Goed bezigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
Ja! in ene goed. Dit is de eerste keer dat ik een topic reeks. Pfoe. Meevaller.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
Goed zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:47 schreef ijs_beer het volgende:
Show begint met geleuter over politieke voorkeur en Rusland.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef ijs_beer het volgende:
Maarreh heeft iemand van jullie naeve hoophebbers op een niet corrupte Vidbir een korte samenvatting voor mij?
MARUV is de beste, de jury heeft het alleen maar over Rusland en Jamala viel MARUV aan over de Krimquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:48 schreef ijs_beer het volgende:
Maarreh heeft iemand van jullie naeve hoophebbers op een niet corrupte Vidbir een korte samenvatting voor mij?
De fack.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Show begint met geleuter over politieke voorkeur en Rusland.
Daarna 2 optredens die niet zo boeiend zijn.
Daarna MARUV en die is![]()
En dan is de jury een bitch...
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
MARUV is de beste, de jury heeft het alleen maar over Rusland en Jamala viel MARUV aan over de Krim
Mijn god.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nu hier aan denken
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nu hier aan denken
Die wint niet. Ze is vast te "dik" voor de jury. "Dit is niet hoe wij Oekrane aan de buitenwereld willen showen".quote:
Ja die kale man is Verka, heet in het echt Andrej ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:00 schreef Cee het volgende:
Wacht effe ik lees nu dat Verka hier bij is TOCH NIET EEN VAN DIE KNAKKERS IN DE JURY.
Jawelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:00 schreef Cee het volgende:
Wacht effe ik lees nu dat Verka hier bij is TOCH NIET EEN VAN DIE KNAKKERS IN DE JURY.
Echt totale shock hier nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja die kale man is Verka, heet in het echt Andrej ofzo
Die ziet er in het echt inderdaad totaal anders uit dan als Verkaquote:
Dank je Momo, perfect optreden.quote:
Ze behandelen het als een pageant waar je de banner voor Oekrane moet zwaaien en indruk moet maken als land op Europa en vergeten even dat het gewoon om het beste nummer met act moet gaan, dwazen. Jamalaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:54 schreef Arth_NL het volgende:
Irritante jury.Ze nemen zichzelf te serieus en gaan een mogelijk topnotering wegstemmen, vrees ik.
Het laagste van de avond tot nu toetwitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 20:02:11#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 KAZKA get only 45% COOL in the Teleportal app voting. reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 20:04:49#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 KAZKA says there are people who like them and she is thankful. Serhiy says viewers were not very supportive in semi, so we will see. reageer retweet
Het is eigenlijk gewoon pure propaganda die show..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:03 schreef Em31 het volgende:
Door dat van Jamala met MARUV was ik alweer vergeten dat ze ook iemand vroegen om haar Russische nationaliteit op te geven
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 20:05:59#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Jamala says Olexandra has really grown as vocalist, but still needs to be more stable, and she worries how will she sing live in Tel Aviv. Otherwise she thinks her song is cool and performance is great. reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 20:07:53#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Andriy wants Evhen to speak before him, Serhiy pushes him to speak now. Andriy says Serhiy has prejudice against him and he is over criticised for support of KAZKA. reageer retweet
Wel grappig dat de presentator dit nu voor de tweede keer zegt ipv dat het allemaal stiekem gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:08 schreef Momo... het volgende:
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 20:07:53#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Andriy wants Evhen to speak before him, Serhiy pushes him to speak now. Andriy says Serhiy has prejudice against him and he is over criticised for support of KAZKA. reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 20:10:32#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Evhen says it is great that they fight against all the massive negative critics and appeals to viewers to respect work of artists. He says he is afraid the may be this is not the perfect contest entry but as concert vocalist KAZKA is doing well. reageer retweet
Ja, ze zijn nog langer van stof dan Rene Froger en Tatjana.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:11 schreef Nathvi het volgende:
Die jury's doen er steeeds echt 30 minuten over om hun mening te geven?
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 20:11:55#Eurovision #Ukraine #EuroSTB2019 Serhiy says he has 20 years experience in show biz, so he is not offended for Andriy's words. Andriy says he watches Eurovison like football and clearly sees this band is Ukrainian act, representing Ukraine and not some other country. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |