Bah echt vreselijk!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef yaello het volgende:
Tim: ik ben blij dat WIJ even konden zeggen wat wij van de brief vonden. Gadverdamme
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef rowan634 het volgende:
tim heeft niks geleerd
''we gaan het toch buiten doen''
''ik ben blij dat we konden zeggen wat we ervan vonden''
Niet te geloven. Zijn gedraai begint al weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef yaello het volgende:
Tim: ik ben blij dat WIJ even konden zeggen wat wij van de brief vonden. Gadverdamme
Zoals altijd. Die twee hebben geen normale gesprekken. Of Tim hangt de psycholoog uit of franny praat over poep. Maar over Tim zal het nooit gaanquote:
Franny heeft er geen zak van begrepenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jammer, Frennie is helemaal blij en Tim is chagrijnig
Precies waar haar moeder en broer voor waarschuwdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef Koos1958 het volgende:
hij doet gelijk haar weer apart van de groep mee nemen naar dat huisje.
Hij trekt haar wel mee in zijn chagrijn hoor, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jammer, Frennie is helemaal blij en Tim is chagrijnig
quote:
Weer een leugenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:41 schreef pollewop77 het volgende:
Tim vond het jammer dat hij niet even met haar vader kon praten
Denk dat ie daar alleen maar blij mee moet zijn
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
Franny denkt dat "niet weten wat je moet aantrekken" iets met depressie te maken heeft
Domme kleuter.
zij weet niet wat depressie isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Voor een depressie is dit een fijne omgeving, want waar je bij een tegen depressie tegenaan loopt heb je hier niet.![]()
Hou je achterlijke domme smoel eens over 'depressie'.
Echt hè. Ze gebruikt het alleen om aandacht te kunnen vragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny: Voor een depressie is dit een fijne omgeving, want waar je bij een tegen depressie tegenaan loopt heb je hier niet.![]()
Hou je achterlijke domme smoel eens over 'depressie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |