Tim blijft lijdzaam wachten op Franny om haar direct weer een schuldgevoel aan te kunnen praten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Moet Tim niet gaan kijken waar ze blijft?
Misschien kan hij een belletje om haar nek doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Moet Tim niet gaan kijken waar ze blijft?
Veel kregen het denk ik niet mee dat ik het daarstraks typte, maar Jessie en Merel zijn een date aan het regelen voor Hiske. Ze hebben ene Johan gemaild of hij op date wilt met Hiske. Het liefste morgenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Veel kregen het denk ik niet mee dat ik het daarstraks typte, maar Jessie en Merel zijn een date aan het regelen voor Hiske. Ze hebben ene Johan gemaild of hij op date wilt met Hiske. Het liefste morgen
Nee. Dat wilt ze niet. Klaar punt pastaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:08 schreef rowan634 het volgende:
[..]
staat zij daar voor open denk je?
ken haar niet goed
Toch niet Johan Baum hm?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Veel kregen het denk ik niet mee dat ik het daarstraks typte, maar Jessie en Merel zijn een date aan het regelen voor Hiske. Ze hebben ene Johan gemaild of hij op date wilt met Hiske. Het liefste morgen
dat wordt leuk danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Dat wilt ze niet. Klaar punt pasta
Nee. Ik denk iemand die daar geregeld komt en een oogje heeft op Hiske. Of misschien dat Hiske eens heeft laten vallen dat zie die 'wel aardig' vondquote:
Beetje wraak actie vanwege de dates die die twee dames voortdurend maar regelen voor anderen.quote:
Ik kan zo slecht tegen mensen die kleine korte bewegingen maken met een verfroller...........quote:
Hoe gaat het trouwens met de Brandon fan dag?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef DKUp het volgende:
Moraalridder, het meest objectieve kots jongetje.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Beetje wraak actie vanwege de dates die die twee dames voortdurend maar regelen voor anderen.
Ik hoop dat ze er ook nog een regelen voor Christel
Ik kan zo slecht tegen mensen die binnen een sjaal dragen. Of mannen met haar in een knotje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen mensen die kleine korte bewegingen maken met een verfroller...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |