Van de mickey mouse league.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:19 schreef Durmada het volgende:
Dit is dus een wedstrijd tussen de nummer één en nummer drie...
Ja. Was het tussen de nummer één en nummer twee geweest dan had het nu 3-0 gestaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:19 schreef Durmada het volgende:
Mongolen leaque genotquote:Op zondag 24 februari 2019 15:19 schreef Durmada het volgende:
sowquote:Op zondag 24 februari 2019 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga fietsen en een podcast van Tim Ferris met Tony Robbins luisteren. Jullie veel plezier met dit laagvolkse vermaak
Joden lopen fietsen altijd weg.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga fietsen en een podcast van Tim Ferris met Tony Robbins luisteren. Jullie veel plezier met dit laagvolkse vermaak
Spoiler aubquote:Op zondag 24 februari 2019 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op naar het Doubleplain topic.
Doet me aan het putje van je moeder denkenquote:Op zondag 24 februari 2019 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op naar het Doubleplain topic.
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb nog tenminste nog een moeder jij niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet me aan het putje van je moeder denken
oke?quote:Op zondag 24 februari 2019 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog tenminste nog een moeder jij niet.
gr gr
Comebacks zijn niet je sterke punt he? Wtf zegquote:Op zondag 24 februari 2019 15:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog tenminste nog een moeder jij niet.
gr gr
Omdat dit als enig doel heeft een aanval te onderbreken. Dat mag voor mij altijd en overal rood zijn, dat zou het voetbal een stuk aantrekkelijker maken.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe zou dit ooit rood zijn lol.
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:35 schreef T3hTommay het volgende:
Livebeelden van Gert en GGMM.
[ afbeelding ]
pics graagquote:Op zondag 24 februari 2019 15:36 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Aletha Leidelmeijer op mijn Tweet had gereageerd?
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:35 schreef T3hTommay het volgende:
Livebeelden van Gert en GGMM.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |