Oh gelukkig is murp thuisquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:murp wel, want ik kreeg antwoord van murp
Vliegt hij projecten ook altijd op een efficiënte en out of te box manier aan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje heeft een tijd voor mij gewerkt en hij heeft een hands on mentaliteit
Zolang ie maar wel iets tegen scrummen heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vliegt hij projecten ook altijd op een efficiënte en out of te box manier aan?
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over de Noord-Zuidlijn
Gesolliciteerd voor ONZ, maar het is een open sollicitatie heh, dus kan overal, heb wel POL/NWS geveto'dquote:
Oh Nicequote:Op maandag 25 maart 2019 06:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gesolliciteerd voor ONZ, maar het is een open sollicitatie heh, dus kan overal, heb wel POL/NWS geveto'd
Mijn poging tot beïnvloeden. Komtie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk erover een sollicitatie te sturen. Maar zomaar een sollicitatie kan natuurlijk niet, er moet wat leuks in zitten. En wat is nou leuker dan input van de userts die ik mag gaan overzien.
De beste input krijgt een positieve note als ik mod ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:21 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Mijn poging tot beïnvloeden. Komtie.
@:danny - zorg jij ervoor dat hij het niet wordt?Denk dat het werkt, ik schrijf blauw zijn maar op mijn buik dan hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WE HOUDEN HOOP NAATJE, OOIT ZAL DE WERELD HET LICHT ZIENquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat het werkt, ik schrijf blauw zijn maar op mijn buik dan heh
Support mijn democratisch forum idee, kan je nog met de stem des volks tot mod geraken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zal je net zien dat ze één of ander forum open gooien waar ze dan over zeggen dat ik mod ben maar dat ik vervolgens enkel een blauw kleurtje heb en geen rechten om topics dicht te gooien
nee, ik kan niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
WE HOUDEN HOOP NAATJE, OOIT ZAL DE WERELD HET LICHT ZIEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |