Nee man, romantische kanker kachelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier een warmtepomp hebben
Welk verhaal? Ik heb alleen je tettenpost gelezenquote:
ONZ / Tettenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Welk verhaal? Ik heb alleen je tettenpost gelezen
beidequote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Specifiek of algemeen...?
Als het maar CO2-vrij is, dat we er kanker van krijgen boeit me niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee man, romantische kanker kachel
Hommoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mwa
Heb liever een dikke vleeslul in m’n snuit
Komt een beetje over als een moderne versie van Lola van The Kinks. Een meisje die Chuck heet... dubieus.quote:
lekker nummerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Komt een beetje over als een moderne versie van Lola van The Kinks. Een meisje die Chuck heet... dubieus.
Jammer inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Nieuwe sc en dan bijna alleen maar klbsc'ers te vinden:')
Had je iets anders verwacht? Hun safespace is opeen niet zo heel speciaal meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Valt mee, alleen VK en ik zijn aanwezigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Precies, maakt me ook niet uit hoeveel miljarden het dan kost. Geld moet rollen toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het maar CO2-vrij is, dat we er kanker van krijgen boeit me niet.
We moeten wel aan het klimaat denken, niet aan onze gezondheid
Juist, daarom ook GL stemmen, heel milieubewust en als je over de 70 bent, ben je afgeschrevenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies, maakt me ook niet uit hoeveel miljarden het dan kost. Geld moet rollen toch?
Ja maar ook wel terecht. Die lui voegen niks meer toe en ik maar lappen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Juist, daarom ook GL stemmen, heel milieubewust en als je over de 70 bent, ben je afgeschreven
Om te beginnen stemrecht ontnemen. Kunnen we tenminste onze eigen toekomst bepalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:22 schreef Goudenvis het volgende:
Bejaardenwij maar lappen en dan toch nog een hoop commentaar hebben
Vind ik helemaal geen slecht idee zeker voor de lange termijnquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Om te beginnen stemrecht ontnemen. Kunnen we tenminste onze eigen toekomst bepalen.
Sterke comment weer secretpret!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:22 schreef Goudenvis het volgende:
Bejaardenwij maar lappen en dan toch nog een hoop commentaar hebben
Geef de stemrechten maar aan de klimaatspijbelaars, dan kunnen ze hun politieke voorkeur overdenken terwijl ze een hamburger happen bij de Mac of BKquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Om te beginnen stemrecht ontnemen. Kunnen we tenminste onze eigen toekomst bepalen.
Denk het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:30 schreef Goudenvis het volgende:
Ik ben trouwens ook voor een verplichte korte IQ-test voor het stemmen. Durf te wedden dat de VVD dan alle zetels haalt.
Ik wil ze in elkaar trappen dan zul je wel een hoog IQ hebbenquote:
Misschien kan @Goudenvis hier licht op schijnenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil ze in elkaar trappen dan zul je wel een hoog IQ hebben![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Misschien kan @:goudenvis hier licht op schijnen
Niet verboden he.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
Ik zou gewoon vóór stemmen op een voorstel om stemrecht te verlagen naar 15/16.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geef de stemrechten maar aan de klimaatspijbelaars, dan kunnen ze hun politieke voorkeur overdenken terwijl ze een hamburger happen bij de Mac of BK
Ik ook makkerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 05:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vóór stemmen op een voorstel om stemrecht te verlagen naar 15/16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |