Soms?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms is het ook hier niet of nauwelijks te volgen
Ik heb vanochtend kort de riesenslalom gezien, daarna moest ik wegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt![]()
nee dat is skiweltcup darvor gevt het geen medaille
in Langlop
Volgzaamheid, ook al zoiets wat ik associëer met 40-45quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgzaamheid, ook al zoiets wat ik associëer met 40-45
sheeplequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
wij hebben hier een eindje verderop een 40-45 plein voor good old memories ..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik heb vandaag nog nauwelijks wat nuttigs gedaan.
moet dat dan altijd? Embrace itquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:02 schreef peaceman het volgende:
Ik volgens mij niets nuttigs. Dus schaam je niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:02 schreef peaceman het volgende:
per schip uit Ierland?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh...ik moet nog beginnen. Heb de ingrediënten nog niet. Die komen volgende week binnen.
Ik ook.quote:
tja sommige mensen vinden je dan gelijk lui. Maar wat ze bedoelen is relaxt.quote:
Wat?quote:
Wat?quote:
Bijna. Vanuit Engeland ja. Blijkbaar wordt de Red Ale niet zo vaak hier gemaakt. Niet zo gewild. Ik snap dat niet. Hoe kun je rood niet willenquote:
Sollicitatie, fysio en boodschappen halen.quote:
ik heb hem gemist veel te vroeg,het was de Super-G en Marco Schwarz te ver gesprongen,Saison vorbijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend kort de riesenslalom gezien, daarna moest ik weg
Ahja, dat zijn nuttige dingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sollicitatie, fysio en boodschappen halen.
Marco is niet erg geliefdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna. Vanuit Engeland ja. Blijkbaar wordt de Red Ale niet zo vaak hier gemaakt. Niet zo gewild. Ik snap dat niet. Hoe kun je rood niet willen
Ohhhquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg het gisteren bijna na me toe gewenst ...
Ook nuttig, rauwe macaroniquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net macaroni gekookt. Best nuttig, rauw kraakt het zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |