Hij geeft aan het begrip Kansloos een hele nieuwe dimensie...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:46 schreef Laysa het volgende:
Wat een onmogelijke sukkel is tim toch.
Die het wel eens zijn met onze verlovingquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef MacDeMarco het volgende:
tim: hebben jullie een beetje contact met mijn zusje?
Wat zijn ze negatief over haar zeg..........quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:46 schreef mcspicy het volgende:
Hiske: Mylene komt over als moeder overste
Niet dusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef yaello het volgende:
[..]
Die het wel eens zijn met onze verloving![]()
Al die vrouwen iddquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zijn ze negatief over haar zeg..........
mooie kip in het kippe hok en de andere kippen zijn gelijk v a n de legquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tim verdraait de brieven in zijn voordeel heeft zijn zus gezegdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is wat Tim gister de hele dag rondbazuinde
Ja maar die zijn ook negatief over tim zijn houding.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is wat Tim gister de hele dag rondbazuinde
Had de poort dichtgetimmerd als ze er in wilden gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap ik.......hier nog een......maar ben blij dat die er niet inzitten.......![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze negeren tim als de hond die hij is.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:49 schreef Sofia2019 het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook negatief over tim zijn houding.
rotvent is hetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:46 schreef Laysa het volgende:
Wat een onmogelijke sukkel is tim toch.
Kift en jaloezie...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt genoeg he?quote:
Dat is toch wel raar want ze gaven aan met hem te willen praten. Ik wil vuurwerk. Tot nu toe voor niks heel mijn dag omgegooid.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:49 schreef Sofia2019 het volgende:
En de echte kippen hebben geen hok meer. Lopen de hele nacht buiten rondquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mooie kip in het kippe hok en de andere kippen zijn gelijk v a n de leg
ik vond vanmiddag zeer de moeite waard en ze blijven nog tot half 5quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is toch wel raar want ze gaven aan met hem te willen praten. Ik wil vuurwerk. Tot nu toe voor niks heel mijn dag omgegooid.
het vuurwerk (vader) zit achterquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is toch wel raar want ze gaven aan met hem te willen praten. Ik wil vuurwerk. Tot nu toe voor niks heel mijn dag omgegooid.
Dat willen ze straks pas.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:50 schreef MacDeMarco het volgende:
ze knopen met iedereen een gesprek aan behalve met tim
tis nog niet gedaan timquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:52 schreef Ranah het volgende:
brandon: is het chill gegaan?
tim knikt
is die vader er niet?
tim schudt
Het trieste lot van een Cosserquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
echt zucht ...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En de echte kippen hebben geen hok meer. Lopen de hele nacht buiten rond![]()
Serieus? Zijn er meer mensen die denken dat dit gespeeld is?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:44 schreef BloesBloes het volgende:
Slappe hap gedoe. Zou die moeder werkelijk haar moeder zijn of gewoon een actrice? En is "pa" werkelijk zo boos of zit hij nu ginnegappend bij de Febo een bakkie te doen?
Welneequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Serieus? Zijn er meer mensen die denken dat dit gespeeld is?
ze mog e n 3 uur blijven toch, we zitten net op 1,5 uurquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind haar moeder af en toe wat onecht overkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wel goed. Dan kan Tim de dingen in ieder geval niet verdraaienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef MacDeMarco het volgende:
lopen met tim, franny moet er helaas bij
Niet gek met al die camera;s op haar neusquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind haar moeder af en toe wat onecht overkomen
Vandaar dat ze alles weten over TimTim zijn gelieg en gedraai. Zus van TimTim schreef heel slecht over haar eigen broer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:47 schreef pollewop77 het volgende:
Broertje van Frennie heeft contact met zusje Tim
eerste vraag van Tim: houdt ze mijn insta een beetje bij?
wat had jij gewild dan? ruzie en franny die breekt met haar familie?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Was bij voorbaat al kansloos dit hele opzetje. Alles wordt met de mantel der liefde bedekt, en iedereen deed een plas en alles bleef zoals het was....alle doomscenario's vooraf ten spijt...
kan hij de boel niet verdraaienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef MacDeMarco het volgende:
lopen met tim, franny moet er helaas bij
Dan hebben wij op de andere stream ook een slquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef b_engeltje het volgende:
Als jullie stream hebben ..typen pls.. ik heb een sl op gratis stream
maar zullen broer en moeder zich ook meer inhouden omdat zij er ook bij isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel goed. Dan kan Tim de dingen in ieder geval niet verdraaien
dat schiet nie op hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan hebben wij op de andere stream ook een sl
loading psycho error mode 97%quote:
Moeder is het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef MacDeMarco het volgende:
tim denkt dat het buiten makkelijker gaat
Is hij toch wel gewend?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik verwacht wel wat agressieve schuimpjes op de markt zondag richting Tim eigenlijk...
De grootste stoker daarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Stokerige gedrag heb je buiten niet zegt Tim.
Joh knul...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat de buitenwereld makkelijker zal zijn
Ja, ziet er niet verkeerd geen idee hoe oud is hijquote:
omdat hij dan niet 24/7 gefimd word en er veel niet gezien kan worden???quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef pollewop77 het volgende:
Dat weten ze maar al te goedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef yaello het volgende:
Tim doet nu alsof hij niet binnen wilde trouwen, wat een vuile leugenaar
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef pollewop77 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:59 schreef pollewop77 het volgende:
Achter aansluiten!quote:
Volledig met jou eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat had jij gewild dan? ruzie en franny die breekt met haar familie?
Die willen hem echt niet meer!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat werk vinden met dit op zijn cv niet moeilijk gaat zijn![]()
![]()
ze doen het goed, niet gelijk bam er boven op, maar rustig naar de zere plek manoeuvrerenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:00 schreef Crabapple het volgende:
Tim geeft aan dat trouwerij etc niet in Utopia gebeuren, Tim wilde het bezegelen met een ring. Broer vertelt dat hij Tim heeft horen zeggen dat het huwelijk wel in Utopia kon plaatsvinden en dat familie wel in Utopia kon komen voor huwelijk. En begint over het leven buiten Utopia dat kent heel andere prikkels waardoor de relatie er anders uit kan worden ervaren.
Tim praat broer nu naar de mond, niets overhaast.
Ja echt welke mensen willen nu een persoon als Tim...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef pollewop77 het volgende:
Tim denkt dat werk vinden met dit op zijn cv niet moeilijk gaat zijn![]()
![]()
Eerder deze week beweerde ik van niemand fan te zijn en aan niemand een hekel te hebben. Die woorden neem ik terug. Tim is de eerste Uto bewoner aan wie ik écht een hekel heb.quote:
Das niet best, zitten rovers daar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En de echte kippen hebben geen hok meer. Lopen de hele nacht buiten rond![]()
Wat gaf hij als antwoord toen moeder vroeg of hij een huisje buiten heeft?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef Ranah het volgende:
tim denkt dat het makkelijk is met een utopia op zijn cv om werk te vinden
oud utopianen hebben ladingen met werk
hij zei jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat gaf hij als antwoord toen moeder vroeg of hij een huisje buiten heeft?
Hij zei ja volgens mijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat gaf hij als antwoord toen moeder vroeg of hij een huisje buiten heeft?
quote:
Hij denkt dus serieus dat hij in Utopia zijn toch al sneue cv uit kan breiden en de bazen/aanbiedingen hem om de oren gaan vliegen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt welke mensen willen nu een persoon als Tim...
maar echt. Vuillakquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:05 schreef Soury het volgende:
Nu schuift hij zijn woorden in de schoenen van Franny.
Dat is volgens mij niet zo, of hij moet het huisje bedoelen wat moeder voor hem en Tranny geregeld heeft. Maar wat jij weer betwijfelt.quote:
Pearle heeft tegenwoordig ook gehoorapparatenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vond het niet verkeerd klinken hoor
Ik zag het, niet echt lekker frisquote:
Hè, hè, hoe moeilijk is dat nou?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Eerder deze week beweerde ik van niemand fan te zijn en aan niemand een hekel te hebben. Die woorden neem ik terug. Tim is de eerste Uto bewoner aan wie ik écht een hekel heb.
hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pearle heeft tegenwoordig ook gehoorapparaten
Die heeft meer verstand in zijn pink zitten dan iedere Utopiaan die daar zitquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef Crabapple het volgende:
Broer begint over uitspraken Tim gisteren over familie. Ze zijn daar echt door geraakt, Tim het was alleen een reactie op Franny haar reactie op jullie brief. Broer benadrukt nog fijntjes wat op de streams wordt gezegd over familie Frannie en Frans depressie door Tim dat dat als kwetsen wordt ervaren
Hoop dat ze ook wat zeggen over waarom Frennie zich niet gehoord voelt en dat dat is vanwege haar depressiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim biedt excuses aan voor zijn uitlatingen.
Hij kende Tranny toch beter dan wie dan ook buiten, hm?
Buiten zou hij er één moeten importeren. En dat kost geldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
Laatst zei Tim dat ie nog nooit zo'n geil meisje als Franny heeft gehad, denk dat ie daar op gefixeerd is ... hoeveel zou ie in de buitenwereld echt al gebben gehad ?
Slurp slurp.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:06 schreef snetje het volgende:
Franny geniet ...alles draait nu om haar....
[ afbeelding ]
Toch ook niet normaal dat je als partner van een afstandje staat te kijken? Of zie ik dat niet goed?quote:
De uitspraak van het crisiscentrumquote:
In dit geval zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha
Smaken verschillen gelukkig 😉
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef Crabapple het volgende:
Crisiscentrum! Franny had zichzelf aangemeld, moeder wrijft Tim zijn uitspraken terecht nog even in.
precies!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef Crabapple het volgende:
Crisiscentrum! Franny had zichzelf aangemeld, moeder wrijft Tim zijn uitspraken terecht nog even in.
nee franny is naiefquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:08 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Daarin lijkt hij verdacht veel op Franny. Komt niks binnen bij die 2
Hij is een lamme hondquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef yaello het volgende:
Tim zei dat hij zich niet ander voor zou doen vandaag, totaal mislukt
Concurentie voor Lotus.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:58 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb een zingende mylene.. dat klinkt ook niet echt verkeerd trouwens
Ja hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef DaSteeg het volgende:
Die sukkel snapt het echt niet, woorden van die broer komen totaal niet aan! Tim heeft zijn eigen waarheid.
Ja die gozer is echt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:09 schreef snetje het volgende:
Broer legt even subtiel uit dat heel Nederland Tim echt haat en nu in is gaan zien waarom...
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef yaello het volgende:
Tim: als ik in de bakkerij sta, LOL 1x
Dat weet Tim echt wel. Die heeft haar binnenboel meer onderzocht dan haar broer neem ik tenminste aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
er zit nog zoveel meer in franny zegt broer
zaad en poepquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef snetje het volgende:
Broer: Er zit nog zoveel in Franny wat er nu niet uitkomt...
heeft ze al gepoept?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef snetje het volgende:
Broer: Er zit nog zoveel in Franny wat er nu niet uitkomt...
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet Tim echt wel. Die heeft haar binnenboel meer onderzocht dan haar broer neem ik tenminste aan.
die komt niet door de screening, te normaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
zulke normale mensen zullen zich nooit aanmelden voor dit programma![]()
Ik dacht hetzelfdequote:
ow waarom kan ik het niet zienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef Crabapple het volgende:
Familie wil dat Franny voor zichzelf gaat, Tim schiet bijna in de paniek en wil duidelijk Franny niet losser laten
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
en straks weer een grote bek
Hij trekt een zielige kop, denk dat hij straks in de slachtofferrol gaat schieten. Verder kijkt hij verwaand.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow waarom kan ik het niet zien
Wil tims kop wel eens zien
Toch zegt hij zelf een narcist te zijn dus er zal ooit misschien wel een diagnose gesteld zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef Hagenesie het volgende:
Tim zal niet veranderen. Blijft de narcist of hij moet hulp zoeken maar narcisten zien dat zelf niet.
daar kun je op wachten en hij snapt niet eens dat hij niet alsmaar op Frannies nek moet zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
Ja echt he, je kunt gaan aftellen... half vijf bezoek weg... Tim error om ik gok 5 uur?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
Franny weet niet eens wat ze zelf wilt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Luistert de familie eigenlijk wel naar wat Franny zelf wil?
Ik denk eerder dat hij er alles aan gaat doen om te zorgen dat Franny nageltjes kan gaan doen ...even de familie imponeren dat hij echt maar dan ook echt de beste bedoelingen heeft met Franny...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
Hij zit er als een geslagen hond bijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze geven in ieder geval aan dat ze het zelf moet ontdekken. Als ze geen dansles wil geven, prima. als ze nagels wil doen, primaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef yaello het volgende:
[..]
Franny weet niet eens wat ze zelf wilt.
gelach van Lotus hoef je je niet meer druk om te maken nu haar Dildo weg isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
Mylene lacht nog irritanter dan Lotus.![]()
Had niet gedacht dat dat mogelijk zou zijn.
Nee, natuurlijk niet, dat is totaal onbelangrijk voor ze. Zij denken wel voor haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Luistert de familie eigenlijk wel naar wat Franny zelf wil?
Ach net op tijd voor de middag wipquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt he, je kunt gaan aftellen... half vijf bezoek weg... Tim error om ik gok 5 uur?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
gelach van Lotus hoef je je niet meer druk om te maken nu haar Dildo weg is
DGK komt vast met een filmpje ❤️quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Shinen.......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom zijn utopia bewoners altijd zo bezig met hoeveel insta volgers ze hebben?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft meer verstand in zijn pink zitten dan iedere Utopiaan die daar zit
Verstandige jongen
Ze baalt ervan dat ze steeds moet huilen maar hoopt gewoon verder te gaan en gaat beslist niet weg. Kreeg een knuffel van moeder van Franny en deed haar wel goed geloof ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Concurentie voor Lotus.
Hoe is het met haar nu?
800quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
Bij jou stopt dat nooit tim. Al je 800 fans.
Om influencer te worden. Doen bijna alle ex utopianen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom zijn utopia bewoners altijd zo bezig met hoeveel insta volgers ze hebben?
TimTim zal wel denken: nee gast, ze is alleen maar gemakkelijk neukbaar. (aanname!)quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
er zit nog zoveel meer in franny zegt broer
Stel je voor dat je er geen volgers bij krijgt? waarom ben je dan Utopia ingegaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Vond ik niet hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:19 schreef yaello het volgende:
Wat een slap gesprek was dit met Tim... zo jammer.
Ja dat denk ik ook, letterlijk om die kop te verbouwenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:19 schreef Mylene het volgende:
Tim zegt dat hij meer volgers krijgt als hij er uit is.
ja als je tegen over iemand zit die alles ontkent glashard in je gezicht liegt valt er ook niks meer te beginnen hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:19 schreef yaello het volgende:
Wat een slap gesprek was dit met Tim... zo jammer.
Ze waren tegen Franny veel harder over Tim dan tegen hemzelf. Niet dat hij liegt en manipuleert etc.quote:
Op een moment dat ze zelf ook worden voorgelogen. Mijn hoop gaat nu naar Jens voor de error.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze waren tegen Franny veel harder over Tim dan tegen hemzelf. Niet dat hij liegt en manipuleert etc.
Wat liegt ie dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja als je tegen over iemand zit die alles ontkent glashard in je gezicht liegt valt er ook niks meer te beginnen he
Achtervolgersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, letterlijk om die kop te verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |