Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1quote:
https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneerquote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1
geen idee. ik heb sowieso geen principesquote:en heb geen tv en fox ken ik alleen van die Trumpiaanse Amerikaanse zender....is dat dezelfde?
Geloof het welquote:Op maandag 25 februari 2019 11:02 schreef Barreltje het volgende:
https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneer
rtl4 blijkbaar.. die hebben toch ook een streamingsdienst?
wel eens aan kodi gedacht?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof het wel
Maar dat is al seizoen 2, dus eerst 1 opscharrelen. Wel leuk dat ze dat uitzenden
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ookquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou hoe tof, klokken gemaakt van langspeelplaten: https://www.etsy.com/shop/FollowDream/items
Ja maar toen wilde ik het niet en nu welquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ook
gewoon een platenspeler niet een optie?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog 750+ LP’s
Nu nog iemand met een CNC Snijder
Voor die klokken heb je een Snijder nodigquote:Op maandag 25 februari 2019 11:52 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon een platenspeler niet een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
We hebben allebei een mobiel sim-only abo met meer dan genoeg data en belminuten voor 8 euro per maand en daarnaast een vaste telefoonlijn met antwoordapparaat voor soms inkomende gesprekken. Zit in totaal abo van provider en opzeggen van vaste telefoonlijn scheelt 1 euro per maand. Dus houden wij het maar zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie mobiel - duh - vast of combi?
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken diequote:Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef AnneX het volgende:
Van de euro verschil ben ik inmiddels ook achter.
Mobiel bereikbaar zijn ben ik niet zo van, geef zelden mijn mobiele nr. aan instanties enzo.
Nou ja, ik vroeg het ook om te horen of er nog meer goedkopere oplossingen zijn.
Pennywise - poundfoolish
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
ik heb werkelijk nooit een telefoon erin geplugged, zou niet weten waarom ofzoquote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.
Is een bulk levering dan niet een stuk goedkoper?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.
SMS diensten zijn helaas niet zo goeiekoop als dat dat voor consumenten is.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik merk op mijn werk dat er steeds meer mensen mobiel gebeld willen worden en dat nummer op 1 willen.
De vaste lijn (als ze die nog hebben) komt dan op de 2e plek (en een ander nr van familie op de desgewenste 3e plek).
Ook hebben we een smsdienst, dat als je dat aangeeft je een dag of 2 tevoren een herinnering krijgt.
Je kan ook aangeven of je de herinnering per mail wil krijgen.
Ideaal.. zo is iedere patiënt tenminste goed bereikbaar en dat is echt heel belangrijk in een ziekenhuis
Mijn moeder heeft geen mobiele telefoon en snapt mobiele telefoons ook niet, dus die belt mij iedere week met de vaste telefoon, en alle andere mensen die ze belt natuurlijk ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
Ik zie gelukkig bijna nooit de financiële kantquote:Op maandag 25 februari 2019 13:43 schreef fietsie het volgende:
SMS diensten zijn helaas niet zo goeiekoop als dat dat voor consumenten is.
Ik schrok laatst van de reminder-rekening..
Dat scheelt inderdaad 50 euro. Maar een big bag zetten ze niet in de schuur en buiten is elke plek onhandig. Zo'n zak wordt ook in de loop der maanden blubberig enzo. Zakken potgrond zijn over het terrein vele malen makkelijker te vervoeren. Ik heb zelfs nog 20 euro extra uitgeven om zakken van 20 liter ipv 40 liter te krijgen. Gemak dient de mensquote:Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.
Nee, die potgrond is voor in mijn losse moestuinbakken. Dat zijn eigenlijk gewoon speciekuipenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:05 schreef AnneX het volgende:
Lucky...en de aarde wil je dan gebruiken op de plaats waar je net zwart plastic hebt neergelegd?
Hoe lang / kort wil je dat dan laten liggen?
Ga je een topic bijhouden over je moestuinavonturen?
Want mén, dat zijn de negen tuinen bij elkaar hier voor de deur.
Eén buurman is braaf en zie ik vanaf maart vrijwel iedere ochtend aan het werk tot 1 oktober op 40 m2.
Ah dacht dat je t in 1x ging verwerken. Dan zijn zakken makkelijker ja.quote:Op maandag 25 februari 2019 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad 50 euro. Maar een big bag zetten ze niet in de schuur en buiten is elke plek onhandig. Zo'n zak wordt ook in de loop der maanden blubberig enzo. Zakken potgrond zijn over het terrein vele malen makkelijker te vervoeren. Ik heb zelfs nog 20 euro extra uitgeven om zakken van 20 liter ipv 40 liter te krijgen. Gemak dient de mens
Tegen de tijd dat we zo ver zijn, laat ik vrachtwagens aanrukkenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah dacht dat je t in 1x ging verwerken. Dan zijn zakken makkelijker ja.
Balen ja. Heel erg.quote:
Meervoud nog welquote:Op maandag 25 februari 2019 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we zo ver zijn, laat ik vrachtwagens aanrukken
Balen van je bonbons![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:20 schreef TAV74 het volgende:
Dagboekpost, want productief geweest
Lekker he, dat zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 25 februari 2019 15:20 schreef TAV74 het volgende:
Dagboekpost, want productief geweest
Wauw.....voorjaarschoonmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus....Als je die klusdrift nog eens terug kunt vinden, stuur 'm dan hierheen? HIer de ramen gelapt, zonder enige zin, maar t most!
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Voelt meer als compensatie voor een hele luie zondag in combinatie met schuldgevoel dat er nodige was blijven liggen.quote:
Temperatuur is op zich wel lekker, maar niet in februari nee. Over 2 maanden is het prima (en dan zo door tot eind oktober).quote:Op maandag 25 februari 2019 15:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voelt meer als compensatie voor een hele luie zondag in combinatie met schuldgevoel dat er nodige was blijven liggen.
Maar het zonlicht helpt wel, hoewel ik totaal niet eens ben met deze temperaturen in februari
Ze is begin 50, maar heeft begin jaren '90 hersenletsel opgelopen en op sommige gebieden zit ze nog steeds in dat tijdperk.quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 25 februari 2019 13:33 schreef golfer het volgende:
Verslagje van ons etentje van gisteravond:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
Zei hij erbij in welk land het -20 zou wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:45 schreef fietsie het volgende:
Ik wil nog steeds de door Piet Paulusma beloofde -20
Maar ik vrees toch echt achter het net te vissen.
Vriesland ja .quote:Op maandag 25 februari 2019 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zei hij erbij in welk land het -20 zou worden
Klopt, ik heb wel vaker in februari in een (windstil) hoekje van het balkon zitten lezen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:41 schreef AnneX het volgende:
Inclusief koffiepauze in het zonnetje voor de deur is het huis weer aan kant.![]()
Zelfs de hortensia en hibiscus kort gezet in de tuin.
In februari is er vaak een weekje mooi zonnig weer.
Snelboot of de slome route?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Kaarten voor de ferry naar TerscHELling besteld
Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.quote:
Parking vol zal daar niet snel gebeuren. En voor een paar centen (geloof een euro tegenwoordig) met de pendelbus voor de Terminal.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.
Dure bezigheid wel.
45e boot/80e parkeren/700*0.19/2x westerscheldetunnel
Achja. Voor de buitenlandse collega's regelen ze een taxi vanaf Schiphol.
Stond me alleen bij dat je de parking kon reserveren. Helaas niet (meer).
Had je niet beter met de boot kunnen gaan?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Snelboot. Ik weiger om na die auto reis 2 uur op dat slome apparaat te zitten. En helemaal niet op de laatste dag tot 15.30 op daar te wrochten 2u op de slome boot en dan nog 4u auto te doen.
Dure bezigheid wel.
45e boot/80e parkeren/700*0.19/2x westerscheldetunnel
Achja. Voor de buitenlandse collega's regelen ze een taxi vanaf Schiphol.
Stond me alleen bij dat je de parking kon reserveren. Helaas niet (meer).
Welke?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je niet beter met de boot kunnen gaan?
Die waar je vanmiddag mee voer. Gewoon andere afslag nemen en langs de kustlijn naar Terschelling tuffenquote:
Nee deze tijd van 't jaar gok ik ook niet. Maar wil aan de veerhaventerminal staan. Gemak dient de mens. Jaren geleden bij Tsjerk Hiddes gestaan, vond ik niet zo'n succes.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Parking vol zal daar niet snel gebeuren. En voor een paar centen (geloof een euro tegenwoordig) met de pendelbus voor de Terminal.
Je kan natuurlijk ook je auto meenemen het eiland op, om het extra superduur te maken
Ohquote:Op maandag 25 februari 2019 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Die waar je vanmiddag mee voer. Gewoon andere afslag nemen en langs de kustlijn naar Terschelling tuffen
Doet er niet toe, gewoon voor de lolzquote:Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh
1 ton gasolie is duurder dan heel die reis joh :p
Dan boek ik ene helikopterquote:Op maandag 25 februari 2019 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet er niet toe, gewoon voor de lolz
Vind het daar prima parkeren. Klein stukje lopen maar ook.. Maar kom er dan ook louter als toerist zonder haastquote:Op maandag 25 februari 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee deze tijd van 't jaar gok ik ook niet. Maar wil aan de veerhaventerminal staan. Gemak dient de mens. Jaren geleden bij Tsjerk Hiddes gestaan, vond ik niet zo'n succes.
Ja ach, ik heb dan al een aardige reis achter de rug/voor de boegquote:Op maandag 25 februari 2019 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind het daar prima parkeren. Klein stukje lopen maar ook.. Maar kom er dan ook louter als toerist zonder haast
Ik snap jequote:Op maandag 25 februari 2019 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb dan al een aardige reis achter de rug/voor de boegDus doe liefst effe makkelijk
(+ ik kan alles declareren)
Ik moest lachen om Olivia Colmanquote:
Zo ff kijken. We zijn nu de optredens aan t terug kijken.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Olivia Colmandie een Oscar kreeg en daar totaal niet op voorbereid is
Dat je je bord nog niet helemaal leeg hebt, katsvol zit en je evengoed al kan verheugen op wat er op je wacht in de vriezerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:26 schreef Myraela het volgende:
Soms is de pastasaus gewoon extra lekker, dit was zo'n lading pastasaus. Gelukkig ligt er nog voor 4 avonden in de vriezer. Echt te lekker.
ik zou serieus ook niet weten wat ik met 6 broden moest (trouwens met de rest ook niet...) leuk voor een keer berg beleg halen den collegea laten ontbijten, maar verder?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, ik heb ook een bakker gehad en daar kreeg ik ‘alleen maar’ zes broden mee![]()
En een zak krentenbollen (waar ik niet zo van houd dus weggegeven).
Oh, zes broden zou ik al helemaal niets mee kunnen. Nooit zoveel ruimte in m'n vriezer.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nou, ik heb ook een bakker gehad en daar kreeg ik ‘alleen maar’ zes broden mee![]()
En een zak krentenbollen (waar ik niet zo van houd dus weggegeven).
Ik smolt helemaalquote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moest lachen om Olivia Colmandie een Oscar kreeg en daar totaal niet op voorbereid is
Sowieso Oliviaquote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smolt helemaalHet was zo lief en echt
Met een beetje gezin krijg je het vast snel op maar in mijn eentje lukt dat never nooit.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:53 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik zou serieus ook niet weten wat ik met 6 broden moest (trouwens met de rest ook niet...) leuk voor een keer berg beleg halen den collegea laten ontbijten, maar verder?
Jammerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, zes broden zou ik al helemaal niets mee kunnen. Nooit zoveel ruimte in m'n vriezer.
Ik wil eigenlijk eens een supermarkt bon, maar hier doet niets mee, en de tijden in de buurt van m'n werk vallen wat ongunstig.
Deed ze dat ook niet bij de BAFTAS?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik smolt helemaalHet was zo lief en echt
Dat heb ik niet gezien, ik kijk alleen de Academy Awards.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Deed ze dat ook niet bij de BAFTAS?
Ze willen klanten wel voldoende keuze geven, dus dan is er aan het eind van de dag over het algemeen wel iets over bij veel zaken. Ze schatten alleen ongeveer in hoeveel pakketten ze meestal overhouden, maar ze kunnen dat ook gewoon nog annuleren als er toch niets over blijkt te zijn.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap TGTG niet. Als je vandaag al weet dat je morgen iets over gaat hebben, maak je het toch gewoon niet
Ik kende een bakker die zo dacht. Daar kon ik om 13.00 vaak geen brood meer kopen. Dus ging ik en velen met mij daar niet meer naar toe.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap TGTG niet. Als je vandaag al weet dat je morgen iets over gaat hebben, maak je het toch gewoon niet
En laten we wel wezen, het is natuurlijk ook PR. Ik heb nog nooit een chocoladebroodje van Bakker Bart gehad. Als dat goddelijk blijkt te zijn ga ik dat daar vaker halen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze willen klanten wel voldoende keuze geven, dus dan is er aan het eind van de dag over het algemeen wel iets over bij veel zaken. Ze schatten alleen ongeveer in hoeveel pakketten ze meestal overhouden, maar ze kunnen dat ook gewoon nog annuleren als er toch niets over blijkt te zijn.
Dan krijg je dat jaquote:Op maandag 25 februari 2019 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kende een bakker die zo dacht. Daar kon ik om 13.00 vaak geen brood meer kopen. Dus ging ik en velen met mij daar niet meer naar toe.
Zou je denken?quote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
was het maar zo simpelquote:Op maandag 25 februari 2019 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
ieks dat is kut...maar wellicht als je m wel betaald had...maar dat is speculatie! iets met cashflow van een bedijf zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloeiende! Vanochtend een mooi kleed gezien en apart laten zetten, kaartje met mijn naam erop. Gelukkig niet betaald. Mijn zus kon toevallig even rijden dus wij erheen. Stond er wel een kleed, leek er vaag op maar was het zeker niet. Waarschijnlijk ligt "mijn" kleed nu in een andere huiskamer. En het was de laatste
Ik denk eigenlijk dat iemand gewoon niet goed gekeken heeft. Ik zag 'm achter de balie staan en zei meteen dat is 'm. Maar toen die op de balie lag dacht ik..dit klopt niet. Maar als ik betaald had en mijn zus had 'm zonder mij opgehaald, was het ook fout gegaan. Balen, maar hopelijk komt het morgen goed.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
ieks dat is kut...maar wellicht als je m wel betaald had...maar dat is speculatie! iets met cashflow van een bedijf zeg maar
ik duim met je meequote:Op maandag 25 februari 2019 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat iemand gewoon niet goed gekeken heeft. Ik zag 'm achter de balie staan en zei meteen dat is 'm. Maar toen die op de balie lag dacht ik..dit klopt niet. Maar als ik betaald had en mijn zus had 'm zonder mij opgehaald, was het ook fout gegaan. Balen, maar hopelijk komt het morgen goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |