Van de mickey mouse league.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:19 schreef Durmada het volgende:
Dit is dus een wedstrijd tussen de nummer één en nummer drie...
Ja. Was het tussen de nummer één en nummer twee geweest dan had het nu 3-0 gestaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:19 schreef Durmada het volgende:
Mongolen leaque genotquote:Op zondag 24 februari 2019 15:19 schreef Durmada het volgende:
sowquote:Op zondag 24 februari 2019 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga fietsen en een podcast van Tim Ferris met Tony Robbins luisteren. Jullie veel plezier met dit laagvolkse vermaak
Joden lopen fietsen altijd weg.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga fietsen en een podcast van Tim Ferris met Tony Robbins luisteren. Jullie veel plezier met dit laagvolkse vermaak
Spoiler aubquote:Op zondag 24 februari 2019 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op naar het Doubleplain topic.
Doet me aan het putje van je moeder denkenquote:Op zondag 24 februari 2019 15:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op naar het Doubleplain topic.
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb nog tenminste nog een moeder jij niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet me aan het putje van je moeder denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |