Rustig het is Rozevla.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopen dat je op een ongemakkelijke manier valt
volgende keer naakt gaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:37 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Met airco gaat wel. Van de zomer had ik een klant waar geen airco was. Ben ik gewoon demonstratief als consultant met een korte broek gekomen. Ik kleed me naar de omstandigheden die een toko mij kan bieden.
Boeiendquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig het is Rozevla.
Een man met een uitstekende baan als vertegenwoordiger bij een groot bedrijf, in bezit van een villawoning in Wassenaar met een grote tuin waar de honden vrij kunnen loslopen, een perfect gezin heeft waar reclamebedrijven alleen maar van smullen.
Maar op Fok! maakt hij pis- en poepgrapjes.
BIEM
Ja laat hem gewoon even, eigenlijk vind ik het nog best grappigquote:
SOW!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rustig het is Rozevla.
Een man met een uitstekende baan als vertegenwoordiger bij een groot bedrijf, in bezit van een villawoning in Wassenaar met een grote tuin waar de honden vrij kunnen loslopen, een perfect gezin heeft waar reclamebedrijven alleen maar van smullen.
Maar op Fok! maakt hij pis- en poepgrapjes.
BIEM
Geen probleemquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja laat hem gewoon even, eigenlijk vind ik het nog best grappig
Nee, maar ik kom daar nogal graagquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat je daar helemaal naar Mexico voor hoeft
somsquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kan soms ook wel om de absurditeit lachen.
Mooi kut voor jou gozer, blijkt downsyndroom toch aanstekelijk te zijn via forum contactquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja laat hem gewoon even, eigenlijk vind ik het nog best grappig
Iets te zoet voor mij welquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook wel #teamrozevla hoor.
Ik ben immer zoet.quote:
Welnee, ik ben van het dweilorkest, de jostiband staat meestal in het voorprogrammaquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mooi kut voor jou gozer, blijkt downsyndroom toch aanstekelijk te zijn via forum contact
Verbitterd is het meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Past niet bij je zure karakter bedoel je?
Verbitterde mensen.quote:
Kan ik me voorstellen. Mexicaantjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom daar nogal graag
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog maar even watnlezen
Toedels
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog maar even watnlezen
Toedels
ruk zequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:55 schreef Rozevla het volgende:
Ff lekker een rukkie en dan een tukkie !!!
BIEM ze vrindquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:55 schreef Rozevla het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:55 schreef Rozevla het volgende:
Natuurlijk, flink stoken in deze kroegquote:
praat voor je zelfquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we binnen.
Ik dacht dat we hier een warmtepomp hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Natuurlijk, flink stoken in deze kroeg
bah, vies en engquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |