Altijdquote:
Half 7 tot 3quote:
ik ken ook echt niemand die van 9 tot 5 werkt..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:47 schreef MissMSX het volgende:
"Working 8:30 to 5" zingt toch wat minder lekker
Is ook achterhaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ook echt niemand die van 9 tot 5 werkt..
Die zijn alleen aanwezig?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ook echt niemand die van 9 tot 5 werkt..
Gewoon 4x10 doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Misschien ook ooit wel een dag minder werken.
"Vrije tijd is kostbaar"quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
20% minder salaris is alleen wel matig.
Minder werken, je bent toch geen vrouwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is dat een dag minder werken?
Ik kijk ook rond naar een parttime baan maar het aanbod is niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik lekker parttimer ga worden
Net als kaneel.
Ik heb het geprobeerd maar ben workaholicquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Misschien ook ooit wel een dag minder werken.
Hoe meer vrije tijd, hoe meer shit ik koop. Al is 5 minuten online shoppen eigenlijk nog schadelijker.quote:
als ZZP'er zie je het ook gelijk op je bankrekening als je wat meer werkt. Zou niet goed voor me zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ben workaholic
Ik had gelezen dat je tong is geprogrammeerd om dat te doenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
Ik heb op mijn wang gebeten. Gaan jullie dan ook elke minuut met je tong er langs om te checken of ie nog zeer doet?
En dan altijd 'auw jep, doet nog zeer'
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:04 schreef Allures het volgende:
Ik keek net naar beneden en ik ben echt net zwarte piet
Dikke maillot in sneakers
Jij wilde dat, niet ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minder werken, je bent toch geen vrouw
oh tnx tong. Handige functiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je tong is geprogrammeerd om dat te doenAls er iets is in je mond, een aft of als je dus op je wang hebt gebeten, of als er iets met een tand is, dat je dan voortdurend moet je tong erlangs MOET gaan omdat het er niet hoort. Ofzo.
Nee daarom, het is alsof je achievements wilt verdienen in een gamequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
als ZZP'er zie je het ook gelijk op je bankrekening als je wat meer werkt. Zou niet goed voor me zijn
Dat jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Het ergste is dat als je eenmaal op je wang hebt gebeten je die dag er nog een keer of 5 snoeihard op bijt.
Pizza gegeten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van de week dus weer eens m'n muil verbrand, m'n gehemelte vlak achter m'n voortanden. Ook zo'n onwijs lekkere plek.
Weer te gulzig hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van de week dus weer eens m'n muil verbrand, m'n gehemelte vlak achter m'n voortanden. Ook zo'n onwijs lekkere plek.
Soort plichtsbesef. Zit bij mij ook in de familie, al heeft het mij een beetje overgeslagen denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Een vriendin van me werkt bijna elke dag over, zonder uitbetaald te krijgen, en ze vindt het werk niet eens leuk. Begrijp niet waarom je dat zou doen.
Apfelstrudel uit de ovenquote:
Ik zie het als mijn plicht om zulke praktijken als symptoombestrijding te zien. Door er niet aan mee te werken komt de kern van het probleem het snelst boven water.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort plichtsbesef. Zit bij mij ook in de familie, al heeft het mij een beetje overgeslagen denk ik.
Klopt hue helemaal. Vaak genoeg dat mensen het gat hue dichtlopen, waardoor er niets opgelost wordt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie het als mijn plicht om zulke praktijken als symptoombestrijding te zien. Door er niet aan mee te werken komt de kern van het probleem het snelst boven water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |