Wel mooi dat jij en Marsani Mootie bijstonden, en nog wel een paar. Het was best een goede discussie, totdat er een paar verstoorders tussen kwamen zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
helemaal nergens dusvechten tegen de bierkaai
Hij vermaakt zich wel met Tammyquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik toch ook, is niet eng DKUp kom
Echt bizar hoe hij het randje weet op te zoeken en net buiten schot blijft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Was wel gezellig dat Jian maar door mag blijven beledigen.
Wat dat betreft kwam men met niets nieuws en is er dus ook niets veranderd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Was wel gezellig dat Jian maar door mag blijven beledigen.
Gevoelig neusje hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Betekend nog niet dat ik met een feestneus look rond wil lopen
Keertje proberen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat ruikt
Nou nee hoor ouwe jongens krentenbrood gevalletjequote:Op donderdag 21 februari 2019 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt bizar hoe hij het randje weet op te zoeken en net buiten schot blijft.
Er is een reden waarom Pozeldiwonky hier niet meer komt en daar hebben we het vanmiddag uitgebreid over gehad.quote:
Ik vind klonen irritant.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Tief eerst die 20 klonen er maar af
Begin je weer... Ik ben dat ouwe koeien gedoe om voormalig gezeik wel mooi geweest .. Ga anders lekker terug naar UTOquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanmiddag 3 topics lang in 2 subfora over gehad.Maar komt er op neer dat het hmm.. schuld is.
dan moet je je snot ophalen ipv las ik ergensquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Betekend nog niet dat ik met een feestneus look rond wil lopen
Ik begin niet, mario vraagt er naar en ik geef gewoon antwoord.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin je weer... Ik ben dat ouwe koeien gedoe om voormalig gezeik wel mooi geweest .. Ga anders lekker terug naar UTO
Oh dat zei mijn dochter ook dat dat gezonder isquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet je je snot ophalen ipv las ik ergens
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Pozeldiwonky hier niet meer komt en daar hebben we het vanmiddag uitgebreid over gehad.
Ik weet het. Vet irri iig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is het ook maar is daar schering en inslag
Hebben jullie dan ook die sneer gelezen dat de oud uto s.c-ers er zelf schuld aan waren dat de s.c. kapot ging?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou nee hoor ouwe jongens krentenbrood gevalletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |