Dus?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Papadagen. Om gek van te worden. Iedereen werkt tegenwoordig 4 dagen ofzo.
Dus allemaal parttimers om je heen waardoor continuïteit minder wordt en zaken lastiger te plannen. Zeer terechte klacht.quote:
Tja of mensen nou een hele dag extern zitten (en dan ook nog eens de hele tijd in overleg, dus amper te bereiken) of een papadag hebben. Ik merk het verschil niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:20 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dus allemaal parttimers om je heen waardoor continuïteit minder wordt en zaken lastiger te plannen. Zeer terechte klacht.
Ik ben ook blij dat hier geen radio is, want mijn werk bestaat ook uit het bellen van mensen en dan is een radio alleen maar vervelend.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Monolith het volgende:
Ben blij dat ik al zeker een jaar of 8 verlost ben van radio op de werkvloer.
Ik heb er een en ik kan je zeggen dat het gaat vervelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:56 schreef autoknutselaar het volgende:
Ik las laatst in de krant dat er hele groepen mensen de ganse dag wat zitten te internetten en nagenoeg nooit daadwerkelijk werk verzetten. Bullshit jobs noemen ze dat. Hoe krijg je zo'n baan?
Het is net iets minder kansloos dan moedwillig uitkering trekken, maar het is een close call.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:56 schreef autoknutselaar het volgende:
Ik las laatst in de krant dat er hele groepen mensen de ganse dag wat zitten te internetten en nagenoeg nooit daadwerkelijk werk verzetten. Bullshit jobs noemen ze dat. Hoe krijg je zo'n baan?
Maar dan werk je dat een half uurtje per dag ofzo? En de rest van de tijd kun je lekker boeken lezen. Lijkt mij best vol te houden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb er een en ik kan je zeggen dat het gaat vervelen.
Het is niet dat ik niets nuttigs doe maar momenteel (of afgelopen jaar) is er te weinig nuttig werk voor mij zodat ik alles maar uitsmeer over meerdere weken.
Als je toch niks produceert valt het ook niet op als je niet daadwerkelijk op kantoor verschijnt? Alleen bijvoorbeeld 2 keer per dag een rondje over de afdeling lopen en beetje doen alsof je druk bent. Rest van de dag thuis bier drinken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is net iets minder kansloos dan moedwillig uitkering trekken, maar het is een close call.
Ik denk vooral werken bij een relatief grote organisatie, daar ontbreekt vaak toch de structuur om echt te kijken wat iemand nou precies uitvoert. Ik werk in een setting met 7 anderen, als er dan 1 of 2 geen kut uitvoeren dan mis je gewoon 10/20% van je productiviteit. Sowieso mensen die dit willen en niet wat anders zoekenDan kom je dus 's avonds thuis, en dan? Dan ben je tevreden met jezelf ofzo?
Effectief wel of een uurtje of zo. Heb in de tussentijd een MBA gedaan maar daar ben ik nu ook klaar mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:04 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Maar dan werk je dat een half uurtje per dag ofzo? En de rest van de tijd kun je lekker boeken lezen. Lijkt mij best vol te houden.
Klinkt wel erg leuk. Zou wel graag een eigen kantoortje hebben zodat je ook af en toe even kan slapen enzo. En graag een raam dat open kan om te kunnen blowen. Hoe vindt je zo´n baan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Effectief wel of een uurtje of zo. Heb in de tussentijd een MBA gedaan maar daar ben ik nu ook klaar mee.
Je leest vooral veel op internet want zo in het zicht niets gaan doen kan ook niet. Als het goed is wordt het snel beter en kan ik weer wat zinnigs gaan doen maar het demotiveert enorm en is alleen leuk voor 2 weken of zo.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bij ons werken ook twee Friezen. Die spreken nooit Fries met elkaar als er anderen bij zijn, is wel zo prettig want je kunt je dan nog mengen in een gesprek als je wilt. En het is ook gewoon netjes in gezelschap.
Niettemin blijft het een schitterende taal om naar te luisteren
Fryslân Boppe en de vrouwen hebben grote knoppen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bij ons werken ook twee Friezen. Die spreken nooit Fries met elkaar als er anderen bij zijn, is wel zo prettig want je kunt je dan nog mengen in een gesprek als je wilt. En het is ook gewoon netjes in gezelschap.
Niettemin blijft het een schitterende taal om naar te luisteren
Zo gegroeid, de eerste 4 jaar had ik erg veel zinvol werk en het bedrijf ook ¤1,5 mio opgeleverd. Dat zal de reden ook zijn dat ik mag blijven.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:12 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Klinkt wel erg leuk. Zou wel graag een eigen kantoortje hebben zodat je ook af en toe even kan slapen enzo. En graag een raam dat open kan om te kunnen blowen. Hoe vindt je zo´n baan?
Niks mis met werken, wel met de werktijd gebruiken om kinderkleding te bestellen, oude spullen op Marktplaats verkopen, kadootjes te shoppen, AH bestellingen in te plannen en de hockeyapp bij te houden.quote:
Ik heb het boek gelezen..aanrader. Heb zelf ooit zo'n baantje gehad. Bij een overheidsinstelling werd ik gedetacheerd en moest iemand vervangen die ziek was, waarvan niemand wist wat zij precies deed. Een echte onzinbaan dus..volkomen overbodig. Heb mij toen o.a. bezighouden met discussiëren over Feyenoord op internetforums.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:56 schreef autoknutselaar het volgende:
Sky Radioquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:25 schreef Harlekien het volgende:
De radio op de werkvloer wel de meest terechte klacht ja.
Echt deprimerend gewoon.
Beide erg irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja of mensen nou een hele dag extern zitten (en dan ook nog eens de hele tijd in overleg, dus amper te bereiken) of een papadag hebben. Ik merk het verschil niet.
Heb het gehad bij een ex-werkgever. Ik vroeg op een gegeven moment waar collega x was.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen..aanrader. Heb zelf ooit zo'n baantje gehad. Bij een overheidsinstelling werd ik gedetacheerd en moest iemand vervangen die ziek was, waarvan niemand wist wat zij precies deed. Een echte onzinbaan dus..volkomen overbodig. Heb mij toen o.a. bezighouden met discussiëren over Feyenoord op internetforums.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb het gehad bij een ex-werkgever. Ik vroeg op een gegeven moment waar collega x was.
'x? die heb ik al ff niet gezien...'
'x? die was hier gisteren toch?'
x maar eens gebeld, die zat al 7 maanden thuis, zijn project was beëindigd en hij was maar thuis gaan 'werken' omdat er nog geen nieuw project voor hem was. Niemand had hem nog gemist
De schoorsteen moet toch roken he.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is net iets minder kansloos dan moedwillig uitkering trekken, maar het is een close call.
Ik denk vooral werken bij een relatief grote organisatie, daar ontbreekt vaak toch de structuur om echt te kijken wat iemand nou precies uitvoert. Ik werk in een setting met 7 anderen, als er dan 1 of 2 geen kut uitvoeren dan mis je gewoon 10/20% van je productiviteit. Sowieso mensen die dit willen en niet wat anders zoekenDan kom je dus 's avonds thuis, en dan? Dan ben je tevreden met jezelf ofzo?
Geniaal!quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb het gehad bij een ex-werkgever. Ik vroeg op een gegeven moment waar collega x was.
'x? die heb ik al ff niet gezien...'
'x? die was hier gisteren toch?'
x maar eens gebeld, die zat al 7 maanden thuis, zijn project was beëindigd en hij was maar thuis gaan 'werken' omdat er nog geen nieuw project voor hem was. Niemand had hem nog gemist
Nee, de rest van de dag doe je alsof je druk bezig bentquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:04 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Maar dan werk je dat een half uurtje per dag ofzo? En de rest van de tijd kun je lekker boeken lezen. Lijkt mij best vol te houden.
Tja dat idd. Deze week weer uren schrijven en ik moet 'billable' zijn (wat dus nooit gaat voor 100% van de tijd). Ik kan zelfs met smokkelen (5 minuten werk -> 30 minuten schrijven) niet eens 50% van mijn tijd verantwoorden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:44 schreef Metalfreak het volgende:
Nee, de rest van de dag doe je alsof je druk bezig bentMaar ik heb ook wel eens periodes zo gezeten, wat anderen ook al zeggen: het gaat gauw vervelen en de bore-out ligt op de loer. Voldoening haal je er absoluut niet uit. Maar goed, het is niet alsof ik op vrijdagmiddag zoals nu ooit wél iets zinnigs doe
Dat is inderdaad ook het nadeel daarbij. Je hebt niets te doen, je bent niets aan het doen en dan krijg je ineens wat te doen, en dan heb je er geen zin in. Je komt zo totaal niet in een flow van werken. Die flow is een van de belangrijkste dingen waardoor een werkdag voor je gevoel heel snel kan gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja dat idd. Deze week weer uren schrijven en ik moet 'billable' zijn (wat dus nooit gaat voor 100% van de tijd). Ik kan zelfs met smokkelen (5 minuten werk -> 30 minuten schrijven) niet eens 50% van mijn tijd verantwoorden.
Het gaat snel vervelen idd en hoe minder werk ik heb des te minder gemotiveerd ben ik om nog wat anders te gaan doen. a.s woensdag gesprek met m'n leidinggevende hierover en dan zien we wel weer verder.
Dit ook idd ik kan mer er tegenwoordig ook niet meer toe bewegen om ook maar iets te gaan doen. Attentiespanne van niks en dat lijkt steeds erger te worden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja dat idd. Deze week weer uren schrijven en ik moet 'billable' zijn (wat dus nooit gaat voor 100% van de tijd). Ik kan zelfs met smokkelen (5 minuten werk -> 30 minuten schrijven) niet eens 50% van mijn tijd verantwoorden.
Het gaat snel vervelen idd en hoe minder werk ik heb des te minder gemotiveerd ben ik om nog wat anders te gaan doen. a.s woensdag gesprek met m'n leidinggevende hierover en dan zien we wel weer verder.
Je bedoelt FOK! vol baggeren?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:04 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
En de rest van de tijd kun je lekker boeken lezen.
Schop onder je gat moet je hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit ook idd ik kan mer er tegenwoordig ook niet meer toe bewegen om ook maar iets te gaan doen. Attentiespanne van niks en dat lijkt steeds erger te worden.
Dan heb ik iets te doen maar kan ik mij er niet toe zetten en ik merk dat ik in mijn priveleven ook lamlendiger wordt. Vroeger deed ik nog wel wat taken voor de sportclub maar daar kan ik ook geen energie meer voor opbrengen. Niets motiveert momenteel.
Dat werkt niet. Heb al een paar keer op het werk aangegeven dat ik mij verveel. Heb daarom een dure studie gehad maar voor de rest weinig verbetering.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schop onder je gat moet je hebben.
I’ll raise you declaraties...quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vakantie schrijven in email, urenschrijven en in planningsprogramma
Fckn 3x, waarom ingodsnaam
Whahaha, appje op telefoon. Foto van elke bon, server doet tekst conversie en ik moet zelf even kostenplaats toevoegen. Eind van de maand krijg ik een melding om de declaratie goed te keuren (Final call om alle bonnen te fotograferen). Dan draai ik een pdf export, mail die naar fa en de volgende werkdag wordt de overboeking geregeld. Topquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
I’ll raise you declaraties...
Inscannen-> secretaresse boekt ze in -> manager accordeert -> administrateur checkt -> directeur accordeert -> secretaresse checkt en geeft boeking vrij -> administrateur zorgt voor betaling.
En daarom moet ik minimaal 3 weken wachten op mijn geld
Lijkt op een bore outquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit ook idd ik kan mer er tegenwoordig ook niet meer toe bewegen om ook maar iets te gaan doen. Attentiespanne van niks en dat lijkt steeds erger te worden.
Dan heb ik iets te doen maar kan ik mij er niet toe zetten en ik merk dat ik in mijn priveleven ook lamlendiger wordt. Vroeger deed ik nog wel wat taken voor de sportclub maar daar kan ik ook geen energie meer voor opbrengen. Niets motiveert momenteel.
Omdat gekoppelde systemen net zo kut werken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 23:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vakantie schrijven in email, urenschrijven en in planningsprogramma
Fckn 3x, waarom ingodsnaam
Is het ook maar weet nog niet hoe ik het ga aanpassen.quote:
Heb ook een tijd zo'n bullshit job gehad. In het begin nog wel volop software ontwikkeld intern voor een financiële dienstverlener.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:06 schreef eRKa het volgende:
[..]
Whahaha, appje op telefoon. Foto van elke bon, server doet tekst conversie en ik moet zelf even kostenplaats toevoegen. Eind van de maand krijg ik een melding om de declaratie goed te keuren (Final call om alle bonnen te fotograferen). Dan draai ik een pdf export, mail die naar fa en de volgende werkdag wordt de overboeking geregeld. Top
haha moet je haar paar klappen verkopen, lekker sparrenquote:Op maandag 15 april 2019 18:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Weet niet of deze al eens voorbij is gekomen maar ik kan me ergeren aan woorden die mensen op kantoor gebruiken, maar dat prive nooit zullen doen.
Een collega mailde pas dat ze het zo fijn vond om af en toe te 'sparren' met mij. Ik heb niet gereageerd.
Neuh das niet aardig. Zat te denken om terug te mailen dat ze maar moet gaan sparren met de dennenbomen maar ik heb het er maar bij gelaten.quote:Op maandag 15 april 2019 19:07 schreef wuuht het volgende:
[..]
haha moet je haar paar klappen verkopen, lekker sparren
quote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
.....sparren met de dennenbomen maar ik heb het er maar bij gelaten.
Ja, stel je voor dat je een complimentje gewoon in dank zou aanvaarden. Gewoon negeren die troela.quote:Op maandag 15 april 2019 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh das niet aardig. Zat te denken om terug te mailen dat ze maar moet gaan sparren met de dennenbomen maar ik heb het er maar bij gelaten.
Ik vond het geen compliment omdat zij vaak hele persoonlijke dingen deelt. Als je dat dan 'sparren' gaat noemen kan ik dat niet als compliment beschouwenquote:Op maandag 15 april 2019 20:54 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je een complimentje gewoon in dank zou aanvaarden. Gewoon negeren die troela.
Dat jij iemand bent met wie ze fijn kan praten, zelfs over persoonlijke dingen, is geen compliment?quote:Op maandag 15 april 2019 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het geen compliment omdat zij vaak hele persoonlijke dingen deelt. Als je dat dan 'sparren' gaat noemen kan ik dat niet als compliment beschouwen
Tuurlijk wel..maar niet als ik het gevoel krijg dat ik (onbewust) word gebruikt voor de nodige aandacht. Heb dus maar wat afstand genomen.quote:Op maandag 15 april 2019 21:00 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Dat jij iemand bent met wie ze fijn kan praten, zelfs over persoonlijke dingen, is geen compliment?
Gewoon alle meuk de afvalbak in vegen en gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:48 schreef bagpiper001 het volgende:
Klant heeft 'flexplekken' en 10 van de 15 plekken zijn heilig voor degene die er elke dag zit.
Je wil daar trouwens ook niet zitten want de 'Clean Desk Policy' wordt daar ook niet echt nageleefd zeg maar.
Dit dus, ik denk dat ik gisteren buiten sta als ik de fotolijstjes met achter-achter-kleinkinderen van de facillity-miepen hier in de afvalbak mieter. Het is maar even diep zuchten en dan weer doorquote:
Maar als je elke dag een werkplek nodig hebt, dan is het idee van flexplekken toch ook compleet van de pot gerukt? Waarom zou je dan dagelijks een strijd moeten gaan leveren om een werkplek te bemachtigen waarbij je vandaag niet weet waar je morgen zit?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:48 schreef bagpiper001 het volgende:
Klant heeft 'flexplekken' en 10 van de 15 plekken zijn heilig voor degene die er elke dag zit.
Je wil daar trouwens ook niet zitten want de 'Clean Desk Policy' wordt daar ook niet echt nageleefd zeg maar.
Ik ben het volledig met je eens, had veel liever een vaste plek gehad, zeker omdat ik weet dat ik bij deze specifieke klant nog wel een paar maanden zit en ook fulltime op dit project zit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar als je elke dag een werkplek nodig hebt, dan is het idee van flexplekken toch ook compleet van de pot gerukt? Waarom zou je dan dagelijks een strijd moeten gaan leveren om een werkplek te bemachtigen waarbij je vandaag niet weet waar je morgen zit?
Clean Desk Policy is net zo'n kansloos idee. Blijkbaar denken ze ergens dat je productiever wordt als je je werk niet meer ziet liggen en zodra je het maar in een kast kunt flikkeren is het probleem er niet meer.
Clean desk policy betekende bij ons dat je geen vertrouwelijke papieren laat slingeren op je bureau.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:03 schreef Chia het volgende:
Clean Desk Policy vind ik in het kader van hygiëne ook gewoon logisch. Een volgebouwd bureau of een bureau dat altijd bezaaid ligt onder het papierwerk kan ook nooit goed schoongemaakt worden.
En mensen zijn zelf ook vaak te beroerd om even een doekje ergens overheen te halen. Heb weleens een flexplek onder de broodkruimels met een paar plakkerige plekken aangetroffen.![]()
Leeg maar niet perse schoon. Hier heeft het niet zoveel zin want de schoonmaakster komt pas als we al ruim aan het werk zijn. Ik moet wel zeggen dat ik nu vaker even het buro gedeeltelijk leeg maak (en een blokje om ga).quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:36 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Clean desk policy betekende bij ons dat je geen vertrouwelijke papieren laat slingeren op je bureau.
Is er geen bewaker die 's avonds altijd een rondje door het pand maakt? Die kan dan in alle rust die vertrouwelijke papieren inzien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef nanuk het volgende:
[..]
Leeg maar niet perse schoon. Hier heeft het niet zoveel zin want de schoonmaakster komt pas als we al ruim aan het werk zijn. Ik moet wel zeggen dat ik nu vaker even het buro gedeeltelijk leeg maak (en een blokje om ga).
Hoe heb je dat toen gedaan. Want het probleem is wel dat als ik overstap ik er op veel fronten op achteruit ga (woon-werk verkeer, aantal uren, salaris, vrije dagen, etc). Daar zit ik ook niet op te wachten.quote:Op maandag 15 april 2019 15:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heb ook een tijd zo'n bullshit job gehad. In het begin nog wel volop software ontwikkeld intern voor een financiële dienstverlener.
Maar na verloop van tijd werd er steeds minder nieuwe software gemaakt en bestond het werk vooral uit wat simpel onderhoud of aanpassingen. Totaal geen 40 uur per week waard, kon het makkelijk in 1 of 2 dagen.
Voor een tijdje wel prima, beetje aanklooien en internetten, maar op een gegeven moment toch maar opgestapt. Ook een beetje voor eigen bestwil, als je als software ontwikkelaar jarenlang niks meer doet, gaan je skills ook wel hard achteruit en loop je achter qua technieken.
Mijn idee. Wij hebben maar beperkt flexplekken maar dat is voor medewerkers welke er ook maar echt 1 dag in de wek zijn. Als ik 4 van de 5 dagen op kantoor moet zitten is het je reinste onzin om elke keer je bureau leeg te ruimen en te vechten voor een plaats.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar als je elke dag een werkplek nodig hebt, dan is het idee van flexplekken toch ook compleet van de pot gerukt? Waarom zou je dan dagelijks een strijd moeten gaan leveren om een werkplek te bemachtigen waarbij je vandaag niet weet waar je morgen zit?
Clean Desk Policy is net zo'n kansloos idee. Blijkbaar denken ze ergens dat je productiever wordt als je je werk niet meer ziet liggen en zodra je het maar in een kast kunt flikkeren is het probleem er niet meer.
Wat vertrouwelijk is heb ik overdag ook niet op het buro liggen. Het meeste is niet zo spannend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er geen bewaker die 's avonds altijd een rondje door het pand maakt? Die kan dan in alle rust die vertrouwelijke papieren inzien.
Ik ben ingegaan op een recruiter van een ander bedrijf en heb hetzelfde salaris gevraagd als wat ik had. Ik kreeg een klein beetje meer bij de nieuwe werkgever.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe heb je dat toen gedaan. Want het probleem is wel dat als ik overstap ik er op veel fronten op achteruit ga (woon-werk verkeer, aantal uren, salaris, vrije dagen, etc). Daar zit ik ook niet op te wachten.
Eens wat dit betreft, maar clean desk policies zijn er ook om te voorkomen dat vertrouwelijke info ergens komt waar ie niet voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:03 schreef Chia het volgende:
Clean Desk Policy vind ik in het kader van hygiëne ook gewoon logisch. Een volgebouwd bureau of een bureau dat altijd bezaaid ligt onder het papierwerk kan ook nooit goed schoongemaakt worden.
En mensen zijn zelf ook vaak te beroerd om even een doekje ergens overheen te halen. Heb weleens een flexplek onder de broodkruimels met een paar plakkerige plekken aangetroffen.![]()
Haha dat zei je 2 posts geleden ook al.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:57 schreef DoubleDip het volgende:
Klacht: eerst 2 uur duimen draaien want geen werk, vervolgens smijt iedereen werk naar je toe en moet alles op dezelfde tijd af![]()
Klopt, maar is ook wel een beetje de aard van het werk. Toch blijft het irritant.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Haha dat zei je 2 posts geleden ook al.
Maar herkenbaar
Zelfde hier. Nieuw team maar ik kan echt totaaaaaaal niet met één van de twee andere teamleden overweg. Best wel kut eigenlijk.quote:
Team van drie?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nieuw team maar ik kan echt totaaaaaaal niet met één van de twee andere teamleden overweg. Best wel kut eigenlijk.
Deze types kom je in ieder bedrijf bijna wel tegen volgens mijquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
Vrouwelijke collega's die zeiken dat ze maar niet afvallen terwijl ze 'echt álles' geprobeerd hebben. Maar wel een zak spekkies leegvreten, die voor de hele afdeling bedoeld is.
Ja, leidinggevende en dan zij en ik. Zij is helemaal nieuw bij het bedrijf sinds april, maar zit net wat langer in dat nieuwe team (ik sinds mei). Verrekte betweterig. Oh en ze is Amerikaanse dus alles is natuurlijk amaaaaaaazing and fantaaaastic!quote:
Deze is dodelijk. Ik zit nu naast zo iemand en het is echt niet normaal. Ik word er echt ziek van als hij praat.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:37 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja, leidinggevende en dan zij en ik. Zij is helemaal nieuw bij het bedrijf sinds april, maar zit net wat langer in dat nieuwe team (ik sinds mei). Verrekte betweterig. Oh en ze is Amerikaanse dus alles is natuurlijk amaaaaaaazing and fantaaaastic!
Herkenbaar hier... zitten ze over koolhydraat arm eten te neuzelen, maar wel ontbijten met cola en redbullquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:51 schreef girlnextdoor. het volgende:
Vrouwelijke collega's die zeiken dat ze maar niet afvallen terwijl ze 'echt álles' geprobeerd hebben. Maar wel een zak spekkies leegvreten, die voor de hele afdeling bedoeld is.
Haha we hebben het net over dat onze leidinggevende morgen een dagje vrij is en een uitstapje maakt met zijn gezin. Dus ik zo Google Mappen waar dat plaatsje ligt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:21 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Deze is dodelijk. Ik zit nu naast zo iemand en het is echt niet normaal. Ik word er echt ziek van als hij praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |