https://evajinek.kro-ncrv(...)ls-reizende-talkshowquote:Eva gaat opnieuw samen met Jeroen Pauw een programma maken rondom de verkiezingen. Dit keer staan de Provinciale statenverkiezingen centraal en wordt ‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ opgenomen vanuit een viertal locaties door heel Nederland.
De eerste uitzending is te zien op 11 maart, op het tijdstip en de zender die je van Jinek en Pauw gewend bent: om 23.00 uur op NPO1. Eva Jinek en Jeroen Pauw reizen vanaf deze dag, oftewel tien dagen voorafgaand aan de verkiezingen, zeven dagen lang door heel Nederland. Ze beginnen in Noord- en Zuid-Holland om vervolgens af te reizen naar de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe. Dan de zuidelijke provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De reis eindigt in de middelste provincies Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. De laatste uitzending van deze reeks is te zien op 19 maart.
Hiermee maken Pauw en Jinek een vervolg op hun succesvolle reeks rond de Tweede Kamer-verkiezingen, twee jaar geleden. Toen kwamen de gezamenlijke uitzendingen vanuit ‘Café Americain’ in Amsterdam.
Dit kun je verwachten
Landelijke en provinciale politici zullen aanschuiven, maar ook de bewoners uit de regio waar ze op dat moment zijn. Zij zijn de afgelopen jaren onderdeel geworden van de meest heikele maatschappelijke kwesties. In iedere uitzending zijn ook weer de bekende cabaretiers te gast, is er live muziek en volgt politiek verslaggever Jaïr Ferwerda het laatste campagne nieuws op de voet.
Eva: “Twee jaar geleden bleek dat we door de krachten van de programma’s Pauw en Jinek te bundelen de belangstelling voor de verkiezingen een extra boost kunnen geven. Het is extra speciaal dat we nu het programma kunnen laten uitzenden vanuit de gebieden waar de provinciale politiek over gaat. En het was een feest om met Jeroen samen te werken, ik verheug me erop om dit ook samen te mogen doen.”
‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ van 11 t/m 19 maart, op werkdagen om 23.00 uur, bij BNNVARA en KRO-NCRV op NPO 1.
Verkiezingen 2017. Forum is gesloten en we kunnen dus niet posten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:36 schreef zoem het volgende:
Hier loopt al een reeks van in VKZ: VKZ / Pauw & Jinek #52 Stax en Jinek
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GAS TERUG.
Wat veel gasten op een avondquote:Op maandag 11 maart 2019 18:56 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dan ga ik wel weer.quote:
Dit was idd een prima interviewquote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Rutger maakt steeds betere programma’s.
Eindelijk werkt hij ook eens voor zijn geld.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Nog steeds mijn centjesquote:Op maandag 11 maart 2019 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Eindelijk werkt hij ook eens voor zijn geld.
Nog niet op het niveau van Rutger leert stappenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Terechte opmerking.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:06 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nog niet op het niveau van Rutger leert stappen
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:07 schreef svann het volgende:
Vlevo is een rest-provincie.
Weinig geschiedenis.
Wie van de vele engerds bedoel je? De engste engerd aan tafel is wodkaturk Ozturk.quote:
We zijn het zowaar eens eens.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wie van de vele engerds bedoel je? De engste engerd aan tafel is wodkaturk Ozturk.
Dat willen ze allemaal daar aan tafel.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:19 schreef bombmannl het volgende:
Wat een hele enge vent is die Paul rösenmuller toch. Heel naar hoe hij over wil komen als de here Jezus zelfe
Nee, dat is dodelijk voor vernieuwing.quote:
Dit inderdaad, de enige manier om dit land bestuurbaar te houden.quote:
Daar ben ik niet voor opgeleid.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schenk eens wat te drinken voor ons in.
Maar Paul steekt daar echt met kop en schouder bovenuit, hij praat met een bepaalde arrogantiequote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef svann het volgende:
[..]
Dat willen ze allemaal daar aan tafel.
What's new?
Tja misschien, maar met 20 splinter partijen kom je ook niet verder.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat is dodelijk voor vernieuwing.
Het is lastig, maar verrijkend.
Anders ga je nog meer richting partijen in partijen.
Gif-bait posten, hè.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Is het FOK topic te min voor jou? Het topic heeft dorst..................
Veel te veel.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:27 schreef kree het volgende:
wat krijgen ze betaald eigenlijk daar in die eerste kamer?
30k brutoquote:Op maandag 11 maart 2019 23:27 schreef kree het volgende:
wat krijgen ze betaald eigenlijk daar in die eerste kamer?
Niet mijn taak.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:
Wij vinden elkaar in onze afkeer van DENK. Overigens haat ik DENK om dezelfde reden waarom ik de PVV haat: misplaatst tokkie-nationalisme.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We zijn het zowaar eens eens.Die man moet eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren praten vind ik. Anders heb je als volksvertegenwoordiger werkelijk niets te zoeken.
alsjeblieft niet. het schud toch zo uit je kopje daar in groningenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
rustig rustig supernigerquote:
Onze vicepresident is even oranje als Trumpquote:Op maandag 11 maart 2019 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Trump zou wel raad weten met zo'n Jetten.
Zeg dan gewoon "Het superieure Noorden"quote:Op maandag 11 maart 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Het Hoge Noorden.Heb je een trapje nodig om er bij te komen dan?
Die wordt volgende week dinsdagavond kapot gemaakt zodat niemand woensdag op hem gaat stemmen.quote:
Fucking 2 uur in de auto om door elkaar geschud te worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Inderdaadquote:
Over vijftig jaar de kade op klauteren, als de dijken het niet bijhouden.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
zo weinig, chanantquote:
Kan ik nét 1 microwoning van kopen in Amsterdamquote:
Hamas hamas, mien woning stook ik op Groninger gasquote:
Rood Kapje.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe heette die jongen dan? Uuuuhhhh.
Leugens.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Je kan vanalles van Kuzu zeggen maar WNL is inderdaad een baggeromroep.
Tjepke Tjepkemaquote:Op maandag 11 maart 2019 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe heette die jongen dan? Uuuuhhhh.
Hier, hij wordt al eindmaddddquote:
ja, run je dan monkyyy.exe?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders krijg je nog een DM BOM.
Moest huillachen door de naam. Nog niet gekeken. Moeite waard?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gekeken...vind het oprecht een goed interview van Rutger.
zipportal.zipquote:
Zeker wetenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Moest huillachen door de naam. Nog niet gekeken. Moeite waard?
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker wetenWas een relaxed gesprek met Rutger en Asscher.
ik run je wel in mijn docker dokkumquote:
hahah die schud ik zo uit mijn mouwquote:
Wat een verschrikkelijk accent inderdaad. Wat een verschil ook met Azarkan.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kän dië Öztürk ëëns öndertiteld wördën.
hahaha een gronings aardbevingsgrapjequote:
Ze moet pompen anders ploffen haar tieten.quote:
booohhhhhhhquote:Op maandag 11 maart 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze moet pompen anders ploffen haar tieten.
Azarkan is alleen een beetje babbelziek.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk accent inderdaad. Wat een verschil ook met Azarkan.
Beste politicus van de drie.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Azarkan is alleen een beetje babbelziek.
Duidelijk de beste daar ja. Goede debater.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:50 schreef Martinello het volgende:
Azarkan is irritant maar toch de meest redelijke DENK-vertegenwoordiger.
Eerder een Arnoud van Doornquote:Op maandag 11 maart 2019 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel mist nog een type Jan Roos.
Of een Johan Derksen; helaas doet Johan dit soort shows niet meerquote:Op maandag 11 maart 2019 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze tafel mist nog een type Jan Roos.
Heel wat VVD-ers weten van de hoed en over de rand.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:56 schreef Oscar. het volgende:
Ach, Joritsma weet tenminste wel wat bouwfraude is
je bedoelt Martijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |