Ook al. Wat insinueert dit?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zou dus ook al geen goede mod zijn
No surprisequote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef blackswangreen het volgende:
Haha, Duitsland stort weer naar beneden in de odds.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Duitsland was dus 3e voor deze voorronde bij de bookmakers, en nu 21e
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef Toposcoupe het volgende:
Mocht Nederland ooit weer een nationaal songfestival organiseren (niet doen, NIET DOEN!!), dan wil ik graag Matt van ESCUnited en Natalia Anderson van Tuneful TV in de internationale jury. Geen William graag...
Gillen hierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik had vanmorgen bijna 5 euro ingezet op Duitse ESF-winst... daar ga ik morgen mooi twee frikandellen van kopen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik had vanmorgen bijna 5 euro ingezet op Duitse ESF-winst... daar ga ik morgen mooi twee frikandellen van kopen
Duurde dit keer 5 seconden voordat ik doorhad wat dit moest voorstellen.Dacht eerst aan een stuk cakequote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt het ook gelijk op Rusland zetten. Die winnen met 500 punten verschil als dit zo doorgaatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Een stuk cake zonder glutenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Duurde dit keer 5 seconden voordat ik doorhad wat dit moest voorstellen.Dacht eerst aan een stuk cake
Beiden worden gebakken, dus nog niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Duurde dit keer 5 seconden voordat ik doorhad wat dit moest voorstellen.Dacht eerst aan een stuk cake
Hehe, daarom...studioversies zeggen echt niks. Al had Aly wel gewonnen, dan nog zie ik er geen ESF winnaar in eerlijk gezegd. Als artiest heeft ze gewoon niet datgene wat nodig blpakjhdsuidsahkjd... de x-factor dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:54 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar het ligt wel zwaar op de maag.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beiden worden gebakken, dus nog niet eens zo gek.
Van België verwacht ik ook veel. En ik zou het ze zeker ook gunnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:57 schreef Em31 het volgende:
Als ons nummer niet top is, is er ook nog België, lekker dichtbij
schelequote:
twitter:MusicIsMyHappy1 twitterde op vrijdag 22-02-2019 om 22:36:25Sisters actually has a great message, it'll do well in #Eurovision #ULfI reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |