abonnement Unibet Coolblue
pi_185440555
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 21:14 schreef Kreator het volgende:
@:Nexus

Cyprus:

Deze review is speciaal voor Nexus. Nexus, als ik zeg dat je moet stoppen met lezen, dan heb je een topdag.


Wow! Check dat sexy pakje en haar hippe onderbroek! Dit is een topper eerste klas. Zingt foutloos en haar stem is onvervalst zuiver en je hoort overduidelijk dat deze stem onbewerkt is. Ik wil niet zeggen dat ik echt een pro ben, maar dit straalt klasse uit en dat hoor je. Als ik in een jury zat kreeg dit een staande ovatie.
Qua muziek is dit helemaal dope 2019, verse Banger. Trashy, but classy. Slutpop op z'n best. Ik heb Tamta in elk geval op mijn banger playlist gezet en ik hoop ooit nog een meisje in mijn huis uit te mogen nodigen en dan scoor ik hier minimaal fellatio mee voordat ze haar jas uit heeft. Krea wordt de 40 year old ex-virgin. O+.

Dit ESF heeft er een fan bij! Nexus kerel, hier gaan we samen op springen en swingen. Swag.

Ik luister nog even een keer. De ramen trillen, jeweets. Hele huis op de kop, personeel staat te swingen. Dit moet ik nog even in de DB9 luisteren als ik over de boulevard cruise.

9.2/10. Zou keihard geven.

- break - Dit is em, Nexus. (ik heb 5 jaar een Nexus gehad, toptelefoon. Beste telefoon ooit) - stoppen svp. -

Goed.

Daar gaan we.

Om te beginnen wil ik het even over haar outfit hebben. Ik werd er wel een beetje opgewonden van. Ze heeft niet extreem grote boezems, maar het zit zo strak ingepakt in 1 van de openingsshots, dat ik er fantoompijn van kreeg:

[ afbeelding ]

Haar onderbroek doet me aan mijn oma denken. Niet dat ik mijn oma ooit in dit soort outfits heb gezien (rest her soul), maar opa moet ooit ergens op zijn gevallen en ik ga er vanuit dat het de 1930-hippe underwear was.

Dit is modern, ik ben oud. De muziek is ook wel hip. Het is niet live, dus dat is extreem lastig vergelijken met de overige toppers. Haar stem is te vervormd om er echt iets van te vinden, maar vals is het zo niet. Heel veel inhoud heeft het ook niet verder. Replay, you need my laboratory, kan ik verstaan.
Ik ga er maar vanuit dat ik niet de juiste persoon ben om dit echt te beoordelen. Daar hebben we een andere generatie voor nodig.

In de live versie kan dit een 6 worden. Of een 2.

5/10

Groetjes,

[ afbeelding ]
:W
Ik vind het een 2/10. Beetje stereotype H&M muziek. Grgr de jongere generatie.
Twiddel
  donderdag 7 maart 2019 @ 09:25:48 #204
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_185446981
Deze reviews zijn wel een genot hoor _O_
nee, jij dan!
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 maart 2019 @ 09:54:53 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185447401
Dit lied werd gesponsord door de Europese Unie:


Griekenland. Je zou het bijna vergeten, maar dit is het land dat tot nu toe ¤260 miljard kreeg van Europa, als 'lening'. 260 miljard! Dat is ruim 100 keer mijn totale privévermogen en ik heb er wél voor gewerkt en belasting betaald. Op zich geen ramp, maar ik vind het wel jammer dat ze dit lied niet als 'Europa' hebben aangeboden. Dat je een keer iets terugdoet voor de gemeenschap die je van de ondergang heeft gered.

Griekenland is nog nooit laatste geworden bij het ESF. Wel een keer eerste. Beide gaat dit jaar niet gebeuren, al komen ze wel redelijk in de buurt van de top, dankzij dit nummer. Of beter gezegd dankzij de rest.

Ik vind het wel een intrigerende vrouw, mooi haar ook. Ergens in het begin van het lied zingt ze wat lagere tonen en bij gebrek aan een betere omschrijving vind ik dat soms iets te nasaal. Het hele lied heeft iets teveel esf sausje en er zit weinig diepte in het nummer. Je hebt niet het gevoel dat dit mooi opbouwt; het is 3 minuten lang best ok. Uiteraard staat ook hier weer alles met het overbrengen op het podium straks. Een in een studio bewerkt liedje is niet te vergelijken met een live optreden, dus dat is moeilijk. Het einde van het lied is stom. Als dit live net zo overkomt als in de clip, dan kan het zomaar top 5 worden.

Dat gezegd hebbende vond ik het wel daadwerkelijk bovengemiddeld goed, vergeleken met de rest. Als dit het eerste en enige nummer was dat ik zou hebben geluisterd had ik het ook wel ok gevonden, maar had het misschien een onvoldoende gehad.

Voor nu, onder voorbehoud: 6/10

disclaimer: Als ze live vals zingt, trek ik mijn cijfer in.
Verwachte reactie: Dit is een kutnummer en je hebt het een voldoende gegeven omdat je het vergelijkt.
Response daarop: Nah, ik vond het oprecht best wel ok.
Verwachte reactie daarop: Wat een gelul. Dit is een kutnummer!
Afrondende opmerking: Het is Kreview, niet random-user-eview. Ik vond het een voldoende.
Andere users: Je hoeft je niet te verdedigen hoor!
Krea: haha, ja. I know. Dat doe je toch als de eerste 25 onder het vriespunt zaten...
Greys: Ik ben zo benieuwd naar Nederland!!! haha.
Krea: haha.

Groetjes,

pi_185447437
JAAAAA een voldoende *O* *O*

quote:
Greys: Ik ben zo benieuwd naar Nederland!!! haha.
Krea: haha.
_O- _O-
pi_185447456
JAAAA *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185447499
Hoezee een zes! Een bescheiden zesje maar okee....... ^O^ *O*
pi_185447505
Verwachte reacties: dit is een kutnummer.
Reactie Krea: commentaar wordt niet op gereageerd :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 maart 2019 @ 10:09:30 #210
163650 Greys
pi_185447609
quote:
disclaimer: Als ze live vals zingt, trek ik mijn cijfer in.
Verwachte reactie: Dit is een kutnummer en je hebt het een voldoende gegeven omdat je het vergelijkt.
Response daarop: Nah, ik vond het oprecht best wel ok.
Verwachte reactie daarop: Wat een gelul. Dit is een kutnummer!
Afrondende opmerking: Het is Kreview, niet random-user-eview. Ik vond het een voldoende.
Andere users: Je hoeft je niet te verdedigen hoor!
Krea: haha, ja. I know. Dat doe je toch als de eerste 25 onder het vriespunt zaten...
Greys: Ik ben zo benieuwd naar Nederland!!! haha.
Krea: haha.
:D :'( :P

Hardop gelachen _O-

Maar wie had gedacht dat Griekenland de eerste voldoende zou krijgen :D Vind het nog wel terecht ook eigenlijk.

En nu ben ik HELEMAAL benieuwd naar Nederland en die Kreview :o *O* w/ *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 maart 2019 @ 10:16:30 #211
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185447745
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 10:09 schreef Greys het volgende:
Maar wie had gedacht dat Griekenland de eerste voldoende zou krijgen
Volgens mij had Denemarken een 5.5 zo uit mijn hoofd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 maart 2019 @ 10:19:00 #212
163650 Greys
pi_185447790
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2019 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]

Volgens mij had Denemarken een 5.5 zo uit mijn hoofd.
Ja maar vanaf een 6 is voor mij toch meer een echte voldoende. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185448128
Wat een feest, dit topic! _O- _O- *O*
Is dat zo?
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2019 @ 11:21:41 #214
368283 ato
pi_185448946
Jaaa *O* *O* *O*

Dit zonder mijn beinvloeding :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_185457988
Zit Kreator nu al voor de tv?
pi_185458611
Vooralsnog lijkt het me iig een sympathieke gozer
A mind with a heart of it's own
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 maart 2019 @ 19:33:17 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185459299
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zit Kreator nu al voor de tv?
Ben bezig. Bijna klaar.
pi_185459553
w/ w/
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 maart 2019 @ 19:44:55 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185459680
Mooi om iedereen in dit subforum te zien hyperen zo in het uur naar de bekendmaking. Komt mijn 2 cent:


Nederland. Het is alweer even geleden dat we meededen om de prijzen. Corry Brokken in '57, Scholten in '59, Lenny K (met 3 andere landen) in '69 (hehe) en tot slot Teach-In-1975. Het laatste dieptepunt dateert uit 2011, toen de :') 3JS :') laatste werden in de halve finale en ons land in diepe schaamte achterlieten.
In 2000 deden we wel mee, maar omdat mijn geweldige stad toen in een oorlogsgebied veranderde wegens een vuurwerkincidentje, werd de uitzending geschrapt.

De AVROTROS zegt over de AVROTROS het volgende: De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”

Ik heb sinds ik deze taak op me heb genomen, maandenlang diepgravend onderzoek gedaan naar Duncan Laurence en ik ben tot de schokkende conclusie gekomen dat hij vermoedelijk niet naar de Donut keten uit de v.s. vernoemd is.

Dit is Duncan:


"Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent."

Wie kent em niet. Die enkele ziel die nog nooit van de wereldberoemdheid heeft gehoord kan ik vertellen dat hij 24 is en uit Spijkenisse komt. Hij is ongelooflijk beroemd geworden met zijn deelname aan Holland got Talent, wie is de mol, The voice of Wedden dat. Ik weet het niet precies. Duncan's wikipediapagina is exact 3 regels lang. Ik weet wel dat hij ondanks zijn mega-talent die show niet heeft weten te winnen, dus dat belooft wel wat goeds.

Oftewel. De grote onbekende. Gekozen door de geleerden vanwege het lied, niet vanwege de persoon. Dus dan moet het lied wel erg erg erg goed zijn! En geloof me, dit kan winnen hoor. Dat heeft verder niets met Duncan te maken, maar alles met de concurrentie. Het is alsof je als Ajax (Duncan) samen met Barcelona (Griekenland) tegen het G elftal van Glanerbrug (de overige landen) moet spelen, waarbij FC Glanerbrug geblinddoekt is en met de benen aan elkaar gebonden. Op het forum werd het ESF zojuist vergeleken met de champions league. Deels klopt dat dus wel.

Vol spanning zat ik zojuist DwDd te kijken. Iets dat ik ook al jaren niet meer doe omdat mijn tv elke keer van het tafeltje glijdt als Matthijs zichzelf voor de camera aan het opgeilen is en zijn voorvocht door de gaatjes van de speaker sijpelt. Wat een klapmongool is dat toch.
Ergerlijk dat de familie de Mol eerst even mag praten ook. Duncan is nerveus, maar lijkt me wel een aardige knul.

Dan het nummer. Live is het net als de afgelopen nummers niet, dus dat is wederom vervelend. Het heeft wel wat leuke elementen met de muziek en intro. Qua tekst is het ook iets beter dan de meuk vd afgelopen weken. Maar... ons Dunc mag live wel écht een paar tandjes harder gaan en wat emotie in de microfoon zingen, want dit is wat mij betreft gewoon te slap.
Het doet me niks. Ik had geen verwachtingen, want who gives a shit, maar het wekt geen enkele emotie op. 'oh, dit is wel ok. Hiermee falen we niet keihard.'

Het zal ongetwijfeld rete-populair zijn bij de ESF fans omdat het niet slecht is, maar je hebt wel wat meer nodig dan een teder stemmetje om een voldoende te krijgen, laat staan om te winnen.
Hij heeft z'n onschuldigheid wel mee, maar het is maar de vraag hoeveel dat op internationaal niveau op gaat leveren. Ik vind het ESF waardig en het is ook wel redelijk modern.
Al met al kan ik met mijn jarenlange professionele ervaring wel concluderen dat we niet gaan winnen. Je verslaat met dit lied gewoon bijvoorbeeld Griekenland, België of Denemarken niet. We gaan wel in de top 10 eindigen.

Eindconclusie: niet slecht, wel te lief en daardoor niet krachtig genoeg. Beetje saai.

5/10

Groetjes,

  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 maart 2019 @ 19:46:24 #220
163650 Greys
pi_185459726
:(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 maart 2019 @ 19:48:56 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_185459812
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Kreator het volgende:
Al met al kan ik met mijn jarenlange professionele ervaring wel concluderen dat we niet gaan winnen. Je verslaat met dit lied gewoon bijvoorbeeld Griekenland, België of Denemarken niet. We gaan wel in de top 10 eindigen.

Eindconclusie: niet slecht, wel te lief en daardoor niet krachtig genoeg. Beetje saai.

5/10
Hij eindigt op de vierde plaats. Hij komt op in de TWEEDE helft van de TWEEDE halve finale.
2x2=4.

Je zit te hoog met je 5 ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_185459827
Ik kon eigenlijk niet snel genoeg lezen. :D

Wel beetje teleurgesteld door de onvoldoende. :{

Ben nu wel benieuwd wat je wel goed vind... :P
pi_185459978
Oh hij is wel streng onze Krea..... :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 maart 2019 @ 20:25:49 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185460880
Oorverdovend stil hier.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 maart 2019 @ 20:29:43 #225
163650 Greys
pi_185461042
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef Kreator het volgende:
Oorverdovend stil hier.
Ja we zijn de champagne al aan het ontkurken en de locatie voor 2020 al aan het boeken en dan kom jij met je vijf! }:| _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 maart 2019 @ 20:57:32 #226
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_185461990
Dan stuur je als Nederland zijnde dít, en kan er alsnog slechts een vijf af. Het is ook nooit goed. :')

Die 7 komt pas als er een nieuwe Bohemian Rhapsody tussen blijkt te zitten, gok ik.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 maart 2019 @ 21:19:23 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185462905
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:57 schreef Eightyone het volgende:
Het is ook nooit goed. :')

Die 7 komt pas als er een nieuwe Bohemian Rhapsody tussen blijkt te zitten, gok ik.
Hoezo nooit. Ik heb nog nooit een lied van Nederland beoordeeld.

En nee hoor. Er zat gewoon tot nu toe niet veel soeps bij.
  PR en moderator donderdag 7 maart 2019 @ 21:20:32 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185462958
Duncan donuts _O_
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 19:44 schreef Kreator het volgende:
Maar... ons Dunc mag live wel écht een paar tandjes harder gaan en wat emotie in de microfoon zingen, want dit is wat mij betreft gewoon te slap.
Het doet me niks. Ik had geen verwachtingen, want who gives a shit, maar het wekt geen enkele emotie op. 'oh, dit is wel ok. Hiermee falen we niet keihard.'
En dit ja, ik geef het voor mij nu een 6.

Maar soms waardeer ik nummers over tijd steeds iets meer. Dus ik hoop dat dat het geval gaat zijn.
quote:
11s.gif Op donderdag 7 maart 2019 19:55 schreef Moira. het volgende:
Net geluisterd (moet er weer ff inkomen en de Kreviews bijlezen).

Maar ik vind het niet superdepuper ofzo hoor.
Als dit in mijn lijstje van deelnemende songs voorbij zou komen zou ik erbij schrijven “wel oke, niet heel bijzonder, beetje basic, blijft niet plakken”.

Ik heb de rest nog niet gehoord maar het klinkt voor mij als een middenmoter.
Wel finale, maar dan misschien 13e plek max.

En dan is alles nog afhankelijk van een topshow/flopshow on stage :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 7 maart 2019 @ 21:23:22 #229
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185463098
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:20 schreef Moira. het volgende:
Duncan donuts _O_[..]

En dit ja, ik geef het voor mij nu een 6.

Maar soms waardeer ik nummers over tijd steeds iets meer. Dus ik hoop dat dat het geval gaat zijn.[..]

Als je de rest nog wilt horen tot nu toe, hier een overzichtje van iemand met korte clipjes van de andere nummers.
  PR en moderator donderdag 7 maart 2019 @ 21:24:49 #230
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185463163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:23 schreef Momo... het volgende:
[..]

Als je de rest nog wilt horen tot nu toe, hier een overzichtje van iemand met korte clipjes van de andere nummers.
Oh thanks O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 7 maart 2019 @ 21:27:30 #231
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185463281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]

Oh thanks O+
Zitten wel wat stille tussen vanwege copyright, maar je kan ze googlen dan
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2019 @ 00:08:51 #232
368283 ato
pi_185468349
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]

Ja we zijn de champagne al aan het ontkurken en de locatie voor 2020 al aan het boeken en dan kom jij met je vijf! }:| _O-
_O-
Life can be a bitch, so like it..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 10:42:34 #233
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185473224
Neutraal gebied. Voor de veiligheid. Zwitserland.



Nummer zoveel. Er valt werkelijk niets boeiends te melden over Zwitserland. Het lied is wel ok, maar niet heel pakkend. Ik vond het qua niveau wel vergelijkbaar met Nederland. Als ik de clip zo beluister denk ik dat dit live niet heel erg sterk gaat worden, dus daar gaan ze het misschien wel op verliezen. Het is ook iets minder sterk qua emotie, maar wel vrolijk. Het is een popliedje en er is niet heel veel op aan te merken.
Zal de finale in dit veld zeker halen en daar ergens in de bovenste regione van de middenmoot eindigen en dat is gezien de afgelopen 19 jaar best een prestatie. Ik wil nog wel even opmerken dat de danseres in de clip mooie ronde volle ogen heeft.

5/10 met als kanttekening dat dit live vermoedelijk zal zakken.

Groetjes,

pi_185473354
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:57 schreef Eightyone het volgende:
Dan stuur je als Nederland zijnde dít, en kan er alsnog slechts een vijf af. Het is ook nooit goed. :')
Persoknlijk had ik het in dit veld een 6 of 6,5 gegeven maar ik snap Krea wel. Ik zat ook iedere keer van oke, nu komt het en dan kabbelde het weer verder ipv dat het even wat losbarst. 1 of 2 momenten met meer power had het naar mijn idee een sterker liedje gemaakt.
Sympathieke gozer, geen onaardig liedje in dit veld, maar ik blijf er een gevoel van "meh, net niet" bij houden.
En hopen dat ie live overeind blijft.
A mind with a heart of it's own
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 10:57:58 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185473482
San Marino.


Serhat is vermoedelijk de oudste deelnemer. Hij is 78. Hij zingt alsof hij zijn inspiratie uit de jaren 80 heeft gehaald bij Right Said Fred. Zo ziet hij er ook een beetje uit. Je hebt tijdens dit lied ook eigenlijk continu het gevoel dat je naar een Günther parodie aan het luisteren bent en dat dit één grote grap is.

Helemaal eerlijk is het natuurlijk niet om dit land compleet af te fikken. Er wonen momenteel 33.400 mensen in San Marino en dat is ongeveer net zoveel als Haaksbergen. Stel je eens voor dat je elk jaar je grootste kwaker uit een poel moet halen die niet groot genoeg is voor 2 kikkers. Dan krijg je dit.
Het past wel een beetje bij het ESF. Je moet ook vulling hebben. Het zou de kwaliteit wel ten goede komen als ze dit soort 'landen' een 3e voorronde laten doen, die niet wordt uitgezonden.
Ik had dit al getypt, toen ik toch nog even ging kijken wie Serhat is en het blijkt een Turk te zijn die in 2016 niet door de voorronde kwam. De poel van 33.400 was kennelijk al opgedroogd. En wat valt er te verbeteren aan het niet halen van de hoofdronde? Volgens San Marino helemaal niets. Dat lijkt me ook beter, want als San Marino wint moeten ze mensen invliegen om de zaal vol te krijgen.

Dit is niks.

1/10 met als kanttekening dat dit live vermoedelijk zal zakken.

Groetjes,



Wit Rusland en Ierland volgen later.
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2019 @ 11:00:08 #236
368283 ato
pi_185473526
Nog even Kreator _O_
Life can be a bitch, so like it..
pi_185473792
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef Kreator het volgende:
Oorverdovend stil hier.
Arcade is niet krachtig genoeg, en dan Denemarken en België als voorbeelden die boven Nederland eindigen... dit nummer doet nou precies wat die andere landen niet doen, namelijk opbouwen naar een instant meezingbare climax.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 11:24:14 #238
163650 Greys
pi_185473867
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:57 schreef Kreator het volgende:
San Marino.


Serhat is vermoedelijk de oudste deelnemer. Hij is 78. Hij zingt alsof hij zijn inspiratie uit de jaren 80 heeft gehaald bij Right Said Fred. Zo ziet hij er ook een beetje uit. Je hebt tijdens dit lied ook eigenlijk continu het gevoel dat je naar een Günther parodie aan het luisteren bent en dat dit één grote grap is.

Helemaal eerlijk is het natuurlijk niet om dit land compleet af te fikken. Er wonen momenteel 33.400 mensen in San Marino en dat is ongeveer net zoveel als Haaksbergen. Stel je eens voor dat je elk jaar je grootste kwaker uit een poel moet halen die niet groot genoeg is voor 2 kikkers. Dan krijg je dit.
Het past wel een beetje bij het ESF. Je moet ook vulling hebben. Het zou de kwaliteit wel ten goede komen als ze dit soort 'landen' een 3e voorronde laten doen, die niet wordt uitgezonden.
Ik had dit al getypt, toen ik toch nog even ging kijken wie Serhat is en het blijkt een Turk te zijn die in 2016 niet door de voorronde kwam. De poel van 33.400 was kennelijk al opgedroogd. En wat valt er te verbeteren aan het niet halen van de hoofdronde? Volgens San Marino helemaal niets. Dat lijkt me ook beter, want als San Marino wint moeten ze mensen invliegen om de zaal vol te krijgen.

Dit is niks.

1/10 met als kanttekening dat dit live vermoedelijk zal zakken.

Groetjes,

[ afbeelding ]

Wit Rusland en Ierland volgen later.
:D

Serhat als persoon gun ik echt de wereld. Maar ik denk inderdaad niet dat dit Eurovisiepotten gaat breken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 11:25:10 #239
163650 Greys
pi_185473884
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:57 schreef Kreator het volgende:
1/10 met als kanttekening dat dit live vermoedelijk zal zakken.
Moest hier trouwens om hinniken. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 8 maart 2019 @ 11:25:50 #240
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185473892
Het is werkelijk ieder jaar weer verschrikkelijk wat San Marino weet te sturen. Maar ach, ooit zullen ze vast tegen een toevalstreffer aankopen waardoor ze weer eens een mooie 18e plaats kunnen vieren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 11:39:35 #241
163650 Greys
pi_185474130
Ben inderdaad wel benieuwd hoe Zwitserland live uit de verf gaat komen ja. Want in het clipje vind ik het best leuk! Niet geweldig, maar wel best leuk! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:47:24 #242
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185474253
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:42 schreef Kreator het volgende:
Neutraal gebied. Voor de veiligheid. Zwitserland.



Nummer zoveel. Er valt werkelijk niets boeiends te melden over Zwitserland. Het lied is wel ok, maar niet heel pakkend. Ik vond het qua niveau wel vergelijkbaar met Nederland. Als ik de clip zo beluister denk ik dat dit live niet heel erg sterk gaat worden, dus daar gaan ze het misschien wel op verliezen. Het is ook iets minder sterk qua emotie, maar wel vrolijk. Het is een popliedje en er is niet heel veel op aan te merken.
Zal de finale in dit veld zeker halen en daar ergens in de bovenste regione van de middenmoot eindigen en dat is gezien de afgelopen 19 jaar best een prestatie. Ik wil nog wel even opmerken dat de danseres in de clip mooie ronde volle ogen heeft.

5/10 met als kanttekening dat dit live vermoedelijk zal zakken.

Groetjes,

[ afbeelding ]
mooie volle ronde ogen :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:48:04 #243
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185474265
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]

Arcade is niet krachtig genoeg, en dan Denemarken en België als voorbeelden die boven Nederland eindigen... dit nummer doet nou precies wat die andere landen niet doen, namelijk opbouwen naar een instant meezingbare climax.
Hier ben ik het helemaal mee eens en niet omdat het Nederland is.
Ik vind het juist een erg krachtig nummer.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator vrijdag 8 maart 2019 @ 11:48:51 #244
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185474276
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:57 schreef Kreator het volgende:
San Marino.


Serhat is vermoedelijk de oudste deelnemer. Hij is 78. Hij zingt alsof hij zijn inspiratie uit de jaren 80 heeft gehaald bij Right Said Fred. Zo ziet hij er ook een beetje uit. Je hebt tijdens dit lied ook eigenlijk continu het gevoel dat je naar een Günther parodie aan het luisteren bent en dat dit één grote grap is.

Helemaal eerlijk is het natuurlijk niet om dit land compleet af te fikken. Er wonen momenteel 33.400 mensen in San Marino en dat is ongeveer net zoveel als Haaksbergen. Stel je eens voor dat je elk jaar je grootste kwaker uit een poel moet halen die niet groot genoeg is voor 2 kikkers. Dan krijg je dit.
Het past wel een beetje bij het ESF. Je moet ook vulling hebben. Het zou de kwaliteit wel ten goede komen als ze dit soort 'landen' een 3e voorronde laten doen, die niet wordt uitgezonden.
Ik had dit al getypt, toen ik toch nog even ging kijken wie Serhat is en het blijkt een Turk te zijn die in 2016 niet door de voorronde kwam. De poel van 33.400 was kennelijk al opgedroogd. En wat valt er te verbeteren aan het niet halen van de hoofdronde? Volgens San Marino helemaal niets. Dat lijkt me ook beter, want als San Marino wint moeten ze mensen invliegen om de zaal vol te krijgen.

Dit is niks.

1/10 met als kanttekening dat dit live vermoedelijk zal zakken.

Groetjes,

[ afbeelding ]

Wit Rusland en Ierland volgen later.
Televotes gaat hij wel krijgen als ESF icoon :7
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 11:50:56 #245
163650 Greys
pi_185474321
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens en niet omdat het Nederland is.
Ik vind het juist een erg krachtig nummer.
Ja maar de een voelt nou eenmaal andere dingen bij een lied dan de ander. Zag ook meerdere tweets die NL enorm overrated vinden en slaapverwekkend en suf en wake me up when it's done enzo.
Gelukkig meer die het wél erg aanspreekt maar ach, bij Salvador Sobral vond ook de ene helft het schitterend en de andere helft vond het oubollige slaapverwekkende Disney meuk. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:52:40 #246
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185474358
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]

Ja maar de een voelt nou eenmaal andere dingen bij een lied dan de ander. Zag ook meerdere tweets die NL enorm overrated vinden en slaapverwekkend en suf en wake me up when it's done enzo.
Gelukkig meer die het wél erg aanspreekt maar ach, bij Salvador Sobral vond ook de ene helft het schitterend en de andere helft vond het oubollige Disney meuk. :D
Dit moet je ook juist hebben denk ik. Geen grijs gebied, niks ertussen in, gewoon zwart of wit, of helemaal YES of juist NIKS. Death or the gladioles (bron: L. van Gaal) :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 11:53:58 #247
163650 Greys
pi_185474377
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]

Dit moet je ook juist hebben denk ik. Geen grijs gebied, niks ertussen in, gewoon zwart of wit, of helemaal YES of juist NIKS. Death or the gladioles (bron: L. van Gaal) :D
Inderdaad! :Y
Bij sterke love or hate it pakken mensen eerder de telefoon om te stemmen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:54:02 #248
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185474379
We hebben een 5, we hebben een 5!
En blauwe vakjes!
:o)
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:54:53 #249
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185474397
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]

Inderdaad! :Y
Bij sterke love or hate it pakken mensen eerder de telefoon om te stemmen.
*O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:55:39 #250
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185474410
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:54 schreef Dave het volgende:
We hebben een 5, we hebben een 5!
En blauwe vakjes!
OMG OMG where where where??
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:57:38 #251
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185474443
Ik vind eigenlijk wel dat Krea nieuwe Kreviews moet schrijven op basis van de live-uitvoeringen :+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 8 maart 2019 @ 11:58:15 #252
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185474456
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:57 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Krea nieuwe Kreviews moet schrijven op basis van de live-uitvoeringen :+
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_185474477
Een ^O^ en _O- voor dit topic.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:02:53 #254
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185474541
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]

Dit moet je ook juist hebben denk ik. Geen grijs gebied, niks ertussen in, gewoon zwart of wit, of helemaal YES of juist NIKS. Death or the gladioles (bron: L. van Gaal) :D
Dus eigenlijk is de middle of the road 5 die Krea geeft, helemaal niet gunstig :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:02:58 #255
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185474544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]

OMG OMG where where where??
Een 5, van Krea.
:o)
pi_185474563
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 10:57 schreef Kreator het volgende:

Helemaal eerlijk is het natuurlijk niet om dit land compleet af te fikken. Er wonen momenteel 33.400 mensen in San Marino en dat is ongeveer net zoveel als Haaksbergen. Stel je eens voor dat je elk jaar je grootste kwaker uit een poel moet halen die niet groot genoeg is voor 2 kikkers. Dan krijg je dit.

1/10 met als kanttekening dat dit live vermoedelijk zal zakken.
Geweldig weer :D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:04:16 #257
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185474564
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:02 schreef Dave het volgende:
[..]

Een 5, van Krea.
Oh -O- ik dacht bij de bookies :|W
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 12:09:16 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185474658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]

Dit moet je ook juist hebben denk ik. Geen grijs gebied, niks ertussen in, gewoon zwart of wit, of helemaal YES of juist NIKS. Death or the gladioles (bron: L. van Gaal) :D
Ik vond het juist wel een beetje grijs. Het was leuker geweest als het echt heel uitgesproken goed of slecht was.
Maar goed. Dit is ook exact de reden dat ik de Kreviews doe:

Ik kwam Greys ergens in een topic tegen en toen raakten we aan de praat over liedjes. 'en deze dan?' Nee, die is ook kut.
En zo een paar keer. Vervolgens kwam het idee om daar een review over te schrijven. Dus dat ik er anders over denk dan de gemiddelde poster hier is niet heel verrassend.

Maar goed. Ieder z'n ding! Als Nederland wel wint, is dat natuurlijk haske leuk (voor mensen).
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:11:13 #259
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185474702
Ik heb wel even m'n speakers ontdaan van het voorvocht van Matthijs, @Kreator.

Ik weet niet hoe het taggen werkt. :'(
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 12:11:14 #260
163650 Greys
pi_185474704
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]

Ik vond het juist wel een beetje grijs. Het was leuker geweest als het echt heel uitgesproken goed of slecht was.
Maar goed. Dit is ook exact de reden dat ik de Kreviews doe:

Ik kwam Greys ergens in een topic tegen en toen raakten we aan de praat over liedjes. 'en deze dan?' Nee, die is ook kut.
En zo een paar keer. Vervolgens kwam het idee om daar een review over te schrijven. Dus dat ik er anders over denk dan de gemiddelde poster hier is niet heel verrassend.

Maar goed. Ieder z'n ding! Als Nederland wel wint, is dat natuurlijk haske leuk (voor mensen).
Als Nederland wint zit je volgend jaar als Kreviewert in de press room!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185474776
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]

Als Nederland wint zit je volgend jaar als Kreviewert in de press room!
Als Nederland wint eet ik mijn iPhone op.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 12:21:41 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185474878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 11:57 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Krea nieuwe Kreviews moet schrijven op basis van de live-uitvoeringen :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 12:23:41 #263
163650 Greys
pi_185474913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]

Als Nederland wint eet ik mijn iPhone op.
Oeh, ik sla deze even op :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 12:24:29 #264
163650 Greys
pi_185474925
Ik vind het eerlijk gezegd al een godswonder dat we het überhaupt met best veel Kreviews eens zijn als ESF-fans. Dat had ik al niet verwacht. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 12:25:37 #265
163650 Greys
pi_185474949
Oh ik verzaak, zal de nieuwe linkjes even toevoegen in de OP! :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185474950
Ja. Dat was hem. De druppel!

Opdoeken dit topic.

Ben al onderweg om Krea's auto te krassen. *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 12:28:40 #267
163650 Greys
pi_185474992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:25 schreef Nexum het volgende:
Ja. Dat was hem. De druppel!

Opdoeken dit topic.

Ben al onderweg om Krea's auto te krassen. *O*
_O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 8 maart 2019 @ 12:45:15 #268
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185475301

We staan het hoogst in de odds van alle nummers die bekend zijn *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185475334
Gvd wat is dit voor negativiteit tijdens al het gehyper :(

toch gelachen
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 12:49:55 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185475387
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:11 schreef Dave het volgende:
Ik heb wel even m'n speakers ontdaan van het voorvocht van Matthijs, @:Kreator.

@Dove verstandig. Ik heb er een teiltje voor.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:51:15 #271
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185475418
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]

@:Dove verstandig. Ik heb er een teiltje voor.
Je tagt de verkeerde, @:Greys
:o)
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:51:25 #272
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185475419
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
RUSTÁÁÁÁG
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:51:50 #273
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185475425
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]

Oeh, ik sla deze even op :P
Dat wilde ik net zeggen :7
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 12:53:34 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185475455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:25 schreef Nexum het volgende:
Ben al onderweg om Krea's auto te krassen. *O*
Als je m'n Db5 met rust laat, vind ik het wel prima verder. Was toch wel toe aan een nieuwe boodschappen-SQ7.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 maart 2019 @ 12:59:20 #275
163650 Greys
pi_185475554
Alle landenKrea's staat met linkje weer in de OP, nu met het cijfer erachter voor een fijne overzichtelijkheid weet u wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 13:03:46 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185475655
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:59 schreef Greys het volgende:
landenKrea's
Bedankt @Dave .

(Als zes het hoogste cijfer tot nu toe is, en dat is het, dan is 5 eigenlijk een enorm compliment)
pi_185476628
Wat is dit? Niet eens een voldoende voor NL ;(
~The present is all there is~
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 maart 2019 @ 16:59:09 #278
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185480145
Zelf een Kreview doen? HET IS NU MOGELIJK. Doe mee en waan je een echt jurylid voor dit fantastische ESF en beoordeel: Wit-Rusland.

Poll: Welk cijfer geef jij deze topper?
1/10
2/10
3/10
4/10
5/10
-6/10
-7/10
-8/10
-9/10
-10/10
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes,



[ Bericht 1% gewijzigd door Kreator op 08-03-2019 17:07:16 ]
  vrijdag 8 maart 2019 @ 17:10:56 #279
2681 Dave
Aardig op drave
pi_185480345
Ik heb niets met 3eha's.
:o)
  vrijdag 8 maart 2019 @ 17:23:31 #280
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_185480538
Niet gekeken, wel gestemd. Lekker negatief :6
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 maart 2019 @ 17:41:10 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185480888
Ik zeg Krea heeft gelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 maart 2019 @ 18:12:21 #282
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_185481367
Ik mis 0/10 (of is dat Krea's antwoord?)
En ik mis de kreview, ik kan me namelijk iets voorstellen over een leuk truitje, leuk koppie, grappig dansje, maar bagger valse stem die zo slecht is dat al die leuke dingen niet gaan helpen

0/10
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_185482894
Moet zeggen dat die Duncan het live goed doet. Geen valse noten iig :)
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 8 maart 2019 @ 20:14:36 #284
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_185483700
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
I guess that’s a NO -O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Official ESF Kreviewer zaterdag 9 maart 2019 @ 08:53:36 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185491199
Er zijn landen die winnen door de Brexit (Nederland), er zijn landen die compleet uit elkaar vallen door de Brexit (Engeland) en dan zijn er de aanhangels die lijdzaam moeten toezien hoe Engeland en de rest van Europa dit gaan afhandelen:

Ierland

Ierland is historisch gezien wel een geduchte tegenstander. In de afgelopen 52 keer dat ze meededen wonnen ze er 7.
Dat is ongeveer 1 op 7. Aangezien ze in 1996 voor het laatst een overwinning pakten, is het wiskundig gezien bijna onmogelijk dat ze dit jaar verliezen. Daarbovenop komt dat Ierland de enige kandidaat ooit heeft die twee keer won (Johnny Logan).
Het feit dat ze al een tijdje niet meer winnen kan ook komen omdat het sinds '99 weer is toegestaan om in het Engels te zingen voor niet-Engelse landen.

Sarah MCternan is 22 en bekend geworden met The Voice, alwaar ze derde werd. Lijkt sowieso wel een grote bron van performers vandaan te komen dit jaar. Ik denk dat dat niet heel slim is, want ondanks dat ze ongetwijfeld bekend zijn bij het lokale klapvee, kan geen Oostenrijker zich de halve finale van de Ierse Voice in 2015 herinneren.
Wat het liedje betreft; de eerste keer dat ik hem hoorde vond ik hem best wel goed, maar hoe vaker ik em luister hoe saaier ik het vind. Het is luchtig, het gaat voorbij zonder irritatie, het is wederom niet live. Het is niet slecht maar het is wel iets té makkelijk. Het begint in elk geval beter dan het eindigt, wat suggereert dat het idee leuk was maar de krachten van het ESF groter waren dan de wens om een leuk liedje te maken, waardoor er veel en veel te veel refrein is en je continu het gevoel hebt dat dit liedje puur gemaakt is om makkelijk te zijn. Het achtergrondkoortje dat op 1 toonhoogte een poging doet wat volume aan het liedje te geven, faalt miserabel.

Lekker wijf wel, niet echt mijn type.

5/10

Groetjes,

pi_185491358
Dit ook een 5 geven, je doet het erom he :7

Hoe voelt het om bijna klaar te zijn? *O*
  Official ESF Kreviewer zaterdag 9 maart 2019 @ 09:28:00 #287
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185491573
Polen

Hey wat leuk, de intro van dit liedje doet me vaag een beetje aan Black Sabbath denken. Ben benieuwd wat 4 vrouwen daarmee doen.

WAT. DE. NEUK. IS. DIT. 4 schreeuwende vrouwen die kinderliedjes zingen. Hun complete act is dit:



Meer is het niet. Dat is het. 4 vrouwen die keihard in de microfoon schreeuwen. Geen flauw benul hoe ze overkomen bij het publiek, geen idee hoe het is om samen met andere stemmen te zingen, geen gevoel, geen muziek.
Ik heb van dit kwartet ook wat andere liedjes geluisterd en ik kan u vast verklappen: ook daar staan ze 3 minuten naast elkaar op 1 toon te blehren.
Dat je folklore zingt, wil nog niet zeggen dat je mensen actief moet proberen te vermoorden met saaiheid op beeld en messen in je oor.

Dit doet echt pijn aan mijn oren. Dit doet zeer aan mijn ogen. Dit doet zeer. WIE HEEFT DIT BEDACHT en belangrijker nog: Wie is de baas bij het ESF en waarom heeft hij Polen niet levenslang geband van zijn show? Dit liedje is niets meer dan het in gezicht spugen van muziek, liefde, mooie dingen in het leven en het ESF. Mensen gaan wegzappen omdat je dit niet aan kunt horen.
Ter illustratie: Ik woon op een prachtig landgoed in de omgeving van Enschede. Elke dag word ik wakker gefloten door vogeltjes, er lopen reëen, er kloppen spechten, eekhoorntjes dartelen door de bomen. Dit is een foto van mijn vriendin in mijn achtertuin, vorige week genomen: *klik* . Sinds ik dit lied heb geluisterd is alles dood. Alle leven is uit Twente vertrokken. Ik werd wakker met het geluid van de snelweg, 40km verderop. Dat is wat er gebeurt als je dit liedje op een volume speelt dat je het nog wel kunt horen, maar het je niet instantly vermoordt.

Dit verdient niet eens een cijfer. Dit verdient 60 jaar lang badkamers 'repareren' voor een hongerloontje.

0/10

Groetjes,



@Em31 Dit heeft meer levensvreugde uit me gehaald dan ik vantevoren had kunnen bedenken.
pi_185491609
_O-

En helemaal mee eens, niet te doen dit nummer.
pi_185491640
Keihard moeten lachen _O- Sorry dat we je dit aandoen en we je landgoed hebben vernield :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185491646
Die foto's ook :D :D , knappe vriendin heb je!
  † In Memoriam † zaterdag 9 maart 2019 @ 09:41:20 #291
368283 ato
pi_185491712
_O-

Na dat je de previews heb gedaan, blijf je wel gezellig posten he?
Life can be a bitch, so like it..
  Official ESF Kreviewer zaterdag 9 maart 2019 @ 10:22:53 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185492182
Ik heb net Duncan live geluisterd en dat vond ik beter dan de video. Meer gevoel. Jammer dat dit niet de versie is voor het esf. Zou ander cijfer geven, ondanks foutjes.
Als die definitieve nog op YouTube komt voor het esf doe ik die nog keer opnieuw.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 9 maart 2019 @ 10:31:26 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185492276
Macedonië

Ik zat van de week bij mijn personeel in de kantoortuin te kijken hoe ze als gewillige slaven mijn geld binnenharken. Daar geniet ik van. Eén van deze werknemers was zijn huis aan het verbouwen en vertelde dat hij nog wel wat mensen kon gebruiken om hem een dagje te helpen met het sjouwen van stenen, waarop een ander zei dat hij wel wilde helpen.
Een vrouwelijke loonslaaf zei 'oh ik wil ook wel meehelpen!', waarop de man die ik diezelfde dag nog heb gepromoveerd tot manager het volgende zei, in een kantoor met 16 mensen waarvan 7 vrouwen:

"Haha, bedankt voor het aanbod, maar vrouwen zijn niet geschikt voor écht werk."

Oorverdovende stilte. Ik heb in lange tijd niet zo hard gelachen op kantoor. Twee vrouwen waren oprecht boos en hebben een klacht ingediend. Die heb ik gebruikt om mijn sigaar aan te steken, maar zo diep zit het dus. True story.

Anyway, ik weet niet wat dit lied probeert te vertellen, maar het is kut. Een paar lelijke wijven in een clip om 'de kracht van de vrouw' te laten zien, ofzoiets. Eén van deze vrouwen draagt een 'proud' tshirt. Geen idee waar ze trots op is. Vrouw zijn? Zo word je geboren, ongeveer 50% kans. Wooptiefuckingdoo. Het zijn van die dingen waar je niet trots op kúnt zijn. Het is geen prestatie. Het is een feit. Een baksteen is ook niet trots omdat hij hard is.

Oftewel: het idee van dit lied is me volkomen onduidelijk. Wees trots trots op een prestatie, wees trots op iets dat je hebt gemaakt, gedaan of veranderd. Dat lijkt me gezonder.
Ze zegt er zelf dit over en dat spreekt de clip volledig tegen:

"I dedicate 'Proud' to my daughter and to everyone out there fighting for their dreams and believing in their greatness. On the 16th of May, we will break the rules and at least for one night in the year, we will show the world that I AM PROUD is always stronger than their YOU WILL NEVER BE GOOD ENOUGH!", Tamara says."

Ik ben meer van het laatste statement. Dit is niet goed genoeg. Het is vrij zuigerig en hautain. Ook het opdragen van het lied aan je dochter is een beetje kansloos, want ze heeft er niets mee te maken gehad. Dit heeft ze niet gemaakt. Dit heeft ze slechts gezongen. Om nog maar te zwijgen over de trotsheid op je kind. Daar heb je letterlijk 30 seconden voor op je rug gelegen om te maken. Dat is nauwelijks een prestatie te noemen en al helemaal niet iets om trots op te zijn. Onze aarde gaat kapot door nieuwe mensen, mensen. :(.

Het lied zelf is echt verschrikkelijk saai. SLAAPVERWEKKEND saai. Celine-Dion-met-7-slaappillen-op-saai.

3/10

Groetjes,



ps. Morgen volgt Azerbeidzjan. Geen idee hoeveel er nog moeten maar er komt geen eind aan de stroom whatsappjes met nieuwe liedjes en ik kan niet wachten op Oostenrijk en die komt maar niet.
pi_185492423
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 10:22 schreef Kreator het volgende:
Ik heb net Duncan live geluisterd en dat vond ik beter dan de video. Meer gevoel. Jammer dat dit niet de versie is voor het esf. Zou ander cijfer geven, ondanks foutjes.
Als die definitieve nog op YouTube komt voor het esf doe ik die nog keer opnieuw.
SHOCKING! :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 9 maart 2019 @ 10:45:09 #295
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_185492443
Macedonië aangehoord. Althans poging daartoe. Hield het toch nog 5 seconden vol. Pretentieuze shit.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 maart 2019 @ 10:50:13 #296
163650 Greys
pi_185492497
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 09:28 schreef Kreator het volgende:
WAT. DE. NEUK. IS. DIT.

Dit verdient niet eens een cijfer. Dit verdient 60 jaar lang badkamers 'repareren' voor een hongerloontje.


quote:
@:Em31 Dit heeft meer levensvreugde uit me gehaald dan ik vantevoren had kunnen bedenken.
Geen dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 maart 2019 @ 10:50:38 #297
163650 Greys
pi_185492503
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Macedonië aangehoord. Althans poging daartoe. Hield het toch nog 5 seconden vol. Pretentieuze shit.
Luister even naar Polen! Toe! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 maart 2019 @ 10:51:52 #298
163650 Greys
pi_185492516
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 10:22 schreef Kreator het volgende:
Ik heb net Duncan live geluisterd en dat vond ik beter dan de video. Meer gevoel. Jammer dat dit niet de versie is voor het esf. Zou ander cijfer geven, ondanks foutjes.
Als die definitieve nog op YouTube komt voor het esf doe ik die nog keer opnieuw.
IK GEEF HET NOG EEN WEEK OF TWEE EN DAN ZIT JE KEIHARD OP DE HYPETRAIN
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 9 maart 2019 @ 10:55:10 #299
368283 ato
pi_185492562
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 10:22 schreef Kreator het volgende:
Ik heb net Duncan live geluisterd en dat vond ik beter dan de video. Meer gevoel. Jammer dat dit niet de versie is voor het esf. Zou ander cijfer geven, ondanks foutjes.
Als die definitieve nog op YouTube komt voor het esf doe ik die nog keer opnieuw.
*O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 9 maart 2019 @ 10:58:29 #300
368283 ato
pi_185492599
Ik vind je revieuws geweldig Kreator, hard op lachen hier. Heerlijk.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 9 maart 2019 @ 11:00:53 #301
39237 crew  H_T
2733
pi_185492630
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:59 schreef Greys het volgende:
Alle landenKrea's staat met linkje weer in de OP, nu met het cijfer erachter voor een fijne overzichtelijkheid weet u wel.
Fijn! Ik overweeg in te zetten op het land dat de beste Kreview krijgt 8-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 9 maart 2019 @ 15:39:30 #302
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_185497064
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 10:50 schreef Greys het volgende:
Luister even naar Polen! Toe! :D
Waarom? Zelfs hun versie van Nothing Else Matters aangeklikt. Waarom???
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')