Niet mijn taak.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is het FOK topic te min voor jou? Het topic heeft dorst..................
quote:
Wij vinden elkaar in onze afkeer van DENK. Overigens haat ik DENK om dezelfde reden waarom ik de PVV haat: misplaatst tokkie-nationalisme.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We zijn het zowaar eens eens.Die man moet eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren praten vind ik. Anders heb je als volksvertegenwoordiger werkelijk niets te zoeken.
alsjeblieft niet. het schud toch zo uit je kopje daar in groningenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is het FOK topic te min voor jou? Het topic heeft dorst..................
rustig rustig supernigerquote:
Onze vicepresident is even oranje als Trumpquote:Op maandag 11 maart 2019 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Trump zou wel raad weten met zo'n Jetten.
Zeg dan gewoon "Het superieure Noorden"quote:Op maandag 11 maart 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Het Hoge Noorden.Heb je een trapje nodig om er bij te komen dan?
Die wordt volgende week dinsdagavond kapot gemaakt zodat niemand woensdag op hem gaat stemmen.quote:
Fucking 2 uur in de auto om door elkaar geschud te worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Inderdaadquote:
Over vijftig jaar de kade op klauteren, als de dijken het niet bijhouden.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
zo weinig, chanantquote:
Kan ik nét 1 microwoning van kopen in Amsterdamquote:
Hamas hamas, mien woning stook ik op Groninger gasquote:
Rood Kapje.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe heette die jongen dan? Uuuuhhhh.
Leugens.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Je kan vanalles van Kuzu zeggen maar WNL is inderdaad een baggeromroep.
Tjepke Tjepkemaquote:Op maandag 11 maart 2019 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe heette die jongen dan? Uuuuhhhh.
Hier, hij wordt al eindmaddddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |