Van het carnaval of het wielrennen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uitgerekend dit jaar valt carnaval weer tegelijk met het Vlaamse openingsweekend. Ga er dus weinig van zien helaas
Daardoor heb ik geen voetbal, dus kan eindelijk de Omloop kijken!quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uitgerekend dit jaar valt carnaval weer tegelijk met het Vlaamse openingsweekend. Ga er dus weinig van zien helaas
vastelaovend > wielrennenquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van het carnaval of het wielrennen?
Dommigheid kent geen tijdquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Het begint pas echt bij koers over Vlaamse wegen.
Ik ben het volledig met je eens, makker.quote:
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een paar C koersen in Oeroeboeristan waar niemand naar kijkt.
Mijn haakwerkje ligt al klaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.
Maar voor jou en Mevrouw van Zetten uit Tiel zal het wielerseizoen inderdaad wel bij de Omloop beginnen
Dat soort gewichtige gedoe nemen we geen boodschap aan. Koers is koers. Moeilijker kunnen we het niet maken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Los van dat het feitelijk onjuist is zit ik al een dikke maand naar hele interessante koersen te kijken waar wereldtoppers aan de start staan.
Maar voor jou en Mevrouw van Zetten uit Tiel zal het wielerseizoen inderdaad wel bij de Omloop beginnen
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Feitelijk wel. Gevoelsmatig eindigt het seizoen voor mij als de toprenners hun fiets aan de haak hangen, ergens rond Paris-Toursquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?
Ja, en los van dat is er al genoeg mooie koers geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het seizoen pas eindigt na de Ronde van Hainan?
Het is niet op het continent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat soort gewichtige gedoe nemen we geen boodschap aan. Koers is koers. Moeilijker kunnen we het niet maken.
Beetje raar dat je anderen van dommigheid beschuldigd terwijl je zelf het zelfde standpunt hebt over het einde van het seizoen. Maar goed om jou een plezier te doen: Gevoelsmatig begint het seizoen voor mij pas bij de Omloop. Nu tevreden?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Feitelijk wel. Gevoelsmatig eindigt het seizoen voor mij als de toprenners hun fiets aan de haak hangen, ergens rond Paris-Tours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |