Val in een dixiepotquote:
Ik zei gisteren dat ik hoopte dat hij niet levensvatbaar was dus ik zal vanavond wel een opgelegde pauze krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt er weer een note bij
Maar hij heeft de boel weer flink verziekt hier zie ik
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik hoopte dat hij niet levensvatbaar was dus ik zal vanavond wel een opgelegde pauze krijgen.
Alles wat hij aanraakt gaat kapotquote:Op maandag 25 februari 2019 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt er weer een note bij
Maar hij heeft de boel weer flink verziekt hier zie ik
readyquote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die hebben ze in mijn werkomgeving niet
Nee snap ik voor je het weet met al die downies gaan ze elkaar uitdagen om er een hap uit te nemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die hebben ze in mijn werkomgeving niet
doen we op de zuidas niet amicequote:Op maandag 25 februari 2019 09:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee snap ik voor je het weet met al die downies gaan ze elkaar uitdagen om er een hap uit te nemen.
Je blijft maar refereren naar je eigen werkomgeving hequote:Op maandag 25 februari 2019 09:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee snap ik voor je het weet met al die downies gaan ze elkaar uitdagen om er een hap uit te nemen.
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:47 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker
@:vogeltjesdans
@:banaanvragen
@:detelevisiekijker
@:samuel24
@:bonethugss
@:jedikkemoeder
ik onderschatte de domheid van de users hier, ze denken allemaal echt dat dit de klaagkroeg isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |