quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef yaello het volgende:
Tim: als ik in de bakkerij sta, LOL 1x
Dat weet Tim echt wel. Die heeft haar binnenboel meer onderzocht dan haar broer neem ik tenminste aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef sjampoeh het volgende:
er zit nog zoveel meer in franny zegt broer
zaad en poepquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef snetje het volgende:
Broer: Er zit nog zoveel in Franny wat er nu niet uitkomt...
heeft ze al gepoept?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef snetje het volgende:
Broer: Er zit nog zoveel in Franny wat er nu niet uitkomt...
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet Tim echt wel. Die heeft haar binnenboel meer onderzocht dan haar broer neem ik tenminste aan.
die komt niet door de screening, te normaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
zulke normale mensen zullen zich nooit aanmelden voor dit programma![]()
Ik dacht hetzelfdequote:
ow waarom kan ik het niet zienquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef Crabapple het volgende:
Familie wil dat Franny voor zichzelf gaat, Tim schiet bijna in de paniek en wil duidelijk Franny niet losser laten
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
en straks weer een grote bek
Hij trekt een zielige kop, denk dat hij straks in de slachtofferrol gaat schieten. Verder kijkt hij verwaand.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow waarom kan ik het niet zien
Wil tims kop wel eens zien
Toch zegt hij zelf een narcist te zijn dus er zal ooit misschien wel een diagnose gesteld zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:11 schreef Hagenesie het volgende:
Tim zal niet veranderen. Blijft de narcist of hij moet hulp zoeken maar narcisten zien dat zelf niet.
daar kun je op wachten en hij snapt niet eens dat hij niet alsmaar op Frannies nek moet zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:13 schreef sjampoeh het volgende:
tim is timide
ja en ja
en straks weer een grote bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |