Dat zou mijn ritme echt teveel verneuken.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup. 14 uur geslapen. Was blijkbaar nodig.
nee ik wil niet mee doenquote:
dan denkt ie ook alleen maar 'oeh meer tijd om te gamen' gok ikquote:Op zondag 24 februari 2019 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pikstraf werkt ook niet zo goed in een open relatie.
Een wandel vriendje!quote:Op zondag 24 februari 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon nieuw bij-vriendje opscharrelen dan.
Heb vanmorgen al 20km gewandeldquote:
klopt, ga je mee?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar kan vast nog wel een paar km bij!
ik weet niet waar je woontquote:
Mijn ritme is al verkloot sinds dat ik chronisch geen energie heb. Juist bijgeslapen zodat ik morgen die drie uurtjes een beetje productief kan zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou mijn ritme echt teveel verneuken.
Ik kan me daar niet zo goed in verplaatsen omdat ik het niet ken. Lijkt me erg vermoeiend (no pun intended) als je geen normaal ritme aan kan houden daardoor.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn ritme is al verkloot sinds dat ik chronisch geen energie heb. Juist bijgeslapen zodat ik morgen die drie uurtjes een beetje productief kan zijn.
Ja, drie uurtjes
Zoeken jouw vrienden nog nieuwe vrienden?quote:Op zondag 24 februari 2019 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn al een aantal weekenden bezig.
Ik heb wel een ritme, maar ik moet gewoon superveel slapen en rust pakken. Als ik die drie uurtjes gewerkt heb, dan moet ik daarna 1,5 uur rusten/slapen. Die avond ga ik rond 22u naar bed.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet zo goed in verplaatsen omdat ik het niet ken. Lijkt me erg vermoeiend (no pun intended) als je geen normaal ritme aan kan houden daardoor.
Altijdquote:Op zondag 24 februari 2019 14:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Zoeken jouw vrienden nog nieuwe vrienden?
Je hebt 16 uur de tijd, red je echt wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Weer 110 km gemtb'et. Denk toch dat ik getraind genoeg raak voor de 200km op 17-3.
Voor het eerst niet totaal naar de kloten na de training.
Achteraf bekeken had ik misschien beter kunnen wachten tot na de matchquote:
de optocht is al bezigquote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 14:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Achteraf bekeken had ik misschien beter kunnen wachten tot na de match
Moet wel rond de 10 uur natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt 16 uur de tijd, red je echt wel.
Deden al dat soort mensen het maarquote:
Stevige windenquote:Op zondag 24 februari 2019 16:18 schreef Barbusse het volgende:
Lekker weertje hier
Het stormt zo hard dat de vis letterlijk uit de zee de weg op wordt geblazen: https://www.timesofmalta.(...)ries-reported.702795
Ja, lekker briesjequote:
Storm aan zeequote:
Sta je al met je schepnet buiten?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:18 schreef Barbusse het volgende:
Lekker weertje hier
Het stormt zo hard dat de vis letterlijk uit de zee de weg op wordt geblazen: https://www.timesofmalta.(...)ries-reported.702795
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sta je al met je schepnet buiten?
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hier zijn de gordijnen dicht om het scherm beter te kunnen zien
Samequote:Op zondag 24 februari 2019 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hier zijn de gordijnen dicht om het scherm beter te kunnen zien
Miss & ?quote:
nee ik heb een maand niet geshoptquote:Op zondag 24 februari 2019 17:00 schreef MissMSX het volgende:
Het is altijd shoptijd toch?
Net als etenstijd. Honger
Nee, ik ben aan het werk.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sta je al met je schepnet buiten?
Als visser?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:12 schreef Allures het volgende:
Ik kan maar niet beslissen tussen pumas met strik voor en strik achter
Al een maand dus niet
Tegelijk is wel ok, maar dezelfde kleur iig nietquote:Op zondag 24 februari 2019 17:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat ga ik uiteindelijk sowieso doen maar niet tegelijk en niet dezelfde kleur dan
strik achter:quote:Op zondag 24 februari 2019 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Puma met strikWat moet ik me daarbij voorstellen
Strik voor. Achter is echt geen potjequote:Op zondag 24 februari 2019 17:45 schreef Allures het volgende:
[..]
strik achter:
[ afbeelding ]
Strik voor:
[ afbeelding ]
Ja maar dan ben ik er nog niet want er zijn verschillende strikken:')quote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Strik voor. Achter is echt geen potje
Echt geen potjequote:Op zondag 24 februari 2019 18:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Strik voor. Achter is echt geen potje
Verschillende strikken?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er nog niet want er zijn verschillende strikken:')
Ik werd er ongelukkig van dus ben al naar mijn safe space gegaan: fashion nova
Jurkjes
Al moet ik echt zwarte sneakers
Avondeten!!!quote:
Deze is wel mooi, Fort Ricasolo en Gallows Pointquote:
Ik heb de strik voor in wit met rose goudquote:
Alleen het blauwe kleurtje is niet meer genoeg, je hebt nu ook de titel moderatorquote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de strik voor in wit met rose goud.
waar had jij ze? Want ze waren in de sale tochquote:Op zondag 24 februari 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de strik voor in wit met rose goud.
Oh okay. Ik heb twee soorten veters erbij gekregen. Wat kleinere gevlochten veters en die satijnveters.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ja. Van verschillend materiaal, verschillende grote etc
Ja ik zag t.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen het blauwe kleurtje is niet meer genoeg, je hebt nu ook de titel moderator
Nicequote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zomers maar voor ie hier is
Zou dragenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:22 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zomers maar voor ie hier is
Weer zo'n trend die snel over mag waaien.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:45 schreef Allures het volgende:
[..]
strik achter:
[ afbeelding ]
Strik voor:
[ afbeelding ]
Ik heb er 1x besteld en moest douane kosten bijbetalen dus daar moet je wel rekening mee houden. De kwaliteit is ok. Het is geen top kwaliteit maar ook niet slechtquote:Op zondag 24 februari 2019 18:35 schreef Samzz het volgende:
Is Fashion nova een betrouwbare website? En is de kwaliteit ok?
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Die strik achter vind ik vooral euh bijzonder, bijzonder lelijk geloof ikmaar gelukkig verschillen smaken!
Het is idd wel compleet anders dan je hier ziet.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er 1x besteld en moest douane kosten bijbetalen dus daar moet je wel rekening mee houden. De kwaliteit is ok. Het is geen top kwaliteit maar ook niet slecht
Ik vind dat je die stijl niet ergens anders vind dus neem ik de verzend en douanekosten er maar bij
Ik heb er dus pas 1 ding van maar ik draag hem heel vaakquote:Op zondag 24 februari 2019 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is idd wel compleet anders dan je hier ziet.
Dat is wel een pre.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er dus pas 1 ding van maar ik draag hem heel vaak
Zwart jurkje, sexy maar kan naar heel veel dingen vind ik. Zelf voor kerst aan gehad en geen commentaar gehad dat ie 'te' was (en dat zeggen ze in mijn familie wel gewoon)
Dus nu wil ik wat bij bestellen
Maar ze hebben zo veel dat ik moeilijk kan kiezen
Zo eerst maar soep maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |