Ik ook nietquote:
Spanje met Amanacer-idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:07 schreef lashatumbai het volgende:
Lied van Lilly niet slecht maar zij is te onervaren...
Voice-over zei het ook netquote:
Nee, op de plaat is het allemaal veel beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik van te voren een veel beter gevoel had over de kwaliteit vanavond. Het maakt het niet helemaal waar imho.
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Ze was de hele week ziek, daarom kraakte de stem een beetje
Ja, heb ik ook. Al was ik ook weer niet razend enthousiast van tevoren. Ik vond vooral vooraf (en nu nog steeds ergens wel) dat het vooral in de breedte een prima NSF is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik van te voren een veel beter gevoel had over de kwaliteit vanavond. Het maakt het niet helemaal waar imho.
Ik heb het gevoel dat ze veel werk hebben verricht om kwalitief goede nummers te zoeken, maar ervaren artiesten willen niet gaan, dus komen ze toch weer met mensen op de proppen die nog weinig tot geen ervaring hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
Een beetje? Maar dat verklaart wel watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Ze was de hele week ziek, daarom kraakte de stem een beetje
Ja, ik kan me bedenken dat het een hearthtrob is.quote:
Is helaas veel te vaak zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, op de plaat is het allemaal veel beter.
Ja heb ik ook, ik vond dit tot nu het meest intrigerend doordat er wat gebeurde halverwege het lied.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
Er heten toch wel meer mensen Serhat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft Serhat aan dit lied meegeschreven? Las ik dat nou goed?
Serhatgodquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
Oh ja? Wie dan WIE DAN???quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er heten toch wel meer mensen Serhat.
quote:
Ene Serhat Sakin. Dat is niet "onze" Serhat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
Ooooh had IJSbeer toch gelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ene Serhat Sakin. Dat is niet "onze" Serhat.
Heeft een heel achtergrondkoortje ook nodig straks.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef grazz het volgende:
Deze had ik nog niet gehoord. Zou de NF vanavond kunnen winnen. Persoonlijk hoef dat niet van mij. Matig poplied met een Justin Bieber sausje. Ze hebben verder niet nagedacht over de staging bij dit lied.
Wanneer komt het veenlijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
Die visuals vind ik wel echt genant.
Uiteraard.quote:
Er gaan nu zusjes optreden, dus dat kan een voorbode zijnquote:
Oh, toch nietquote:
GO HOME JANquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Haar naam is Laurita een hele lieve meid.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Heb het gevoel dat ze een rare keuze gaan maken vanavond
Toch ineens dat derde meisje ofzo
Lekkor met de meiden.quote:
Ja, alles valt tegen. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Zo'n voorgevoel heb ik ook. Dat het weer zo'n vreemde keuze gaat worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Dat zal wel in de lijn van dit jaar liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef Em31 het volgende:
Hij is er wel erg vroeg bij dit jaarquote:
Wel de beste van vanavond alsnog denk ik idd. Maar had er meer van verwacht. Hopen dat ze dan nog ergens wat meer oompf vandaan kan toveren voor mei.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind Aly Ryan tot nu toe met afstand de beste.
Rede für dich selbstquote:
Ja, normaal gesproken komt hij een paar minuten voor de semi nog even binnenlopen in het commentatorhok en skimt even snel Cornald's aantekeningen door.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is er wel erg vroeg bij dit jaar
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat zal wel in de lijn van dit jaar liggen
Dan zijn ze ook te conservatief voor de creativiteit van Lilly haar nummer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk dat het Duits ESCpubliek wat te conservatief is om Aly te kiezen eigenlijk...
OHWAHLEUKquote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Rechtersister heeft een broek aan die bijna exact op mijn fitnessbroek lijkt.
Dr bipsebaps komt er wel goed in uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |