Straks 10 mods in de sc jeejquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit forum heeft ook strengere regie nodig. Loopt anders volledig uit de hand. Had je dat niet door?
Wtf ben jij nu ook al niet kleurenblindquote:
Pas nou op, straks liggen ook zij onder het puin straks.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik gun PSV trouwens wel verlies dit weekend.
Ik was niet van plan in de sint periode weer voor zwarte piet te gaan spelen. 1x gedaan maar die schmink jeukte als de neten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:39 schreef Solotov het volgende:
Ach Haags is toch binnenkort weer zwart
Ga wat eten.quote:
Ik heb er in de laatste 8 jaar zoveel gezien dat ik een beetje verveeld begin te raken ervan. Eigenlijk al veel eerder.quote:
Zó veel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb er in de laatste 8 jaar zoveel gezien dat ik een beetje verveeld begin te raken ervan. Eigenlijk al veel eerder.
Heb alles wel zo'n beetje gezien ja.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb alles wel zo'n beetje gezien ja.
is het nu gewoon zo'n verschrompeld stukje vleesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb alles wel zo'n beetje gezien ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het nu gewoon zo'n verschrompeld stukje vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat er nog gewoon flitsend bij hoor. Als hij staat, tenminste.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het nu gewoon zo'n verschrompeld stukje vlees
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]live action kim possibleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, fijne vakantie dan maar.quote:
Da's pechquote:
Nou, bedankt dan maar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, fijne vakantie dan maar.
Nou, alsjeblieft dan maar.quote:
Heyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
de tweede SC loopt goed jongens, zelfs minder activiteit dan hier
was een puik plan
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb er in de laatste 8 jaar zoveel gezien dat ik een beetje verveeld begin te raken ervan. Eigenlijk al veel eerder.
Ja maar het lag natuurlijk allemaal aan ons wat wij zijn gemeen!!1!!1quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
was een puik plan
Heyquote:
wij niet maar jij bent soms wel echt een zure kuthoer hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar het lag natuurlijk allemaal aan ons wat wij zijn gemeen!!1!!1
Al maanden niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij niet maar jij bent soms wel echt een zure kuthoer hoor
Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
was een puik plan
Dat is jouw mening en die mag je in je reet stoppenquote:
Ja watquote:
mooi, is genoeg plekquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die mag je in je reet stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |