Gelukkig is er ook een afterfoto daar:quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ik weet ook wel dat de tepel niet helemaal in verhouding is met het formaat van de borst.
Die foto was nep?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook een afterfoto daar:
NSFW: https://www.wellnesskliniek.com/nl/borsten/tepels
Misschien is ze wel plastische chirurgie ondergaan en is dat echt haar tepel, dat weten we niet. Wel zeker is dat het niet een foto van *nu* is.quote:
Voordeel van de twijfel dan maar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel plastische chirurgie ondergaan en is dat echt haar tepel, dat weten we niet. Wel zeker is dat het niet een foto van *nu* is.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Voordeel van de twijfel dan maar.
Nee toch.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:57 schreef Embraer89 het volgende:
ik ben in het verleden wel eens strontvervelend geweest
Yasmin?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trouwens alleen fokker en yoki mogen er om vragen.
Hi sweetyquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet om slechts een grap te plaatsen, maar om hallo te zeggen tegen een aantal users die ik elders ook al spreek/heb gezien/van ooit ken...
(hoi @:moemoe @:elfletterig @:embraer89 @:timmmmm @:ltvdk @:_--_ )
Je was weer te nieuwsgierig zeker?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou nam net een kijkje in het keldertje.
Daar zijn genoeg tieten te zien en andere dingen.
Mja. Geloof iets te nieuwsgierig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was weer te nieuwsgierig zeker?
Je hebt toegang gevraagd voor zowel KEL als KPD?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou nam net een kijkje in het keldertje.
Daar zijn genoeg tieten te zien en andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |