ik vind jurkjes leuk, maar huist niet zo praktisch in de winter.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat sommige vrouwen een voorkeur voor jurkjes hebben. Dan ben je in 1 keer klaar. Niet dat stomme gedoe met combinaties maken enzo
Wie is de mol is erop.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind jurkjes leuk, maar huist niet zo praktisch in de winter.
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat sommige vrouwen een voorkeur voor jurkjes hebben. Dan ben je in 1 keer klaar. Niet dat stomme gedoe met combinaties maken enzo
vanmorgen gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Samzz het volgende:
Morgen de plantjes maar eens buiten laten spelen.
En dweilen.
Je vergeet de ondergoedkeuzequote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.
De hortensia snoeien wtf, is dat een synoniem voor je doos ontdoen van dons?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, en de hortensia snoeien. En tekenen.
In de winter is een panty sowieso altijd jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.
Maken per topic stellen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee wie die OP steeds aanpast. Nu staat het weer goed.
Die haflinger?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag een filmpje van een man op n motor die een vrouw in paniek achter een ontsnapt paard aan zag rennen en toen met haar achterop achter dat paard aan ging.
Heb het aangepast.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die geeft je een seintje wanneer je bijv je handen moet wassen ?
Was idd lief van die persoonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, die.
Ging niet helemaal handig, naar vond t wel aardig.
Oh dat is onhandigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de winter is een panty sowieso altijd ja
Alleen heb ik nu panty's moeten bestellen uit de UKwant panty's voor vrouwen die dik én lang zijn kan ik niet krijgen hier
vestje, schoenenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Hopen dat ie naar stal rent.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zal maar zo je paard ineens kwijt zijn.
vaak wel he.quote:
Ik ben een keer een paard kwijt geweest onderweg, maar die werd aan t eind van diezelfde weg (net om t hoekje) opgevangen door een handige bestuurder. Waren wel even een paar angstige minuten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vaak wel he.
Is bij manege ook n paar keer gebeurd, maar dan kennen ze de omgeving een beetje, je weet niet hoe dat hier is.
O, plus t is in t bos, hier loopt ie gewoon de weg op.
dat zal wel ja, lijkt me eng.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een keer een paard kwijt geweest onderweg, maar die werd aan t eind van diezelfde weg (net om t hoekje) opgevangen door een handige bestuurder. Waren wel even een paar angstige minuten.
hoe is het nu dan? En hebben ze nog leuke jurkjes?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:50 schreef Elvi het volgende:
Wtf bij Forever 21 hebben ze de Size Guide veranderd en nu weet ik dus niet welke maat ik moet hebben. Waarom kan ik niet gewoon opmeten of mn maat kiezen die bij jullie maatvoering past? Wat een stom gedoe weer
Nee geen leuke jurkjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:53 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe is het nu dan? En hebben ze nog leuke jurkjes?
oh maar ik heb er 1 hangen uit Amerika die zo'n maat heeft dacht ik! Dan kan ik die aan houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee geen leuke jurkjes.
En je moet nu allerlei gegevens opgeven (behalve dan je maten) en dan zoeken zij de maat erbij. Die dus niet klopt. En ze geven dan de Hollandse maat, terwijl zij zelf werken met een 0x 1x 2x systeem. Gewoon kut dus.
Ja maar US en UK maten verschillenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:00 schreef Allures het volgende:
[..]
oh maar ik heb er 1 hangen uit Amerika die zo'n maat heeft dacht ik! Dan kan ik die aan houden
Ik dacht dat ie een 2 was
even gekeken maar ze bedoelen daarmee gewoon L, XL, XXL etc volgens mijquote:
neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel over dit shirt maar ik neig naar 'nee'
Ik vond de referentie naar de Spice Girls leuker dan de Friends opdruk, maar tegelijkertijd vond ik het net te jong voor mequote:
sorry ik hou gewoon niet va dat soort shirtjes...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vond de referentie naar de Spice Girls leuker dan de Friends opdruk, maar tegelijkertijd vond ik het net te jong voor me
Oh die vind ik wel tofquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel over dit shirt maar ik neig naar 'nee'
Ik zou haar ook wel op mijn verlanglijstje zetten jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb deze in mn verlanglijstje staan
[ afbeelding ]![]()
ik heb t over de outfitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel op mijn verlanglijstje zetten ja
ik had er eentje die ik ok vond, maar meestal vind ik t ook niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Shirts met teksten zijn altijd stom.
Leuke tekst voor op een shirt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Shirts met teksten zijn altijd stom.
Ja, dat kijk ik altijd maar halfquote:
Vind ik leukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
En deze jurk? Deze heeft zakken trouwens. Sowieso een pre.
[ afbeelding ]
Ja die is wel leukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje hobbezak.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Mooie kleur ook. En zakken zijn idd een pre.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Lag het dus toch niet aan mij.quote:
Pics van je collegaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega draagt altijd jurkjes die nét iets te straks zitten en praat steeds over dat ze zon goed figuur heeft voor haar leeftijd, maar ik vind het haar allemaal niet staan gewoon![]()
En dat durf ik niet te zeggen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef Elvi het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ik meer heup heb dan het model dus bij mij zal ie wel iets anders staan
Dit indien mijn type.quote:
Je hoeft het toch ook niet te zeggen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega draagt altijd jurkjes die nét iets te straks zitten en praat steeds over dat ze zon goed figuur heeft voor haar leeftijd, maar ik vind het haar allemaal niet staan gewoon![]()
watquote:
ze vraagt t bij elk nieuw jurkjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te zeggen?
Scheer je benen eens en probeer het dan nog een keer.quote:
Ja dat. Blijkbaar is de collega gewoon heel blij met haar figuur en hoe ze eruit ziet dus waarom zou je iets zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te zeggen?
Waarom zou je dat ook zeggen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Prima toch? Die wil helemaal geen eerlijk antwoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze vraagt t bij elk nieuw jurkje![]()
En ik maar braaf zeggen dat ik t mooi vind
Die zijn al geschorenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Scheer je benen eens en probeer het dan nog een keer.
Wielrennersquote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, omdat ze t steeds vraagt dus, ben nooit eerlijk tegen dr.
Zonder kledingquote:
Beetje roekeloos rondscheuren, vallen en dan de gemeente aansprakelijk stellen voor hun schade. Zo zijn ze.quote:
Gewoon een goede broek (skinny) met hakken en een leuke top. Wat JB straks poste dusquote:
Oh. Dan schrijf bij mij maar een paar minpunten, ik ben van de jurken en rokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon een goede broek (skinny) met hakken en een leuke top. Wat JB straks poste dus
Die leren broek stond je goed hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan schrijf bij mij maar een paar minpunten, ik ben van de jurken en rokken.
nee, dat is ook zo, maar ik vind t zo stom om elke keer te ‘liegen’quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima toch? Die wil helemaal geen eerlijk antwoord.
Is goed voor de aërodynamicaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik een bierbuik heb dan stap ik ook op een wielrenfiets.
dat was wen jumpsuit hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon een goede broek (skinny) met hakken en een leuke top. Wat JB straks poste dus
Truequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die leren broek stond je goed hoor
Kan je prima doen toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is ook zo, maar ik vind t zo stom om elke keer te ‘liegen’![]()
En t is ook niet eens in t jaar ofzo he, maar elke maand wel wen keer. Afgelopen week ook weer. Terwijl ik denk dat een ander model haar écht mooi zou staan. Soms vraag ik me af of ik dr dat een keer zou moeten aanraden, zonder te zeggen dat ik dit niet zo mooi vind, gewoon: heb je dat weleens overwogen? Miss staat dat je ook wel heel goed! Ofzo.
Oh, is ook goedquote:
Te sexy?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kreeg op t werk complimenten over mn outfit.
Kwam thuis, Ado: had je dát aan naar je werk?
Ik:
ja, miss doe ik t wel een keer.quote:
hij vindt t gewoon niet mooi.quote:
Wat voor jurken draagt ze nu dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, miss doe ik t wel een keer.
Denk dat jouw jurken haar heel mooi zoudenstaan bv.
Kan heel mooi zijn maar kan ook falen. Heb je een foto?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt t gewoon niet mooi.
Was een lange rok. Heeft ie niet zoveel mee.
Zoveel liefde van die man.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kreeg op t werk complimenten over mn outfit.
Kwam thuis, Ado: had je dát aan naar je werk?
Ik:
nee, hij is strak/stretch en heeft een split aan de achterkant.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan heel mooi zijn maar kan ook falen. Heb je een foto?
Oh echt bodycon. Kan heel mooi zijn.quote:
net niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt bodycon. Kan heel mooi zijn.
Maar haar staat t dus niet.
Hij wil sowieso niet met mij praten dus dat scheelt.quote:
Ja dat klinkt goed in mn oren. Vind van die wijde lange rokken vaak vreselijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij is strak/stretch en heeft een split aan de achterkant.
ik bedoelde me.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij wil sowieso niet met mij praten dus dat scheelt.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik bedoelde me.
Praat me dr niet van.
Als de jurk een maatje groter zou zijn ook niet?quote:
die heb ik 1 en daar ben ik helemaal weg vanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat klinkt goed in mn oren. Vind van die wijde lange rokken vaak vreselijk.
misschien. Ze snijden altijd in haar middel ofzo, op de een of andere manier krijgt ze altijd een extr vetrol. Terwijl dat niet zo is als ze gewoon een broek en n shirtje aan heeft ofzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de jurk een maatje groter zou zijn ook niet?
Dan zal ik zeggen dat ik m mooi vindquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik 1 en daar ben ik helemaal weg van![]()
Ik zal m een keer aandoen als we afgesproken hebben
Misschien komt t door de panty. Daar moet ik ook altijd op letten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien. Ze snijden altijd in haar middel ofzo, op de een of andere manier krijgt ze altijd een extr vetrol. Terwijl dat niet zo is als ze gewoon een broek en n shirtje aan heeft ofzo.
dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zal ik zeggen dat ik m mooi vind
Bitchquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef Fascination het volgende:
Dan zal ik zeggen dat ik m mooi vind
dan heeft ze gewoon geen goed ondergoed aanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien. Ze snijden altijd in haar middel ofzo, op de een of andere manier krijgt ze altijd een extr vetrol. Terwijl dat niet zo is als ze gewoon een broek en n shirtje aan heeft ofzo.
Een van de vrienden die bleven slapen het aangetrokken?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
[..]
dan heeft ze gewoon geen goed ondergoed aan
Ik ben nog steeds al mijn goeie ondergoed kwijt
Zo freaking bizar
Misschien hebben je logeetjes je ondergoed meegenomenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
[..]
dan heeft ze gewoon geen goed ondergoed aan
Zo freaking bizar
Wrs meen ik het ook nogquote:
Gmtaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de vrienden die bleven slapen het aangetrokken?
zou ook nog kunnen, maar het zit altijd raar iig.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt t door de panty. Daar moet ik ook altijd op letten.
Hosti liep laatst in ondergoed dat prima afkleedde, en op de juiste plekken accentueerde. Zou het...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:01 schreef Allures het volgende:
Zo freaking bizar
*Proest.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hosti liep laatst in ondergoed dat prima afkleedde, en op de juiste plekken accentueerde. Zou het...
Nog meer?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef Elvi het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ik meer heup heb dan het model dus bij mij zal ie wel iets anders staan
Heeft de hond het opgegeten?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Nee het is al een maand weg of zo
Echt een allemaal dure shit en zo
Ziet er ook comfy uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en hij zit heel lekker.
je man vond t lelijK?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Nee het is al een maand weg of zo
Echt een allemaal dure shit en zo
Een simpele zwarte top of een witte blouse. Of een zwarte blousequote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind t alleen altijd wat lastig wat ik erop aan moet doen.
meestal wit inderdaad, maar dat heb ik niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een simpele zwarte top of een witte blouse. Of een zwarte blouse.
bordeaux achtig kon ook wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:11 schreef Samzz het volgende:
Denk dat mosterdgeel ook wel leuk kan zijn.
Eensquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bordeaux achtig kon ook wel.
Maar wit is t mooist.
dat moet dan weer precies dezelfde ekleur zijn als die in de rok, anders vind ik t zelf niet mooi.quote:
Ja dat wel. Maar is denk ik wel mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat moet dan weer precies dezelfde ekleur zijn als die in de rok, anders vind ik t zelf niet mooi.
Hond voor de slee spannen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Brak net bijna mijn enkel toen ik de trap opliepsloeg een trede half over. Benieuwd hoe ik dan bij de eerste hulp was gekomen.
Je moeder bellen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Brak net bijna mijn enkel toen ik de trap opliepsloeg een trede half over. Benieuwd hoe ik dan bij de eerste hulp was gekomen.
Vermoed dat ik zelf nog wel had kunnen rijden aangezien het mijn linkerenkel was en ik dat been niet nodig heb om auto te rijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:06 schreef Samzz het volgende:
Naar de EHBO kruipen. Een taxi bellen. Doodgaan.
Wanneer je doodgaat kom je een verdieping lager dan de SEH denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:06 schreef Samzz het volgende:
Naar de EHBO kruipen. Een taxi bellen. Doodgaan.
Oh ik noemde wat opties om te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer je doodgaat kom je een verdieping lager dan de SEH denk ik.
Ik kan je ook niet helpen, moet zo wegquote:Op zondag 24 februari 2019 05:07 schreef kree het volgende:
nou long time no see hier
Verveel me echt dood en kan niet slapen dan maar deze SC
werk of wat?quote:Op zondag 24 februari 2019 05:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan je ook niet helpen, moet zo weg
Ja m'n werkweek begint, en ik begin altijd in een ochtenddienstquote:
Ik haat vroeg opstaan, maarja ach ook tijden gedaan Maargoed katwijks bedrijf eerst dus ok die houden de zondag nog vrij. hahaha als ik niet als hobby spelen in de kerk deed trouwens.quote:Op zondag 24 februari 2019 05:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja m'n werkweek begint, en ik begin altijd in een ochtenddienst
Overleef het wel, maar hou er niet van
Lekker dichtbij voor jou danquote:Op zondag 24 februari 2019 05:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ik haat vroeg opstaan, maarja ach ook tijden gedaan Maargoed katwijks bedrijf eerst dus ok die houden de zondag nog vrij. hahaha als ik niet als hobby spelen in de kerk deed trouwens.
Wat deed jij voor werk Fax?
werksequote:Op zondag 24 februari 2019 05:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker dichtbij voor jou danEn niet op zondag nee hehehe
![]()
Ben drukker![]()
Maar moet vertrekken. Slaap lekker
Als ze echt vermoord worden is het volgend weekend wel rustig.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:12 schreef ArTiC het volgende:
Hoopte uit te kunnen slapen maarja...kinderen hiernaast denken daar anders over en schreeuwen alsof ze vermoord worden.
Dan moet je wel echt een hekel aan je buren hebben om dat te doenquote:Op zondag 24 februari 2019 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze echt vermoord worden is het volgend weekend wel rustig.
Je kan ook Jeugdzorg even anoniem bellen.
Ze worden niet mishandeld, ze krijgen altijd hun zin als ze gaan krijsen...dat is het probleemquote:Op zondag 24 februari 2019 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze echt vermoord worden is het volgend weekend wel rustig.
Je kan ook Jeugdzorg even anoniem bellen.
Dat weet jij toch niet, kan net zo goed mishandeling zijn. Iemand van Jeugdzorg kan die ouders vast helpen.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze worden niet mishandeld, ze krijgen altijd hun zin als ze gaan krijsen...dat is het probleem
Als er echt iets aan de hand zou zijn dan is het juist verstandig dat te doen. Dat is niet bij krijsende kinderen zo nu en dan, maar wel als je het idee hebt dat er sprakeloos ban verwaarlozing en/of mishandeling.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt een hekel aan je buren hebben om dat te doen
Als je het hoofd van Giel Beelen erbij krijgt dan zou ik me liever een slappe vaatdoek voelen.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:07 schreef Allures het volgende:
Potvedorie
Braaf het sporten geskipt
Zie ik op tv iets van Giel Beelen en dat iedereen een six pack kan als je maar wil en dat je al je doelen kunt halen als je maar wil en voel ik me echt een slappe vaatdoek
Gelukkig maarquote:Op zondag 24 februari 2019 10:13 schreef Allures het volgende:
Nee ik heb gelukkig al een heel leuk hoofd
Wat is je doel? Want zoveel trainen is in veel gevallen echt niet nodig of niet meer echt effectief.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:25 schreef Allures het volgende:
Nou ik dacht die kan dan een schema maken waarbij ik wel meerdere dagen achter elkaar mag trainen maar niet dezelfde spieren doe
Ik kom daar zelf echt niet uit zonder veel tijd er in te moeten stoppen en daar heb ik geen zin in
ik heb geen doelquote:Op zondag 24 februari 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is je doel? Want zoveel trainen is in veel gevallen echt niet nodig of niet meer echt effectief.
Als ik 2 weken “goed” eet dan heb ik meer effect in vergelijking met extra sporten.
oké ik zal tegen de fysio zeggen dat jij het niet nodig vindquote:Op zondag 24 februari 2019 10:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Spiergroepen rust geven is nodig wanneer je zware isolatie oefeningen of zware lifts doet. Als je gewoon full body workouts doet hoef je je daar geen zorgen om te maken.
Wellicht met je fysio je sportdoelen bespreken dan, ipv zonder informatie hier op fok zitten vissen.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:30 schreef Allures het volgende:
[..]
oké ik zal tegen de fysio zeggen dat jij het niet nodig vind
waar zit ik te vissenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht met je fysio je sportdoelen bespreken dan, ipv zonder informatie hier op fok zitten vissen.
Rubberen kaplaarzenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Staat je vast goed; zo’n vissershoedje en kaplaarsen
quote:Op zondag 24 februari 2019 11:26 schreef Samzz het volgende:
Weet ook wat de herrie van vanmorgen was. Hit and run. Gloednieuwe Volvo van de overburen in de kreukels. Damn.
Heb je een stevige auto voor nodig om een Volvo in de kreukels te rijden en dan zelf nog weg kunnen komenquote:Op zondag 24 februari 2019 11:26 schreef Samzz het volgende:
Weet ook wat de herrie van vanmorgen was. Hit and run. Gloednieuwe Volvo van de overburen in de kreukels. Damn.
quote:Op zondag 24 februari 2019 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik in Brabant woon luister ik alleen nog maar Guus Meeuwis.
quote:Op zondag 24 februari 2019 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb lekker The Smiths opstaan. Helemaal hipster.
Rank, an album by The Smiths on Spotify
Val hier door de mandquote:
Hele voorkant eraf joh, linker hoek is de motor zichtbaarquote:Op zondag 24 februari 2019 11:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je een stevige auto voor nodig om een Volvo in de kreukels te rijden en dan zelf nog weg kunnen komen
Als het maar geen John Deere wasquote:Op zondag 24 februari 2019 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele voorkant eraf joh, linker hoek is de motor zichtbaar.
Denk dat t een landbouwvoertuig was, de auto is nog anderhalve meter naar achter gedrukt en heeft een verkeersbord omgeduwd.
Was de zanger laatst niet in het nieuws wegens racisme?quote:Op zondag 24 februari 2019 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb lekker The Smiths opstaan. Helemaal hipster.
Rank, an album by The Smiths on Spotify
Wat voor kleur lak is er achter gebleven?quote:
Of een Deutz. Of een Fendt.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:49 schreef TaMieke het volgende:
Als er groene lak op zit, was het een John Deere
Bagels![]()
Of een Fendtquote:Op zondag 24 februari 2019 11:49 schreef TaMieke het volgende:
Als er groene lak op zit, was het een John Deere
Bagels![]()
Volgens mij niet, maar het zou me niet verbazen van Morrisey. Ook nogal van de "meat is murder" en daar vrij stellig in om ook andere van te overtuigen.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was de zanger laatst niet in het nieuws wegens racisme?
Geen flauw ideequote:Op zondag 24 februari 2019 11:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor kleur lak is er achter gebleven?
Kan je zo al een paar merken wegstrepen
Stand by dienstquote:
Nee, dat heb ik vrijdagavond al gedaanquote:Op zondag 24 februari 2019 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel genaaid, kan je ook geen bier tanken op het terras
Dit is niet FB hequote:Op zondag 24 februari 2019 12:03 schreef TaMieke het volgende:
En hoezo mag je het wel over koortslippen en krentenbaard hebben in het datingapp topic???ik snap er de ballen niet van. Maar prima.
Over HIV beginnen zal wel weer te ver gaan natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:03 schreef TaMieke het volgende:
En hoezo mag je het wel over koortslippen en krentenbaard hebben in het datingapp topic???ik snap er de ballen niet van. Maar prima.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vrijdagavond al gedaan
Welke smaken heb je gebruikt dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:00 schreef Allures het volgende:
Taart 1 is prachtig geworden
Maar saai qua smaak
Heb je dat weer
Hier heb ik ook alles eruit kunnen halen toen ik hier kwam wonen; dat was eigenlijk wel het geval met de meeste dingen die de vorige bewoners gedaan hadden. Enige dat ze goed gedaan hebben was een aanbouw, maar die hebben ze dan ook weer niet zelf gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmiddag even de tuinverlichting fixen. Man man wat een prutswerkGewoon alles met huishoudsnoer verbonden
IPAtjesquote:
gewoon een Victoria sponge. Had ik nog nooit gemaakt dus wilde ik een keer doenquote:
Klinkt als ons huis. Echt, mensen...quote:Op zondag 24 februari 2019 12:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier heb ik ook alles eruit kunnen halen toen ik hier kwam wonen; dat was eigenlijk wel het geval met de meeste dingen die de vorige bewoners gedaan hadden. Enige dat ze goed gedaan hebben was een aanbouw, maar die hebben ze dan ook weer niet zelf gedaan.
Leuk hequote:Op zondag 24 februari 2019 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als ons huis. Echt, mensen...
hier ookquote:Op zondag 24 februari 2019 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm ok. Anders had je ipv vanille extract amandelextract kunnen gebruiken. En dan rozenjam bijvoorbeeld. Die combinatie lijkt me wel lekkerquote:Op zondag 24 februari 2019 12:18 schreef Allures het volgende:
[..]
gewoon een Victoria sponge. Had ik nog nooit gemaakt dus wilde ik een keer doen
De rijst voor de rijstevlaai staat nu op
Ik kan ze niet genoeg bedanken dat ze bekleding van de trap getrokken hebben en daarna gewoon zwarte verf eroverheen gegooid hebben zonder lijmresten te verwijderen. Heeft met toch wel een paar dagen van de straat gehouden weer.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat heb ik altijdquote:
Klinkt als mijn schuur...kleurcodering? Wat is dat? Bruin kan je toch gewoon als schakeldraad gebruiken? Aarde? Ai, die is op maar ik heb nog wel een stukje blauw. Lasdoppen? Veel te duur, ik draai ze wel aan elkaar en dan plak ik er ductape over.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ze niet genoeg bedanken dat ze bekleding van de trap getrokken hebben en daarna gewoon zwarte verf eroverheen gegooid hebben zonder lijmresten te verwijderen. Heeft met toch wel een paar dagen van de straat gehouden weer.
De manier waarop ze de stroom doorgetrokken hadden naar de zolder was ook best mooi als je van kortsluiting houdt.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ze niet genoeg bedanken dat ze bekleding van de trap getrokken hebben en daarna gewoon zwarte verf eroverheen gegooid hebben zonder lijmresten te verwijderen. Heeft met toch wel een paar dagen van de straat gehouden weer.
De manier waarop ze de stroom doorgetrokken hadden naar de zolder was ook best mooi als je van kortsluiting houdt.
Hehe, ja hier zaten ook wel vrij aparte dingen inquote:Op zondag 24 februari 2019 12:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier heb ik ook alles eruit kunnen halen toen ik hier kwam wonen; dat was eigenlijk wel het geval met de meeste dingen die de vorige bewoners gedaan hadden. Enige dat ze goed gedaan hebben was een aanbouw, maar die hebben ze dan ook weer niet zelf gedaan.
Mehquote:
Bij mij zaten de draden aan elkaar gesoldeerd samen in 1 doos, zonder enige vorm van beschermingquote:Op zondag 24 februari 2019 12:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klinkt als mijn schuur...kleurcodering? Wat is dat? Bruin kan je toch gewoon als schakeldraad gebruiken? Aarde? Ai, die is op maar ik heb nog wel een stukje blauw. Lasdoppen? Veel te duur, ik draai ze wel aan elkaar en dan plak ik er ductape over.
Wat drink jij dan? Toch geen Kwaremont he?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja hier zaten ook wel vrij aparte dingen in
[..]
Meh
Wat voor een ding? Ik hou meer van blond.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat drink jij dan? Toch geen Kwaremont he?
Je fietst, je praat over bier.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor een ding? Ik hou meer van blond.
Nog niet zo lang hé. Toevallig laatst iets over gelezenquote:Op zondag 24 februari 2019 12:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je fietst, je praat over bier.
Maar Kwaremont ken je niet?
De oude kwaremont?
De ronde? De hoogmis van de Vlaamse klassiekers?
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Daar is dus ook bier van:quote:Op zondag 24 februari 2019 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet zo lang hé. Toevallig laatst iets over gelezen
Is t wat?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar is dus ook bier van:
[ afbeelding ]
Zul je veel zien binnenkort op tv want ze hangen overal langs de kant metreclame bij de klassiekers
Mwah, leuk voor een keer terwijl je naar de ronde op tv kijkt.quote:
Ik zal vast ook niet altijd alles goed doen, maar de basics snap ik welquote:
WTF?!quote:Op zondag 24 februari 2019 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de badkamer ook niet volgens t boekje opgeknapt hebquote:Op zondag 24 februari 2019 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal vast ook niet altijd alles goed doen, maar de basics snap ik wel
Dondert dat er niet zo vanaf?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de badkamer ook niet volgens t boekje opgeknapt heb. Stuc gewoon over de tegens gesmeerd
![]()
![]()
.
Lekker vochtigquote:Op zondag 24 februari 2019 13:07 schreef MissMSX het volgende:
Ook de ventilatie-openingen in de buitenmuren dicht maken en bij de aanbouw gewoon niet openingen maken. Slimme jongens aan het werk geweest
Wel handig voor Air's kelder ja.quote:
Geur/vochtvreters?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel handig voor Air's kelder ja.
Het is inmiddels gefikst, maar die lucht is echt niet weg te krijgen
Gelukkig staat het huis op zand en is het niet vochtig in de kruipruimtequote:
Ventilatie is nu goed,dus dat moet met de tijd wat gaan doen. En ik heb er een geurding neergezet, dus het ruikt er nu naar appeltaartquote:
Toen ik het huis kocht waren ze al 4 jaar uit elkaar en woonde nog steeds samen in het huis omdat er op financieel vlak was issues waren. Aan onderhoud was in die periode niets meer gedaanquote:Op zondag 24 februari 2019 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
WTF?!
Nu iseen trap van lijm ontdoen ook wel kutwerk, maar als je daar geen zin in hebt, zoek dan een andere oplossing
Hier was de ventilatie een drama. Kelderkastrooster dichtgemaakt, ventilatie vanuit keuken en toilet gooide vochtige lucht die kelder in. Ruikt lekker dus daar
Probeer je Faxie te lokken?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ventilatie is nu goed,dus dat moet met de tijd wat gaan doen. En ik heb er een geurding neergezet, dus het ruikt er nu naar appeltaart
Het is juist heel droog hier in huis in vergelijking met ons vorige huis. De gevel is dan wel weer heel slecht, waardoor er vocht naar binnen is gekomen en de vloerplanken heeft aangetast. Gelukkig nis dat relatief makkelijk te fixen.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik het huis kocht waren ze al 4 jaar uit elkaar en woonde nog steeds samen in het huis omdat er op financieel vlak was issues waren. Aan onderhoud was in die periode niets meer gedaan![]()
Ventilatie viel hier gelukkig wel mee, maar dat kan inderdaad ook een drama zijn. Zeker als je daardoor een vochtig huis houdt. De geur blijft ook enorm lang hangen.
Ik heb hier de spouwmuur vol laten spuiten (huehue) vorig jaar; dat scheelt wel behoorlijk. Alleen het dubbelglas dat erin zit aan de voorkant van het huis heeft ook zijn beste tijd gehad dus daar komt de kou nu wel doorheenquote:Op zondag 24 februari 2019 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is juist heel droog hier in huis in vergelijking met ons vorige huis. De gevel is dan wel weer heel slecht, waardoor er vocht naar binnen is gekomen en de vloerplanken heeft aangetast. Gelukkig nis dat relatief makkelijk te fixen.
Die gevel an sich is nog wel een dingetje. Letterlijk zo lek als een mandje.
Gevel is wel een duur garpje.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is juist heel droog hier in huis in vergelijking met ons vorige huis. De gevel is dan wel weer heel slecht, waardoor er vocht naar binnen is gekomen en de vloerplanken heeft aangetast. Gelukkig nis dat relatief makkelijk te fixen.
Die gevel an sich is nog wel een dingetje. Letterlijk zo lek als een mandje.
We hebben amper spouwmuur. Alles is kozijn en glasquote:Op zondag 24 februari 2019 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier de spouwmuur vol laten spuiten (huehue) vorig jaar; dat scheelt wel behoorlijk. Alleen het dubbelglas dat erin zit aan de voorkant van het huis heeft ook zijn beste tijd gehad dus daar komt de kou nu wel doorheen
De achterkant van mijn huis ook en er nog steeds erg blij mee.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We hebben amper spouwmuur. Alles is kozijn en glas
Huehuequote:Op zondag 24 februari 2019 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wordt er toch nog wat vochtig in die kelder.
Ik ook. Als het niet meer lek isquote:Op zondag 24 februari 2019 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De achterkant van mijn huis ook en er nog steeds erg blij mee.
Kom dan meehelpen met het huishouden hier!quote:
ik wil met man en hond naar het bos maar hij speelt dat witcher spelletje dus we gaan 'zo'quote:Op zondag 24 februari 2019 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga iets leuks doen met je man; of met je hond lopen.
Kan je niet meedoen?quote:Op zondag 24 februari 2019 13:28 schreef Allures het volgende:
[..]
ik wil met man en hond naar het bos maar hij speelt dat witcher spelletje dus we gaan 'zo'
Soms wou ik dat ik gewoon zo'n gezellig verkering had waar we elkaar dingen verboden want dan flikkerde ik vandaag nog dat spel het raam uit
Yup. 14 uur geslapen. Was blijkbaar nodig.quote:
Pikstraf werkt ook niet zo goed in een open relatie.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:28 schreef Allures het volgende:
[..]
ik wil met man en hond naar het bos maar hij speelt dat witcher spelletje dus we gaan 'zo'
Soms wou ik dat ik gewoon zo'n gezellig verkering had waar we elkaar dingen verboden want dan flikkerde ik vandaag nog dat spel het raam uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |