Ik zeg wat ik wil. Ik erger me gewoon aan de hoeveelheid corners en hoe weinig we daarmee doen. Weet niet wat andere clubs daar mee van doen hebben.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:42 schreef Gele_Sneeuw het volgende: [..] Het is meer dat je dan beter niks kan zeggen...
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:44 schreef Themeparktommy het volgende:
doelpuntje zou wel lekker zijn...
idd, tijd voor de meer dan terechte 1-0quote:Op zondag 24 februari 2019 12:44 schreef Themeparktommy het volgende:
doelpuntje zou wel lekker zijn...
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..], tijd voor de meer dan terecht 1-0
Dat er in het voetbal geen club is die constant goede corners neemt zou je toch wel iets moeten zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil. Ik erger me gewoon aan de hoeveelheid corners en hoe weinig we daarmee doen. Weet niet wat andere clubs daar mee van doen hebben.
Zal alleen niet vrijwillig zijn, pure onkundequote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Feyenoord zal vandaag PSV wel weer in het zadel laten...
en anders doet Ajax dat welquote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Misschien doet Ado dat al welquote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Snel, meteen een contract bij ajax aanbieden....quote:Op zondag 24 februari 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
Een speler van ADO verliest een duel, dus gaat hij huilend naar de grond.
Gewoon af en toe een goal uit een corner zou lekker zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:45 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
[..]
Dat er in het voetbal geen club is die constant goede corners neemt zou je toch wel iets moeten zeggen.
Volgens mij wint Feyenoord vaker van PSV dan Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Gele_Sneeuw het volgende:
Goeie zegquote:Op zondag 24 februari 2019 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Snel, meteen een contract bij ajax aanbieden....
Kan zijn, maar verwacht jij vandaag winst dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wint Feyenoord vaker van PSV dan Ajax.
Onduidelijke zin.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip wel, maar Feyenoord wint niet echt vaak in Eindhoven toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit seizoen nog.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In de Kuip wel, maar Feyenoord wint niet echt vaak in Eindhoven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |