Ja echt he, je kunt gaan aftellen... half vijf bezoek weg... Tim error om ik gok 5 uur?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
en straks weer een grote bek
Franny weet niet eens wat ze zelf wilt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Luistert de familie eigenlijk wel naar wat Franny zelf wil?
Ik denk eerder dat hij er alles aan gaat doen om te zorgen dat Franny nageltjes kan gaan doen ...even de familie imponeren dat hij echt maar dan ook echt de beste bedoelingen heeft met Franny...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
en straks weer een grote bek
Hij zit er als een geslagen hond bijquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow waarom kan ik het niet zien
Wil tims kop wel eens zien
Ze geven in ieder geval aan dat ze het zelf moet ontdekken. Als ze geen dansles wil geven, prima. als ze nagels wil doen, primaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef yaello het volgende:
[..]
Franny weet niet eens wat ze zelf wilt.
gelach van Lotus hoef je je niet meer druk om te maken nu haar Dildo weg isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
Mylene lacht nog irritanter dan Lotus.![]()
Had niet gedacht dat dat mogelijk zou zijn.
Nee, natuurlijk niet, dat is totaal onbelangrijk voor ze. Zij denken wel voor haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Luistert de familie eigenlijk wel naar wat Franny zelf wil?
Ach net op tijd voor de middag wipquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt he, je kunt gaan aftellen... half vijf bezoek weg... Tim error om ik gok 5 uur?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
gelach van Lotus hoef je je niet meer druk om te maken nu haar Dildo weg is
DGK komt vast met een filmpje ❤️quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow waarom kan ik het niet zien
Wil tims kop wel eens zien
Shinen.......quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom zijn utopia bewoners altijd zo bezig met hoeveel insta volgers ze hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |