Ik zeg wat ik wil. Ik erger me gewoon aan de hoeveelheid corners en hoe weinig we daarmee doen. Weet niet wat andere clubs daar mee van doen hebben.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:42 schreef Gele_Sneeuw het volgende: [..] Het is meer dat je dan beter niks kan zeggen...
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:44 schreef Themeparktommy het volgende:
doelpuntje zou wel lekker zijn...
idd, tijd voor de meer dan terechte 1-0quote:Op zondag 24 februari 2019 12:44 schreef Themeparktommy het volgende:
doelpuntje zou wel lekker zijn...
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..], tijd voor de meer dan terecht 1-0
Dat er in het voetbal geen club is die constant goede corners neemt zou je toch wel iets moeten zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil. Ik erger me gewoon aan de hoeveelheid corners en hoe weinig we daarmee doen. Weet niet wat andere clubs daar mee van doen hebben.
Zal alleen niet vrijwillig zijn, pure onkundequote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Feyenoord zal vandaag PSV wel weer in het zadel laten...
en anders doet Ajax dat welquote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Misschien doet Ado dat al welquote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Snel, meteen een contract bij ajax aanbieden....quote:Op zondag 24 februari 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
Een speler van ADO verliest een duel, dus gaat hij huilend naar de grond.
Gewoon af en toe een goal uit een corner zou lekker zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:45 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
[..]
Dat er in het voetbal geen club is die constant goede corners neemt zou je toch wel iets moeten zeggen.
Volgens mij wint Feyenoord vaker van PSV dan Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Goeie zegquote:Op zondag 24 februari 2019 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Snel, meteen een contract bij ajax aanbieden....
Kan zijn, maar verwacht jij vandaag winst dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wint Feyenoord vaker van PSV dan Ajax.
Onduidelijke zin.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip wel, maar Feyenoord wint niet echt vaak in Eindhoven toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit seizoen nog.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In de Kuip wel, maar Feyenoord wint niet echt vaak in Eindhoven toch?
Omdat hier geen prutser als Pol staat te fluiten.quote:
VAR vindt ook van niet... Dus blijkbaar is het geen pingel wanneer de keeper niet zomaar verdwijnt uit de realiteit zodat de aanvaller niet valt.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat hier geen prutser als Pol staat te fluiten.
En 1-0 ADOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Dat waren de woorden van de commentator.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha wat een bullshit dit, geen pingel want de keeper kan niet in het niets verdwijnen![]()
linkje?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:53 schreef Caland het volgende:
Tering, bij TV West zijn die verslaggevers nog gekker dan bij Rijnmond.
De keeper raakt ons supertalent amper of niet, hij had gewoon die bal af moeten geven dan was het 0-1quote:Op zondag 24 februari 2019 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha wat een bullshit dit, geen pingel want de keeper kan niet in het niets verdwijnen![]()
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dramatisch verdedigd. Wil dit team wel kampioen worden?
willen != kunnen... Elk team wil wel kampioen worden, gok ik zoquote:Op zondag 24 februari 2019 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dennis Weeninkquote:Op zondag 24 februari 2019 12:53 schreef Caland het volgende:
Tering, bij TV West zijn die verslaggevers nog gekker dan bij Rijnmond.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, gewoon schwalbe, Frenkie had geel moeten krijgen.
En dit is gespeeld.
Ik zie ADO dat op deze manier ook niet meer halen nee.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, gewoon schwalbe, Frenkie had geel moeten krijgen.
En dit is gespeeld.
Jellyquote:Op zondag 24 februari 2019 12:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Poeh poeh 1-1 staan tegen ADO, wat een prestatie.
net ff via de tv west site gekeken... Loopt nog verder achter dan FOX streamquote:Op zondag 24 februari 2019 12:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/AT5NL/videos/397196387757090/
Zelfs als modgod niet?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
Penalty Ajax onthouden.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
KNVB MAFFIAquote:Op zondag 24 februari 2019 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dit wordt dus een pingel
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:58 schreef GGMM het volgende:
Ah, daar komt de penalty die eerder al gegeven had moeten worden.
en terechtquote:Op zondag 24 februari 2019 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dit wordt dus een pingel
Boosquote:Op zondag 24 februari 2019 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
ziedendquote:Op zondag 24 februari 2019 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
KNVB MAFFIA
wat is er moeilijk aan? Dolberg raakt en de bal en de verdediger is te laat en raakt dolberg.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijft gewoon enorm moeilijk te zien.
Maar bij twijfel voordeel van de topclub lijkt me.
En jawel.
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vreemde penalty wel, Meijers kan immers niet zomaar verdwijnen.
Dit was gewoon een penalty.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terecht dat Ajax een pingel krijgt, maar niet voor het juiste vergrijp.
Koop een bril.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Neequote:Op zondag 24 februari 2019 13:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tadic maakt z'n misser die twee punten kostte tegen Heerenveen enigszins goed.
Was niet moeilijk te zien. Zo vallen als Dolberg deed lukt je niet eens als je een schwalbe zou willen doen, dat lukt alleen als iemand je daadwerkelijk onderuittrapt.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar bij twijfel voordeel van de topclub lijkt me.
En jawel.
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vreemde penalty wel, Meijers kan immers niet zomaar verdwijnen.
Laat de oorlog beginnen!quote:Op zondag 24 februari 2019 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Door een penalty te scoren tegen een G-team?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tadic maakt z'n misser die twee punten kostte tegen Heerenveen enigszins goed.
Ja loop een beetje achter, in die vertraagde herhaling was het toch wel vrij duidelijk te zien. Waarde van de VAR opnieuw bewezen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan? Dolberg raakt en de bal en de verdediger is te laat en raakt dolberg.
Frenkie ook ontzettend matig.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef skysherrif het volgende:
Ondanks de voorsprong moet je je ajax zijnde wel schamen voor deze helft, wat was vooral neres slecht
Neres moet gewoon op de bank.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef skysherrif het volgende:
Ondanks de voorsprong moet je je ajax zijnde wel schamen voor deze helft, wat was vooral neres slecht
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV had er toen ook zo'n freewheelwedstrijd tegen
Hoewel de beslissing lang niet altijd mij blij maken, maakt de VAR het spelletje toch eerlijker (fouten daargelaten). Altijd goedquote:Op zondag 24 februari 2019 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja loop een beetje achter, in die vertraagde herhaling was het toch wel vrij duidelijk te zien. Waarde van de VAR opnieuw bewezen.
Woedend.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ajax weer eens geholpen door de scheidsKutclub is het ook.
Dat werkt niet Hans.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef Coco. het volgende:
LIVE MALIEVELD
https://www.facebook.com/AT5NL/videos/397196387757090/
Mwuah. Die levert soms zo nonchalant ook ineens ballen in...quote:Op zondag 24 februari 2019 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie ook ontzettend matig.
Dolberg wel prima.
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef Zipportal het volgende:
OP NAAR DE INTERTOYS WAAR ADO TOKKIES HUN BONNEN NIET KUNNEN INWISSELLEN.
Jawel hoor alleen weet ik niet wat Bommel aan het doen is.quote:
Ranzig boosquote:Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dacht dat we daar live rellen gingen zien?
Ik vind hem juist balvast spelen nu.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah. Die levert soms zo nonchalant ook ineens ballen in...
Tagliafico wel prima.
Één penalty (terecht?) onthouden.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef PzKpfw het volgende:
Een nieuwe auto aan het uitzoeken.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jawel hoor alleen weet ik niet wat Bommel aan het doen is.
de ajax fans horen daar ook niet te zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 13:08 schreef PicoMMP het volgende:
ADO-fans bij het Malieveld![]()
Ga gewoon lekker naar je ploeg kijken in de kroeg of zo.
Klopt.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
het is ook nooit goedLaat Hag hem op de bank gezeik, stelt hij hem op weer niet goed
Want?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de ajax fans horen daar ook niet te zijn
Maak er maar kunstgras van.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Paarden maken weer een teringzooi van het mooie veld.
Die horen in het uitvak te zitten.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de ajax fans horen daar ook niet te zijn
Woedend.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pure provocatie, opdonderen uit Den Haag.
twitter:AT5 twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:09:34Ajax-supporters laten weten dat ze bij het Internationaal Strafhof in Den Haag staan. De politie heeft de groep ADO-supporters op het Malieveld gemaand om weg te gaan. https://t.co/v9IZXEk1A3 reageer retweet
Je hebt van die analisten die het hele systeem afschieten als er eens een foutje wordt gemaakt. Feit blijft dat het percentage juiste beslissingen flink omhoog gaat.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel de beslissing lang niet altijd mij blij maken, maakt de VAR het spelletje toch eerlijker (fouten daargelaten). Altijd goed
Oh, ik zou provocatie eerder die zooi van 2 nachten terug noemen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet 40-45?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:09 schreef RvLaak het volgende:
Die gele hesjes beweging is ook lekker populair... 40-50 man, volgens West
Gemiste kans.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:09 schreef RvLaak het volgende:
Die gele hesjes beweging is ook lekker populair... 40-50 man, volgens West
misschien alle wedstrijden zonder uitsupporters. Zou een hoop problemen schelen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schei uit zeg, het is 2019, Joden mogen overal komen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag gewoon geen speler onderuit schoffelen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dolberg is zo licht als een veertje, valt met elk contact.
In het stadion vind ik het juist spannender. Thuis zie je het meteen, daar moet je wachten...quote:Op zondag 24 februari 2019 13:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt van die analisten die het hele systeem afschieten als er eens een foutje wordt gemaakt. Feit blijft dat het percentage juiste beslissingen flink omhoog gaat.
Overigens vind ik het in het stadion wel minder leuk met VAR. Thuis op de bank leuker.
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AT5 twitterde op zondag 24-02-2019 om 13:09:34Ajax-supporters laten weten dat ze bij het Internationaal Strafhof in Den Haag staan. De politie heeft de groep ADO-supporters op het Malieveld gemaand om weg te gaan. https://t.co/v9IZXEk1A3 reageer retweet
Euh ok dan.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:11 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Je mag gewoon geen speler onderuit schoffelen.
Of snap je dat niet?
Echt irritant die blaffende honden.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:11 schreef Caland het volgende:
Mensen die daar gewoon hun hond aan het uitlaten zijn
in ieder geval tussen deze twee clubs ja.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien alle wedstrijden zonder uitsupporters. Zou een hoop problemen schelen.
Lekker Hollands.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien alle wedstrijden zonder uitsupporters. Zou een hoop problemen schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |