relaxt is fijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja sommige mensen vinden je dan gelijk lui. Maar wat ze bedoelen is relaxt.
dat middelste niet hier .. ook druk hier dusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sollicitatie, fysio en boodschappen halen.
Nou nouquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is weer eens een keer voor een compleet weeshuis.
Moest ff.quote:
Tortellini met Hamsaus en de Salat heb ik gemaktquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net macaroni gekookt. Best nuttig, rauw kraakt het zo.
Hou op . Gedoe. Donderdag is D Dayquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog ff, dan zit je op je verse stek. Alles naar wens verlopen tot nu?
dwz patat halen bij de cafetariaquote:
Het zijn 4 topics ofzoquote:
Oeh, spannend.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
dwz patat halen bij de cafetaria
Ook al zoiets wat ik assoc..ok ik stop alquote:
Als het goed is vandaagquote:
toen we een paar jaar geleden na de Top2000 in een gat vielen en we met een paar mensen een plekje zochten om met elkaar te kunnen blijven kletsen hebben we hier asiel gevraagd. En zo kwamen we uiteindelijk bij radio49 terechtquote:
ligt een vloer niet altijd?quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook al zoiets wat ik assoc..ok ik stop al
De UTO cs heb ik wel gelezenquote:
aha... totaal gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen we een paar jaar geleden na de Top2000 in een gat vielen en we met een paar mensen een plekje zochten om met elkaar te kunnen blijven kletsen hebben we hier asiel gevraagd. En zo kwamen we uiteindelijk bij radio49 terecht
Ja, ken het euvel. Alleen al de opzeggingen met bellen en mailen ben je een berg tijd aan kwijt.quote:
Dat klinkt wel heel nuttig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met een snijbrander instalaties aan stukken branden
Ze hebben de sleutelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je er bij was en nu klaar zou zijn ...
Ja en het lijstje is nog niet afquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ken het euvel. Alleen al de opzeggingen met bellen en mailen ben je een berg tijd aan kwijt.
zo kookt Symph hier ook. Ik ga zo stamppot boerenkool makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
dwz patat halen bij de cafetaria
Ken je die schrootjes , half hoog aan de muur? Of wij hadden een soort latten aan ons plafond vroegerquote:
ook lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo kookt Symph hier ook. Ik ga zo stamppot boerenkool maken
dan is het toch geen vloer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je die schrootjes , half hoog aan de muur? Of wij hadden een soort latten aan ons plafond vroeger
Ik zappte van topic en echt bij toeval zag ik gisteren mn naam daar langs komen ... de rest is geschiedenisquote:
Er zou een app moeten komen die met 1 druk op de knop alles voor je opzegtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ken het euvel. Alleen al de opzeggingen met bellen en mailen ben je een berg tijd aan kwijt.
Fles bleek en schoonmaak handschoenenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ach ja er staat verder toch niets neem ik aan
Niet iets fancy's van de Lidl...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo kookt Symph hier ook. Ik ga zo stamppot boerenkool maken
Geen koffie voor de noeste arbeiders?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Fles bleek en schoonmaak handschoenen
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen koffie voor de noeste arbeiders?
Doe dat...quote:
Precies lekker lunchen en geen gezeik van een bewonerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
De Hema is om de hoek of de brouwerij om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |