KLB heeft wel/niet een open spot, maar ONZ zou het meest mijn honk zijn. Daarbuiten kom ik weinig, eigenlijk.quote:
Daar gaat @yvonne niet vrolijk van wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
Duh. Eerst je naaktfoto's naar Yvonne sturen. Daarna maak je überhaupt pas n kans.
Allicht. Maar daarna moet je ook nog eens door de sjoelcommissie, en dat halen alleen de besten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat @:yvonne niet vrolijk van worden
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Allicht. Maar daarna moet je ook nog eens door de sjoelcommissie, en dat halen alleen de besten.
Mooi. Mooi. Wat daarna gebeurt weet ik niet meer, dat is allemaal een waas geworden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.
In dat geval mag je mij ook als referentie opgeven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat durf ik wel aan hoor. Beetje sjoelen kan ik wel.
Ja, maar dat zegt niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat geval mag je mij ook als referentie opgeven.
Zou ban uitdelenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte daar een foutje ja.
Hoef je niet gelijk zo gemeen te doen.
Dan zou ik voor co-modschap voor CUL en OUD gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB heeft wel/niet een open spot, maar ONZ zou het meest mijn honk zijn. Daarbuiten kom ik weinig, eigenlijk.
Dat weet jij niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat @:yvonne niet vrolijk van worden
Niet doen, want ik wil ook mod worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk erover een sollicitatie te sturen. Maar zomaar een sollicitatie kan natuurlijk niet, er moet wat leuks in zitten. En wat is nou leuker dan input van de userts die ik mag gaan overzien.
De beste input krijgt een positieve note als ik mod ben
Je hebt niet eens een UI.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 08:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet doen, want ik wil ook mod worden.
En dan maken we je blauw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |