ja, run je dan monkyyy.exe?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders krijg je nog een DM BOM.
Moest huillachen door de naam. Nog niet gekeken. Moeite waard?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gekeken...vind het oprecht een goed interview van Rutger.
zipportal.zipquote:
Zeker wetenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Moest huillachen door de naam. Nog niet gekeken. Moeite waard?
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker wetenWas een relaxed gesprek met Rutger en Asscher.
ik run je wel in mijn docker dokkumquote:
hahah die schud ik zo uit mijn mouwquote:
Wat een verschrikkelijk accent inderdaad. Wat een verschil ook met Azarkan.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kän dië Öztürk ëëns öndertiteld wördën.
hahaha een gronings aardbevingsgrapjequote:
Ze moet pompen anders ploffen haar tieten.quote:
booohhhhhhhquote:Op maandag 11 maart 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze moet pompen anders ploffen haar tieten.
Azarkan is alleen een beetje babbelziek.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk accent inderdaad. Wat een verschil ook met Azarkan.
Beste politicus van de drie.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Azarkan is alleen een beetje babbelziek.
Duidelijk de beste daar ja. Goede debater.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:50 schreef Martinello het volgende:
Azarkan is irritant maar toch de meest redelijke DENK-vertegenwoordiger.
Eerder een Arnoud van Doornquote:Op maandag 11 maart 2019 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel mist nog een type Jan Roos.
Of een Johan Derksen; helaas doet Johan dit soort shows niet meerquote:Op maandag 11 maart 2019 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel mist nog een type Jan Roos.
Heel wat VVD-ers weten van de hoed en over de rand.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:56 schreef Oscar. het volgende:
Ach, Joritsma weet tenminste wel wat bouwfraude is
je bedoelt Martijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |