ik vind jurkjes leuk, maar huist niet zo praktisch in de winter.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat sommige vrouwen een voorkeur voor jurkjes hebben. Dan ben je in 1 keer klaar. Niet dat stomme gedoe met combinaties maken enzo
Wie is de mol is erop.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind jurkjes leuk, maar huist niet zo praktisch in de winter.
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat sommige vrouwen een voorkeur voor jurkjes hebben. Dan ben je in 1 keer klaar. Niet dat stomme gedoe met combinaties maken enzo
vanmorgen gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Samzz het volgende:
Morgen de plantjes maar eens buiten laten spelen.
En dweilen.
Je vergeet de ondergoedkeuzequote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.
De hortensia snoeien wtf, is dat een synoniem voor je doos ontdoen van dons?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, en de hortensia snoeien. En tekenen.
In de winter is een panty sowieso altijd jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas. Nog steeds het probleem van wel/geen panty, hoe dik, welke schoenen, welke accessoires, welke jas etc.
Maken per topic stellen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee wie die OP steeds aanpast. Nu staat het weer goed.
Die haflinger?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zag een filmpje van een man op n motor die een vrouw in paniek achter een ontsnapt paard aan zag rennen en toen met haar achterop achter dat paard aan ging.
Heb het aangepast.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Die geeft je een seintje wanneer je bijv je handen moet wassen ?
Was idd lief van die persoonquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, die.
Ging niet helemaal handig, naar vond t wel aardig.
Oh dat is onhandigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de winter is een panty sowieso altijd ja
Alleen heb ik nu panty's moeten bestellen uit de UKwant panty's voor vrouwen die dik én lang zijn kan ik niet krijgen hier
vestje, schoenenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Hopen dat ie naar stal rent.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zal maar zo je paard ineens kwijt zijn.
vaak wel he.quote:
Ik ben een keer een paard kwijt geweest onderweg, maar die werd aan t eind van diezelfde weg (net om t hoekje) opgevangen door een handige bestuurder. Waren wel even een paar angstige minuten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vaak wel he.
Is bij manege ook n paar keer gebeurd, maar dan kennen ze de omgeving een beetje, je weet niet hoe dat hier is.
O, plus t is in t bos, hier loopt ie gewoon de weg op.
dat zal wel ja, lijkt me eng.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een keer een paard kwijt geweest onderweg, maar die werd aan t eind van diezelfde weg (net om t hoekje) opgevangen door een handige bestuurder. Waren wel even een paar angstige minuten.
hoe is het nu dan? En hebben ze nog leuke jurkjes?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:50 schreef Elvi het volgende:
Wtf bij Forever 21 hebben ze de Size Guide veranderd en nu weet ik dus niet welke maat ik moet hebben. Waarom kan ik niet gewoon opmeten of mn maat kiezen die bij jullie maatvoering past? Wat een stom gedoe weer
Nee geen leuke jurkjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:53 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe is het nu dan? En hebben ze nog leuke jurkjes?
oh maar ik heb er 1 hangen uit Amerika die zo'n maat heeft dacht ik! Dan kan ik die aan houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee geen leuke jurkjes.
En je moet nu allerlei gegevens opgeven (behalve dan je maten) en dan zoeken zij de maat erbij. Die dus niet klopt. En ze geven dan de Hollandse maat, terwijl zij zelf werken met een 0x 1x 2x systeem. Gewoon kut dus.
Ja maar US en UK maten verschillenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:00 schreef Allures het volgende:
[..]
oh maar ik heb er 1 hangen uit Amerika die zo'n maat heeft dacht ik! Dan kan ik die aan houden
Ik dacht dat ie een 2 was
even gekeken maar ze bedoelen daarmee gewoon L, XL, XXL etc volgens mijquote:
neequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel over dit shirt maar ik neig naar 'nee'
Ik vond de referentie naar de Spice Girls leuker dan de Friends opdruk, maar tegelijkertijd vond ik het net te jong voor mequote:
sorry ik hou gewoon niet va dat soort shirtjes...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vond de referentie naar de Spice Girls leuker dan de Friends opdruk, maar tegelijkertijd vond ik het net te jong voor me
Oh die vind ik wel tofquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:07 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel over dit shirt maar ik neig naar 'nee'
Ik zou haar ook wel op mijn verlanglijstje zetten jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb deze in mn verlanglijstje staan
[ afbeelding ]![]()
ik heb t over de outfitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel op mijn verlanglijstje zetten ja
ik had er eentje die ik ok vond, maar meestal vind ik t ook niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Shirts met teksten zijn altijd stom.
Leuke tekst voor op een shirt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Shirts met teksten zijn altijd stom.
Ja, dat kijk ik altijd maar halfquote:
Vind ik leukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
En deze jurk? Deze heeft zakken trouwens. Sowieso een pre.
[ afbeelding ]
Ja die is wel leukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje hobbezak.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Mooie kleur ook. En zakken zijn idd een pre.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:34 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Lag het dus toch niet aan mij.quote:
Pics van je collegaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega draagt altijd jurkjes die nét iets te straks zitten en praat steeds over dat ze zon goed figuur heeft voor haar leeftijd, maar ik vind het haar allemaal niet staan gewoon![]()
En dat durf ik niet te zeggen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef Elvi het volgende:
Hou er wel rekening mee dat ik meer heup heb dan het model dus bij mij zal ie wel iets anders staan
Dit indien mijn type.quote:
Je hoeft het toch ook niet te zeggen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega draagt altijd jurkjes die nét iets te straks zitten en praat steeds over dat ze zon goed figuur heeft voor haar leeftijd, maar ik vind het haar allemaal niet staan gewoon![]()
watquote:
ze vraagt t bij elk nieuw jurkjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te zeggen?
Scheer je benen eens en probeer het dan nog een keer.quote:
Ja dat. Blijkbaar is de collega gewoon heel blij met haar figuur en hoe ze eruit ziet dus waarom zou je iets zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te zeggen?
Waarom zou je dat ook zeggen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Prima toch? Die wil helemaal geen eerlijk antwoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze vraagt t bij elk nieuw jurkje![]()
En ik maar braaf zeggen dat ik t mooi vind
Die zijn al geschorenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Scheer je benen eens en probeer het dan nog een keer.
Wielrennersquote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, omdat ze t steeds vraagt dus, ben nooit eerlijk tegen dr.
Zonder kledingquote:
Beetje roekeloos rondscheuren, vallen en dan de gemeente aansprakelijk stellen voor hun schade. Zo zijn ze.quote:
Gewoon een goede broek (skinny) met hakken en een leuke top. Wat JB straks poste dusquote:
Oh. Dan schrijf bij mij maar een paar minpunten, ik ben van de jurken en rokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon een goede broek (skinny) met hakken en een leuke top. Wat JB straks poste dus
Die leren broek stond je goed hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan schrijf bij mij maar een paar minpunten, ik ben van de jurken en rokken.
nee, dat is ook zo, maar ik vind t zo stom om elke keer te ‘liegen’quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima toch? Die wil helemaal geen eerlijk antwoord.
Is goed voor de aërodynamicaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ik een bierbuik heb dan stap ik ook op een wielrenfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |