële kantquote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef fietsie het volgende:
SMS diensten zijn helaas niet zo goeiekoop als dat dat voor consumenten is.
Ik schrok laatst van de reminder-rekening..
Dat scheelt inderdaad 50 euro. Maar een big bag zetten ze niet in de schuur en buiten is elke plek onhandig. Zo'n zak wordt ook in de loop der maanden blubberig enzo. Zakken potgrond zijn over het terrein vele malen makkelijker te vervoeren. Ik heb zelfs nog 20 euro extra uitgeven om zakken van 20 liter ipv 40 liter te krijgen. Gemak dient de mensquote:Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.
Nee, die potgrond is voor in mijn losse moestuinbakken. Dat zijn eigenlijk gewoon speciekuipenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef AnneX het volgende:
Lucky...en de aarde wil je dan gebruiken op de plaats waar je net zwart plastic hebt neergelegd?
Hoe lang / kort wil je dat dan laten liggen?
Ga je een topic bijhouden over je moestuinavonturen?
Want mén, dat zijn de negen tuinen bij elkaar hier voor de deur.
Eén buurman is braaf en zie ik vanaf maart vrijwel iedere ochtend aan het werk tot 1 oktober op 40 m2.
Ah dacht dat je t in 1x ging verwerken. Dan zijn zakken makkelijker ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad 50 euro. Maar een big bag zetten ze niet in de schuur en buiten is elke plek onhandig. Zo'n zak wordt ook in de loop der maanden blubberig enzo. Zakken potgrond zijn over het terrein vele malen makkelijker te vervoeren. Ik heb zelfs nog 20 euro extra uitgeven om zakken van 20 liter ipv 40 liter te krijgen. Gemak dient de mens
Tegen de tijd dat we zo ver zijn, laat ik vrachtwagens aanrukkenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah dacht dat je t in 1x ging verwerken. Dan zijn zakken makkelijker ja.
Balen ja. Heel erg.quote:
Meervoud nog welquote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we zo ver zijn, laat ik vrachtwagens aanrukken
Balen van je bonbons![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:20 schreef TAV74 het volgende:
Dagboekpost, want productief geweest
Lekker he, dat zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:20 schreef TAV74 het volgende:
Dagboekpost, want productief geweest
Wauw.....voorjaarschoonmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....Als je die klusdrift nog eens terug kunt vinden, stuur 'm dan hierheen? HIer de ramen gelapt, zonder enige zin, maar t most!
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Voelt meer als compensatie voor een hele luie zondag in combinatie met schuldgevoel dat er nodige was blijven liggen.quote:
Temperatuur is op zich wel lekker, maar niet in februari nee. Over 2 maanden is het prima (en dan zo door tot eind oktober).quote:Op maandag 25 februari 2019 15:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voelt meer als compensatie voor een hele luie zondag in combinatie met schuldgevoel dat er nodige was blijven liggen.
Maar het zonlicht helpt wel, hoewel ik totaal niet eens ben met deze temperaturen in februari
Ze is begin 50, maar heeft begin jaren '90 hersenletsel opgelopen en op sommige gebieden zit ze nog steeds in dat tijdperk.quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef golfer het volgende:
Verslagje van ons etentje van gisteravond:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
Zei hij erbij in welk land het -20 zou wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:45 schreef fietsie het volgende:
Ik wil nog steeds de door Piet Paulusma beloofde -20
Maar ik vrees toch echt achter het net te vissen.
Vriesland ja .quote:Op maandag 25 februari 2019 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zei hij erbij in welk land het -20 zou worden
Klopt, ik heb wel vaker in februari in een (windstil) hoekje van het balkon zitten lezen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:41 schreef AnneX het volgende:
Inclusief koffiepauze in het zonnetje voor de deur is het huis weer aan kant.![]()
Zelfs de hortensia en hibiscus kort gezet in de tuin.
In februari is er vaak een weekje mooi zonnig weer.
Snelboot of de slome route?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Kaarten voor de ferry naar TerscHELling besteld
Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.quote:
Parking vol zal daar niet snel gebeuren. En voor een paar centen (geloof een euro tegenwoordig) met de pendelbus voor de Terminal.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.
Dure bezigheid wel.
45e boot/80e parkeren/700*0.19/2x westerscheldetunnel
Achja. Voor de buitenlandse collega's regelen ze een taxi vanaf Schiphol.
Stond me alleen bij dat je de parking kon reserveren. Helaas niet (meer).
Had je niet beter met de boot kunnen gaan?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.
Dure bezigheid wel.
45e boot/80e parkeren/700*0.19/2x westerscheldetunnel
Achja. Voor de buitenlandse collega's regelen ze een taxi vanaf Schiphol.
Stond me alleen bij dat je de parking kon reserveren. Helaas niet (meer).
Welke?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je niet beter met de boot kunnen gaan?
Die waar je vanmiddag mee voer. Gewoon andere afslag nemen en langs de kustlijn naar Terschelling tuffenquote:
Nee deze tijd van 't jaar gok ik ook niet. Maar wil aan de veerhaventerminal staan. Gemak dient de mens. Jaren geleden bij Tsjerk Hiddes gestaan, vond ik niet zo'n succes.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Parking vol zal daar niet snel gebeuren. En voor een paar centen (geloof een euro tegenwoordig) met de pendelbus voor de Terminal.
Je kan natuurlijk ook je auto meenemen het eiland op, om het extra superduur te maken
Ohquote:Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Die waar je vanmiddag mee voer. Gewoon andere afslag nemen en langs de kustlijn naar Terschelling tuffen
Doet er niet toe, gewoon voor de lolzquote:Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh
1 ton gasolie is duurder dan heel die reis joh :p
Dan boek ik ene helikopterquote:Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet er niet toe, gewoon voor de lolz
Vind het daar prima parkeren. Klein stukje lopen maar ook.. Maar kom er dan ook louter als toerist zonder haastquote:Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee deze tijd van 't jaar gok ik ook niet. Maar wil aan de veerhaventerminal staan. Gemak dient de mens. Jaren geleden bij Tsjerk Hiddes gestaan, vond ik niet zo'n succes.
Ja ach, ik heb dan al een aardige reis achter de rug/voor de boegquote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind het daar prima parkeren. Klein stukje lopen maar ook.. Maar kom er dan ook louter als toerist zonder haast
Ik snap jequote:Op maandag 25 februari 2019 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb dan al een aardige reis achter de rug/voor de boegDus doe liefst effe makkelijk
(+ ik kan alles declareren)
Ik moest lachen om Olivia Colmanquote:
Zo ff kijken. We zijn nu de optredens aan t terug kijken.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Olivia Colmandie een Oscar kreeg en daar totaal niet op voorbereid is
Dat je je bord nog niet helemaal leeg hebt, katsvol zit en je evengoed al kan verheugen op wat er op je wacht in de vriezerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:26 schreef Myraela het volgende:
Soms is de pastasaus gewoon extra lekker, dit was zo'n lading pastasaus. Gelukkig ligt er nog voor 4 avonden in de vriezer. Echt te lekker.
ik zou serieus ook niet weten wat ik met 6 broden moest (trouwens met de rest ook niet...) leuk voor een keer berg beleg halen den collegea laten ontbijten, maar verder?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, ik heb ook een bakker gehad en daar kreeg ik ‘alleen maar’ zes broden mee![]()
En een zak krentenbollen (waar ik niet zo van houd dus weggegeven).
Oh, zes broden zou ik al helemaal niets mee kunnen. Nooit zoveel ruimte in m'n vriezer.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, ik heb ook een bakker gehad en daar kreeg ik ‘alleen maar’ zes broden mee![]()
En een zak krentenbollen (waar ik niet zo van houd dus weggegeven).
Ik smolt helemaalquote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest lachen om Olivia Colmandie een Oscar kreeg en daar totaal niet op voorbereid is
Sowieso Oliviaquote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smolt helemaalHet was zo lief en echt
Met een beetje gezin krijg je het vast snel op maar in mijn eentje lukt dat never nooit.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik zou serieus ook niet weten wat ik met 6 broden moest (trouwens met de rest ook niet...) leuk voor een keer berg beleg halen den collegea laten ontbijten, maar verder?
Jammerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, zes broden zou ik al helemaal niets mee kunnen. Nooit zoveel ruimte in m'n vriezer.
Ik wil eigenlijk eens een supermarkt bon, maar hier doet niets mee, en de tijden in de buurt van m'n werk vallen wat ongunstig.
Deed ze dat ook niet bij de BAFTAS?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smolt helemaalHet was zo lief en echt
Dat heb ik niet gezien, ik kijk alleen de Academy Awards.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deed ze dat ook niet bij de BAFTAS?
Ze willen klanten wel voldoende keuze geven, dus dan is er aan het eind van de dag over het algemeen wel iets over bij veel zaken. Ze schatten alleen ongeveer in hoeveel pakketten ze meestal overhouden, maar ze kunnen dat ook gewoon nog annuleren als er toch niets over blijkt te zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap TGTG niet. Als je vandaag al weet dat je morgen iets over gaat hebben, maak je het toch gewoon niet
Ik kende een bakker die zo dacht. Daar kon ik om 13.00 vaak geen brood meer kopen. Dus ging ik en velen met mij daar niet meer naar toe.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap TGTG niet. Als je vandaag al weet dat je morgen iets over gaat hebben, maak je het toch gewoon niet
En laten we wel wezen, het is natuurlijk ook PR. Ik heb nog nooit een chocoladebroodje van Bakker Bart gehad. Als dat goddelijk blijkt te zijn ga ik dat daar vaker halen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze willen klanten wel voldoende keuze geven, dus dan is er aan het eind van de dag over het algemeen wel iets over bij veel zaken. Ze schatten alleen ongeveer in hoeveel pakketten ze meestal overhouden, maar ze kunnen dat ook gewoon nog annuleren als er toch niets over blijkt te zijn.
Dan krijg je dat jaquote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kende een bakker die zo dacht. Daar kon ik om 13.00 vaak geen brood meer kopen. Dus ging ik en velen met mij daar niet meer naar toe.
Zou je denken?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
was het maar zo simpelquote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
ieks dat is kut...maar wellicht als je m wel betaald had...maar dat is speculatie! iets met cashflow van een bedijf zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloeiende! Vanochtend een mooi kleed gezien en apart laten zetten, kaartje met mijn naam erop. Gelukkig niet betaald. Mijn zus kon toevallig even rijden dus wij erheen. Stond er wel een kleed, leek er vaag op maar was het zeker niet. Waarschijnlijk ligt "mijn" kleed nu in een andere huiskamer. En het was de laatste
Ik denk eigenlijk dat iemand gewoon niet goed gekeken heeft. Ik zag 'm achter de balie staan en zei meteen dat is 'm. Maar toen die op de balie lag dacht ik..dit klopt niet. Maar als ik betaald had en mijn zus had 'm zonder mij opgehaald, was het ook fout gegaan. Balen, maar hopelijk komt het morgen goed.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
ieks dat is kut...maar wellicht als je m wel betaald had...maar dat is speculatie! iets met cashflow van een bedijf zeg maar
ik duim met je meequote:Op maandag 25 februari 2019 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat iemand gewoon niet goed gekeken heeft. Ik zag 'm achter de balie staan en zei meteen dat is 'm. Maar toen die op de balie lag dacht ik..dit klopt niet. Maar als ik betaald had en mijn zus had 'm zonder mij opgehaald, was het ook fout gegaan. Balen, maar hopelijk komt het morgen goed.
Nee da's ook niet fijn als je net wat ander wilt dan mogelijk is. Wachten met koken totdat ze weg zijn en jij honger hebt?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:59 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat balen Kaatje![]()
Moet nog koken, maar geen honger en ik heb eigenlijk heel geen zin om sociaal te 'moeten' doen. (Ik hoor dat huisgenoten nu juist in de keuken bezig zijn. En dat zijn dan wel de socialere huisgenoten. Normaal vind ik het geen enkel probleem, en aangezien de rest typisch Belg is (lees: teruggetrokken, op zichzelf.) ook wel prettig, een beetje aanspraak. Maar af en toe zou ik gewoon in stilte willen kunnen koken. /toughlife/liefdagboek
wachten tot ze klaar zij is vast niet echt een optie dan ;0quote:Op maandag 25 februari 2019 19:59 schreef Candaasje het volgende:
Oh wat balen Kaatje![]()
Moet nog koken, maar geen honger en ik heb eigenlijk heel geen zin om sociaal te 'moeten' doen. (Ik hoor dat huisgenoten nu juist in de keuken bezig zijn. En dat zijn dan wel de socialere huisgenoten. Normaal vind ik het geen enkel probleem, en aangezien de rest typisch Belg is (lees: teruggetrokken, op zichzelf.) ook wel prettig, een beetje aanspraak. Maar af en toe zou ik gewoon in stilte willen kunnen koken. /toughlife/liefdagboek
Ze hebben je wel lang laten wachten zegquote:Op maandag 25 februari 2019 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik haal morgen deze smurf op https://sphoek.com/honden/honddetail.php?id=7768
Tot ie een eigen baasje krijgt
jij druft!!! *10 euro op die gaat nooit meer weg! *heeft een vriendinnetje die er ook zo in stond en nu drie hondjes heeft ipv 2 want de opvang was toch te leuk en liefquote:Op maandag 25 februari 2019 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd er helemaal ongeduldig van.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze hebben je wel lang laten wachten zeg
Liefe hont
Tot nu toe is het altijd goed gegaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
jij druft!!! *10 euro op die gaat nooit meer weg! *heeft een vriendinnetje die er ook zo in stond en nu drie hondjes heeft ipv 2 want de opvang was toch te leuk en lief
Een nieuwe, in je nieuwe interieur passende hondenmand kost wel iets meer hoor, als 'ie jaren mee moet gaanquote:
Ik was het inderdaad al aan het uitstellenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee da's ook niet fijn als je net wat ander wilt dan mogelijk is. Wachten met koken totdat ze weg zijn en jij honger hebt?
Vanavond gekookt voor buurvrouw wiens man nog steeds heel ziek in het ziekenhuis ligt. Haar eerste verse maaltijd sinds 1 februari. Dat wist ik niet, dus vaker doen
Die blijft natuurlijk gewoon bij Lonaa, dat wordt z'n nieuwe baasje.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:06 schreef Lonaa het volgende:
We hebben een bank.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Een nieuwe, in je nieuwe interieur passende hondenmand kost wel iets meer hoor, als 'ie jaren mee moet gaan
Oh kijk, zie. Een mooi plaid dan, voor over de bankquote:
Dat is altijd lastig te zeggen maar volgens mij is hier de doorloop best hoog. Dus paar weekjes waarschijnlijkquote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik zie iemand terug krabbelen! wat staat er normaal voor opvang qua periode?
kaat wat zeg jij? ik zeg over drie maanden zit die knapperd nog bij Lonaa en anders moeten we storten!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig te zeggen maar volgens mij is hier de doorloop best hoog. Dus paar weekjes waarschijnlijk
Ik ga er niet in mee want ik ben ook zo’n meisje waarvan iedereen zei dat alle opvangers bleven plakken. Inmiddels 20 moederpoezen en zo’n 70 kittens verder en het plakgehalte is nog steeds 0.quote:
thuisbezorgd op huisadres laten komen op ATOA geen optie?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:23 schreef mjan het volgende:
Wat een leuke hond!
Ik wil eten, maar winkels dicht en nog lang niet thuis
Ik was ook aan het tellen van de week en ik zit over de 20 opgevangen dieren. Er is ooit 1 kitten blijven plakken. Die was al iets te oud om van het verwilderde schuchtere gedrag af te komen. Uiteindelijk leerde ie mij vertrouwen en ik wilde hem een verhuizing niet meer aan doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga er niet in mee want ik ben ook zo’n meisje waarvan iedereen zei dat alle opvangers bleven plakken. Inmiddels 20 moederpoezen en zo’n 70 kittens verder en het plakgehalte is nog steeds 0.
Wel een paar keer in verleiding geweest, dat wel
Als ik in een fatsoenlijke stad zou wonen wel, jaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
thuisbezorgd op huisadres laten komen op ATOA geen optie?
maakt het wel lastiger ja... *vast slechte pizza als enige if any!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:25 schreef mjan het volgende:
[..]
Als ik in een fatsoenlijke stad zou wonen wel, jaIk ga voor de grap eens kijken of er überhaupt een optie is.
Neem aan dat je mij niet bedoeld met jullie hier, ik wil gewoon winter.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn ook echt nooit tevreden heHet mag geen echte winter worden in de wintermaanden. Maar ook geen lente
Ik stort dan met liefde (heb ook nog wel een plaid over van een van mijn eerste naaiprojecten)quote:Op maandag 25 februari 2019 20:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
kaat wat zeg jij? ik zeg over drie maanden zit die knapperd nog bij Lonaa en anders moeten we storten!
deal!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik stort dan met liefde (heb ook nog wel een plaid over van een van mijn eerste naaiprojecten)
Niet dat ik iets met onderhoud van het station van doen heb, maar wat bedoel je daar mee? Daar is mij nog nooit iets van opgevallen en ik kom er toch regelmatigquote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Vandaag voor het eerst in 15 jaar weer eens op station Arnhem geweest, is mooi geworden. Jammer dat het slecht onderhouden wordt
3 jaar opvang, exactquote:Op maandag 25 februari 2019 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was ook aan het tellen van de week en ik zit over de 20 opgevangen dieren. Er is ooit 1 kitten blijven plakken. Die was al iets te oud om van het verwilderde schuchtere gedrag af te komen. Uiteindelijk leerde ie mij vertrouwen en ik wilde hem een verhuizing niet meer aan doen.
Inmiddels is het een grote kater geworden. En is ie toch verhuist naar een grote boerderij waar ie muizen vangt. Dus eigenlijk is ie ook niet blijven plakken maar gewoon 3 jaar in de opvange geweest.
psies ik zeg langer dan een maand of 3 en het is een blijvertje of lonaa moet met een mega goed verhaal komen, ouders gescheiden kind in ziekenhuis je kent de smoezen wel, brug op en lekker band, you name itquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik zet een alert in mijn agendaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
psies ik zeg langer dan een maand of 3 en het is een blijvertje of lonaa moet met een mega goed verhaal komen, ouders gescheiden kind in ziekenhuis je kent de smoezen wel, brug op en lekker band, you name it
daaromquote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
mag jij me helpen herinneren ik doe niet aan agenda's!
Tegen de tijd dat ik thuis ben zijn er nog twee opties open: New York pizza van een dorp verderop, en een döner/pizza-toko aan de overkant van de rivier. Ik denk dat ik voor een zelfgemaakte tosti gaquote:Op maandag 25 februari 2019 20:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
maakt het wel lastiger ja... *vast slechte pizza als enige if any!
ik was er bang voor en klinkt je eigen optie beter en scheelt een hoop geld en tijd als je pech hebt, woonde je in de buurt had ik iets voor je warm gemaakt en kon je dat zo opikken (gaat zelf voor minder gezonde optie, had nog een lekkere fuet liggen dus die gaat nu soldaatquote:Op maandag 25 februari 2019 20:42 schreef mjan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik thuis ben zijn er nog twee opties open: New York pizza van een dorp verderop, en een döner/pizza-toko aan de overkant van de rivier. Ik denk dat ik voor een zelfgemaakte tosti ga
Moussaka-spaghetti? Wil ik het weten?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
Ik had nog een restje moussaka-spaghetti met lidl-vage-tzaziki gehaktballetjes
klinkt alsof dat ananas nodig heeft!quote:Op maandag 25 februari 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
Ik had nog een restje moussaka-spaghetti met lidl-vage-tzaziki gehaktballetjes
Experimedingetje met moussaka waar ik niet wild enthousiast van werd.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Moussaka-spaghetti? Wil ik het weten?
Ananas is altijd goedquote:Op maandag 25 februari 2019 20:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
klinkt alsof dat ananas nodig heeft!
Lie is gewoon groot fan van Little Nickyquote:
als ik dr zou kennen vast welquote:Op maandag 25 februari 2019 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lie is gewoon groot fan van Little Nicky
Die waren wonderbaarlijk dus; gevuld met iets grieks yoghurt achtigs.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:04 schreef liedetector het volgende:
[..]
ziet eruit als brr en droog
*lost een bakje roomboter en een paar uur niet op
if you say so, in geen 100 jaar dat dat in mijn koelkast beland ben ik bangquote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die waren wonderbaarlijk dus; gevuld met iets grieks yoghurt achtigs.
Ik ben niet de enige die inkopen doet; met zulke ingredienten probeer ik dan toch vaak nog iets te maken.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
if you say so, in geen 100 jaar dat dat in mijn koelkast beland ben ik bang
dat vind ik dan ook hel tof!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die inkopen doet; met zulke ingredienten probeer ik dan toch vaak nog iets te maken.
Moussaka in stukkies, met wat tijm, tomatensaus en warmte, de balletjes erbij en dat over een portie pasta en je hebt een heul nieuw gerecht.quote:
sja...ik hou het op creatiefquote:Op maandag 25 februari 2019 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moussaka in stukkies, met wat tijm, tomatensaus en warmte, de balletjes erbij en dat over een portie pasta en je hebt een heul nieuw gerecht.
Lepel griekse joggert voor de zuurbekken en klaar.
heb ik gemist welke fuctie of heb je dat nog niet verteld? (duimt dan toch nog)quote:Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, morgen de uitslag van mijn laatste sollicitatie. Verwacht een afwijzing. Gelukkig woe thuiswerken.
Thanksquote:Op maandag 25 februari 2019 21:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
heb ik gemist welke fuctie of heb je dat nog niet verteld? (duimt dan toch nog)
tegen beter in dan toch hoop houdt! spannend wel dusquote:Op maandag 25 februari 2019 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks
Ergens in januari over gehad. Maar niet de specifieke functie ivm herkenbaarheid. Wel onwijs in mijn straatje qua kennis en kunde al neem ik ook wat minpunten mee. En op dat laastste verwacht ik afgerekend te worden.
Ondanks dat ik een afwijzing verwacht hou ik toch hoop tot ik het onherroepelijke oordeel krijg idd. Dus alsnog spannendquote:Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef liedetector het volgende:
[..]
tegen beter in dan toch hoop houdt! spannend wel dus
Zouden al jouw plussen de minpunten niet wegvagen?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks
Ergens in januari over gehad. Maar niet de specifieke functie ivm herkenbaarheid. Wel onwijs in mijn straatje qua kennis en kunde al neem ik ook wat minpunten mee. En op dat laastste verwacht ik afgerekend te worden.
Twee plussen? 😏quote:Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zouden al jouw plussen de minpunten niet wegvagen?
Afraid notquote:Op maandag 25 februari 2019 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zouden al jouw plussen de minpunten niet wegvagen?
Trustequote:Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef liedetector het volgende:
anyways zij die binnenkant ogen gaat bekijken (vrij naar Bassie) groet U
ave
Zei mijn vader ook altijd. Trusten!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef liedetector het volgende:
ave
Joe!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:50 schreef liedetector het volgende:
ave
Kapot meubilair, losse tegels, verf die bladdertquote:Op maandag 25 februari 2019 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet dat ik iets met onderhoud van het station van doen heb, maar wat bedoel je daar mee? Daar is mij nog nooit iets van opgevallen en ik kom er toch regelmatig
Wat een leukerdquote:Op maandag 25 februari 2019 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Naar het boek van John le Carré?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Iedereen die the night manager goed vond kan ik Little drummer girl aanraden.
Ja, net als the night manager.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Naar het boek van John le Carré?
Ik noteer hem.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, net als the night manager.
Heel mooi de sfeer van de jaren 70 neergezet ook.
Als ik moussaka maak, maak ik altijd een extra portie saus en die eet ik dan een andere keer met spaghetti. Maar dat is dan alleen het tomatensaus-gedeelte. Dus ik maak dan bijvoorbeeld voor 4 personen aubergine, aardappel en bechamelsaus, en voor 6 keer tomatensaus zodat ik daar nog 2 keer van kan eten laterquote:
Had hier ook al een heads up gegeven toen de BBC het uitzond (en ik het opnam)quote:
Dat is toevallig.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 25 februari 2019 22:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is toevallig.
Zat net vanmiddag te bedenken of “gastouder” Hont iets voor jou zou zijn...of werken in het asiel als vrijwilliger voor een dagdeel of wat.
Of opzetten van een hondenuitlaatservice dienst onderzoeken.
Affijn, nu heb je deze smurf voorlopig om blij van te zijn.![]()
Kaatje...kleed![]()
Mjan...eten![]()
Vanavond vergaderen
Whiskers...succes![]()
Ik moet er de komende tijd een paar keer zijn, zal eens opletten. Vind het er altijd wel opvallend schoonquote:Op maandag 25 februari 2019 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kapot meubilair, losse tegels, verf die bladdert
Schoon was het wel, ook geen junk gezien, sowieso is Arnhem erg verbeterd sinds ik jong was wat dat betreft.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moet er de komende tijd een paar keer zijn, zal eens opletten. Vind het er altijd wel opvallend schoon
Wow.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Even tussendoor en snel voor ik naar bed ga:cum laude MSc in the pocket
Feliquote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Gefeliciteerd, Sunquote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Stuitert ook ff mee, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Stuudquote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee niet echt. Misschien vrijdag een borrel of zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 06:39 schreef mjan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Meteen gevierd dus, of staat dat nog op het programma voor het weekend?
Je kan altijd nog herscholen hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee niet echt. Misschien vrijdag een borrel of zo.
Dank allemaal. Nu gewoon echt klaar met studeren
Tot je besluit te promoverenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank allemaal. Nu gewoon echt klaar met studeren
Hier gisteren ook, maar helemaal in zuid, 10 km verderop.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Alweer een schietpartij. Wat woon ik in een ghettostad dan.
Jouw stad staat in mijn hoofd al jaren bekend als gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier gisteren ook, maar helemaal in zuid, 10 km verderop.
omg, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook een hele trotse echtgenootquote:
Jaquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 08:43 schreef Lonaa het volgende:
Zo even naar de dierenwinkel want amper nog hondenspul in huis.![]()
En dan rond 11 uur weg om hond op te halen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Als in virus of hard disk encryptie?quote:
zelfs het gaatje in de deurpost waar dat ding ooit zat compleet dichtgeplamuurd!quote:
HD encryptie.. maar nu gefixt.. doe je toch helemaal niks zo zonder laptopquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als in virus of hard disk encryptie?
joh heb een brievenbus, nog steeds honden en een raam..... ze kloppen maar ffquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ik kan me voorstellen dat het fijn is om geen deurbel te hebben.. maar als bezoek vind ik het over het algemeen wel enorm storend als er geen bel is..
[..]
HD encryptie.. maar nu gefixt.. doe je toch helemaal niks zo zonder laptop
Eindelijk ook officieel de domste thuis, kan ik me rustig op een carrière als huisman stortenquote:
Je was gisteren dus gewoon alvast aan het oefenen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eindelijk ook officieel de domste thuis, kan ik me rustig op een carrière als huisman storten
Wij hebben ook soms een tijdje zonder deurbel gezeten en als je met bezoek afspreekt even mobiel te bellen als ze aan de deur staan, dan heb je gewoon altijd een deurbelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ik kan me voorstellen dat het fijn is om geen deurbel te hebben.. maar als bezoek vind ik het over het algemeen wel enorm storend als er geen bel is..
Goed gedaan! Kroon op je harde werkquote:Op maandag 25 februari 2019 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik voelde het aankomenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je was gisteren dus gewoon alvast aan het oefenen?
Ik haat de deurbel, klinkt alsof je er op achteruit bent gegaanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al jaren geen voordeur bel. Eindelijk gingen ze het fixen. Man komt, kijkt, belt aan bij de buren, duikt daar de muur in, fixt een draadje en alles werkt weer :’)
Nu nog de intercom. Dat schijnt ingewikkelder te zijn
Mee eensquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik haat de deurbel, klinkt alsof je er op achteruit bent gegaan
Hoezo? Niemand ziet dat jij thuis bentquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mee eensVoorheen kon ik mensen negeren. Dat wordt nu lastiger
De aanleiding voor het oplossen was het missen van de intercomquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
HD encryptie.. maar nu gefixt.. doe je toch helemaal niks zo zonder laptop
Jawel...lampen branden hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand ziet dat jij thuis bent
En dan staat de mobiel op stil.. sta he daar.. neequote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben ook soms een tijdje zonder deurbel gezeten en als je met bezoek afspreekt even mobiel te bellen als ze aan de deur staan, dan heb je gewoon altijd een deurbel
Als ze dan nog niet voor je open doen dan weet je het welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
M’n ouders hebben zo’n ring. Als er iemand aanbelt gaan er 4 gsm’s en 2 ipad’s en een gong af. Alsof je in een fuckin klokkentoren zit.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
M’n ouders hebben zo’n ring. Als er iemand aanbelt gaan er 4 gsm’s en 2 ipad’s en een gong af. Alsof je in een fuckin klokkentoren zit.
Al vaak gehad dat er iemand aan de deur stond en er dus niks af ging.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ze dan nog niet voor je open doen dan weet je het wel
ah, ik vond een gong ook al wat overdreven.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zo’n losse bel in t stopcontact.. dat heet een gong blijkbaar
gewoon zo'n simpel draadloos ding niks? overweeg ik als ik geen honden meer heb...maar dan nog iedereen die ik ken klopt hier gewoon ffquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet ook eens iets aan onze bel doen. Hij blijft hangen en blijft dus bellen. En hij is alleen te horen in de woonkamer. Ik moet of een heel nieuw systeem kopen, of garantie claimen of een uitbreiding kopen voor slaapkamer en keuken. Gedoe.
Ik heb zo'n draadloze ja. Maar dus een beetje een miskoop. We kunnen er wel onze eigen mp3 op zetten als ringtoon.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon zo'n simpel draadloos ding niks? overweeg ik als ik geen honden meer heb...maar dan nog iedereen die ik ken klopt hier gewoon ff
die dingen heb je ook op batterijen in allerlei leuke vormpjes toch..... stopcontact vind ik niet draadloos, heb je dan iets neem je dat gewoon mee naar de gang boven oidquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draadloze ja. Maar dus een beetje een miskoop. We kunnen er wel onze eigen mp3 op zetten als ringtoon.
Hij zit nu in het stopcontact in de woonkamer maar die deur is 's nachts dicht dus ik hoor de pakketbezorger 's ochtends vroeg niet als ik nog in bed lig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:30 schreef liedetector het volgende:
[..]
die dingen heb je ook op batterijen in allerlei leuke vormpjes toch..... stopcontact vind ik niet draadloos, heb je dan iets neem je dat gewoon mee naar de gang boven oid
Nu hobbel ik al heel wat jaartjes rond maar een uhrige Chäsewäa heb ik geen idee bijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd Sunny, knap gedaan!
[..]wij hebben er eentje van 30 euro bij de Gamma. Gewoon een los dingetje die je ook op alleen licht zonder geluid kan instellen. Heel handig.
Oh jongens, het is hier zo mooiIk zit bij een hutje waar je alleen lopend of skiënd kan komen. Ik heb uhrige Chäsewäa besteld en ik ben benieuwd of ik krijg wat ik denk
Chäswähe Dus, okayquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:56 schreef Clubsoda het volgende:
Käsewähe of Käsefladen in het Hoogduits volgens mij. Het bleek inderdaad een prima quiche.
De precieze fonetische weergave van al die keelklanken is behoorlijk streekgebonden geloof ik.quote:
Oh fijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geaccepteerd voor een andere arbeidsongeschiktheidsverzekering100 Euro per maand besparen
Hogere dekking
ik leg m bij jullie qua datum... 2 dagen van te voren weten is heeeeel handig, drie nog beter!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn Lucky! Besparen en betere dekking zijn leuke dingen.
Soap van het kleed, het stond blijkbaar op een andere plek achter de balie. Gelukkig komt een collega vanavond even om 'm op te gaan halen.
Vanochtend zo druk bezig geweest dat ik helemaal een bespreking ben vergeten. Niet iets heel belangrijks maar toch, niet heel handig. En de enorme "to do" stapel is nog steeds niet kleiner geworden.
Hebben we trouwens een datum voor het etentje bij Lie?
Op de eerste dinsdag of woensdag van de lijst kunnen de meeste mensen toch? Die doen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik leg m bij jullie qua datum... 2 dagen van te voren weten is heeeeel handig, drie nog beter!
en fijn van je kleed zeg, paniek om niks eigenlijk, vooral slechte communicatie binnen dat bedrijf en soort oogkleppen dus
Ik geloof dat ik die week 4 dagen moet vastenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op de eerste dinsdag of woensdag van de lijst kunnen de meeste mensen toch? Die doen dan?
Edit: 6 maart ja.
Euh jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die week 4 dagen moet vasten
dat 22.10 moet natuurlijk helemaal goed komen als iedereen een beetje op een Gristelijk tijdstip er kan zijn helemaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik geloof dat ik nu vast begin met vasten ;-)
En natuurlijk is het geen probleem (spreek voor mezelf) als er iemand bij is. Aan jou de schone taak uit te leggen wie we zijn en hoe je aan ons komt![]()
Geen vis en verder ben ik met alles blij. Even gekeken, als ik om 22.10 de bus heb bij jou ben ik op een mooi moment weer thuis zodat ik ook nog een paar uur kan slapen voordat ik de volgende dag fris op het werk verschijn.
Zeker moet dat goedkomen. Ik ben die middag vrij dus heb alle tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat 22.10 moet natuurlijk helemaal goed komen als iedereen een beetje op een Gristelijk tijdstip er kan zijn helemaal
maak natuurlijk een ikan, maar die kan je prima overslaan gewoon toch
top, als de rest het ook eensch is staat ie dan voor de 6de, mag mn indonesische kookkunsten dan wel weer eens gaan afstoffenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker moet dat goedkomen. Ik ben die middag vrij dus heb alle tijd
Ik heb he-le-maal geen moeite met andere mensen die aanwezig zijn. Your call. (tenzij iemand anders wel bezwaar heeft natuurlijk)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:30 schreef liedetector het volgende:
6 maart noteer ik dan gewoon!
*moet ik eens gaan nadenken wat ik allemaal moet/wil maken dus
en mn eet afspraak voor die dag afzeggen tenzij jullie het prima vinden dat er voor een korte tijd (ze is trouwens half indo) aanschuift na dr werk en snel weer weg is
eh...6equote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
top, als de rest het ook eensch is staat ie dan voor de 9de, mag mn indonesische kookkunsten dan wel weer eens gaan afstoffen
8zelf eens een verlate lunch maken en ik groei helemaal dicht in een week niet zo druk bezig zijn al..... argh
Op de filmpjes was ook wel te zien toch dat het geen kleintje is. Ben heel benieuwd wanneer hij straks lekker naast je op de bank ligtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Thuis, op de bank.
Hij vind Ziva eng (snap ik), buiten superintressant (snap ik) en ik denk dat ie kruising berghond podenco is. Dus hij is GROOT.
utrecht loopafstand cs (mits gezond van lijf en leden)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:20 schreef Barreltje het volgende:
oh! K. gaat 6 maart bieren met vrienden.. heel misschien dat ik dan ook aanschuif..
Utrecht toch?
ik zet hem met potlood in mijn agenda en je hoort van tevoren of ik kom
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:20 schreef Barreltje het volgende:
oh! K. gaat 6 maart bieren met vrienden.. heel misschien dat ik dan ook aanschuif..
Utrecht toch?
Oh leuk! Doen!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:20 schreef Barreltje het volgende:
Utrecht toch?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op de filmpjes was ook wel te zien toch dat het geen kleintje is. Ben heel benieuwd wanneer hij straks lekker naast je op de bank ligt
bus komt ook dichtbij jouw huis.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
utrecht loopafstand cs (mits gezond van lijf en leden)
klopt...3 minuten lopen gok ik.... maar als je al op station komt en daar moet wachten vind ik dat nooit de moeite en loop ik even over de kanaalstraat en doe meteen wat boodschappen ofzoquote:
Kan je me in dm het adres geven dan kan ik checken of ik met trein of met auto kom..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
utrecht loopafstand cs (mits gezond van lijf en leden)
Maar geloof niet dat ik boodschappen hoef te doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:30 schreef liedetector het volgende:
[..]
klopt...3 minuten lopen gok ik.... maar als je al op station komt en daar moet wachten vind ik dat nooit de moeite en loop ik even over de kanaalstraat en doe meteen wat boodschappen ofzo
samen tukken dus! en ik dacht dat ie zwartere tekingen zou hebben en dus niet zo bruin was...grappig!quote:
We liggen samen op de bank en netflix is aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:35 schreef liedetector het volgende:
[..]
samen tukken dus! en ik dacht dat ie zwartere tekingen zou hebben en dus niet zo bruin was...grappig!
nee joh bus is natuurlijk prima te doen! en ik weet ook dat lopen niet voor iedereen is weggelegd, maar als een bus er 5 minuten of langer (stoplichten) over doet en pas na een 10 minuten komt dan heb ik altijd de keuze wel gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar geloof niet dat ik boodschappen hoef te doenen het is ca 20 min. lopen, dat zit net op de grens momenteel.
Hij voelt zich “poedelwohl” bij je, das duidelijk.quote:
ik denk vanwege doordeweekse dag en mensen op tijd weer openbaar vervoer willen, dat niet iedereen pas om 8 uur aan tafel wil zitten, maar kan je pas iets later geen probleem natuurlijk...dan moet je er gewoon tussen gaan zitten ;0quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:41 schreef Barreltje het volgende:
Wat word er eigenlijk onder een christelijke tijd verstaan?
Samen netflixenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We liggen samen op de bank en netflix is aan.
We zijn al even buiten geweest. En straks nog even, over anderhalf uur ofzo. Na een flinke dut.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Samen netflixendacht ik al...gaan jullie ook nog naar buiten? ondanks moe...schopje.
@:lie en anderen: ik heb even afgewacht welke datum het wordt en helaasch ga ik woensdag 6 maart niet redden.
Want laatste koorrep voor optreden zaterdag erna en er moeten nog wat puntjes op de i, lees stapjes ingestudeerd.
Ook jammer, omdat ik drie weken later een vergelijkbare Indische eetbijeenkomst heb.
Succes Lie met voorbereiden.
dank je wel sun! en helemaal te begrijpen, is ook allemaal beetje korte termijn wellicht, desalniettemin bummer!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Samen netflixendacht ik al...gaan jullie ook nog naar buiten? ondanks moe...schopje.
@:lie en anderen: ik heb even afgewacht welke datum het wordt en helaasch ga ik woensdag 6 maart niet redden.
Want laatste koorrep voor optreden zaterdag erna en er moeten nog wat puntjes op de i, lees stapjes ingestudeerd.
Ook jammer, omdat ik drie weken later een vergelijkbare Indische eetbijeenkomst heb.
Succes Lie met voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |