Val in een dixiepotquote:
Ik zei gisteren dat ik hoopte dat hij niet levensvatbaar was dus ik zal vanavond wel een opgelegde pauze krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt er weer een note bij
Maar hij heeft de boel weer flink verziekt hier zie ik
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik hoopte dat hij niet levensvatbaar was dus ik zal vanavond wel een opgelegde pauze krijgen.
Alles wat hij aanraakt gaat kapotquote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt er weer een note bij
Maar hij heeft de boel weer flink verziekt hier zie ik
readyquote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die hebben ze in mijn werkomgeving niet
Nee snap ik voor je het weet met al die downies gaan ze elkaar uitdagen om er een hap uit te nemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die hebben ze in mijn werkomgeving niet
doen we op de zuidas niet amicequote:Op maandag 25 februari 2019 09:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee snap ik voor je het weet met al die downies gaan ze elkaar uitdagen om er een hap uit te nemen.
Je blijft maar refereren naar je eigen werkomgeving hequote:Op maandag 25 februari 2019 09:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee snap ik voor je het weet met al die downies gaan ze elkaar uitdagen om er een hap uit te nemen.
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:47 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker
@:vogeltjesdans
@:banaanvragen
@:detelevisiekijker
@:samuel24
@:bonethugss
@:jedikkemoeder
ik onderschatte de domheid van de users hier, ze denken allemaal echt dat dit de klaagkroeg isquote:
neuh maar waarom zouden wij niet in de sc mogen posten ??quote:Op maandag 25 februari 2019 10:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik onderschatte de domheid van de users hier, ze denken allemaal echt dat dit de klaagkroeg is
#durftevragenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
neuh maar waarom zouden wij niet in de sc mogen posten ??
Wie heeft het over niet mogen?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
neuh maar waarom zouden wij niet in de sc mogen posten ??
He jammer, lekker gepoept?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Moppie?Je weet dat ik onder de pannen ben toch?
Hoef je niet te tanken schat?quote:Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee, ik zit weer verstopt.
Daaaaag
Dat is balen, misschien kan je vriend je een beetje oprekken? Valt 't er zo uit.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee, ik zit weer verstopt.
Daaaaag
Ja, daar kan je de klok op gelijk zettenquote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik hoopte dat hij niet levensvatbaar was dus ik zal vanavond wel een opgelegde pauze krijgen.
Ik sta bij de straat van AOC, ze hebben me aangehouden, ik had mijn gordel niet aan.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Schat??En uh....nee ik hoef nog niet te tanken.
Daaaaag.
wil je mijn piemel een keertje tanken babygirlquote:Op maandag 25 februari 2019 10:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Schat??En uh....nee ik hoef nog niet te tanken.
Daaaaag.
Ik zal het hem vragen inderdaad. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat is balen, misschien kan je vriend je een beetje oprekken? Valt 't er zo uit.
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je mijn piemel een keertje tanken babygirl
Heel goed Samuel maar wel voorzichtig hequote:Op maandag 25 februari 2019 10:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik zal het hem vragen inderdaad. Bedankt voor de tip.
Tja....misschien dat het in China wel normaal is om geen gordel te dragen. Maar we zijn nu in Nederland Wijffie.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik sta bij de straat van AOC, ze hebben me aangehouden, ik had mijn gordel niet aan.
Oprotten met die camera!quote:Op maandag 25 februari 2019 10:10 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Tja....misschien dat het in China wel normaal is om geen gordel te dragen. Maar we zijn nu in Nederland Wijffie.![]()
Waar wou je eigenlijk naartoe rijden? Hongkong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |