abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:45:06 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185168849
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:47:34 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185168901
Sterkte Aure!

Fijn dat we allemaal bolognesesaus mogen komen eten exode :+

En dat zijn veel knuffels! Wij hebben er ook zo veel denk ik, ik hoop bij kraamvisite altijd heel hard dat mensen er niet nog eentje meenemen, hoe lief dat ook bedoeld is.

Ik krijg zo de uitslag van m'n schildklieronderzoek te horen. Ben benieuwd, denk zelf eigenlijk dat ik niet helemaal goed zit momenteel, maar wil eigenlijk ook niet weer aan de medicatie... Fingers crossed!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:52:40 #3
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185172036
Jentin :D.

Sterkte, Aure! Snap dat je je zorgen maakt en ook dat gevoel dat je het allemaal het liefst weg zou willen nemen :*. Kom vooral van je afschrijven als dat helpt.

Hier ook een waardeloze nacht! I. jammert veel, slaapt vreselijk licht, iedereen is ziek.. bah. Vanmorgen een goed gesprek gehad met mijn leidinggevende. Naar aanleiding hiervan (doordat zij ook vertelde over haar bevalling en de nasleep ervan) de moed verzameld en de afdeling verloskunde gebeld voor een gesprek met de VK die toen dienst had. Ze belt mij vandaag of morgen terug om een datum te prikken :).

Verder ook gehad over dat ik graag een plan wil wat opbouwen betreft dus daar gaan we allebei over nadenken, zij gaat nog achter de bedrijfsarts aan, en dan komen we volgende week weer bij elkaar om weer bij te praten. Ik hoop dat het goed blijft voelen allemaal :). Voor nu: tevreden!
pi_185172797
Ahw wat sneu voor I. Hopelijk knapt ie (en jullie!) snel weer op! En goed dat je hebt gebeld ook, hopelijk helpt het gesprek je met de verwerking van alles :*

Kinderarts belde net. Als het gaat zoals het nu gaat mogen we gewoon thuis blijven. Maar als we zien dat Jip benauwder wordt moeten we toch naar het ziekenhuis komen zodat hij weer extra zuurstof kan krijgen. Ik hoop dat het niet nodig is!
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 15:20:19 #5
269689 crew  Viv
pi_185172839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik krijg zo de uitslag van m'n schildklieronderzoek te horen. Ben benieuwd, denk zelf eigenlijk dat ik niet helemaal goed zit momenteel, maar wil eigenlijk ook niet weer aan de medicatie... Fingers crossed!
Spannend! Stel dat het inderdaad niet goed zit, dan is het echt een enorm geluk geweest dat je precies de periode van zwanger worden en de hele zwangerschap wél stabiel was zonder medicatie. :Y
pi_185173335
Tink, ik heb voor 16 personen bolognesesaus opstaan, er is vast genoeg voor jullie allemaal ;)

Ah vervelende nacht helsinki! Hopelijk voelen jullie je allemaal snel beter.
pi_185176562
Team Tripp Trapp stoel hier. Maar wel met een maar; je koopt een stoel van ongeveer ¤ 160. Dan koop je een newborn set van ¤ 90. Die gebruik je een paar maanden. Nu weer de babyset gekocht a ¤ 42,50 met een kussen a ¤ 45 en een playtray a ¤ 39. Zo is het toch wel een best prijzige stoel maar verder ben ik er wel blij mee. Bikkel zit er al goed in. En een stukjes-in-luier jompel boks met @Takkie88 . Wortel valt hier erg in de smaak.

@Tink89: Hoeveel had je qua medicatie? Bij mij is het na de zwangerschap ook fout gegaan en zit nu weer volop aan de medicatie.

@Aure: heb je het nog een beetje volgehouden vandaag?

@Jentin: :D . Zo krijg je dus rare filmpjes op internet.

En een feestje bij @exode *O*

@Helsinki: fijn dat het gesprek met je leidinggevende goed is gegaan na wat er eerst is gebeurd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 19:09:40 #8
269689 crew  Viv
pi_185177262
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 18:28 schreef Wolken het volgende:
Team Tripp Trapp stoel hier. Maar wel met een maar; je koopt een stoel van ongeveer ¤ 160. Dan koop je een newborn set van ¤ 90. Die gebruik je een paar maanden. Nu weer de babyset gekocht a ¤ 42,50 met een kussen a ¤ 45 en een playtray a ¤ 39. Zo is het toch wel een best prijzige stoel maar verder ben ik er wel blij mee.
Je kunt daar ook selectief in zijn. :Y) Hier geen Tripp Trapp, maar de Stokke Steps en die heeft precies hetzelfde verdienmodel. Wij hebben wel de stoel en de babyset genomen, maar niet de newborn set, geen kussentje, geen playtray.

Newborn set vond ik sowieso niet nodig (we voerden geen hapjes en we aten meestal als ze sliep), kussentje was kortdurend handig geweest (als zitverkleiner toen ze nog niet zo stabiel zat, we hebben een opgerolde handdoek gebruikt), playtray zou heel soms handig zijn (meestal zit ze toch aan onze tafel, en voor de uitzonderingen hebben we een Ikea Antilop met eetblad).
  vrijdag 22 februari 2019 @ 19:30:09 #9
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_185177617
Onze stoel is 249,- incl blad (+topper).
De steps vind ik wel veel mooier dan de tripp trapp, maar die is volgens mij nog duurder al met al :D
Hij zat in de steps ook beter als de tripp trapp, maar de prijs ging me echt te ver (vond de goedkoopste kleur niet mooi :@ ).

Ik gebruik het blad eigenlijk altijd & hij zit ook wel eens bij me als ik kook en dan is het ook makkelijk.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 19:39:43 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185177787
Wij hebben nu bij de 3e pas een tripptrapp, bij de vorige 2 hadden we een ikea Antilop. Grootste pré: ik val 280 x minder op een dag dan toen ik de Antilop had *O*

O zit al wel even prima in de babyset (nogal sterke baby) maar die benen door de beengaten frotten is wel een uitdaging met die worstdijen die er altijd gestrekt in gaan :')
  vrijdag 22 februari 2019 @ 19:40:25 #11
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_185177801
Ik zeg marktplaats. Scheelt wonderbaarlijk veel geld.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_185177960
Bij B kochten we de hele rambam in de winkel, de stokke en new born set van Juul hebben we via Marktplaats. Bij B vonden we de newborn set onzin, bij een 2e vond ik het ideaal, zat/lag ze er gezellig bij.

B is 5 en zit nog steeds op de Stokke, ideaal. Voor in de tuin en op vakantie hebben we de antilop. (En een arsenaal aan kinder campingstoelen, het voordeel van een 2e)
pi_185178449
Wij kochten bij Twix de TrippTrapp, de newbornset, de babyset en een kussentje tijdens de mamamazzeldagen. Tussen Twix en Mars leenden we de newbornset twee keer uit. Die is nu dus al voor vier kindjes gebruikt.

Voor Mars kochten we de playtray er nog bij van cadeaubonnen. Oh ja, en een tweede TrippTrapp dus. ;)
En het tuigje van ¤5,95 van de Prenatal kun je ook in de TrippTrapp gebruiken, daar hoef je niet die dure van Stokke zelf voor te kopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Malteser op 22-02-2019 22:02:50 ]
pi_185179505
Wij hebben een te dure stoel maar ik vond ‘m zo mooi. En ik had nogal wat eisen qua verstelbaarheid. Dan blijkt de keuze toch vrij beperkt te zijn. Uiteindelijk voor een groene cybex lemo gekozen. Tot ze het huis uitgaat moet ze er maar opzitten :P
pi_185179906
Antilopfan hier. O+ #cheapskate
Let me see you stripped down to the bone
pi_185179947
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 20:46 schreef minilot het volgende:
Antilopfan hier. O+ #cheapskate
Dus dit. *O*
pi_185180115
Zo extreem makkelijk schoon te maken ook. O+ Heb na meerdere apocalyptische tomatensaussessies het stoeltje in de vaatwasser gekwakt O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 22 februari 2019 @ 21:26:38 #18
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185181364
Wij hebben een cheap tripp trapp zelf in een mooie kleur gezet, damage was in totaal zo'n 50 euro inclusief babyset enzo. #pimpjecheapskate

Mijn beste vriendinnetje is vandaag mama geworden én m'n broer en z'n vrouw belden om te vertellen dat ze weer in verwachting zijn. Het is hier feest vandaag!

En m'n schildklier werkt inderdaad weer te snel, m'n voorgevoel klopte. Nog niks alarmerends en nog geen medicatie, maar wel binnen een week of 8-12 terug en dan wrs een plan maken dat of bestaat uit medicatie of uit radioactief jodium.
Overigens is het redelijk normaal dat vrouwen met graves tijdens hun zwangerschap stabiel zijn (immuunsysteem doet minder, dus auto-immuunziekte ook).
Wolken; ik heb tot julie 2017 ptu gebruikt in een lage dosis, ik ben heel gevoelig voor medicatie en ging zelfs op bijna niks al snel richting hypothyreoïdie.

En nu ga ik slapen om een beetje relaxed aan m'n laatste verlofdagen te beginnen. De plannen voor dit weekend: wandelen, zorgen dat we voor de hele week makkelijke maaltijden hebben, zondagavond ontbijt en lunch voor maandag maken en m'n tas inpakken en verder vooral uitrusten en knuffelen met mijn baby en man.
pi_185183427
Voor onderweg hebben we ook de antilop (gratis van marktplaats). Ik gebruik die stoel ook wel eens thuis als ik bijvoorbeeld iets boven of op zolder moet doen waarbij L niet om mij heen kan rommelen.
Bij de eettafel staat de meegroeistoel van de ikea. Het schoonmaakgemak van de antilop maar dan met de fijne poten en het meegroeien van de tripptrapp. ik zou hem aanbevelen maar hij is opeens van de site is verdwenen :?
(Edit: Er zijn productieproblemen, naar verwachting in maart weer leverbaar.)

apocalyptische tomatensaussessie hadden we gisteren. juist toen mijn man voor een spoedje werd weggeroepen. met poetsen kreeg ik L niet schoon, dus dat werd douchen of in bad en de laatste keer dat ik dat heb gedaan was in de kraamweek :@ ... maar het is gelukt :D Hij vond het maar raar in bad, zat mij aan te staren van mama er klopt iets niet.

[ Bericht 17% gewijzigd door Elleska op 23-02-2019 11:22:18 ]
pi_185184357
Hoe vind je het dat je weer moet werken, Tink? Ook wel zin in? Maar lekker extra veel knuffels scoren dit weekend. En gefeliciteerd met al het goede nieuws van vandaag!

Ik pakte net Phi’s tasje uit; ze had twee traktaties gehad vandaag. Een van die twee bestond uit: koekjes en rozijntjes en een boekje en bellenblaas én ballonnen (Watsdat met ballonnen overigens? Kan me niet herinneren vroeger ooit één ballon te hebben gekregen en nu wordt elke traktatie aangevuld met zo’n rare rubberflubber. Waarom?)

Ik vond het nogal een riante traktatie in elk geval :+

@Aure, hoe gaat het met Jip? En @Helsinki, met I?
pi_185187878
Zeer riante traktatie Jentin! :D

Ik heb het idee dat de antibiotica zijn werk doet :) Jip sliep wel onrustig maar beter dan de vorige nachten en hij kruipt nu het hele bed door naast mij :D en heeft veel praatjes! Zijn hoest klinkt wel nog heel naar maar dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven.

Oh na een hoestbui is ie wel meteen aan het huilen dus dat zal ook wel pijn doen. Ik ga dr even een paracetamol in stoppen :+
pi_185188040
Fijn dat de ab lijkt aan te slaan :)

Volgens mij heeft Phi niet meer genoeg aan alleen een fles als ontbijt. Of ze wil het gewoon niet :') Zelfs na een nacht van 19.00-7.30 drinkt de de fles niet meer leeg en blijft dan net zolang mekkeren tot ik er eten in stop. Dan gaat ze ook in twee seconden van :( naar *) Duidelijk een kind van mij :')
pi_185188153
Wijzelf hebben een echt fakking overpriced kinderstoeltje (weet de naam ff niet), maar die hebben we in een verkoophuis gekocht; een winkel waar geretourneerde spullen van winkels voor dumpprijzen verkocht worden.
Onze Kidsriver wandelwagen en Joie buggy komen daar ook vandaan, allemaal voor een fractie van de originele prijs.
De wandelwagen was echter niet compleet en vandaag gaan we een zitje er voor proberen te halen. (Verouderd model; hopelijk past een zitje van een huidig model er op. Die we willen kopen is ook weer een geretourneerd exemplaar, maar dan in een winkel.)
  zaterdag 23 februari 2019 @ 16:03:39 #24
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185194015
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 22:58 schreef Jentin het volgende:
Hoe vind je het dat je weer moet werken, Tink? Ook wel zin in? Maar lekker extra veel knuffels scoren dit weekend. En gefeliciteerd met al het goede nieuws van vandaag!

Ik pakte net Phi’s tasje uit; ze had twee traktaties gehad vandaag. Een van die twee bestond uit: koekjes en rozijntjes en een boekje en bellenblaas én ballonnen (Watsdat met ballonnen overigens? Kan me niet herinneren vroeger ooit één ballon te hebben gekregen en nu wordt elke traktatie aangevuld met zo’n rare rubberflubber. Waarom?)

Ik vond het nogal een riante traktatie in elk geval :+

@:aure, hoe gaat het met Jip? En @:helsinki, met I?
Hier gaat het al wat beter! Hij heeft geen koorts meer, is vrolijk en slaapt goed als we hem inwikkelen. Drinken nog niet helemaal wat we gewend zijn, maar nog wel voldoende. Lief dat je ernaar vraagt :*.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 16:04:10 #25
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185194022
Fijn, Aure!
pi_185198760
Wij hadden de antilop bij S en heb dat ding zo vaak vervloekt om die kutpoten :X Ze zat er ook nooit écht goed in vond ik. Nu een tripp trapp, die vond ik ooit foeilelijk maar omdat S. daar altijd zo goed in zat m’n mening bijgeschaafd. En de newborn set erbij vinnik ook reuze handig :D
pi_185199109
Ik vind de antilop dus perfect voor de eerste paar maanden (als ze erin kunnen natuurlijk ;) ) Li zit er nu ook perfect in.
Als ze goed kan zitten gaat ze in de tripptrapp :)
pi_185199233
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:17 schreef Loj het volgende:
Ik vind de antilop dus perfect voor de eerste paar maanden (als ze erin kunnen natuurlijk ;) ) Li zit er nu ook perfect in.
Als ze goed kan zitten gaat ze in de tripptrapp :)
Ik vind het nou net andersom :+ O zat / zit in de TT al meteen veel beter dan in de Antilop. Heb je wel een kussentje in de TT?

Of misschien heeft het wel met zijn welgevormde dijen te maken :9~

O is zo'n grote fan van zn siblings he O+

Ik heb m op een zitzak voor de tuindeur gezet zodat hij zijn zus op de trampoline kon zien springen, en hij heeft ik weet niet hoe lang alleen maar zo zitten staren, afgewisseld met een brede lach O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Spees_Eend op 24-02-2019 19:51:58 ]
  zaterdag 23 februari 2019 @ 20:25:37 #29
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185199331
Jentin: da's een heel riante traktatie ja, beetje overdreven wat mij betreft. En ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, aan de andere kant zou ik prul het liefst meenemen. Ik vind m'n werk leuk, maar ben straks drie dagen per week ongeveer 10 uur van huis en dan werk ik op woensdag en vrijdag een halve dag vanuit huis. Minder is op kantoor geen optie (al weet ik wat m'n rechten zijn op basis van de wfw enzo, maar goed...) en is financieel ook niet haalbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185199586
Klinkt als een intense werkweek. Ik hoop dat je een werkbare modus vindt :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185201733
Ik woon helaas redelijk ver van mijn familie vandaan ( 1 uur rijden ongeveer ) maar helaas niet de mogelijkheid dichterbij te gaan wonen anders had ik het wel geweten. Altijd als ik mijn geboortedorp inrij voelt het als thuiskomen. Maar spannend Tink, weer gaan werken. Ik heb trouwens een te langzaam werkende schildklier. Maar omdat de klachten ongevver gelijk zijn met de klachten die je hebt na een bevalling viel het niet zo op dat het niet goed zat.

De Antilop heb ik wel voor de gasten maar omdat je bij de Kleintjes methode een voetenplank moet hebben ben ik voor een Stokke gegaan. Nou weet ik wel dat je met wat handigheid ook bij de Antilop een voetenplank kan fabriceren maar daar ben ik weer te lui voor.

Hier heeft baby weer een nieuwe update waar ik niet zo goed tegen kan: " de jengel" . Dat irritante jengelende, ontevreden geluid die hij de hele tijd maakt als hij niet vermaakt word en die als het te lang duurt overgaat in echt huilen. Is dat een bekende update?

@Takkie88: nog even terugkomend over je vraag over de hond: We waren in Kaapverdië en heb op de terugweg een hond meegenomen die een baasje had gevonden in Duitsland. Die vrouw is vorig jaar naar Sal geweest en is verliefd geworden op die hond. En ivm allerlei bloedonderzoeken en inentingen kon de hond nu pas naar NL / DE komen. Ik hou het bij 2 honden, dat is genoeg ;) .
pi_185201928
Wolken, die jengel heeft O ook volledig gemasterd :+ al had ie die al, bij hem is de update meer dat hij het binnen 30 seconden niet vermaakt worden, naadloos over laat gaan in 'de moordgil'

:')
pi_185202552
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Wolken, die jengel heeft O ook volledig gemasterd :+ al had ie die al, bij hem is de update meer dat hij het binnen 30 seconden niet vermaakt worden, naadloos over laat gaan in 'de moordgil'

:')
Dat is wel een irritante update hoor! En hier doet meneer "de jengel" ook gewoon met zijn mond dicht dus een speen erin doen kan ook niet :') . En gewoon vermaken is al niet meer genoeg, hier een baby die van wild doen houdt. Hoe gekker hoe leuker namelijk. Gewoon met een knuffel spelen ofzo is niet leuk, actie moet er zijn! Zo vond hij het fantastisch dat ik hem zat te "slaan" met het uiteinde van de voedingskussen, gooit hij zich continu achterover als hij op schoot zit en Jonas-in-de-wallevis ik hem zijn bed in :') .
pi_185202877
Ik woon ook een uur bij familie vandaan. Soms zou ik wel dichterbij willen wonen, vooral voor het vangnet wat we nu een beetje missen. Maar ik heb echt helemaal niets met het dorp (zowel mensen als de omgeving) waar ik ben opgegroeid. Zit hier veel beter op mijn plek, nu alleen nog wat meer mensen leren kennen. Dat gaat vast beter als weer wat warmer is en iedereen weer buiten is dus laat de lente maar komen!

@Tink89
SPOILER
@Spees_Eend O+ O+ wat zit hij er geweldig bij. Rammelmateriaal!
pi_185208558
@Wolken / @Spees_Eend :W

Jengel - gillen - niet meer naar de wc kunnen .. Fulltime baan nu écht.

@Tink89
Spannend, alleen al om mee bezig te zijn.. Anders vooral eerst even een paar keer een paar dagen doorbrengen? Als het werk het toelaat..

-

Hapjes worden trouwens steeds interessanter, maar eten van een lepel snapt ze gewoon echt nog niet. :9
pi_185208833
En als je het zonder probeert, @NicolasJoy? Phi eet stukjes banaan die ik gewoon met de hand geef. Brood idem. Misschien is Spookje gewoon meer een Rapley-meisje :+

Phi zit ook volop in de verlatingsangst momenteel. Dat je hardop pratend naar de wc gaat enzo (‘Phiiiihiiii, mama is er nog hoor!’ :') )
pi_185208997
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:40 schreef Jentin het volgende:
En als je het zonder probeert, @:Nicolasjoy? Phi eet stukjes banaan die ik gewoon met de hand geef. Brood idem. Misschien is Spookje gewoon meer een Rapley-meisje :+

Phi zit ook volop in de verlatingsangst momenteel. Dat je hardop pratend naar de wc gaat enzo (‘Phiiiihiiii, mama is er nog hoor!’ :') )
Zo zijn we nu inderdaad maar bezig. Omeltjes, banaan, mais puffs.. Alleen ook het (af)happen lijkt nergens op. :9 Als we bij wijze van 100 gram geven van iets heb ik het idee dat 80 gram op de vloer, muur, in het haar en de slab zitten en misschien 20 gram binnen komt. :9 Binnenkort eens met gekookte vis beginnen.. Maar lijkt wel meer succes te hebben dan een lepel, alhoewel ze die fruitpurree wel lekker lijkt te vinden. :P

Heel herkenbaar. :')
pi_185209134
Komt wel goed hoor NJ. Jip wilde in het begin ook niet echt veel eten, en ook niet van een lepel, ik weet nog dat ik me daar een beetje zorgen om maakte, maar tegenwoordig eet ie best goed en veel! En nu eet ie beter van een lepel dan losse stukken :') maar we bieden het altijd allebei aan.

Herkenbaar trouwens Jentin. Ik benoem ook altijd alles wat ik doe buiten zijn zicht om, zodat hij mijn stem blijft horen :') soms is dat voldoende en blijft ie stil en soms produceert ie zo veel geluid dat ik me afvraag of ik excuusbriefjes bij de buren in hun brievenbussen moet stoppen :')
pi_185209680
Gisteren een zitje weten te regelen voor onze Kidsriver wandelwagen; in de eerste instantie zou het een kaal zitje met afwijkende kleur worden voor ¤125, maar nu is het een zitje met zonnekap en valbeugel in de juiste kleur, inclusief verzenden voor maar ¤100,- *O*
  zondag 24 februari 2019 @ 13:45:01 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185212027
NJ: wat zijn omeltjes? En ik kom daar vandaan en m'n familie woont er nog en ik ken er nog zat mensen. Het is meer dat ik twee nieuwe banen en het huis verkopen enzo nogal spannend vind...

Fijn Tot! Dat valt alweer mee :D

Prul heeft gisteren gehuild, gehuild, gehuild en uiteindelijk gepoept. Arm kind. Ze viel uiteindelijk na de poep en voeding in slaap om elf uur en sliep toen door tot half zes, ze was compleet uitgeput.

En vanochtend kolfde ik bijna net zoveel als prul uit de fles dronk. Hoera! Dat biedt goede hoop voor de eerste werkdag morgen. En ik heb serieus nog nooit zo veel zooi mee naar kantoor gesleept: kolf, flesjes, koeltas, neusspray, laptop, thee, eten, nog meer eten...
pi_185217227
@Tink89

Omeletjes :@ Miste een lettertje :9

Qua werkgebied wel een beetje werk te krijgen daar in de buurt? Huis verkopen zou in deze tijd normaal gesproken redelijk te doen moeten zijn, mits je niet de hoofdprijs vraagt/moeilijk huis hebt. Hopelijk de huizen ook net voordeliger waar jullie dan nu gaan kijken. Desnoods tijdelijk even huren..

Succes morgen met werken! O+
pi_185217285
@Wolken; wat lief dat jullie de hond hebben meegenomen. Was het veel extra ‘gedoe’?
@Tink89; succes morgen met je eerste werkdag! Herkenbaar van dat gesleep met spullen :D
Arme prul dat ze gister zo moest huilen. Vandaag een betere dag?
@ToT; fijn dat jullie nog een zitje hebben weten te scoren!
@NicolasJoy; hier wordt er ook meer eten uit haar mond gewerkt dan dat ze doorslikt. Maar op deze leeftijd mag dat nog. We doen Sofie nu wel een slab met mouwen aan anders plakt ze daarna zo.
@Spees_Eend; wat een heerlijk bekkie heeft O!
En wellicht gemist maar hoe gaat het vandaag met de zieke kleintjes van @Helsinki en @Aure?

Wij zijn net terug van een heerlijke wandeling. Bijna 2 uur met Sofie in de draagzak gewandeld. Ze bleef continu nieuwsgierig om zich heen kijken, met haar zonnebril op O+
SPOILER
pi_185218483
;( Janken, krijsen, huilen....de eerste tandjes zijn al goed voelbaar.
Bijtring? Forget it, geen interesse in. :N
Papa's vinger? HAP! Vanuit het niets ineens ook echt! :D En dan is-ie ook meteen rustig! _O- Maar ik ga goftedomme niet de hele avond met m'n vinger in z'n giechel tv zitten kijken! :') Knauw, knauw, knauw, knauw....
pi_185218587
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef Takkie88 het volgende:
@:Wolken; wat lief dat jullie de hond hebben meegenomen. Was het veel extra ‘gedoe’?
@:Tink89; succes morgen met je eerste werkdag! Herkenbaar van dat gesleep met spullen :D
@:ToT; fijn dat jullie nog een zitje hebben weten te scoren!
@:NicolasJoy; hier wordt er ook meer eten uit haar mond gewerkt dan dat ze doorslikt. Maar op deze leeftijd mag dat nog. We doen Sofie nu wel een slab met mouwen aan anders plakt ze daarna zo.
@:Spees_Eend; wat een heerlijk bekkie heeft O!
En wellicht gemist maar hoe gaat het vandaag met de zieke kleintjes van @:Helsinki en @:Aure?

Wij zijn net terug van een heerlijke wandeling. Bijna 2 uur met Sofie in de draagzak gewandeld. Ze bleef continu nieuwsgierig om zich heen kijken, met haar zonnebril op O+
SPOILER
Mini-ToT heeft ook al een zonnebrilletje! :D Zo eentje met klitteband om z'n hoofdje. Hij vindt het helemaal geen probleem om die te dragen en het helpt enorm! Hij heeft echt een hekel aan de felle zon.

Edit: hij slaapt nu gelukkig! ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 24-02-2019 18:53:19 ]
pi_185219036
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef Takkie88 het volgende:
@:Wolken; wat lief dat jullie de hond hebben meegenomen. Was het veel extra ‘gedoe’?
@:Tink89; succes morgen met je eerste werkdag! Herkenbaar van dat gesleep met spullen :D
@:ToT; fijn dat jullie nog een zitje hebben weten te scoren!
@:NicolasJoy; hier wordt er ook meer eten uit haar mond gewerkt dan dat ze doorslikt. Maar op deze leeftijd mag dat nog. We doen Sofie nu wel een slab met mouwen aan anders plakt ze daarna zo.
@:Spees_Eend; wat een heerlijk bekkie heeft O!
En wellicht gemist maar hoe gaat het vandaag met de zieke kleintjes van @:Helsinki en @:Aure?

SPOILER
Leuke foto! Wij hebben dezelfde draagzak!

L
pi_185219499
Ah, een zonnebril! Welke hebben jullie @Takkie88 @ToT ? Bij mij eerste had ik babybanz, maar die liet hij echt niet zitten :(
pi_185219997
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ah, een zonnebril! Welke hebben jullie @:takkie88 @:ToT ? Bij mij eerste had ik babybanz, maar die liet hij echt niet zitten :(
https://www.mamaloesbabys(...)-klittenband-ki30217 (Zwaar verneukeratief: deze prijzen zijn ex BTW! :') De BTW gaat ook nog eens over de verzending en verwerking heen.)
Blijft ook niet altijd even goed zitten, maar ik doe hem ook niet al te strak vast en mini-ToT beweegt natuurlijk soms als een malle in die wandelwagen waar hij plat op z'n rugje in ligt.
De eerste keer had ik hem iets strakker zitten en toen had hij rode afdrukken rondom z'n oogjes zitten! :')
pi_185220027
@ Draagzak; mini-ToT gaat werkelijk he-le-maal over de zeik als ik hem in zo'n ding wil proppen! _O-
  zondag 24 februari 2019 @ 20:51:37 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185222205
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:37 schreef ToT het volgende:

[..]

https://www.mamaloesbabys(...)-klittenband-ki30217 (Zwaar verneukeratief: deze prijzen zijn ex BTW! :') De BTW gaat ook nog eens over de verzending en verwerking heen.)
Blijft ook niet altijd even goed zitten, maar ik doe hem ook niet al te strak vast en mini-ToT beweegt natuurlijk soms als een malle in die wandelwagen waar hij plat op z'n rugje in ligt.
De eerste keer had ik hem iets strakker zitten en toen had hij rode afdrukken rondom z'n oogjes zitten! :')
Ik krijg gewoon een prijs inclusief btw?

En prul heeft nog steeds krampjes, maar ligt wel al een uurtje keurig in haar bedje te slapen na een fles moedermelk. En ze heeft vandaag heel goed aan de borst gedronken. Goed voor mijn humeur :D
pi_185222260
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 20:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon een prijs inclusief btw?

En prul heeft nog steeds krampjes, maar ligt wel al een uurtje keurig in haar bedje te slapen na een fles moedermelk. En ze heeft vandaag heel goed aan de borst gedronken. Goed voor mijn humeur :D
Ow dat scheelt! :)

En fijn @ dat prul ligt te slapen! :Y
De onze ligt ook nog steeds te slapen! :P
pi_185222720
Wat ziet dat er schattig uit Takkie O+ Hou je dat 2 uur lang vol, de draagzak? Ik krijg zo snel last van mijn rug, mijn man ook. M wordt ook merkbaar zwaarder.

Lekker voetbal kijken met een kauwende baby ToT. Als ik jullie hier zo hoor ben ik al bang voor de komende tandjesleed :'(
pi_185222775
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 21:12 schreef Peacefulll het volgende:
Wat ziet dat er schattig uit Takkie O+ Hou je dat 2 uur lang vol, de draagzak? Ik krijg zo snel last van mijn rug, mijn man ook. M wordt ook merkbaar zwaarder.

Lekker voetbal kijken met een kauwende baby ToT. Als ik jullie hier zo hoor ben ik al bang voor de komende tandjesleed :'(
Geen voetbal hier. :P We zitten De Handhavers te kijken bij gebrek aan wat beters! :')
En @ kauwen; als het écht erg is en niks anders helpt, laat ik 'm dat natuurlijk wel doen, ja! :Y
Maar eerst oplossingen proberen als wandelen en hem zo in slaap laten vallen enzo. :) Maar hij slaapt nu dus gelukkig. :)
pi_185223789
@Peacefull; Sofie is niet zo’n zwaargewicht, nog geen 7kg. En langzaamaan opgebouwd qua tijd. Wandeling vandaag was wel een beetje langer dan verwacht. Zolang ik maar regelmatig denk aan het aanspannen van de juiste spieren krijg ik gelukkig geen rugpijn.
Ik vind het wel lastig dat Sofie dus niet meer slaapt in de draagzak. Veel langer kunnen we dan dus niet wandelen.

@Mrs.Peel; Sofie haar zonnebril hebben we vorig jaar bij Prenatal gekocht. Het is een normaal model bril, dus zonder bandje achter haar hoofd. Maar ze liet ‘m vandaag goed zitten!
Ze heeft dan ook wel echt een hekel aan zonlicht in haar gezicht. :P

[ Bericht 32% gewijzigd door Takkie88 op 24-02-2019 21:48:56 (Aanvulling zonnnebril) ]
pi_185224814
Lieve foto, @Takkie O+
U. weegt nu zo’n 10kg en ik draag hem ook nog gewoon op mn buik. Vandaag voor het eerst een haf uurtje buiten gelopen met hem op mn rug. Was wel gek. Daarna lekker op mn buik en zo’n 1,5 uur gelopen. O+ En net ook weer gedragen tot hij in slaap viel. Heerlijk. <3

U. heeft gister ook voor het eerst geschommeld. Zo lief!

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door arvensis op 25-02-2019 07:31:51 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_185225001
@D.U.M.A.N. U is al echt een mannetje op de schommel! Mooie foto van jullie samen O+
pi_185225719
@Takkie88 ik moet altijd een beetje grinniken als ik je naam zie. Onze S. heeft dezelfde naam als de jouwe en haar allerlievelings knuffel heeft ze ooit gedoopt tot Takkie :D

Lieve foto’s! O+ O+ ik heb van de week de draagdoek eens geprobeerd, maar T. vond het he-le-maal niks en het was strekken, gillen, huilen tot ik ‘m weer los deed :')

@D.U.M.A.N. Zo lief, op de schommel! O+

T. is geboren op de dag voor de vakantie, dus morgen begint hier het echte leven weer. S. weer naar school en vriend weer aan het werk. Moet zeggen dat ik er best tegenop kijk, vooral die wekker ‘s ochtends :@ zeker nu ik alweer ruim een uur bezig ben om T. rustig/in slaap/bed te krijgen :') wie heeft bedacht dat huiluurtjes en kramp voor het slapengaan zijn :(
  maandag 25 februari 2019 @ 07:19:26 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185228357
Ik ben op weg, wat is het koud, vroeg en eenzaam. Maar ik mocht prul echt niet meenemen van m'n man :D

En ze sliep keurig, dat helpt een hoop! Half acht in bed, fles rond middernacht, borst om 4:15 en om 5 uur sliep ze weer.

Ik kwam net wel tot de conclusie dat ik 20 minuten overhoud als ik niet ontbijt, dus morgen tien minuten eerder opstaan en een trein eerder dan maar, ben ik ook weer een half uur eerder thuis.
  Moderator maandag 25 februari 2019 @ 07:24:50 #58
447051 crew  Peejtur
pi_185228390
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 22:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Lieve foto, @:takkie O+
U weegt nu zo’n 10kg en ik draag hem ook nog gewoon op mn buik. Vandaag voor het eerst een haf uurtje buiten gelopen met hem op mn rug. Was wel gek. Daarna lekker op mn buik en zo’n 1,5 uur gelopen. O+ En net ook weer gedragen tot hij in slaap viel. Heerlijk. <3

U. heeft gister ook voor het eerst geschommeld. Zo lief!

SPOILER
Je noemt zijn hele naam. Vast niet de bedoeling?
pi_185228542
@Peejtur scherp. ;) Thanks!

@krijgerrtje succes met de ochtendspits! En welkom nog :*
pi_185228883
Succes met je eerste werkdag weer Tink!

Vandaag is Jip zijn laatste dag met antibiotica dus ik blijf nog lekker thuis met hem. Hij is ook nog niet echt helemaal beter, maar het gaat wel weer de goede kant op.

En ik zit nu op de bank met Jip slapend aan de borst, in de warme ochtendzon O+ wel balen dat ik nog geen koffie heb gezet :D dat had dit helemaal perfect gemaakt c_/
pi_185229140
Gelukkig wel de goeie kant op Aure :* Lekker knuffelen met Jip dan maar O+

Hier overigens ook een tripp-trapp. Geen babyborn set; maar wel kinderstoeltje. Dus de stoel staat hier nu te niksen (maar staat niet in de weg.. en de neefjes en nichtjes gaan er standaard op zitten hehe).

Jentin haha; lekker eten wat mama ook eet ja O+ Oh man ik vind het idee nog steeds gek dat ik eigenlijk al zou 'moeten' bijvoeden.. ik blijf het afhouden (alhoewel schoonmoeders er elke week over bezig is.. en omdat Tijn nu minder drinkt dan 'zal hij vast wel wat anders te eten willen' }:| )

Oh helsinki gelukkig de goeie kant op; jullie ook opgeknapt? Las dat jullie ook allemaal ziek waren (hier vorige week ook; en vriend die blijft nog even aan de sukkel... is nu alsnog gaan werken maar was niks waard dus heb hem opdracht gegeven om naar huis te komen en op de bank te komen liggen als hij zich zo beroerd voelt, maar... hij heeft echt nog nooit van een mannengriep gehoord :') Dus nope die is toch gewoon werken :% )

Spees ik had je foto nog wel gezien; haha wat een entertainment ook O+ En zo'n gefascineerde blik :D

Ik moet ook 2,5u rijden als we naar mijn ouders moeten en ik merk dat ik er nu een stuk meer last van heb nu we Tijn hebben, maar ze komen nu wat vaker naar NL om te komen knuffelen en dan ook meteen voor het hele weekend; dus wel gezellig :)

De nieuwe 'feature' is hier: zodra je in bed gelegd wordt, meteen luid jengelen. Niet huilen; maar jengelen.. En als je dan écht flink vecht tegen die slaap dán gaan we huilen.. En het 'mooie' is, zodra ik boven kom, krijg ik een mega glimlach en half luid lachje en dan is hij toch zo extreem moe maar nope... je zou toch iets míssen in de wereld he :') Meestal haal ik hem er even uit.. Ga hem wat sussen en knuffelen (wat alleen maar meer lachen en trappelen met zich meebrengt overigens :') ) en leg ik hem weer in bed.. en dan beginnen we opnieuw.. Maar na een 3 a 4 keer de fiep er terug, dan geeft hij alsnog toe aan zijn slaap.
Zo wou hij gisterenavond niet slapen toen ik weg was. Vriend had hem om 17u30 uit bed gehaald en normaal gaat ie om 19u weer slapen; maar hij kreeg Tijn niet in slaap.. dus ook weer mee naar beneden genomen en zo tot 21u zitten 'vechten'. Hij had hem nét weer in bed gelegd toen ik om 21u30 thuis kwam van het sporten en ik hoorde hem weer praten/kirren/jengelen... Dus ik naar boven en even sussen; fiepje er in, kus op zijn hoofdje met een 'lekker slapen Tijn' er achteraan (zeg ik altijd) en..... hij sliep gelijk :') Mijn vriend vloekte even maar vond het wel fijn dat hij toch eindelijk sliep (en ik vond het stiekem wel schattig dat Tijn even wat mama nodig had hihi)

Drinken is hier echter nog steeds maar matig... Rond 700.. soms 800; maar de flesjes 180/6 die een tijd terug allemaal op gingen, blijven nu over.. soms maar 30, maar kan net zo goed ook 80/90 zijn. Gisteren de avondfles om 23u maar 70 gedronken zelfs.. mja verder nog steeds vrolijk en niet hongerig dus ik blijf er maar bij dat het wel goed is en een fase ofzo :@ (hoop ik?)
Vandaag om 7u in ieder geval 170 gedronken.. zal het weer eens wat bijhouden
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_185230356
Ah die U op de schommel, vond ie het leuk?
MiniToT die tandjes krijgt, lekker laten kauwen ;)

Mijn moeder, zus en broer wonen nog in mijn geboortedorp. Dat is een uur rijden en een erg filegevoelige route. Ik kom uit een hecht Brabants gezin die de deur bij elkaar platlopen, dat mis ik wel. Met B ging ik om de woensdag naar mijn moeder, nu kan dat niet omdat B natuurlijk naar school gaat en de afstand is te groot om met Juul op en neer te gaan en weer op tijd op school te staan.
Mijn schoonfamilie wonen allemaal binnen 10 km maar die zien we niet zoveel. Nou ja, mijn schoonzus en neefje en nichtje wel, want die zitten op dezelfde school als B. Al zit ik ook niet te wachten op een schoonmoeder die steeds langs zou komen.

Juul is ziek, tenminste ze heeft sinds gisterenmiddag koorts. Geen idee waarvan, ze is niet echt verkouden. Wel zien we inmiiddels 7 (!) bobbels in haar mond. Dus wie weet wil ze graag het record tandjes in 1 keer breken.
Ze zou vandaag naar de opvang gaan en wij met B bowlen, of bios of iets anders. Nu is het een thuisdag met zijn 4en. Eigenlijk ook wel goed voor B die is moeeeeeeee. Zaterdag zijn verjaardag gevierd en gisteren hadden we een verjaardag in Brabant.
Morgen gaat mijn vrouw met hem op pad en ik woensdag. Even qualitytime voor ons jochie.

Juul vond B zijn feestje erg leuk zaterdag. Ze ging van arm naar arm geloof ik (ik zag haar steeds bij iemand anders, op een gegeven moment dacht ik waar is Juul? Had mijn nichtje van 17 haar meegenomen naar de speeltuin. Nadeel van een feestje geven, je hebt het zelf zo druk) en heeft een tijdje in de stoel aan tafel gezeten naast haar neef en broer en ze zat alleen maar te lachen.
pi_185236876
Hier ook fan van Stokke, voor Jewel hadden we destijds de Steps in Hazy Grey, met de komst van Vlokje is Vlokje naar de Steps overgegaan (want deze is compleet met babybouncer en baby inzet met tray) en hebben we voor Jewel een Tripp Trapp gehaald in dezelfde kleur als de Steps. Uiteindelijk willen we echter ook Vlokje over naar een Tripp Trapp, omdat deze onder de tafel past en de Steps niet. Al vind ik de Steps mooier, dus jammer is het wel. Afgelopen weekend had ik Vlokje tijdens het eten koken in de Steps en trok Jewel opeens de stoel voorover, beide kinderen met stoel op de grond. Haar vingertjes gekneusd want haar handje kwam eronder, godzijdank alleen haar handje, en Vlokje een blauwe buil op haar hoofd. En ik 25 jaar ouder. Dus qua stabiliteit vertrouw ik er nu ook niet helemaal meer op ... Voor in de tuin hebben we overigens 2 antilops en die vind ik ook erg fijn, spuit ze zo af met de tuinslang. Het is dat ik ze gewoon echt niet mooi vind, en met een open keuken en dus de eettafel en -stoelen permanent in het zicht ben ik heel oppervlakkig voor mooiigheid gegaan :X

Wolken, wat een herkenbaarheid bij die jengel! Vlokje kan ook echt heel boos gaan roepen als ze haar zin niet krijgt, met zo'n heerlijk boos koppie erbij. Moeilijk om dan niet in de lach te schieten :') Alleen jammer dat peuter die skill ook weer helemaal opnieuw heeft ontdekt en mee jammert, gilt, jengelt, en overige dramatiek. Dan is het toch net één teveel.

Verhuizen, al dan niet dichter bij familie wonen, ook weer herkenbaarheid. Wij willen graag doorverhuizen over een aantal jaar, meer buitenaf, iets groter wonen want buiten de stad krijg je gewoon meer waar voor je geld. Maar ik wil niet verder van mijn schoonfamilie af gaan wonen, die doen zoveel met de meiden dat ik liever juist nog wat dichterbij zou gaan wonen want dat scheelt iedereen reistijd. Echter ga ik dan automatisch verder van mijn eigen familie afwonen. Wat dan opzich weer niet zo verkeerd hoeft te zijn :+ Maar gevoelsmatig wat dilemma-achtig. Respect voor iedereen die keuzes durft en heeft durven maken als het gaat om elders wonen, is en blijft toch een risico. Maar fijn wonen is zo belangrijk, dus zeker een droom die het waard is om na te jagen O+

Verlatingsangst, fase overleefd, dachten we, maar het is weer full force terug. Ik hoef maar aanstalten te maken om weg te lopen en ze begint al te jammeren. Als ik uit het zicht verdwijn gaat dat naadloos over in hysterisch huilen. Heeft ze dus nooit bij vrouwlief, enkel bij mij. Dus ik heb weer een plakaapje bij mij, hele dagen en nachten. Die fase duurt bij de één gewoon wat langer dan bij de ander. Het gaat weer over. Toch? :X

Takkie, wat een heerlijke foto O+

ToT, vingertjes zijn toch ook veel lekkerdere om aan te knagen :') Hier helpt het nog wel eens om zacht speelgoed te geven in plaats van een bijtring, misschien dat een bijtring op sommige momenten gewoon net wat te hard is ofzo. Misschien dat jouw mini dat wel accepteert in plaats van alleen jouw vingers? ;)

Duman, jouw U O+

Krijgertje, sterkte nu de vakantie voorbij is! Hopelijk is het vanmorgen een beetje rustig en soepel verlopen?

Tink, succes deze week en hopelijk zit je snel weer helemaal in het ritme!

Aure, wat fijn dat Jip opknapt van de ab, hopelijk herstelt hij snel weer helemaal :*

Priem, hier dronk en drinkt Vlokje de ene keer ook minder dan de andere keer. Echt periodes lang dat ze opeens veel minder dronk, dan weer meer, nu drinkt ze bijvoorbeeld ook weer aanzienlijk minder. Ik heb het hier losgelaten en ga ervan uit dat het goed is zolang ze actief en vrolijk is en goed blijft groeien. Maar lastig is het wel!

Exode, gefeliciteerd met B! En beterschap voor de kleine Juul, arm kind als er echt 7 tandjes tegelijk doorkomen :o

Hier nog steeds erg druk op het werk, bezig met het inwerken van een collega en daarnaast behoorlijk veel extra workload. Thuis gaat het z'n gangetje. Van het weekend heerlijk naar de speeltuin en het bos geweest, Vlokje is dol op schommelen en de glijbaan is gebleken. En op zand eten :+ Ze heeft eindelijk besloten dat ze haar kruipskills verder wil upgraden, ook al gaat tijgeren sneller, want vanuit kruip kan ze zich nog makkelijker tot sta optrekken en dat is natuurlijk helemaal hét. Op mama klimmen en dan de haren uit mijn hoofd trekken natuurlijk ook. En toen bedacht ik mij dat ze deze week gewoon alweer 9 maanden wordt en bijna net zo lang uit als in de buik. Waar blijft de tijd :o Ondertussen ook al een baby fietshelmpje gekocht (want elektrische fiets en stad enzo), als Vlokje nu in plaats van op haar knietjes ook nog eens zelfstandig tot zit op haar billetjes weet te komen, kunnen we met het mooie weer eindelijk weer eens gaan fietsen O+ Maar aangezien madam al vier maanden zelfstandig kan zitten maar vooralsnog nog steeds niet heeft uitgevogeld hoe ze van lig zelf tot zit kan komen, vermoed ik dat ons geduld nog wel even op de proef gesteld kan worden :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Schanu op 25-02-2019 15:55:01 ]
pi_185242795
Koorts, spugen, fles weigeren..

Handen vol nu. Terwijl we morgen voor het eerst een uitje gepland hebben naar de andere kant van het land zonder baby. Weer nader tot elkaar komen nu de relatie zo bekoeld is, maar vrees op deze manier dat het niet door kan gaan.
pi_185247544
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik vind het nou net andersom :+ O zat / zit in de TT al meteen veel beter dan in de Antilop. Heb je wel een kussentje in de TT?

Natuurlijk :D Li heeft een afwijking naar rechts en zakt telkens die kant op in de TT (echt zo grappig, beide jongens hadden heel lang hetzelfde probleem). Over een maandje of 3 ben ik weer helemaal team TT :)

Had je meisje je erg gemist Tink?

7 tanden in 1x, topplan :’)

Beterschap NJ, balen, zeker als je het even zo nodig hebt.

Verhuizen, wij hebben echt een zeer gewilde woning en zouden het zo kwijt zijn. Ik wil op de bovenverdieping meer ruimte en een grotere tuin.. maarja, dan moeten we de randstad uit en waarheen: geen idee. Ik vind overal wel werk, maar vriendlief niet. Dus misschien toch maar dakkapellen, of toch verkopen met veel winst... lastig, lastig dat soort dilemma’s.

Hier verder weinig te melden. Li is nog steeds zo relax. Eet, speelt, drinkt, lacht en slaapt niet ‘s nachts ;)
  dinsdag 26 februari 2019 @ 07:41:51 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185248112
Beterschap NJ! Zo sneu...

En ik heb prul wel gemist, maar minder dan ik dacht. Bovendien sliep ze gisteren overdag gewoon twee keer een uur in haar bedje. Dat heeft ze nog nooit gedaan :D en manlief stond met baby in de wagen op het station toen ik aankwam, zo lief!

Vanochtend nog een half uur eerder opstaan en om zeven uur in de trein in de hoop dat ik dan een half uurtje eerder zou kolven en thuis zou zijn, heb ik vertraging :( echt stom...

En verder is het druk, druk, druk op kantoor, dus kom ik even niet helemaal bijgelezen.
pi_185248357
Jeejtje, @Schanu, wat eng! Gelukkig hebben ze er niet veel last van gehad. :* ;(

Hier ook eenkennig.. maar daar hebben ze een draagdoek voor uitgevonden. O+

Oei, @Loj! 7! Succes. ;)
Hier komen ze ook zonder pauzes, allemaal achter elkaar. U heeft er last van en daardoor bijt hij mij ook veel.
pi_185250332
Zo, wat een schrik Shanu, gelukkig goed afgelopen. Mijn neefje is 1 keer met de tripptrapp omgegaan, hij ging erop staan en riep heel hard hoera met zijn handen in de lucht. Klapte zo achterover (hij was bijna 4 dus zat er los op). Maar zij hadden niet die dingen erachter (van die omklapbeveiligers)

Wat er met Juul is, weten we nog steeds niet. Vannacht tot 03:30 redelijk geslapen daarna bloedheet bij ons gelegd in bed want ze ging ineens huilen en was amper te troosten. Pas in mijn armen werd ze rustig.
Net 38,4 gemeten, de laagste temp sinds zondagmiddag. Ze drinkt alle flessen leeg, eet redelijk tot goed en is vrolijk en alert. Het is dat ze koorts heeft en wat sneller moe is, maar verder is er niets anders aan haar. Morgen voor de zekerheid wel de huisarts bellen als ze nog steeds rond de 39 graden schommelt. En heel egoistisch, ik hoop wel dat ze donderdag naar het KDV kan. We hebben dan voor het eerst sinds haar geboorte een dag samen en morgen zijn we 14 jaar samen.

Dilemma inderdaad Loj, kan je het met dakkapellen goed uitbreiden?
Wij stonden 2 jaar geleden op het keuzepunt, terug (voor mij dan) naar Brabant en dichterbij mijn familie en vrienden of toch in de omgeving van 030 blijven. We hadden toen besloten alleen voor ons droomhuis naar Brabant te verhuizen. Het was nogal een stap, zeker voor mijn vrouw. We hebben zowel in deze omgeving als onder de rivieren huizen bekeken en toen kwam dit huis voorbij, meteen verliefd. Het is klein, scheef en slurpt energie maar pfoe wat zijn we nog steeds enorm blij. In een straat waar iedereen elkaar kent, de kinderen op straat spelen en op steenworp afstand van de Vecht, de polder en het plassengebied.
Ik vind het vooral lastig ver van mijn moeder te wonen. Ze wordt natuurlijk steeds ouder en haar gezondheid is gewoon niet zo goed. Ze kan niet zelf deze kant op komen en daarheen is dus of filerijden of op onmogelijke tijden gaan rijden. Wat dat betreft baal ik dat we geen extra kamer hebben waar ze makkelijk kan slapen.

Aanpassing: net 36,9 gemeten en de 2 boventanden komen door *O* Nu die andere 5 nog, of die zijn ons aan het foppen.

[ Bericht 5% gewijzigd door exode op 26-02-2019 10:51:22 ]
pi_185253330
NJ, beterschap voor Spookje!

Exode, wat fijn dat de 2 boventandjes doorkomen! Hopelijk is hiermee de koorts ook definitief over en gaat Juul zich weer beter voelen.

Tink, fijn dat het werken goed ging en wat lief dat man je van het station heeft opgehaald met Prul O+
pi_185253402
BFD, hoezee! Wij hebben het afgelopen weekend dus doorgebracht in een Landalpark, en echt genoten. Welpje heeft 2x gezwommen met behulp van de swimtrainer, wat hij heel leuk maar ook heel vermoeiend vond - dus daarna lekker uitgebreid in het zwembad gedut terwijl zijn broer nog duizend keer van de glijbanen ging. Verder lekker gechilld in het huisje, hij heeft lekker om zich heen gekeken en veel gespeeld met Ketel. Heerlijk. O+

SPOILER
En gisteren heeft hij zijn eerste hapjes op. Het werd avocado, want we aten zelf burrito's. Het ging er goed in! Mijn plan was eigenlijk te wachten tot 6 maanden, maar het werd ongeveer onmogelijk zelf iets te eten met hem in de buurt omdat hij zo duidelijk ook wilde. Vanavond gaan we wortel proberen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door lunapuella op 26-02-2019 16:28:11 ]
pi_185254947
Middenoorontsteking aan beide kanten en 38,6 koorts. ;(
pi_185255657
Wat fijn dat jullie weekend zo lekker was Luna, het klinkt ook heerlijk! En wat een mooi Welpje heb je daar O+ Hopelijk gaat de wortel er vanavond net zo goed in als de avocado!

Duman, beterschap voor je arme ziek U :*

Ik moet deze BFD even overslaan, mijn telefoon ligt bij Samsung (wegens defect) en wordt hopelijk vandaag weer thuisbezorgd, maar kan op dit moment dus niet bij mijn foto's :{
  Moderator dinsdag 26 februari 2019 @ 15:57:48 #73
382129 crew  Donna
pi_185255815
BFD

SPOILER
  Moderator dinsdag 26 februari 2019 @ 15:58:11 #74
382129 crew  Donna
pi_185255825
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Middenoorontsteking aan beide kanten en 38,6 koorts. ;(
Beterschap! Zo naar oorontsteking! :'(
pi_185255930
Juul schommelt nu tegen de 38,5 aan, in ieder geval beter dan ruim 39 MET zetpillen. Ze is zoals in de spoiler te zien is, poepjevrolijk. Gek ding.

SPOILER
Beterschap DUMAN!

[ Bericht 1% gewijzigd door exode op 26-02-2019 16:13:19 ]
  dinsdag 26 februari 2019 @ 16:06:47 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185256020
Beterschap! Oorontsteking is naar..

Wij hebben met prul morgen de echo van haar heupjes ivm stuitligging in week 31 en daarna een afspraak bij de huisarts om te evalueren of de bv beter gaat met de neusspray. Heb maar vrij genomen, want thuiswerken en die twee afspraken = een onhaalbare combinatie.

En jongens, wat ben ik moe. De nacht was niet eens slecht ofzo, maar werken + kolven + prul = uitputting :'(
pi_185256707
Bfd O+

Lekker blei ei heb je daar exode ondanks de koorts.

Beterschap voor knappe u met oorontsteking.

Lief welpje op zn kleedje op vakantie, ben benieuwd wat hij van de wortels vind.

Wij hebben nog geen kinderstoelen. Ik gok dat het de antilop van ikea gaat worden.

Succes met alles uitzoeken tink. Ik kan me voorstellen dat je graag dicht bij je familie wil wonen. Ik heb mijn ouders op 10 minuten lopen, heerlijk!
En je bent alweer aan het werk! Succes de komende dagen!

Ik begin 20 maart weer want ik heb nu nog vakantie. Wel lekker want we zitten nu in een prima ritme. Al verschuift het nu iets want we zijn begonnen met een voorzichtig hapje wortel. Ze vinden het maar gek die lepel!

[ Bericht 11% gewijzigd door aapieannie op 26-02-2019 16:37:37 (Foto's toegevoegd.) ]
  dinsdag 26 februari 2019 @ 16:50:26 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185257052
Wow, dan heb jij nog lang vakantie! En die wortelsnoetjes, ze lijken het nog niet echt lekker te vinden :D
pi_185257416
Dank jullie wel. Jullie ook beterschap allemaal. O+
Wat een leuke (mini)baby’s. O+

Wij hebben deze vandaag verstuurd :'( O+

SPOILER
pi_185257810
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:50 schreef Tink89 het volgende:
Wow, dan heb jij nog lang vakantie! En die wortelsnoetjes, ze lijken het nog niet echt lekker te vinden :D
Ja klopt, ik had nog 6.5 week over vorig jaar. Die uren zou ik anders kwijt zijn maar mn manager was erg schappelijk en zei zelf, dan plak je ze toch achter je verlof. Dus zodoende ben ik nu nog thuis.
pi_185259794
U beterschap jongen. Wat naar, oorontsteking. Leuke kaart Duman. Slim dat je er cadeautips op hebt gezet :)

Juul, fijn dat je in ieder geval nog zo blij bent! Snel beter worden.

Tink, heftige dagen heb je hoor. Leuk dat je vriend met Prul op het station stond. Hoeveel dagen werk je nu? En succes met beslissen of jullie gaan verhuizen of niet.

Schanu, wat een schrik zeg! Snap wel dat je in één klap een paar jaar ouder bent. En wat ontwikkelt Vlokje zich snel O+

Aapie, mooie jongens O+

Over hapjes: Wij zijn vol goede moed begonnen met het ea aan te bieden. Maar meneer blieft niks, helemaal niks. Alles wordt weer vakkundig zijn mond uit gewerkt of hij moet kokhalzen. Het is nu zelfs zo dat hij zijn mond dicht doet of zijn hoofd afwendt als hij de lepel ziet. Mijn gevoel zegt dat hij er nog niet aan toe is en we willen er eigenlijk mee stoppen voor nu. Iemand anders nog tips? Of herkenbaarheid? Hoe pakken we het straks weer op met hem?
Zijn melk drinkt hij als een bootwerker trouwens :)
pi_185259882
Wij deden het dan een paar dagen niet en daarna weer een keer proberen Peace.
pi_185260345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 19:22 schreef Aure het volgende:
Wij deden het dan een paar dagen niet en daarna weer een keer proberen Peace.
Ja dat doen wij nu ook, maar hij lijkt nu echt niet te willen. We zetten hem elke avond als wij eten aan tafel in zijn TT zodat hij ons ziet eten. En soms zit hij op schoot en speelt hij aan tafel met bakjes, bordjes en andere dingen (niet met messen of vorken hoor :D ). Tja, ik wil hem ook niet dwangvoederen of zo. Hij is 5 maanden.
pi_185260585
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 19:37 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja dat doen wij nu ook, maar hij lijkt nu echt niet te willen. We zetten hem elke avond als wij eten aan tafel in zijn TT zodat hij ons ziet eten. En soms zit hij op schoot en speelt hij aan tafel met bakjes, bordjes en andere dingen (niet met messen of vorken hoor :D ). Tja, ik wil hem ook niet dwangvoederen of zo. Hij is 5 maanden.
Tijd zat dus nog :) hoewel het op dat moment misschien lijkt van niet. Je kan er best even mee stoppen en over 2 weken weer kijken hoe het gaat. Wij zijn met 5.5 maand begonnen met hapjes en dat ging ook maar zo zo. De ene keer wel, dan weer niet. Soms voerde ik hem een paar hapjes met mijn vinger ipv een lepeltje. Dat wilde dan nog wel eens gaan.

In het ziekenhuis heeft Jip 2 weken helemaal geen vast voedsel gegeten. Hij was 7 maanden toen hij uit het ziekenhuis kwam en at toen een tijdje heel slecht en opeens at ie super goed. En nu met bijna 9 maanden eet ie nog steeds goed, behalve als hij ziek is. Komt wel goed wil ik hier eigenlijk mee zeggen ;)
pi_185260647
Gewoon even laten zitten, peace. Komt echt vanzelf goed :) Ik heb Phi ook steeds erbij gezet aan tafel en gaf haar gewoon iets om mee te frummelen: broodkorst, stuk pasta, een krieltje, stuk appel aan een vorkje. Ineens stak ze iets in haar mond en toen ging het snel :)
pi_185260652
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 19:45 schreef Aure het volgende:

[..]

Tijd zat dus nog :) hoewel het op dat moment misschien lijkt van niet. Je kan er best even mee stoppen en over 2 weken weer kijken hoe het gaat. Wij zijn met 5.5 maand begonnen met hapjes en dat ging ook maar zo zo. De ene keer wel, dan weer niet. Soms voerde ik hem een paar hapjes met mijn vinger ipv een lepeltje. Dat wilde dan nog wel eens gaan.

In het ziekenhuis heeft Jip 2 weken helemaal geen vast voedsel gegeten. Hij was 7 maanden toen hij uit het ziekenhuis kwam en at toen een tijdje heel slecht en opeens at ie super goed. En nu met bijna 9 maanden eet ie nog steeds goed, behalve als hij ziek is. Komt wel goed wil ik hier eigenlijk mee zeggen ;)
Ja ik moet me er ook niet druk om maken eigenlijk. Toch fijn om even jouw verhaal te horen over Jip. Vanmiddag sprak ik twee vriendinnen met jongens die even oud zijn als M en die eten alles al wat los en vast zit. Dus ik begon even wat te twijfelen.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 19:55:31 #87
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_185260875
Dat hoor ik ook vaker om me heen, Peace. Maar mijn oudste at ook pas echt wat met 7 maanden (voor het eerst geprobeerd met 4 maanden), middelste at zelfs met 9 maanden pas echt iets (wel proeven aan hele stukken).

O is nu ruim 6 maanden en vanaf 5,5 maand hebben we hem iets gegeven, hapjes wilde hij niet en juist wel Heel Graag aan stukken sabbelen. Sinds twee dagen wil hij ineens wel weer heel graag hapjes eten, dus het kan verkeren ;)
pi_185262467
Ik heb ook veel getwijfeld hoor. Maar wat ook wel hielp trouwens was de CBarts die tijdens de 6 maanden afspraak aangaf dat je echt veel tijd hebt om toe te werken naar het eten van een maaltijd. Die maakte zich totaal geen zorgen toen ik aangaf dat het maar mwah ging met dat vaste voedsel eten.

Nu kan ik het gelukkig wel goed loslaten als hij slecht eet. Ik heb gezien dat het toch steeds wel weer goed komt :)

En hapjes of hele stukken is hier maar net hoe meneer zijn pet staat :') Hij krijgt het meestal allebei en dan zie ik wel wat er in gaat :P
pi_185262551
En beterschap nog voor alle zieke kindjes hier :* het blijft zo sneu.

Jip is inmiddels aan de beterende hand maar nog lang niet zichzelf. Maar hij heeft geen koorts meer en lijkt ook geen pijn meer te hebben. Hij was vandaag wel strontchagrijnig en weigerde te slapen dus het werd er ook niet beter op }:|
pi_185264049
Krijgertje, hoe zijn de eerste 2 dagen in het school-ritme van de oudste gegaan? Wanneer de oudste naar school was lekker met T kunnen knuffelen?
Tink; wat lief dat man en prul je op kwamen halen na je eerste werkdag. Ik was de eerste weken ook kapot toen ik weer aan het werk ging. Het is echt wennen weer. Succes morgen met de afspraken!
Schanu; wat een schrik met de stoel! Gelukkig nog goed afgelopen! Wat schiet je adrenaline dan ineens omhoog hè?!
Beterschap voor Juul van Exode en U van Duman!
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben Luna! Wat een heerlijk ondeugende blik heeft welpje! O+
Oh, Donna, wat heeft ze een ogen om weg te smelten!
Vrolijke foto van Juul, ze voelt zich gelukkig niet ziek!
Mooie foto’s aapie van de eerste hapjes :D
U al bijna baby-af! Wat gaat het snel!
Peacefull, ik zou het ook nog wat tijd geven. Sofie krijgt pas sinds een week echt elke dag iets vasts te ‘eten’ daarvoor belande het gelijk op de grond. Ze pakken het echt wel op wanneer ze er aan toe zijn. Om de paar dagen wat aanbieden. Wil hij niet prima, wil hij met de lepel spelen ook prima. Komt echt goed!

En als het dan toch over ‘eten’ gaat, of valt dit meer in de categorie vingerverven :P
SPOILER

[ Bericht 88% gewijzigd door Takkie88 op 26-02-2019 22:14:19 (Te snel verstuurd) ]
pi_185274968
Iedereen aan het genieten van de zon? 8-)

Sofie heeft vannacht een update gedraaid!
SPOILER
pi_185276040
Sofie O+ Knap hoor!
pi_185276715
Ik zie de mooie G+ en de vrolijke Juul O+ Twee mooie aapjes van Aapie O+ de mooie bijna dreumes U O+ De knappe zittende Sofie O+

Beterschap voor U, Duman, zo zielig die oorontstekingen.

En hoe ging de echo vandaag Tink?

Peace, lastig dat M niet wil eten, maar ik denk idd dat het uiteindelijk vanzelf wel komt.
pi_185278197
Dinsdag zijn we toch nog wel even weggeweest, gelukkig ouders als oppas, dan ga je net wat makkelijker weg.. maar die hebben alles uit de kast moeten trekken.

Vandaag Spookje ziek opgehaald bij de KDV. Ze blieft de fles eigenlijk niet, maar wat ze drinkt loopt in één straal door. Je hebt kennelijk na 'diarree' ook nog 'water'. 39 graden koorts, spugen, niet drinken, alles loopt door, nagenoeg geen plas meer in de luier..

.. en madam blijft (buiten 'plakbaby') nog relatief vrolijk ook. Lachen naar andere kindjes, spelen, enthousiast als ze ons ziet. Af en toe is het een bikkel ook. O+
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:10:15 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185282814
Hoera! Prul heeft geen heupdysplasie :D en verder is het hier een heksenketel en ga ik nu naar bed.
pi_185284023
NJ; wat sneu voor jullie en spookje! Wat het wel fijn om er even met z’n tweeën tussenuit te zijn? Hopelijk houdt spookje snel weer wat meer vocht binnen.

Hoera voor prul! En tink; succes met de heksenketel en slaap lekker!

Sofie haar update is nog wat verder geladen. Ze gaat nu ineens in kruiphouding zitten. Heb haar toch maar even verteld dat de updates nu weer even klaar mogen zijn, zelf zitten en kruiphouding op 1 dag :9 ze mag toch echt nog wel even dat kleine baby’tje blijven O+
Eenmaal in kruiphouding kan ze niks meer en begint ze boos te schreeuwen, help ik haar weer terug naar haar buik en dan direct repeat. Ze houdt me in ieder geval lekker bezig ;)
pi_185285150
Sow, mini-ToT heeft weer genoeg veren in z'n reet gekregen hoor! _O-
Ff mee naar de huisarts geweest. Zaten daar een stuk of 7 vrouwen, allemaal: "Ahhhh wat is die schattig! En zo vrolijk!"
Kom je bij de huisarts binnen voor zalf voor de uitslag op zijn wangetjes: "Ach, wat een ontzettend schattig mannetje is dat zeg!"
Kom je bij de apotheek om de zalf op te halen: 2 vrouwen daar: "Oh! Wat is dat een schattig mannetje zeg!"
Ga je vervolgens een stuk wandelen met hem, kom je een buurvrouw tegen: "Zo, die is flink gegroeid zeg! Maar wat is hij schattig zeg!"

_O- Godver! :D

Verder vandaag het zitje en het boodschaoppenmandje van de Kidsriver binnen gekregen.
Kon die handleiding NOG kleiner en onduidelijker?!? :') Okee hoe de kap op het zitje moest kon ik nog wel redelijk uitvogelen, maar dat mandje... :N
Ff wat Youtube filmpjes bekeken met reviews van deze wandelwagen zodat ik kon zien hoe het allemaal hoorde te zitten. :P
Maar is is allemaal helemaal prima nu! ^O^
pi_185285965
Wat sneu NJ, hopelijk houdt ze snel weer wat binnen. Wel fijn even samen weg?

Juul heeft al 24 uur geen koorts meer. Ze heeft vandaag alleen amper gedronken 1 volle fles, 1 halve fles en 2 x iets van 30 ml. Fruit, brood, groentehap en toetje wel allemaal op. Ze was ook enorm moe maar slapen is voor baby's dus maar 2x 45 minuten geslapen.

Verder is ze nog net zo lui. Rollen doet ze af en toe en verder wacht ze gewoon steeds tot grote broer iets brengt. Of ze gooit iets op de grond, kijkt het na en gaat vervolgens naar B kijken en die pakt het voor haar op.
pi_185291532
@Takkie88 @exode
't was fijn om weg te zijn, even uitwaaien (zonnen!) op 't strand bij Scheveningen en naar de Lion King geweest. Maar om nu te zeggen dat het was dat ik met m'n vriendin was.. Was mooi om te zien en te doen, maar voelde nu meer alsof ik er met iedereen had kunnen zijn. Op dit moment voelt het alsof er niets meer tussen ons zit. Ja, Spookje.. En daarom werken we er keihard aan dat gevoel terug te vinden.

Het is verder nog bar en boos hier.. 'Plakbaby', dus hangerig, chagrijnig, wild enthousiast als ze de fles ziet, maar zodra de speen in de mond heeft is het eigenlijk genoeg. Plus, tijdens het geven van de fles mogen we al 1-2 keer de luier verschonen want het loopt er gewoon doorheen.. De wasmachine is niet meer uit geweest sinds begin van de week. Straks even temperatuur opnemen en kijken hoe ze dan is. Vooralsnog blijft ze wel lachen en vrolijk naar ons/andere kindjes, dus er zit nog wel wat in zeg maar.
  donderdag 28 februari 2019 @ 09:02:00 #100
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_185292355
Beterschap voor alle zieken! :*.
I. is nog verkouden en heeft gisteren ook weer z'n prikjes gehad. Dat leverde een hele beroerde nacht op met veel onrust in het lijfje. Hij was ook niet makkelijk te troosten. Uiteindelijk hebben we hem in de loop van de nacht toch maar in zo'n slaapzakje van Puckababy gelegd, maar nu bedacht ik me dat ik dat beter niet had kunnen doen ivm mogelijke koorts? Heeft hij nog niet gehad, maar toch even zo'n knoop in m'n maag qua gevoel.

Ik heb nog zo'n gore kriebelhoest waar ik maar heel langzaam vanaf aan het komen ben :'), maar het gaat de goede kant op. Qua stemming helaas nog niet echt en ik hoop dan ook dat het me lukt om straks aan te geven dat ik voorlopig nog niet wil opbouwen op m'n werk en toch ook eerst de bedrijfsarts wil spreken. Kan ik dat gewoon zo brengen, als ik uitleg dat de diensten die ik heb gedraaid me zwaar vielen op 1 na en dat ik te weinig vooruitgang met behandelingen heb geboekt om te kunnen vertrouwen op dat meer diensten draaien goed zal gaan? Worstel altijd een beetje met hoe ik iets het beste kan brengen.

NJ, dat klinkt heftig zeg zo hoe het nu gaat tussen jullie. Hopelijk lukt het om elkaar weer gauw te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')