Slaap lekker.quote:
Nah, van sommige dingen weet ik wel dat je het niks vindt en dan zeg ik het meestal even van tevoren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet alles wat jij deelt vind ik stom en ik vind het sowieso wel leuk andere dingen te horen dan gebruikelijk. Als ik 't niks vind, kan ik 't zo weer uitzetten. Voordeel van YT
Sommige zijn wat meer 28+quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon ff buiten gaan staan ben je weer wakker
Ik zal er aan denken de volgende keer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, van sommige dingen weet ik wel dat je het niks vindt en dan zeg ik het meestal even van tevoren.
Mag jij wel in een 28+ topic posten?quote:
Ik ben zeker 10 jaar 28 geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag jij wel in een 28+ topic posten?
Ben jij ook zo'n wijf ... ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben zeker 10 jaar 28 geweest.
ha, ik ben het soms nog!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben zeker 10 jaar 28 geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Negeren lukt niet eensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw !![]()
die is wel érrug........ eh.....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Wauw !![]()
die is wel érrug........ eh.....
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ha, ik ben het soms nog!Ik kom daar niet meer mee weg, al geruime tijd niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg meer meelij met je BDSquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zag hem en dacht, dat wordt hem.
![]()
Ja ik vind mezelf wel grappig nu.
ik durf ff niet te kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...krijg je dat ook op je FaceBoek dinges?
Zeer onbeschoft was dat idd! Geen Grolsch waarderen, tskjesquote:
qua gevoel he?! Op festivals heb ik dat vaak.. de eerste urenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer mee weg, al geruime tijd niet meer
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken de volgende keer.
Ik ben blij dat ik geen FB heb in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zag hem en dacht, dat wordt hem.
![]()
Ja ik vind mezelf wel grappig nu.
Soort van herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
qua gevoel he?! Op festivals heb ik dat vaak.. de eerste uren
Nee, maar was even aan het zwerven.quote:
Alides Hidding draaienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
de dag erna voel ik me 85quote:
Dacht dat die dingen nog over waren van hyves, op fb zie ik ze gelukkig niet voorbij komen, ook al kom ik daar niet vaak.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen FB heb in ieder geval
Hehequote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeer onbeschoft was dat idd! Geen Grolsch waarderen, tskjes![]()
Hij vergat er bij te vertellen dat we hem daarna tijdens het pokeren volledig uitgekleed hebben.
Hij geeft zn jonge goddelijke leeftijd en jij er gelijk als een gek gelijk een topic van makenquote:
O ja, op die manier. Deze oude knar is twee jaar geleden voor het eerst naar ADE geweest, dat hield ook nog aardig volquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan klik ik dus hè. Mooiquote:
hyves heb ik ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat die dingen nog over waren van hyves, op fb zie ik ze gelukkig niet voorbij komen, ook al kom ik daar niet vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |