abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187286789
Dat ze top 3 zou halen, weet je niet, want ze deed niet mee. Als ze zoiets zou zeggen als ze meedeed, was het nog steeds arrogant, maar dan zou ik het wel snappen ergens.

Maar ze deed niet mee.

Blackbird zou ook hoog eindigen en we weten wat daarmee is gebeurd. -O-

Maar goed, om dit na het ESF allemaal te roepen... ik snap het niet.
pi_187286836
Zegt Maruv nu wel dat Duncan middelmatig zingt?

“A lot depends on the music. But there was no show. The way he sang on the stage was mediocre, but the song was great.”

"De manier waarop hij op het podium zong was middelmatig", daarmee kan ze ook bedoelen dat hij voorovergebogen op een pianokrukje zat met een been naar achteren, terwijl zij haar benen nu eens in haar nek legde, dan weer in een hoek van 180 graden had.
  ESF Reporter donderdag 6 juni 2019 @ 11:36:20 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_187286865
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 11:26 schreef Nexum het volgende:
Ze had ook makkelijk top 3 gehaald. Sinds wanneer is een beetje arrogantie iets ergs? En we weten allemaal waarom ze niet heeft meegedaan. Dan had ze onder een wurgcontract gestaan.

Terecht dat ze dat contract niet tekende. Maar ik vind niet dat ze makkelijk achteraf moet blaffen dat ze toch wel top 3 had gehaald als het haar toch niet genoeg boeit om daarvoor haar glansrijke carrière in Rusland op te geven.
pi_187286928
Het is een beetje lastig omdat we het moeten doen met een vertaling en we de context van de woorden niet kennen, maar desalniettemin vind ik haar uitspraken ook niet heel sympathiek en collegiaal. Ik denk dat ze ook de top drie had kunnen halen, maar ze had het ook op een andere manier kunnen verwoorden zonder de artiesten die hoog zijn geëindigd af te vallen. Het mooie van Duncan vind ik dat hij altijd respectvol over zijn tegenstrevers heeft gesproken. Nog steeds laat hij zich in interviews (die in Polen) positief uit over Mahmood, Michela, Luca etc. Dat straalt toch veel beter af.
pi_187287045
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 11:41 schreef Toposcoupe het volgende:
Het is een beetje lastig omdat we het moeten doen met een vertaling en we de context van de woorden niet kennen, maar desalniettemin vind ik haar uitspraken ook niet heel sympathiek en collegiaal. Ik denk dat ze ook de top drie had kunnen halen, maar ze had het ook op een andere manier kunnen verwoorden zonder de artiesten die hoog zijn geëindigd af te vallen. Het mooie van Duncan vind ik dat hij altijd respectvol over zijn tegenstrevers heeft gesproken. Nog steeds laat hij zich in interviews (die in Polen) positief uit over Mahmood, Michela, Luca etc. Dat straalt toch veel beter af.
Precies, je hoeft niet anderen af te branden om jezelf omhoog te halen (zowel Hatari als Duncan). Daar kiest ze zelf voor. Zelfde met die gast van Azerbaijan.
pi_187287140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 11:26 schreef Nexum het volgende:
Ze had ook makkelijk top 3 gehaald. Sinds wanneer is een beetje arrogantie iets ergs? En we weten allemaal waarom ze niet heeft meegedaan. Dan had ze onder een wurgcontract gestaan.

Dat ie middelmatig zingt, ja die opmerking snap ik ook niet. Maar ik vind wel dat er HEEL overdreven wordt gereageerd hierop
De top-3 was wel hooggegrepen. Haar zang is echt heel slecht, daar kunnen jury's onmogelijk langs luisteren. Waarschijnlijk was het een soort Noorwegen geworden: laag bij de jury, hoog bij het publiek.
pi_187287164
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 11:41 schreef Toposcoupe het volgende:
Het is een beetje lastig omdat we het moeten doen met een vertaling en we de context van de woorden niet kennen, maar desalniettemin vind ik haar uitspraken ook niet heel sympathiek en collegiaal. Ik denk dat ze ook de top drie had kunnen halen, maar ze had het ook op een andere manier kunnen verwoorden zonder de artiesten die hoog zijn geëindigd af te vallen. Het mooie van Duncan vind ik dat hij altijd respectvol over zijn tegenstrevers heeft gesproken. Nog steeds laat hij zich in interviews (die in Polen) positief uit over Mahmood, Michela, Luca etc. Dat straalt toch veel beter af.
Maar (eerlijk is eerlijk) het is wel een stuk saaier. Zelfs over Madonna blijft hij positief. Nou sorry hoor, maar dan hoor ik toch liever iemand met een mening.
pi_187287233
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 12:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar (eerlijk is eerlijk) het is wel een stuk saaier. Zelfs over Madonna blijft hij positief. Nou sorry hoor, maar dan hoor ik toch liever iemand met een mening.
Oh ik zou dat echt heel kut vinden als hij de anderen naar beneden zou halen. Helemaal als winnaar :X dan maar saai.
pi_187287353
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 12:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oh ik zou dat echt heel kut vinden als hij de anderen naar beneden zou halen. Helemaal als winnaar :X dan maar saai.
Het zou ook ongepast zijn :) Maar Madonna mag je best afkraken. Dat was wel zo godvergeten slecht.
pi_187289946
Maruv was maximaal onderste helft Top 10. Matige zang en te agressieve uitstraling voor een hoge score. Wat dat betreft heeft ze weinig recht van spreken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')