abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:38:37 #126
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185317100
U vindt kipfilet erg lekker. En brood met boter/jam/pindakaas ook. En een stukje peer ook.
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:57:29 #127
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185317439
Kipfilet is een goede, valt hier ook in de smaak.
Hazelnootpasta of veggiespread kan ook.

Hier gisteravond na het avondeten een stuk verse ananas op een gebakvorkje geprikt :P was ook een hit.
Maar hij lust inmiddels alles wel.
pi_185317579
Baby vindt yoghurt met kokosmelk, lijnzaad en krenten lekker als ontbijt :)
pi_185317997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Aure het volgende:
Heerlijk kind zo Takkie :D

Mama's van oudere baby's, wat ontbijten jullie baby's? Jip is nu 9 maanden en moet het nog steeds doen met mijn tiet in de ochtend :P Hij krijgt dan rond half 10/10 uur fruit, maar volgens mij wordt het misschien wel tijd voor een klein ontbijtje rond een uur of half 8/ 8 uur. Dus kom maar op met inspiratieontbijtjes :P
sochtends BVpap en fruit (ik ontbijt zelf ook met pap en fruit)
We doen sochtends geen tussendoortje, dat krijg ik niet tussen ontbijt en lunch gepropt want daar zit een dutje tussen.

kipfilet is een goed idee, direct op het boodschappenlijstje geschreven voor de markt.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 12:39:04 #130
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185318157
I. zit steeds vaker gefascineerd naar ons te kijken als we eten en maakt dan ook een beetje van die smakkende geluiden met z'n mond. Is dit een teken dat we hem iets kunnen laten proberen? Hij tikt deze maand de 6 maanden aan :).

Hij had gisteren koorts en was mega hangerig. Zo sneu. Maar vandaag gaat al beter en zijn we op het kleed aan het rollen en veel te hoge geluidjes aan het produceren :D.

Hier ervaar ik moeder zijn ook wel als pittig en alles staat nog steeds wel aardig op de kop. Ik hoop vooral om weer een stukje van mezelf terug te vinden, want naast I. lijkt er niet zo veel meer te zijn nu.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 13:15:25 #131
342418 VKV
Plausibel
pi_185318761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:39 schreef Helsinki het volgende:

Hier ervaar ik moeder zijn ook wel als pittig en alles staat nog steeds wel aardig op de kop. Ik hoop vooral om weer een stukje van mezelf terug te vinden, want naast I. lijkt er niet zo veel meer te zijn nu.
M'n vriend heeft een paar weken tegen mij gezegd dat ik maar weer moet gaan sporten (jarenlang een teamsport gedaan maar twee jaar terug gestopt). En dan positief bedoeld, omdat ik dan weer onder de mensen ben, af en toe een avondje eruit ben en m'n gedachten even helemaal ergens anders op kan focussen.
Ik kan nu al zeggen, beste keus ooit om weer terug te gaan.

Dus misschien heb jij hier ook wat aan, als het binnen je mogelijkheden ligt.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 13:17:42 #132
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185318806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:30 schreef Elleska het volgende:

[..]

sochtends BVpap en fruit (ik ontbijt zelf ook met pap en fruit)
We doen sochtends geen tussendoortje, dat krijg ik niet tussen ontbijt en lunch gepropt want daar zit een dutje tussen.

kipfilet is een goed idee, direct op het boodschappenlijstje geschreven voor de markt.
Ik zit ook altijd te goochelen met de eetmomenten.

Wij zijn officieel over naar 1 monsterslaap en dat gaat nu al weken zo en hartstikke goed. Hij is wakker van 8 tot half 12/12 en dan 3 tot 4 uur slapen aan èèn stuk :D zie daar maar eens ontbijt, tussendoortje en lunch in te stoppen (en dan spelen, aankleden en vaak al even naar buiten).
pi_185318941
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 12:39 schreef Helsinki het volgende:

Dat had ik ook wel Helsinki.
En ook het constante 'aan' staan waar iemand anders al over schreef is herkenbaar. Daarnaast leek mijn hoofd juist 'uit' te staan, fatsoenlijk nadenken, concentratie en dingen onthouden was echt een ramp (nu is mijn concentratie en geheugen sowieso al een beetje stuk maar dat kon dus nog erger). Ik had alle capaciteit nodig voor de zorg voor L, voor mezelf en een stukje huishouden. Man kwam daar ergens achteraan want tja die red zichzelf wel. Vanaf zijn kant gezien misschien oneerlijk maar zou niet weten wat ik kon schrappen.

De afgelopen weken lijkt er ineens weer meer ruimte te zijn. 9 maand op 9 maand af lijkt voor mij wel te kloppen en het mooie weer helpt ook mee. Ben bezig een oude hobby op te pakken, dat doet zeker goed.
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 maart 2019 @ 13:25:33 #134
382129 crew  Donna
pi_185318950
G. is 11 maanden en krijgt nog altijd een fles als ontbijt. Pap wil ze niet en brood gaat er zo vroeg ook niet echt lekker in. Later krijgt ze dan een broodje.
Kipfilet en kalkoenfilet vindt ze ook erg lekker is en dat plakt tenminste ook niet zo aan de handjes als pindakaas ofzo.
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 maart 2019 @ 13:27:50 #135
382129 crew  Donna
pi_185318990
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 13:25 schreef Elleska het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel Helsinki.
En ook het constante 'aan' staan waar iemand anders al over schreef is herkenbaar. Daarnaast leek mijn hoofd juist 'uit' te staan, fatsoenlijk nadenken, concentratie en dingen onthouden was echt een ramp (nu is mijn concentratie en geheugen sowieso al een beetje stuk maar dat kon dus nog erger). Ik had alle capaciteit nodig voor de zorg voor L, voor mezelf en een stukje huishouden. Man kwam daar ergens achteraan want tja die red zichzelf wel. Vanaf zijn kant gezien misschien oneerlijk maar zou niet weten wat ik kon schrappen.

De afgelopen weken lijkt er ineens weer meer ruimte te zijn. 9 maand op 9 maand af lijkt voor mij wel te kloppen en het mooie weer helpt ook mee. Ben bezig een oude hobby op te pakken, dat doet zeker goed.
Ja rond die 9 maanden ging het hier ook beter. Over de baby niks te klagen, maar het geheel liep echt niet op rolletjes. En toen ineens ging dat een stuk beter en na de 9 maanden ging ik mezelf ook beter voelen.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 14:11:25 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185319745
Nog een half jaartje bikkelen dus... _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185319796
Of minder :P Hier vond ik het na zes maanden een stuk minder intens :)
pi_185321973
Dingen vergeten en niet meer kunnen multitasken heb ik vooral nog moeite mee. Ik kon vroeger bij hoge druk op het werk wel 5 dingen tegelijk aanpakken en nu heb ik al bij 2 dingen paniekaanval :X
En ik moet ook wennen aan het minder werken... van fulltime naar 3 dagen in de week en ik betrap mezelf af en toe in te loggen op m'n vrije dagen :')

Ik doe ook mijn oude sport weer waardoor je idd even lekker aan jezelf kan denken, ben blij daar weer mee te zijn begonnen. Mijn vriend gaat ook nog steeds naar psv wedstrijden zoals altijd. En verder duiken we nu gewoon om 21u ons bed in omdat we moe zijn haha. Dat late opblijven zoeken we gewoon echt niet meer :+ en dit jaar slaan we carnaval over. Dat voelt wel even gek want we zijn normaal van het 5 dagen feestje vieren, maar ik moet er nu echt niet aan denken _O- zondag wel naar optocht en kindercarnaval en maandagavond ook even naar kindercarnaval. Dat zal al indruk genoeg maken op de kleine ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_185322231
Ik ben daarom zo blij met de muziek. Na de bevalling 10 weken gewacht maar inmiddels weer in volle gang bij de drumband en de dweilband. 1 keer in de week hebben we repetitie, fijn even tijd voor mijzelf en goed voor mn sociale leven!
Vriend heeft elke woensdag voor zichzelf want dan ben ik met de kindjes bij mn ouders.

Exode waar ga jij carnaval vieren?

Ik ben vanmorgen al begonnen, nu even thuis. Lekker geknuffeld met de mannen en kleuter en straks weer door :+
pi_185322403
Bedankt voor alle ontbijttips! Morgen ontbijten we met roerei :9

Ik vond het na een maand of 4 a 5 ofzo minder intens, toen ik ook weer een beetje gewend was aan de combi moeder/werken. En toen ik ging werken ontstond er ook een betere balans qua verzorging van Jip tussen mijn vriend en mij. Daarvoor was ik van het "Ik heb verlof dus ik doe de nachten wel". Nu doen we de nachten 50/50. En tussen mijn vriend en mij gaat het nog beter dan ooit en dat maakt ook dat ik mezelf nog steeds als mezelf kan zien en niet alleen als moeder.
pi_185326777
Aapie:Breda. Voor het eerst in 14 jaar zonder mijn vrouw. Uur of 1 morgen afgesproken bij een vriend met een groep vrienden. Traditioneel eerst erwtensoep met worstenbrood en dan hop de stad in. Normaal ga ik 2 a 3 dagen maar dit jaar niet zo handig. Wie weet volgend jaar weer. Wel fijn dat mijn moeder niet thuis is, zondag uitslapen in een leeg huis.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 20:13:58 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185326952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 03:02 schreef Loj het volgende:

Hier gaat Li tussen 7 en 8 mee naar bed met de jongens. Dan wordt ze tussen 12 en 2 ergens wakker en slaapt dan eigenlijk bijna niet meer. Soms een half uurtje op de arm ofzo.. dus we staan weer in de overlevingsstand :) Maar we zijn er nog relax onder, mocht dat veranderen gaan we wel weer hulp vragen. Ze is gelukkig niet urenlang aan het huilen, dus dat scheelt echt wel.
Ik vind het zo bizar hè, ze is overdag zo gemakkelijk! Echt niet normaal hoe chill ze is. En dan weer die nachten, we vragen ons serieus af wat we fout doen.

Nog even een positieve update.. ze is zo verliefd op haar broers hè! o+
Hier gaat het een beetje vergelijkbaar. Althans, soms iets betere nachten tussendoor, maar vaak zoals jij hierboven schrijft.

Gelukkig sparkt ie wel joy, anders... :')
  vrijdag 1 maart 2019 @ 21:13:26 #143
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185328599
Dus het wordt wel beter :+. Dat merk ik ergens ook wel. Ondanks dat het niet geweldig gaat kan ik wel terugkijken op de afgelopen maanden en er een lichte stijgende lijn in ontdekken (op goede dagen dan).

Vandaag had ik het wel heel gezellig met mijn aapje O+:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die aan carnaval doen: veel plezier!
pi_185328918
Naaaaw Helsinki, kijk hem nou lachen O+ O+ O+
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 maart 2019 @ 21:57:36 #145
382129 crew  Donna
pi_185329996
Het wordt inderdaad wel beter en het was ook niet echt tot 9 maanden slecht ofzo hoor. Het ging gewoon z'n gang en dat ging goed, maar zo rondom die 9 maanden betrapte ik mezelf erop dat ik een paar keer heb gedacht van; Ja, het is echt 9 maanden op, 9 maanden af.

Maar goed, we hebben geen slechte nachten, nooit gehad ook. De laatste keer dat we 's nachts uit bed zijn geweest was in juli en dat was enkel omdat ze een knuffel buitenboord gegooid had. Ja goed, laatst een keer vlak voor 12 uur moest ze overgeven, maar toen sliepen we zelf nog niet, dus dat telt ook niet echt. En ik ben nog nooit zo verliefd op mijn vriend geweest als nu, het is allemaal super.

Ik denk dat ik heel anders zou piepen met gebroken nachten, want daar wordt je relatie nou ook niet echt gezelliger van.

G update; Ze is nu dus 11 maanden een soort van officieel vandaag, aangezien 29 februari (meestal) niet bestaat. Sinds deze week gaat ze zelf staan bij de tafel en de bank (in de box deed ze het ietsje eerder) en ze laat door heel hard nee te schudden heel goed merken dat ze vol zit of iets niet meer hoeft. Super schattig en erg makkelijk ook.
Inmiddels 6 tanden en aan haar geknaag van vandaag te merken komt er in dezer dagen nog wel 1 of meer door gok ik.
En nu ze dus steeds mobieler wordt zeg ik de hele dag; NEE.
Gezellig. 8)7
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 maart 2019 @ 21:57:53 #146
382129 crew  Donna
pi_185330005
Awww @Helsinki, wat een schatje! O+
  vrijdag 1 maart 2019 @ 22:01:20 #147
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_185330122
Aah Helsinki O+

Ik wilde vandaag even liggen. Word ik super hard in m’n arm gebeten door U. Thanks, son. Tandafdrukje staat er nog in. :{w
Protège moi de mes désirs.
  Moderator / Colorchick vrijdag 1 maart 2019 @ 22:02:31 #148
382129 crew  Donna
pi_185330169
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Aah Helsinki O+

Ik wilde vandaag even liggen. Word ik super hard in m’n arm gebeten door U. Thanks, son. Tandafdrukje staat er nog in. :{w
Ohhhhh jij ook al?! Ik heb een mooi afdrukje in m'n scheenbeen sinds vanochtend. Deed ook echt scherp pijn, pfff! Ik schrok gewoon van m'n eigen gil.
pi_185330428
Ohhh Helsinki D'aawwww kiek die pretoogjes ook O+

Veel plezier exode!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_185330742
Bijtdag vandaag? man werd vanavond ook al gebeten.

Helsinki wat een mooi aapje heb je daar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 21:57 schreef DonnaRush het volgende:
Het wordt inderdaad wel beter en het was ook niet echt tot 9 maanden slecht ofzo hoor. Het ging gewoon z'n gang en dat ging goed, maar zo rondom die 9 maanden betrapte ik mezelf erop dat ik een paar keer heb gedacht van; Ja, het is echt 9 maanden op, 9 maanden af.
Precies dat, het ging heel geleidelijk.
Net als DG vond ik het na de 6maand al minder intens. Dat kwam ook doordat L zichzelf met 6maand heel erg in de weg zat dus die maand vond ik best pittig. Met 7 maand wat dat ineens over dus logisch dat toen alles makkelijker ging.
Er wordt hier nog steeds niet doorgeslapen dus ook met gebroken nachten werd het beter :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')