Die komt straks thuis, ziet dat je met een ander ligt te rollebollen en vertrekt weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:55 schreef Amarantha het volgende:
En Kuroi ook niet meer als ze nog terugkomt.
Je hebt iets van horren.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Gaat nog wel een dingetje worden met ramen en deuren in de zomer maar dat zie ik dan wel weer.Vooral een kitten.. Die glippen je overal tussendoor.
Kan je een kitten een binnen of buitenkat maken of is dat al min of meer geprogrammeerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dat de kat buiten loopt als ze nog heel jong is en in de winter vind ik het niet nodig.
Je kan van weinig dingen zeker zijn in het leven, maar dat dat niet gaat gebeuren is wel zeker.quote:
@Solotov, gaat dit ook over jou?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die komt straks thuis, ziet dat je met een ander ligt te rollebollen en vertrekt weer.
Ja ideaal. Meteen geen last meer van muggen. Twee vliegen in een klap.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is ook nog een optie, moet even kijken tegen die tijd.
Je kan er wel aardig een binnenkat van maken als je wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je een kitten een binnen of buitenkat maken of is dat al min of meer geprogrammeerd?
Nee kan gewoon.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je een kitten een binnen of buitenkat maken of is dat al min of meer geprogrammeerd?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan van weinig dingen zeker zijn in het leven, maar dat dat niet gaat gebeuren is wel zeker.
Twee muggen eerderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ideaal. Meteen geen last meer van muggen. Twee vliegen in een klap.
Hadden we 4 jaar terug in mijn vorige huis ook om Kuroi binnen te houden toen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ideaal. Meteen geen last meer van muggen. Twee vliegen in een klap.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan er wel aardig een binnenkat van maken als je wil.
Chillquote:
Je smelt nogal snel met deze temperaturen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, zo te lezen zijn er een aantal sneeuwvlokjes opgestaan
Wie precies?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Chill
Heb je nog op je flikker gehad van nutz?
Ik had mooier weer gehoopt, nogal grijs buitenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je smelt nogal snel met deze temperaturen.
Je krijgt wat je verdient. Hier is het zonnig namelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had mooier weer gehoopt, nogal grijs buiten
Naja zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij natuurlijk niet, jij bent veel te saai en braaf
Ja eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had mooier weer gehoopt, nogal grijs buiten
Haags deed weer een verwerpelijke uitspraak in NWS en daar is hij op aangesproken.quote:
Hij is dan ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:27 schreef Monopoly het volgende:
Wel een beetje rare posts van HK hoor.
Dit forum heeft ook strengere regie nodig. Loopt anders volledig uit de hand. Had je dat niet door?quote:
Straks 10 mods in de sc jeejquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit forum heeft ook strengere regie nodig. Loopt anders volledig uit de hand. Had je dat niet door?
Wtf ben jij nu ook al niet kleurenblindquote:
Pas nou op, straks liggen ook zij onder het puin straks.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik gun PSV trouwens wel verlies dit weekend.
Ik was niet van plan in de sint periode weer voor zwarte piet te gaan spelen. 1x gedaan maar die schmink jeukte als de neten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:39 schreef Solotov het volgende:
Ach Haags is toch binnenkort weer zwart
Ga wat eten.quote:
Ik heb er in de laatste 8 jaar zoveel gezien dat ik een beetje verveeld begin te raken ervan. Eigenlijk al veel eerder.quote:
Zó veel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb er in de laatste 8 jaar zoveel gezien dat ik een beetje verveeld begin te raken ervan. Eigenlijk al veel eerder.
Heb alles wel zo'n beetje gezien ja.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb alles wel zo'n beetje gezien ja.
is het nu gewoon zo'n verschrompeld stukje vleesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb alles wel zo'n beetje gezien ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het nu gewoon zo'n verschrompeld stukje vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat er nog gewoon flitsend bij hoor. Als hij staat, tenminste.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het nu gewoon zo'n verschrompeld stukje vlees
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]live action kim possibleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, fijne vakantie dan maar.quote:
Da's pechquote:
Nou, bedankt dan maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, fijne vakantie dan maar.
Nou, alsjeblieft dan maar.quote:
Heyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
de tweede SC loopt goed jongens, zelfs minder activiteit dan hier
was een puik plan
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb er in de laatste 8 jaar zoveel gezien dat ik een beetje verveeld begin te raken ervan. Eigenlijk al veel eerder.
Ja maar het lag natuurlijk allemaal aan ons wat wij zijn gemeen!!1!!1quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
was een puik plan
Heyquote:
wij niet maar jij bent soms wel echt een zure kuthoer hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar het lag natuurlijk allemaal aan ons wat wij zijn gemeen!!1!!1
Al maanden niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij niet maar jij bent soms wel echt een zure kuthoer hoor
Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
was een puik plan
Dat is jouw mening en die mag je in je reet stoppenquote:
Ja watquote:
mooi, is genoeg plekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die mag je in je reet stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |