Wat dom jaaa. Afwachten dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Goei, maar de dokter ging meteen een week op vakantie. Dus volgende week pas uitslag.
helemaal nergens dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en we zijn weer op het exact zelfde punt als waar we begonnen
Dat was een taaie om terug te leenquote:
Zo snel is dat niet geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, je bent tenminste deze keer geen ban, dat scheelt weer.
Allemaal Petzi bestuurd de tierenkrankenwagenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke? mmaar het komt zeker ruzie Candela vs Maria Jesus
Daar hebben we het vanmiddag 3 topics lang in 2 subfora over gehad.quote:
Omdat er een admin in de buurt was onthielden bepaalde figuren zich van kleineringen en schofferingen. Alhoewel de mods met niets nieuws kwamen, is er ook niet gewist voor de verandering.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap dat je moe bent. En ging goed ja, volgens mij bleef iedereen erg rustig en volwassen. Kweet niet hoe ze op hun stoel thuis zitten natuurlijk.
Met balsem? Jij was toch een echte man?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Oei daar zit een vreemd luchtje aan die Tempo met balsem
Te jong denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
waarom is @:DKUp hier eigenlijk nooit
Was ik agressief trouwens?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was een taaie om terug te leen
ow ja en nu wil ze niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanmiddag 3 topics lang in 2 subfora over gehad.Maar komt er op neer dat het hmm.. chufi's schuld is.
wat dan? hummus?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Oei daar zit een vreemd luchtje aan die Tempo met balsem
Was wel gezellig dat Jian maar door mag blijven beledigen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat er een admin in de buurt was onthielden bepaalde figuren zich van kleineringen en schofferingen. Alhoewel de mods met niets nieuws kwamen, is er ook niet gewist voor de verandering.
Betekend nog niet dat ik met een feestneus look rond wil lopenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met balsem? Jij was toch een echte man?
Dit klopt wel ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat er een admin in de buurt was onthielden bepaalde figuren zich van kleineringen en schofferingen. Alhoewel de mods met niets nieuws kwamen, is er ook niet gewist voor de verandering.
hastikkequote:
wat ging over 3 Topics?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanmiddag 3 topics lang in 2 subfora over gehad.Maar komt er op neer dat het hmm.. chufi's schuld is.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met balsem? Jij was toch een echte man?
Wel mooi dat jij en Marsani Mootie bijstonden, en nog wel een paar. Het was best een goede discussie, totdat er een paar verstoorders tussen kwamen zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
helemaal nergens dusvechten tegen de bierkaai
Hij vermaakt zich wel met Tammyquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik toch ook, is niet eng DKUp kom
Echt bizar hoe hij het randje weet op te zoeken en net buiten schot blijft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Was wel gezellig dat Jian maar door mag blijven beledigen.
Wat dat betreft kwam men met niets nieuws en is er dus ook niets veranderd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Was wel gezellig dat Jian maar door mag blijven beledigen.
Gevoelig neusje hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Betekend nog niet dat ik met een feestneus look rond wil lopen
Keertje proberen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat ruikt
Nou nee hoor ouwe jongens krentenbrood gevalletjequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt bizar hoe hij het randje weet op te zoeken en net buiten schot blijft.
Er is een reden waarom Pozeldiwonky hier niet meer komt en daar hebben we het vanmiddag uitgebreid over gehad.quote:
Ik vind klonen irritant.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Tief eerst die 20 klonen er maar af
Begin je weer... Ik ben dat ouwe koeien gedoe om voormalig gezeik wel mooi geweest .. Ga anders lekker terug naar UTOquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanmiddag 3 topics lang in 2 subfora over gehad.Maar komt er op neer dat het hmm.. schuld is.
dan moet je je snot ophalen ipv las ik ergensquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Betekend nog niet dat ik met een feestneus look rond wil lopen
Ik begin niet, mario vraagt er naar en ik geef gewoon antwoord.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin je weer... Ik ben dat ouwe koeien gedoe om voormalig gezeik wel mooi geweest .. Ga anders lekker terug naar UTO
Oh dat zei mijn dochter ook dat dat gezonder isquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet je je snot ophalen ipv las ik ergens
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Pozeldiwonky hier niet meer komt en daar hebben we het vanmiddag uitgebreid over gehad.
Ik weet het. Vet irri iig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is het ook maar is daar schering en inslag
Hebben jullie dan ook die sneer gelezen dat de oud uto s.c-ers er zelf schuld aan waren dat de s.c. kapot ging?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou nee hoor ouwe jongens krentenbrood gevalletje
Of wildschieten op de grondquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet je je snot ophalen ipv las ik ergens
Ja, eigenlijk is-ie gewoon een doetje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef mootie het volgende:
Gb lekker onder zijn dekentje met een bakje thee en balsemdoekjes. .
Ja leuk tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke? mmaar het komt zeker ruzie Candela vs Maria Jesus
ja is okequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik begin niet, mario vraagt er naar en ik geef gewoon antwoord.
Jawelquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hier bedoelde. Komt ze ook niet meer in de cos?
minder kans op holte ontstekingen ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zei mijn dochter ook dat dat gezonder is
in de cos wel denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hier bedoelde. Komt ze ook niet meer in de cos?
Een UFO!quote:
De Israeli's gaan ook onbemand naar de maan hoorde ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Een UFO!
Het is een Japans ruimtevaartuigje dat op een asteroïde gaat landen met z'n slurf in de bodem. Het ding schiet een kogel af en vangt materiaal op met de slurf dat later terug gaat komen naar de aarde.
En nu krijgt Mario de schuld...quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik begin niet, mario vraagt er naar en ik geef gewoon antwoord.
Had ik ook moeten zien natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Een UFO!
Het is een Japans ruimtevaartuigje dat op een asteroïde gaat landen met z'n slurf in de bodem. Het ding schiet een kogel af en vangt materiaal op met de slurf dat later terug gaat komen naar de aarde.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een vergroting van de neushuid van Ghostbuster.
Ja, klopt, die lancering is vannacht ergens met een Falcon 9.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De Israeli's gaan ook onbemand naar de maan hoorde ik
Oh even kijken hoe die Falcon er uit zietquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt, die lancering is vannacht ergens met een Falcon 9.
Waarom komt dat Poezending niet meer hier dan eigenlijk? Hier is toch nooit drama geweest?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niks schuld gewoon een feit, Mario vroeg ernaar, ik geef antwoord.
Zit je nou te zieken?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom komt dat Poezending niet meer hier dan eigenlijk? Hier is toch nooit drama geweest?
oke daar was ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het ging hier en in de UTO sc over PD
het is ALTIJD mijn schuld, dat is de afspraakquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan is het nu jouw schuld , maar geeft niet normaliter neemt sacha altijd al de schulden op zich en hebben we geen zorgen meerquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we 'm terugsturen naar UTO?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het weer vanmiddag wasquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb al die topics niet gelezen.
Waarschijnlijk is het posten van ruimtevaartgerelateerde dingen daar banwaardig, dus liever niet!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan iemand dan even een samenvatting geven? Of begint alles dan weer van voren af aan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het weer vanmiddag was
de liefste mod van heel Fok!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
het is ALTIJD mijn schuld, dat is de afspraak
Ze hebben nog steeds die straaljager piloot beloofd. Dat zou een mooi moment voor je zijn om in te hakenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het posten van ruimtevaartgerelateerde dingen daar banwaardig, dus liever niet!
Nou regelmatig terugkerende thema's leken vanmiddag ook even niet gewenstquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het posten van ruimtevaartgerelateerde dingen daar banwaardig, dus liever niet!
Ik denk dat je beter even terug kunt lezen als je 't echt wilt weten. Maar ik zou 't niet doen als ik jou was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan iemand dan even een samenvatting geven? Of begint alles dan weer van voren af aan?
Aww das wel heel hardquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik heb de hoop opgegevenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds die straaljager piloot beloofd. Dat zou een mooi moment voor je zijn om in te haken
Hmm, ja, dat is waar. Lichten jullie me even in als die gearriveerd is?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds die straaljager piloot beloofd. Dat zou een mooi moment voor je zijn om in te haken
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, ik heb al die topics niet gelezen.
Ik lees gewoon iedereen die leuk tiktquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou regelmatig terugkerende thema's leken vanmiddag ook even niet gewenst
Ik heb vanmiddag ook weer eens zitten kermen van ellende van sommige posts hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even terug kunt lezen als je 't echt wilt weten. Maar ik zou 't niet doen als ik jou was.
Echt hè.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook weer eens zitten kermen van ellende van sommige posts hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |