quote:Op zondag 3 maart 2019 10:00 schreef Greys het volgende:
De concurrentie in Finland waren twee andere nummers van Darude.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht juist dat je die 2 wel zou waarderenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ik ga even wat anders doen. Iets positiefs. Zojuist Portugal en Ijsland geluisterd. Belgi klinkt ineens als een kanshebber...
quote:Op zondag 3 maart 2019 10:41 schreef libranl het volgende:
ESF / [2019] Psychische ondersteuning voor ESF-ers
Geen dank hoor.Zal wel nodig zijn na wat hij nog moet beoordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Hier ben ik uitermate nieuwsgierig naarquote:
Nee joh het is een ijs koude tante.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Greys het volgende:
En zoals iemand in een ander topic al zei, ik hoop ook dat Denemarken en IJsland in de finale achter elkaar moeten. Van liefde alles glitter troetelberen eenhoorns lief lief ineens naar haat dood verderf en ik zie Leonora al huilend en in een zakje blazend voor me in de coulissen.![]()
Volgens mij ook. Ik vind haar een beetje eng.quote:
Maar goed dat het in Tel Aviv is en niet in Jeruzalem.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:56 schreef libranl het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik vind haar een beetje eng.Volgens mij doet die gewoon mee met al die 'duivelse' taferelen.
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Kreator het volgende:
Wat. Is. Dit. Voor. Shitshow. Mensen. . Als er een nog slechter nummer komt, koop ik een ticket voor het esf om daar als soevereine staat op te treden en te winnen, door drie minuten op het podium te gaan staan zonder geluid te maken. Eindig je ver en ver boven deze ellende. Godverdomme.
Ja dat topic is geen overbodige luxe.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn na wat hij nog moet beoordelen
Dat sowiesoquote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar goed dat het in Tel Aviv is en niet in Jeruzalem.
Eens in dit geval.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef Eightyone het volgende:
Het is gewoon geen 'westerse' muziek. Zulke nummers gebruiken afwijkende toonsoorten, die voor de gemiddelde kaaskop wat onwennig aanvoelen. Dat maakt het nog niet direct slecht.
Niet dat ik het snel uit mezelf opzet (er is beter materiaal binnen deze muzikale hoek), maar een kleine voldoende zit er voor mij wel in.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef Eightyone het volgende:
Het is gewoon geen 'westerse' muziek. Zulke nummers gebruiken afwijkende toonsoorten, die voor de gemiddelde kaaskop wat onwennig aanvoelen. Dat maakt het nog niet direct slecht.
Van IJsland snap ik dat cht niet persoonlijk. Van Itali en Portugal kan ik me nog voorstellen dat het sowieso beter is dan de enorm slechte rest en daarom hoog staat.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:30 schreef Momo... het volgende:
Het grappige is dat Kreator zon hekel heeft aan de nummers van Italie, IJsland en Portugal. Maar in de odds staan deze nummers nu bovenaan (van alles wat nu bekend is).
Denk bij IJsland nu ook door de hype, net na de voorronde en ze verschijnen op nieuwssites enzo. Gok dat ze wel weer gaan zakken eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Van IJsland snap ik dat cht niet persoonlijk. Van Itali en Portugal kan ik me nog voorstellen dat het sowieso beter is dan de enorm slechte rest en daarom hoog staat.
Nou, ik sta open voor veel soorten wereldmuziek, maar Portugal werkt ook bij mij op de lachspieren. Pretentieuze troep.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:41 schreef Eightyone het volgende:
Niet dat ik het snel uit mezelf opzet (er is beter materiaal binnen deze muzikale hoek), maar een kleine voldoende zit er voor mij wel in.
Zou zeggen kijk maar eens naar de reacties online van een grote groep die er helemaal weg van is...quote:Op maandag 4 maart 2019 08:09 schreef FruitofUtopia het volgende:
Blij met de Portugal-kreview!Dat "nummer" is idd niet om aan te horen. Niemand kan mij wijsmaken dat ze dat voor hun plezier luisteren.
Ja, zoals die in mijn Kreview. Mooi toch, iedereen een eigen mening en smaak.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:20 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zou zeggen kijk maar eens naar de reacties online van een grote groep die er helemaal weg van is...
Ik heb Noorwegen en Moldavi nog op de lijst staan.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:05 schreef Greys het volgende:
Krea ik ga later vandaag even uitzoeken welke ik je nog moet sturen. Twee geloof ik. Ik ben de draad een beetje kwijt, tis de leeftijd. *armen in de lucht gooit*
Klopt en dan moet ik je er nog twee van gisteravond sturen MAAR HOU VOL HOU VOL DE FINISH KOMT IN ZICHT. In de verte, dat wel.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb Noorwegen en Moldavi nog op de lijst staan.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Greys het volgende:
En zoals iemand in een ander topic al zei, ik hoop ook dat Denemarken en IJsland in de finale achter elkaar moeten. Van liefde alles glitter troetelberen eenhoorns lief lief ineens naar haat dood verderf en ik zie Leonora al huilend en in een zakje blazend voor me in de coulissen.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2019 17:28 schreef Kreator het volgende:
Moldavi (dit is geen echt land):
[ afbeelding ]
3.5/10 (saai, vals, saai, eerste 15 seconden zijn wel ok, totdat ze 'be stronk' zingt)
Groetjes,
[ afbeelding ]
Bedankt voor wat?quote:
Het is behoorlijk blanke vla he? Zelfs de achtergrondzangers interesseert het geen moerquote:Op maandag 4 maart 2019 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou serieus ook niet weten wat ik daar als reviewer zelf nog meer dan die gif over zou moeten en kunnen zeggen.
Dit is gewoon Westers klinkende, valse muziek.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:42 schreef Kreator het volgende:
Noorwegen (dit is een echt land):
Sure, je zou kunnen zeggen dat het gewoon geen westers bekende klank is, maar voor mij klinkt het gewoon vals.
https://www.facebook.com/natiatoduaofficial/ ?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:17 schreef Kreator het volgende:
Wie is deze dame? Ik heb het voor u uitgezocht, maar ik heb het niet kunnen vinden. De meeste juryleden (die allemaal ...vili heten) hebben het internet nog niet ontdekt. Ik hou me aanbevolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |