Servië:
Ok, even zonder dollen nu. Servië is een prachtig land. Veel cultuur, prachtige landschappen, prachtige mensen, Belgrado is fantastisch en ik kan niet anders zeggen dan dat het een topweek was die veel te kort duurde. Ik ben op veel plekken op deze armetierige aardkloot geweest, maar er waren er maar weinig zo fantastisch als Servië. Ik ben er in 2016 op vakantie geweest en ik heb de beste foto's van deze vakantie even in een album gezet zodat jullie ook een impressie van het land krijgen. Dit zijn trouwens echt mijn foto's, gemaakt in echt Servië. Geniet ervan!!:
https://imgur.com/a/Tt4MadoGoed! Warmgedraaid voor dit topland kunnen we dus nu overschakelen naar Belgrado, alwaar Nevena Bo¸ović haar lied tot ons brengt. Ik moet zeggen dat ze wel kan zingen. Het lied doet me verder niks, maar het is behoorlijk zuiver en het is in eigen taal. De verschrikkelijke jurk die ze draagt wordt gecomplementeerd met een paar veel te strak zittende accessoires. Dat moet toch wel zeer doen als je dat zo ziet zitten.
Het lied jeukt me verder niet, maar ik kreeg er ook geen harde plasser van. Beter dan Moldavië, slechter dan België. De blonde zangeres is wat dat betreft ook vlees noch vis.
4/10
Groetjes,