Hij heeft het echt wel gevoeld hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:31 schreef rowan634 het volgende:
het is ergens jammer (wel begrijpelijk) dat ze het einde luchtig houden
tim denkt nu dat het goed ging
vooral ls hij hoort dat ze verteld hebben dat hij liegt en draait en manipuleert enzquote:
Misschien krijgt hij nog wat verduidelijking van de febo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:31 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop op een ERROR straksquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft het echt wel gevoeld hoor.
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:31 schreef rowan634 het volgende:
Alleen zo jammer dat hij haar familie niet kan aanvallen tegenover de andere bewoners.....Die willen daar niks van horen......hoe nu???quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft het echt wel gevoeld hoor.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:33 schreef rowan634 het volgende:
mams laat het tim toch voelen
hele andere toon als ze tegen hem praat
Dat is nou juist het probleem, ze onthoudt alleen het positievequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:33 schreef rowan634 het volgende:
moeder fluistert: goed in je hoofd houden wat we hebben gezegd
over drie seconden al vergeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Ma tegen Tranny: Goed in je hoofd houden wat we hebben gezegd.
Tranny : Jaaah.
Equote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat hij haar familie niet kan aanvallen tegenover de andere bewoners.....Die willen daar niks van horen......hoe nu???
Zeker en het geboorte kaartje van kleine Timmiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hebben Tim en Fran wel hun trouwkaart al meegegeven voor de familie?
Nou daar gaan we danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef snetje het volgende:
Nou snel naar het hok ...er moet nog geneukt...
Kan me wel voorstellen dat ze hem even extra aandacht geeft als verliefde.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef pollewop77 het volgende:
En daar gaat ze weer aan Tim gekleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah echt vreselijk!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef yaello het volgende:
Tim: ik ben blij dat WIJ even konden zeggen wat wij van de brief vonden. Gadverdamme
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef rowan634 het volgende:
tim heeft niks geleerd
''we gaan het toch buiten doen''
''ik ben blij dat we konden zeggen wat we ervan vonden''
Niet te geloven. Zijn gedraai begint al weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef yaello het volgende:
Tim: ik ben blij dat WIJ even konden zeggen wat wij van de brief vonden. Gadverdamme
Zoals altijd. Die twee hebben geen normale gesprekken. Of Tim hangt de psycholoog uit of franny praat over poep. Maar over Tim zal het nooit gaanquote:
Franny heeft er geen zak van begrepenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jammer, Frennie is helemaal blij en Tim is chagrijnig
Precies waar haar moeder en broer voor waarschuwdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
hij doet gelijk haar weer apart van de groep mee nemen naar dat huisje.
Hij trekt haar wel mee in zijn chagrijn hoor, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jammer, Frennie is helemaal blij en Tim is chagrijnig
quote:
Weer een leugenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:41 schreef pollewop77 het volgende:
Tim vond het jammer dat hij niet even met haar vader kon praten
Denk dat ie daar alleen maar blij mee moet zijn
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
Franny denkt dat "niet weten wat je moet aantrekken" iets met depressie te maken heeft
Domme kleuter.
zij weet niet wat depressie isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Voor een depressie is dit een fijne omgeving, want waar je bij een tegen depressie tegenaan loopt heb je hier niet.![]()
Hou je achterlijke domme smoel eens over 'depressie'.
Echt hè. Ze gebruikt het alleen om aandacht te kunnen vragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Voor een depressie is dit een fijne omgeving, want waar je bij een tegen depressie tegenaan loopt heb je hier niet.![]()
Hou je achterlijke domme smoel eens over 'depressie'.
Denk dat die informatie nog even moet landen bij Frenniequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
toch verteld Frou niet wat er zo echt besproken is
wat dat betreft naaid ze Timm een prima oor aan
Echt he. Hij reageert ook niet inhoudelijk op wat ze verteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:44 schreef rowan634 het volgende:
bij alles wat fran over haar fam verteld
tim: geloof je dat zelf ook?
Ook toch met heb weer neiging om er een eind aan te maken (las ik hier) Omdat het even niet mee zitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:44 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Echt hè. Ze gebruikt het alleen om aandacht te kunnen vragen.
Om zielig gevonden te kunnen worden.
Ze verdraaid haar moeders woorden. In de buitenwereld kon ze haar werk en wekker niet aan. Nu is haar probleem wat ze aan moet trekken. M.a.w. een luxe probleemquote:
Nog ff wachten tot de stemmingen!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:46 schreef DKUp het volgende:
FEBO moet ingrijpen en Tim eruit flikkeren
Het is een bodem loze putquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat die informatie nog even moet landen bij Frennie
Dat weet ik wel zeker dat ie dat denktquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
"Meer van je afbijten?!?"
Niks ervan.. je moet juist doen wat ik zeg. denkt timmy.
Aanname hoor.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kleuter liefde, net als op de kleuterschool...
adem in.. adem uit..quote:
En dan is de enige gozer waar hij nog enigszins mee overweg kon vandaag weggegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:48 schreef DKUp het volgende:
Tim dit weer tegen een Errrrrrroooooooorrrrrr aan
die landing zet ze in als iets niet loopt zoals ze wilquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat die informatie nog even moet landen bij Frennie
Oh dit is zo erg..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:48 schreef rowan634 het volgende:
fran: wel fijn toch?
tim: voor jou zeker?
fran: voor jou niet?
.....
tim: weet niet, moet nog effe relativeren. ik weet niet zo goed wat ik voel
Ligt gekookt op zijn rug.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef yaello het volgende:
Tim gaat even z'n hart op papier zetten. Hij moet wel eerst even een hart vinden.
Heeft er iemand een vloeitje?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef rowan634 het volgende:
tim wil zijn hart op papier gaan zetten
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heeft er iemand een vloeitje?
Yep en de smoesjes thuis begrijpen ze het niet gaan ook niet meer opquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die landing zet ze in als iets niet loopt zoals ze wil
depressie is het dan ineens
..
heb de indruk dat Frou alles naar de hand weet te zetten
de hele reut aandacht prima vnd
Als die familie dat daar bij de febo zien gaan ze alsnog uit hun dakpan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Tactiek Tim - de verongelijkte en gekwetste spelen.....
Franny zegt het al - Het ligt niet aan jou.......
Het waren ook niet haar ouders die haar in de crisisopvang wilde 'stoppen' zoals Tim gisteren beweerde en wat Tranny niet ontkrachtte, Tranny had zelf contact opgenomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
..
Oh dan zet die Jens wel weer aan het werk om de koffie te brandenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
In een kwartier tijd vijf keer een kilo koffie verkocht door Jessie
Ik sta er ook van te kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:51 schreef yaello het volgende:
Franny gaat alleen roken, zou ze er dan toch wat van hebben opgestoken?
Dat denk ik dus ook, zo manipulatief als de pest.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
..
Tim moet nog ff schakelenquote:
Niet zo lelijk over mijn Jessie. Hij is constant zelf koffie aan het brandenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh dan zet die Jens wel weer aan het werk om de koffie te branden![]()
Ja echt he, ik zit met verbazing te luisterenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:52 schreef rowan634 het volgende:
franny liegt en liegt en liegt
nu tegen jessie
Ja he. Dat is net zo erg mens als timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:52 schreef rowan634 het volgende:
nu tegen jessie
Ze gaat ook nog eens met de grootse leugenaarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:52 schreef rowan634 het volgende:
nu tegen jessie
Waarover?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:52 schreef rowan634 het volgende:
nu tegen jessie
dat het een misverstand wasquote:
Pappa had ook mee moeten komen. Ik denk dat hij wel wat duidelijker was geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat het een misverstand was
familie dacht dat ze daar ging trouwen maar dat ging ze niet
en dat was het
Dat is zo verneukeratief van Franny, die draait haar verhaal net zo vaak rond als de mensen met wie ze spreekt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:52 schreef rowan634 het volgende:
nu tegen jessie
Misschien denkt ze zelf wel dat het zo zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat het een misverstand was
familie dacht dat ze daar ging trouwen maar dat ging ze niet
en dat was het
Daar was ze zelf ook bij en ze gaf hem gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:56 schreef rowan634 het volgende:
franny: het schijnt dat tim hele lullige dingen over mn familie heeft gezet
a-HA!
Doet die maar lekker thuis dat koffie brandenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zo lelijk over mijn Jessie. Hij is constant zelf koffie aan het branden
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef yaello het volgende:
Tim gaat even z'n hart op papier zetten. Hij moet wel eerst even een hart vinden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef rowan634 het volgende:
tim wil zijn hart op papier gaan zetten
dat snapt zij toch nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:49 schreef yaello het volgende:
Franny ren weg. Je bent genoeg gewaarschuwd
Echt niet! Jessie gaat nergens heenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet die maar lekker thuis dat koffie branden
Die indruk heb ik ook , ze vertelde ook dat ze niets van de eerste brief wist.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Misschien denkt ze zelf wel dat het zo zit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was ze zelf ook bij en ze gaf hem gewoon gelijk.
Die heeft ze zelfs gelezen. Werd gisteren door, ik dacht Chris, aan haar gevraagd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook , ze vertelde ook dat ze niets van de eerste brief wist.
Maar dat komt omdat ze samen rokenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:58 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie zegt nu dat ze teveel met Tim is
Ja maar blijkbaar ook toen ze er niet bij was. Dat heeft haar broer gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was ze zelf ook bij en ze gaf hem gewoon gelijk.
quote:
Ik ook. We zien nu al dat het toch niet aankomt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:59 schreef pollewop77 het volgende:
Boh ik heb echt genoeg Frennie gehoord vandaag
Ze geniet daarvan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef rowan634 het volgende:
fren: mijn broer zei dat veel mensen het voor me opnemen, ze vinden het zielig voor mij dat tim zo doet.. echt raar!
Nou ga op FBquote:
streamlockquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:59 schreef pollewop77 het volgende:
Die stappen helaas niet naar binnen ben ik bangquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:02 schreef rowan634 het volgende:
mag de nieuw inwoner nou eindelijk een keer een ietwat intelligente hunk zijn
Tim blijft lijdzaam wachten op Franny om haar direct weer een schuldgevoel aan te kunnen praten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Moet Tim niet gaan kijken waar ze blijft?
Misschien kan hij een belletje om haar nek doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Moet Tim niet gaan kijken waar ze blijft?
Veel kregen het denk ik niet mee dat ik het daarstraks typte, maar Jessie en Merel zijn een date aan het regelen voor Hiske. Ze hebben ene Johan gemaild of hij op date wilt met Hiske. Het liefste morgenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Veel kregen het denk ik niet mee dat ik het daarstraks typte, maar Jessie en Merel zijn een date aan het regelen voor Hiske. Ze hebben ene Johan gemaild of hij op date wilt met Hiske. Het liefste morgen
Nee. Dat wilt ze niet. Klaar punt pastaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:08 schreef rowan634 het volgende:
[..]
staat zij daar voor open denk je?
ken haar niet goed
Toch niet Johan Baum hm?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Veel kregen het denk ik niet mee dat ik het daarstraks typte, maar Jessie en Merel zijn een date aan het regelen voor Hiske. Ze hebben ene Johan gemaild of hij op date wilt met Hiske. Het liefste morgen
dat wordt leuk danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Dat wilt ze niet. Klaar punt pasta
Nee. Ik denk iemand die daar geregeld komt en een oogje heeft op Hiske. Of misschien dat Hiske eens heeft laten vallen dat zie die 'wel aardig' vondquote:
Beetje wraak actie vanwege de dates die die twee dames voortdurend maar regelen voor anderen.quote:
Ik kan zo slecht tegen mensen die kleine korte bewegingen maken met een verfroller...........quote:
Hoe gaat het trouwens met de Brandon fan dag?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef DKUp het volgende:
Moraalridder, het meest objectieve kots jongetje.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Beetje wraak actie vanwege de dates die die twee dames voortdurend maar regelen voor anderen.
Ik hoop dat ze er ook nog een regelen voor Christel
Ik kan zo slecht tegen mensen die binnen een sjaal dragen. Of mannen met haar in een knotje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen mensen die kleine korte bewegingen maken met een verfroller...........
Er zijn 6 afmeldingen tot nu toequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met de Brandon fan dag?
Geen idee, ik hoop dat die figurant vertrekt met een aantal anderenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met de Brandon fan dag?
Je zal zoiets in je spreekkamer hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:15 schreef rowan634 het volgende:
jordy bedoelde dat je pittiger moet zijn tegen tim, niet tegen jens!!!
dit begint irritant te worden
Ze draait en draaitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:15 schreef rowan634 het volgende:
jordy bedoelde dat je pittiger moet zijn tegen tim, niet tegen jens!!!
dit begint irritant te worden
dat zal ik ook krijgenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zal zoiets in je spreekkamer hebben.
Dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn broer zei ook dat ik veel pittiger tegen Jens moet zijn.
Over Tim wordt weer gezwegen.
Mannen met een knotje..........soie....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen mensen die binnen een sjaal dragen. Of mannen met haar in een knotje.
mogen maar max 1000 mensen dacht ik. Zal op dag 1 uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Jessie beter een fandag kan gaan organiseren, dat wordt een genadeloos succes.
Zal ook wel weer gelogen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:17 schreef Angelique61 het volgende:
Waarom kwam Christel huilend naar Franny toe, kreeg telefoon?
Franny had iets rond bazuind?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal ook wel weer gelogen zijn.
Ze had het over 'iets rondbazuinen'.
Dan zit de halve cos te soppen in Utopia!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Jessie beter een fandag kan gaan organiseren, dat wordt een genadeloos succes.
Ik sla even over.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dan zit de halve cos te soppen in Utopia!![]()
Nee, Chris, maar ik weet niet wat. Tranny zei het. En ik geloof Tranny niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:20 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Franny had iets rond bazuind?
Franny krijgt direct de wind...............van voren!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:21 schreef pollewop77 het volgende:
Zou Frennie wel zo lang met Brandon mogen praten?
Nee die moet je met een kilo zout nemen..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, Chris, maar ik weet niet wat. Tranny zei het. En ik geloof Tranny niet.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie over Lotus: ze gaat het nog zwaar krijgen he, ff in de gaten houden
Wacht maar draak, over twee weken zit je in het zelfde schuitje
Oh please!! hoop het zoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:23 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie over Lotus: ze gaat het nog zwaar krijgen he, ff in de gaten houden
Wacht maar draak, over twee weken zit je in het zelfde schuitje
Ik denk dat Franny daar wat aan heeft. Even geen Timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef pollewop77 het volgende:
Oh god, daar komt Chris weer met haar meidenavond![]()
![]()
Frennie moet dan toch ook wel aanvoelen dat zelfs met Brandon praten makkelijker is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Oh je, straks ziet hij Franny nog met Brandon praten. Terwijl ze bij hem niks zei.
zoals lotus nu doet bij de andere bewoners?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef DKUp het volgende:
Moraalridder over mensen die normaal geen interesse tonen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Franny daar wat aan heeft. Even geen Tim
Kijk top! Was het maar altijd zo'n feest. Ik ging er vorige stemming ook vanuit dat Tim zou gaan, gebeurde helaas nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het zo is. Dan gebeurt het vast ook
Gaat 'ie vanavond weer met zijn rug naar haar toe liggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Oh je, straks ziet hij Franny nog met Brandon praten. Terwijl ze bij hem niks zei.
Tja... dat valt idd wel opquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef krabje het volgende:
[..]
zoals lotus nu doet bij de andere bewoners?
Ik heb haar behoorlijk grote stukken naar binnen zien schuiven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny zal blij zijn als deze dag voorbij is, ze kon ook al niet eten......
Geen flauw idee, zolang er nog geen Petertjes zijn.. gaat het gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef yaello het volgende:
[..]
Kijk top! Was het maar altijd zo'n feest. Ik ging er vorige stemming ook vanuit dat Tim zou gaan, gebeurde helaas niet. Maar misschien dat jij betere invloed hebt op wat gebeuren gaat.
Nou het enge is wel dat de familie buiten natuurlijk niet meer ziet wat er gebeurd tussen die twee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef snetje het volgende:
Die relatie van Tim en Franny is gedoemd te mislukken buiten...als Tim er nu al niet mee om kan gaan dat familie contact heeft gehad met Franny en haar op andere gedachtes proberen te brengen...Daarbij heeft ze gelukkig een familie die weerstand gaan bieden en Franny niet aan haar lot overlaten...
Klopt het dat Lotus alleen met Shelley contact heeft en zich voor de rest isoleert van de rest?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef krabje het volgende:
[..]
zoals lotus nu doet bij de andere bewoners?
Jij gaat er dus vanuit dat ze meteen gaan samenwonen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou het enge is wel dat de familie buiten natuurlijk niet meer ziet wat er gebeurd tussen die twee.
Franny liegt gewoon heel vaak, over alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb haar behoorlijk grote stukken naar binnen zien schuiven.
Limbo Tikkert ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:59 schreef pollewop77 het volgende:
Nee, ze was er ook met het bezoek bij en was in de silo ook met andere aan het praten. Zelfs met Jessiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt het dat Lotus alleen met Shelley contact heeft en zich voor de rest isoleert van de rest?
Ik zie haar tegen aardig wat mensen praten. Ze kon natuurlijk niet bij Tim en Frennie terecht. Zelfs tegen Jessiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt het dat Lotus alleen met Shelley contact heeft en zich voor de rest isoleert van de rest?
Ja want z'n moeder heeft al een huisje voor zequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat ze meteen gaan samenwonen?
Ach ja, zo debiel zijn ze ook wel.
Ze staan alleen machteloos omdat hij nu weer vrij spel heeft. Die mensen kunnen nu voorlopig alleen maar toekijken en aanhoren hoe alles wat ze gezegd hebben verdraaid wordt en Tim weer van alles in dat lege hoofd stopt van hen dochter.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef snetje het volgende:
Die relatie van Tim en Franny is gedoemd te mislukken buiten...als Tim er nu al niet mee om kan gaan dat familie contact heeft gehad met Franny en haar op andere gedachtes proberen te brengen...Daarbij heeft ze gelukkig een familie die weerstand gaan bieden en Franny niet aan haar lot overlaten...
Tim gaat er uit en Frennie blijft nog 12 maanden in Utopia. Zo lang kan Tim hem echt niet in zijn broek houden en als Frennie sex verslaafd is zoals ze zegt dan wordt er niet eens samengewoondquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat ze meteen gaan samenwonen?
Ach ja, zo debiel zijn ze ook wel.
En een lachband opgevretenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:24 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij heeft Myléne adhd x 10
Een tuinhuisje zeker?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:29 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja want z'n moeder heeft al een huisje voor ze
Nee want zijn moeder is wel lief en is het wel eens met hun verlovingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Een tuinhuisje zeker?
Zodat ze ze in de gaten kan houden.
Die snapt ook wel dat je ze toch niet tegenhoud als ze het willen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:31 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee want zijn moeder is wel lief en is het wel eens met hun verloving
Dan moet ze wel mee willen doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Franny daar wat aan heeft. Even geen Tim
Tranny weet het verschil niet tussen seksverslaafd en aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tim gaat er uit en Frennie blijft nog 12 maanden in Utopia. Zo lang kan Tim hem echt niet in zijn broek houden en als Frennie sex verslaafd is zoals ze zegt dan wordt er niet eens samengewoond
Dat haar vader er niet was ziet ze compleet over het hoofd. Is ter spraken geweest maar Franny blikt of bloost. Ze is nu blijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:27 schreef snetje het volgende:
Die is allang blij dat er toch nog een vrouw is die haar zoon wil overnemenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:31 schreef yaello het volgende:
[..]
Nee want zijn moeder is wel lief en is het wel eens met hun verloving
Ik hoorde Tim wel waarschuwen voor bloedhonden ...Lotus zal vast denken dat iedereen haar boomhut wil inpikken ...nou degene die hem heel graag wil hebben en over lijken gaat ..staat nu naast haar te bouwen...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dochterlief liegt en manipuleert net zo hard.quote:
Tuurlijk. Kan die laatste zin nog wel top zijn toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dochterlief liegt en manipuleert net zo hard.
poeh poeh die Feboquote:
Tuulk!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan die laatste zin nog wel top zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |