Noemde SE gisteren nog een afgeschoten hertje geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2019 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wij gebruiken de term deerne in deze SC. Conformeren of oprotten. Of niet @:Catkiller?
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:45 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij gebruiken de term hertje. Conformeren of oprotten uit de klaagkroeg. ga jij maar naar je SC
KLB’s secundaire slowchat maatquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:44 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond tegen WR () graag
Dat inactieve topic waar losers bijeen komen.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naar Hans.
maar dat is wat hij wil gvdquote:Op maandag 25 februari 2019 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou wat ontiegelijk sneu zeg deze verwensing.
Waarom is dit niet de normale. Ik wil gewoon bij mijn vriendenquote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat inactieve topic waar losers bijeen komen.
waar mensen komen die niet de hele dag in SC zitten omdat ze wel moeten werken en nuttige dingen doen ipv alleen maar op fok zitten zoals jullie en geen geld verdienenquote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat inactieve topic waar losers bijeen komen.
Dit is de normale, ze zijn gewoon te dom om dat te begrijpen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is dit niet de normale. Ik wil gewoon bij mijn vrienden
iedereen hier werkt behalve Profquote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
waar mensen komen die niet de hele dag in SC zitten omdat ze wel moeten werken en nuttige dingen doen ipv alleen maar op fok zitten zoals jullie en geen geld verdienen![]()
Jij bent 12 ofzoquote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
waar mensen komen die niet de hele dag in SC zitten omdat ze wel moeten werken en nuttige dingen doen ipv alleen maar op fok zitten zoals jullie en geen geld verdienen![]()
Echt alleen maar vuurquote:Op maandag 25 februari 2019 09:46 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja in een parkeergarage ofzo dat je zoveel tijd hebt om te fokkenquote:Op maandag 25 februari 2019 09:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen hier werkt behalve Prof
draai dat getal maar om amicequote:
Uitkering heet datquote:Op maandag 25 februari 2019 09:48 schreef Flamarande het volgende:
Lol ik verdien gewoon geld door te fokken weenie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |