Nog maar een weekquote:
Waarom zou je reuzel willen kopen/eten? Of zure zult? Of balkenbrij?quote:
De spek van m'n oma ging nooit op brood zonder een laagje reuzel..quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je reuzel willen kopen/eten? Of zure zult? Of balkenbrij?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind fruit in mijn warme maaltijd wel vaak lekker![]()
Appeltjes bij de rode kool, ananas bij zuurkool, perzik bij Marokkaanse gerechten, rozijntjes bij de witlofsalade (en appel). Etc. Alleen geen ananas op pizza, dat dan weer niet.
Rillingen... Brrrr...quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De spek van m'n oma ging nooit op brood zonder een laagje reuzel..
Dat wordt nogal vaak gedaan. Helaasquote:
Jij hebt mijn oma's spek dan ook nooit geproefdquote:
Nostalgie. De zuurkoolschotel van mijn moeder was mijn favoriet als kind. Dat wilde ik ook altijd met mijn verjaardag. Dan mochten we kiezen wat we wilden eten. Zuurkool, aardappelpuree, gehakt, spek en ananasquote:
NEEEEE!!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
toch maar...banaan met zuurkool (en nog andere dingen)![]()
Dat spekrecept lust ik vast welquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij hebt mijn oma's spek dan ook nooit geproefd
Helaas zijn we het recept kwijt.. In april zie ik m'n oom, dan eens vragen of die het nog heeft (met de rest van de familie geen contact)
Ik wou altijd friet. De rest vh jaar kreeg ik het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nostalgie. De zuurkoolschotel van mijn moeder was mijn favoriet als kind. Dat wilde ik ook altijd met mijn verjaardag. Dan mochten we kiezen wat we wilden eten. Zuurkool, aardappelpuree, gehakt, spek en ananas
Laagje aardappelpuree, laagje zuurkool, ham (dikke plak in stukjes gesneden), kaassaus, plakjes banaan. En zo een ovenschaal opbouwen. Als laatste kaassaus (van een pittige oude kaas), dan in de oven, en het laatste kwartier nog plakjes banaan erop.quote:
Banaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat mooi en lief!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Laagje aardappelpuree, laagje zuurkool, ham (dikke plak in stukjes gesneden), kaassaus, plakjes banaan. En zo een ovenschaal opbouwen. Als laatste kaassaus (van een pittige oude kaas), dan in de oven, en het laatste kwartier nog plakjes banaan erop.
Is een van de laatste "echte" maaltijden die mijn moeder at. Zij at nauwelijks, moest ook astronauten voeding hebben. Aan de verpleging gevraagd of we hun magnetron mochten gebruiken, ja...alles om haar aan het eten te krijgen. Ze heeft er smakelijk van gegeten (en de verpleging at de rest op)
Ga ff glurenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef fietsie het volgende:
Ik houd een post bij in het baktopic; ik probeer het hele proces in 1 of 2 posts te proppen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook het ouderwetse blokje kaas met een stukje ananas niet?
Paprika's, tomaat, courgette, komkommer, aubergine zijn plantkundig allemaal fruitquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat mooi en lief!
Maar ik lust d( i )e combi van hartig en fruit écht niet
I know... Desalniettemin.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paprika's, tomaat, courgette, komkommer, aubergine zijn plantkundig allemaal fruit
Omdat je niet alles met margarine kunt doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
halvarine danquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat je niet alles met margarine kunt doen
Ik gebruik dat soort meuk niet. Roomboterquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat je niet alles met margarine kunt doen
Jammer van de kaasquote:
Huuuquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaas en augurk of kaas en zilverui wel.
Tja, daar zou ik even geen vervanging voor weten. Maar helemaal zonder dan? En wat meer ham. Misschien een hamragout maken?quote:
Nee. Mis. Banaan is yummie. Banaan met hartig is getverderrie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Lekker, zuurkool met banaan.
Pindakaas met banaan.
Alles met banaan
Oh, je bent dus niet vies van dierlijke vettenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat soort meuk niet. Roomboter
Eens! Wel al jaren geleden, maar toch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Hollandse tapasquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kaas en augurk of kaas en zilverui wel.
Heeeee....Mjanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Eens! Wel al jaren geleden, maar toch.
En hoi maar weer allemaal
Die ken ik nog niet! Snel een keer proberen dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja mevrouw![]()
Oh en pindakaas met kiwi is ook lekker
Geen idee. Maar voor morgen had ik al een kaasloos recept gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tja, daar zou ik even geen vervanging voor weten. Maar helemaal zonder dan? En wat meer ham. Misschien een hamragout maken?
Lekker door bakwerk heenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Yes! En yes!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog maar een week
Dat is al snel, spannend!
Succes!
CUL / Met je recept op de Frontpagequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef fietsie het volgende:
Ik houd een post bij in het baktopic; ik probeer het hele proces in 1 of 2 posts te proppen.
Het is geen roomboterquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, je bent dus niet vies van dierlijke vettenwat is het probleem dan met reuzel.
Kennisje had een tijd geleden zo'n borrel gegeven. Halve meloen, ingepakt in zilverfolie en daarop allemaal prikkers met kaas en zilverui en al die andere dingen. Bij de kringloop had ze bijpassende spullen gekocht als pinda schaaltjes etc. Geweldig! Gelukkig schonk ze wel een goede wijn en niet bij die tijd horende kellergeisterquote:
Awesomequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kennisje had een tijd geleden zo'n borrel gegeven. Halve meloen, ingepakt in zilverfolie en daarop allemaal prikkers met kaas en zilverui en al die andere dingen. Bij de kringloop had ze bijpassende spullen gekocht als pinda schaaltjes etc. Geweldig! Gelukkig schonk ze wel een goede wijn en niet bij die tijd horende kellergeister
Goed! Meer dan fulltime aanstelling (op papier, de praktijk is nog erger). Maar afgezien van drukte gaat het heel prima, daar ben ik blij meequote:
Dat is iig meer dan 0quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Kreator het volgende:
Mjan.
Uit eten geweest met alle collega's uit Deventer die zin hadden. Dit bleken er twee te zijn.. Vd 40. Wel gezellig en lekker.
24km gefietst ook.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Krea.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:31 schreef Kreator het volgende:
Mjan.
Uit eten geweest met alle collega's uit Deventer die zin hadden. Dit bleken er twee te zijn.. Vd 40. Wel gezellig en lekker.
24km gefietst ook.
Na een half jaar niet sporten of bewegen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Krea.
24km fietsen is altijd te ver!
Zo, dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:37 schreef Lot_1 het volgende:
Ha mjan!
Bij gebrek aan reactie van minilot en bij gebrek aan ruimte in de vriezer heb ik besloten om andere taarten te maken.
Beide uit de Bakbijbel: crème brulee met rood fruit-, en citroen met merengue-taart
Ja, jij! Mag ik er meteen invallen met het verzoek om een huislinkje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:37 schreef Lot_1 het volgende:
Ha mjan!
Bij gebrek aan reactie van minilot en bij gebrek aan ruimte in de vriezer heb ik besloten om andere taarten te maken.
Beide uit de Bakbijbel: crème brulee met rood fruit-, en citroen met merengue-taart
Jezus wat slecht manquote:
DM-en he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja, jij! Mag ik er meteen invallen met het verzoek om een huislinkje?Citroentaart is altijd goed.
ik heb het boek. Helemaal analoog dusquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja, jij! Mag ik er meteen invallen met het verzoek om een huislinkje?Citroentaart is altijd goed.
Foto is snellerquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ik heb het boek. Helemaal analoog dus
Als ik zo ga plassen wil ik op de terugweg wel even het boek halen en overtypen
Van schrik verstuurde ik er meteen tweequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DM-en he?![]()
Anders vergeet ze het. Pregancy brain
Huis, geen taartquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ik heb het boek. Helemaal analoog dus
Als ik zo ga plassen wil ik op de terugweg wel even het boek halen en overtypen
Druk is beter dan niets te doen hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Goed! Meer dan fulltime aanstelling (op papier, de praktijk is nog erger). Maar afgezien van drukte gaat het heel prima, daar ben ik blij meeVaak geen tijd om hier te lezen of te reageren, maar nu had ik weer even een verloren moment.
Wat ik jou nog wilde vragen: hoe ziet de leercurve eruit bij naailes? Stijl, of valt het mee? Ik zou daar echt heel graag iets mee willen doen als ik weer iets meer tijd heb, maar het zal echt in losse uurtjes moeten en ik weet niet of het dan wel zin heeft?
Ja na elkaar. En dan het randje kaas waar de ananas tegenaan lag weggooien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook het ouderwetse blokje kaas met een stukje ananas niet?
Biscuit heet hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef fietsie het volgende:
Grumble. Spons blijft plattig.
Zo krijg ik wel een heul laag boekje.
Eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja na elkaar. En dan het randje kaas waar de ananas tegenaan lag weggooien.
Visite waarmee we spareribs eten, huishouden doen, tuinieren, pizza van de barbecue eten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat gaan jullie doen in het weekend?
Zaterdag koffie drinken met een medevrijwilligster, en in de middag met collega/vriendin een haakworkshop en 's avonds gaan we uiteten (geen idee waar)quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Krea, heb je het al geregeld?
Volkorenboterham, 100% pindakaas met stukjes en plakjes kiwi. Superfood qua elkaar versterkende vitamines enzoquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet! Snel een keer proberen dus
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik sudder al ruim 42 jaar maar nog steeds taai
Uit eten geweest net, ordinair Nasi Rames speciaal en Tjaptjoy met garnalen. en een grote loempia babi pangang (gedeeld)quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Visite waarmee we spareribs eten, huishouden doen, tuinieren, pizza van de barbecue eten.
En jij Uniek?
Kringverjaardag van m’n ma. Beetje lullig voor E. Want geen mens spreekt, (of heeft t fatsoen om) Engels. Op m’n zus en t steenkolen engels van m’n ouders na. Dus wss naaien we er na een uurtje van tussen..quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar het zuiden.. rugby wedstrijd kijken..quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Krea, heb je het al geregeld?
quote:
Over naaien gesproken. Alweer kinderplannen? Of was de vorige keer niet echt gepland?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
Kringverjaardag van m’n ma. Beetje lullig voor E. Want geen mens spreekt, (of heeft t fatsoen om) Engels. Op m’n zus en t steenkolen engels van m’n ouders na. Dus wss naaien we er na een uurtje van tussen..
Dat klinkt wel goed! Nu zijn grote steden een beetje uit de buurt van mij, maar ik zal eens in de nabijgelegen plaatsen kijken of er ook niet zo'n initiatief is. En dan vooral veel YouTube kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee meer waar je woont, maar as zaterdag doe ik een haakworkshop bij het naaicafe in Arnhem. Daar zijn ook naaicursussen, maar daar kan je ook (volgens mij op dinsdag en/of woensdagavond) op afspraak komen werken. Gebruik maken van de 4 naaimachines en 2 lockmachines, doe je je eigen project en zij helpen dan. Dat ben ik van plan om te gaan doen als deze cursus klaar is. Je kan dan een soort strippenkaart voor 10x kopen.
Helemaal eens, het ging een beetje per ongeluk en is gelukkig tijdelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Mjan, meer dan fulltime werken is zonde van je vrije tijd.
Hetzelfde. Ik vind de manier van de opmerking niet oke.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Wat een verschil hè, tussen users.
Hoe zouden de reacties geweest zijn als Krea zoiets gezegd had?
Of Robin?
Ik had vast weer een ban gekregenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Of Robin?
Mosterd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:03 schreef Myraela het volgende:
Kutttt, hebben jullie ook zoiets dat je gewoon altijd weer bij de boodschappen meeneemt? Bij mij is dat dus spinazie uit de vriezer. Ik opende net de vriezer en daar lag nog 2 kilo. En vanavond komen de boodschappen en daar zit ook weer een doos bij.
Tuinerwtenstapeling hierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:03 schreef Myraela het volgende:
Kutttt, hebben jullie ook zoiets dat je gewoon altijd weer bij de boodschappen meeneemt? Bij mij is dat dus spinazie uit de vriezer. Ik opende net de vriezer en daar lag nog 2 kilo. En vanavond komen de boodschappen en daar zit ook weer een doos bij.
Hondjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een stichting gemaild om voor ze op te vangen.
Daar was ik ook bang voor toen Anna vrijwilligerswerk ging doen voor de Dierenbescherming. Maar dat valt best mee in de praktijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hondjes?
Heel cool! Ik wil dat voor katten gaan doen, zodra ik zelf minder katten heb. Maar m'n vriend is bang dat ik ze dan allemaal wil houden.
hondjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hondjes?
Heel cool! Ik wil dat voor katten gaan doen, zodra ik zelf minder katten heb. Maar m'n vriend is bang dat ik ze dan allemaal wil houden.
I knowquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:15 schreef Bluezz het volgende:
Als ik in het buitenland ben en ik zie die kleine uitgemergelde dartelende katjes of zielige zwerfhonden krijg ik altijd de neiging er een paar in mn koffer te stoppen
Oh ja, zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:15 schreef Bluezz het volgende:
Als ik in het buitenland ben en ik zie die kleine uitgemergelde dartelende katjes of zielige zwerfhonden krijg ik altijd de neiging er een paar in mn koffer te stoppen
Als in dat je katten er geen zin in hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, zo herkenbaar.
Opvangen zou ik ook graag doen, maar ik heb het vermoeden dat ik de enige in huis ben.
Ik keek gister Sorjonen, met een rol voor rabies in het verhaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:15 schreef Bluezz het volgende:
Als ik zoiets zou zeggen dan zou iedereen: "Kreaaaaaaaaa....gekkie! hahahaha" zeggen, omdat ik altijd grappig ben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:43 schreef Vanyel het volgende:
Of Robin?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou zeggen dan zou iedereen: "Kreaaaaaaaaa....gekkie! hahahaha" zeggen, omdat ik altijd grappig ben.
Heb het vermoeden dat zij kittens niet met rust laten en de moederpoes niet bij de kittens laat. Dan zou ik echt een aparte kamer daarvoor moeten hebben en die heb ik niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Als in dat je katten er geen zin in hebben?
Je slaapkamer aan ze doneren?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat zij kittens niet met rust laten en de moederpoes niet bij de kittens laat. Dan zou ik echt een aparte kamer daarvoor moeten hebben en die heb ik niet.
Kreaaaaaaaaa....gekkie! hahahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:47 schreef Kreator het volgende:
Als ik zoiets zou zeggen dan zou iedereen: "Kreaaaaaaaaa....gekkie! hahahaha" zeggen, omdat ik altijd grappig ben.
Even in de spam kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind dat ze me al terug had moeten mailen met 'ok, we hebben de leukste op het vliegtuig gezet voor je'
#ongeduldig.
Hahahaha. Dolletjes.quote:
Lekkkerrrr.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er werd hier net een pakje repen van de Koekela bezorgd
Ik heb ze nog nooit op, het komt er maar niet van. Dat zei ik vorige week tegen een vriendin en nu is er ineens dat pakketje zonder afzenderquote:
Dat gaat ze echt geweldig vinden!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dit weekend een verjaardag van m'n nichtje van 7. En ik heb een cadeau gekocht wat ik zo tof vind, ik hoop dat zij het ook leuk gaat vinden. Ze gaat vaak naar een ponyclub, dus ik heb der eigen poetskist met borstels etc gekocht. Allemaal roze met unicorns.
Wat een leuk cadeau voor een pennymeisje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dit weekend een verjaardag van m'n nichtje van 7. En ik heb een cadeau gekocht wat ik zo tof vind, ik hoop dat zij het ook leuk gaat vinden. Ze gaat vaak naar een ponyclub, dus ik heb haar eigen poetskist met borstels etc gekocht. Allemaal roze met unicorns.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een stichting gemaild om voor ze op te vangen.
Herkenbaar. Al is het hier meer dat mijn katten de opvanger (groot en klein) écht niet tof vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat zij kittens niet met rust laten en de moederpoes niet bij de kittens laat. Dan zou ik echt een aparte kamer daarvoor moeten hebben en die heb ik niet.
Word je vaak opgeroepen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hahahaha. Dolletjes.
Verder zijn we vandaag weer in Venlo. Het is hier ok. Druk ook. En ik heb de komende 7 dagen 24-uurs dienst. Dat is ook altijd fijn. Op zich krijg ik er wel een leuke vergoeding voor: 150 euro netto én een vrije dag in de week na de dienst (en alle eventueel gewerkte uren worden 200% betaald)
Maar dat betekent dat ik wel 7 dagen lang niet echt ver van mijn laptop mag zijn..
Dit is de allereerste week ooit in dit concept.quote:
Leukleukquote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dit weekend een verjaardag van m'n nichtje van 7. En ik heb een cadeau gekocht wat ik zo tof vind, ik hoop dat zij het ook leuk gaat vinden. Ze gaat vaak naar een ponyclub, dus ik heb haar eigen poetskist met borstels etc gekocht. Allemaal roze met unicorns.
Met dank aan jou heb ik diepvries spinazie gekocht, want de mijne was op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 09:03 schreef Myraela het volgende:
Houd ons op de hoogte van je avonturenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is de allereerste week ooit in dit concept.
Ik heb wel een paar keer een soort 4-uurs dienst gehad waarbij ik voor 1 klant aanwezig moest zijn tussen 05:00 en 09:00. Nooit gebeld.
quote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:34 schreef AnneX het volgende:
Ergens op de wereld is het borreltijd...toch?😎
Als hier een fles stond zette ik 'm nu graag aan mijn lippenquote:
Dat heeft volgens mij weinig met de dag of het tijdstip te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Als hier een fles stond zette ik 'm nu graag aan mijn lippen
En dan bier drinken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet tot 16:00 uur werken in elk geval. En dan naar huis rijden..
paar maanden terug was je toch in de ggz beland, met wachttijd enzo.quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij weinig met de dag of het tijdstip te maken.
nu heb ik honger, bier dan maar!!! FARKANSIE!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt!
Zo is Kantonese bami en een glas wijn erbij ook een prima ontbijt
In september had ik een afspraak (of oktober?) en toen konden ze niks voor me doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
paar maanden terug was je toch in de ggz beland, met wachttijd enzo.
Hoe staat het daar?
En verwar je misschien depressief met rouw om Sally.
Tis een ongelukkige combi.
Koude pizza met bier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt!
Zo is Kantonese bami en een glas wijn erbij ook een prima ontbijt
ftfyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hapjes eten. Vrouwen versieren. Afdruipen. Aftrekken. #vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
nu heb ik honger, bier dan maar!!! FARKANSIE!!!!
ftftfyquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hapjes eten. Vrouwen versieren. Afdruipen. kinky.nl bezoeken. Vrouw bestellen. Laten aftrekken. Spijt hebben je levenskeuzes. Huilen. Slapen. Nog een keer huilen. #vrijdagavond.
Wat voor dingen zat je zelf aan te denken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Myraela het volgende:
Net maar gebeld voor m'n bloedtest, die is gewoon positief. Alleen een verhoogde bezinking, maar dat zou niets zijn.
Ik zou hier blij mee moeten zijn, maar eigenlijk had ik op het moment liever een fysieke oorzaak gehad.
Dit is geen goed nieuws als je een hiv test doet. Maar dat ter info.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Myraela het volgende:
Net maar gebeld voor m'n bloedtest, die is gewoon positief.
GMTA.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is geen goed nieuws als je een hiv test doet. Maar dat ter info.
Snelle denker dus? Dingen doen er niet lang over om te bezinken?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tevens heb ik ook altijd een te hoge bloedbezinking. Al jaren.
Sowieso, ADD ditdat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Snelle denker dus? Dingen doen er niet lang over om te bezinken?
Schildklier, bloedarmoede of b12 tekort. Waren wel dingen waar ik me in kon herkennen. Maarja, met vage klachten kun je jezelf overal wel in herkennen. Volgende week nog wel een holteronderzoek, maar denk niet dat de oorzaak daar ligt. Huisarts wilde dat alleen ook checken vanwege de hartkloppingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef Molo het volgende:
Wat voor dingen zat je zelf aan te denken?
De controletest was negatief en dat is dus een positief resultaat omdat hetzelfde als de uitslag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef Kreator het volgende:
Zo werkte ik ooit in een laboratorium waarin ik mijn eigen resultaten kon inzien. Niet dat dat mocht, maar ja. Je bent applicatiebeheerder of je bent het niet.
• HIV
Uitslag: negatief
Controle: positief
Hier kreeg ik destijds wel een redelijk ongemakkelijk gevoel bij en dat was ook het moment dat ik begreep dat je zelf niet moet gaan kijken, ook al kun je dat. Al was het geen HIV test.
Pfeiffer geprikt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schildklier, bloedarmoede of b12 tekort. Waren wel dingen waar ik me in kon herkennen. Maarja, met vage klachten kun je jezelf overal wel in herkennen. Volgende week nog wel een holteronderzoek, maar denk niet dat de oorzaak daar ligt. Huisarts wilde dat alleen ook checken vanwege de hartkloppingen.
Kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:47 schreef Kreator het volgende:
Zo werkte ik ooit in een laboratorium waarin ik mijn eigen resultaten kon inzien. Niet dat dat mocht, maar ja. Je bent applicatiebeheerder of je bent het niet.
• HIV
Uitslag: negatief
Controle: positief
Hier kreeg ik destijds wel een redelijk ongemakkelijk gevoel bij en dat was ook het moment dat ik begreep dat je zelf niet moet gaan kijken, ook al kun je dat. Al was het geen HIV test.
Na een vasectomie wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Ooit iemand de kapitale fout zien maken die dacht dat een zaadonderzoek met uitslag 'steriel' betekende dat het allemaal prima was![]()
Petrischaal: Sterielquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Ooit iemand de kapitale fout zien maken die dacht dat een zaadonderzoek met uitslag 'steriel' betekende dat het allemaal prima was![]()
Uitsluiten ervan klinkt als verstandig, zeker als je twijfelt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schildklier, bloedarmoede of b12 tekort. Waren wel dingen waar ik me in kon herkennen. Maarja, met vage klachten kun je jezelf overal wel in herkennen. Volgende week nog wel een holteronderzoek, maar denk niet dat de oorzaak daar ligt. Huisarts wilde dat alleen ook checken vanwege de hartkloppingen.
Ik weet niet meer wat er allemaal geprikt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:50 schreef Lonaa het volgende:
Pfeiffer geprikt?
* Lonaa kreeg Pfeiffer op 25-jarige leeftijd.
Geen vervuiling in het monsterquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Altijd even foto maken van je labformulierquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er allemaal geprikt is.Maar pfeiffer klinkt niet zo herkenbaar verder.
Nou dat is wel heel onaardig om die vrouw zo te noemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen vervuiling in het monster
Wat ben je toch een walgelijk mensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kip en uitje gebakken, curry en kokosmelk erbij en blikje fruit.
Dat op broodje, prima lunch
Ik ben ook niet aardigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat is wel heel onaardig om die vrouw zo te noemen.
Monsterquote:
Ik loop nog bij de psycholoog. Maar zij wil mijn angstgedachten relativeren, en ik ben op het punt dat ik geen angstgedachten meer heb/herken, en de zeldzame momenten dat ik ze wel heb, ga ik gewoon meteen de confrontatie aan. Maar dat ik me lichamelijk nog wel slecht blijven voelen. Maar misschien moet ik gewoon geduld hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:52 schreef Molo het volgende:
Uitsluiten ervan klinkt als verstandig, zeker als je twijfelt.
Volgt er anders verwijzing naar GGZ of verdere behandeling op dat vlak?
Ik heb over 2 weken bespreking van dit onderzoek en het holteronderzoek, dus dan vraag ik wel of ik de resultaten in ieder geval mee mag.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd even foto maken van je labformulier
Als in ziekenhuis geprikt is, ze hebben tegenwoordig steeds vaker patiëntenportalen of iig een mogelijkheid om een stukje van je eigen dossier in te zien.
Gemeen hequote:
Altijd lastig als je niet helemaal weet of het door elkaar heen loopt en mogelijk wel of niet gerelateerd isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik loop nog bij de psycholoog. Maar zij wil mijn angstgedachten relativeren, en ik ben op het punt dat ik geen angstgedachten meer heb/herken, en de zeldzame momenten dat ik ze wel heb, ga ik gewoon meteen de confrontatie aan. Maar dat ik me lichamelijk nog wel slecht blijven voelen. Maar misschien moet ik gewoon geduld hebben.
Die nog kersenvlaai heeft staanquote:
Daar doe je vast en zeker ook smeerkaas op ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat nog kersenvlaai heeft staan
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar doe je vast en zeker ook smeerkaas op ofzo
je bent me voor...echt dikke ieuwquote:
Sprak zij nadat ze net een blik fruit in haar curry mikte. Niks minder viesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee
Don’t mess with the vlaaiBakker weet wat hij doet.
En sowieso is smeerkaas wel een van de meest onwaarschijnlijke ingrediënten die ik zou toevoegen aan een gerecht.
Daarin gaan we het niet eens worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sprak zij nadat ze net een blik fruit in haar curry mikte. Niks minder vies.
Dat kliekje mag je houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die nog kersenvlaai heeft staan
Kersenvlaaihaat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kliekje mag je houden
Die lucht alleen al
Die lucht van je broodje in de buurtquote:
De vraag is of het sap (of siroop?) ook meeging als vervanger van 3 pakken roomboterquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sprak zij nadat ze net een blik fruit in haar curry mikte. Niks minder vies
Nee, die ging als extraatje in mijn glas vruchtensap /fulldisclosurequote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De vraag is of het sap (of siroop?) ook meeging als vervanger van 3 pakken roomboter
wat een nachtmerrie!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:18 schreef Tele6 het volgende:
Lonaa
Myraelavanuit de dierentuin. Vanmiddag een of andere wazige samenwerkingsworkshop, vanochtend onzin
we hebben onder andere gedaan of we een T-rex waren, pinguïns geteld en een haai gezocht die ze hier niet hebben
Nee joh, hilarischquote:
als jij het zegt, geloof dat ik me op de wc zou opsluiten tot de dag klaar isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh, hilarisch
We hebben allemaal gekke foto's gemaakt als wedstrijd met vier groepjes. Iedereen was heel enthousiast
Wtf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:18 schreef Tele6 het volgende:
Lonaa
Myraelavanuit de dierentuin. Vanmiddag een of andere wazige samenwerkingsworkshop, vanochtend onzin
we hebben onder andere gedaan of we een T-rex waren, pinguïns geteld en een haai gezocht die ze hier niet hebben
Yups.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
als jij het zegt, geloof dat ik me op de wc zou opsluiten tot de dag klaar is
Geflapst met de decenniaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Yups.![]()
Hallo lui!
Twee decennia met J. vandaag. Ik vind het maar maf!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Yups.![]()
Hallo lui!
Ouwe doos dit datquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Yups.![]()
Hallo lui!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Yups.![]()
Hallo lui!
Ik vind de voorbeelden die zij als gekke smaakcombinaties benoemen wel wat saai.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef AnneX het volgende:
Jelui postten vanmorgen over vreemde smaakcobi’s.
Nu.nl leest mee https://www.nu.nl/eten-en(...)g-niet-in-zicht.html
Echt heel erg irritant wanneer mensen dat doen, Loekie_Struckquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Drie mailtjes van Coolblue. De eerste en de derde keer werd mijn naam verkeerd geschreven, allebei anders. Dat is ook al de derde keer deze maand dat mijn naam verkeerd wordt geschreven door mensen. Ik vermoed een complot.
Dat denk ik ook, Lukkie_Strikkequote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Drie mailtjes van Coolblue. De eerste en de derde keer werd mijn naam verkeerd geschreven, allebei anders. Dat is ook al de derde keer deze maand dat mijn naam verkeerd wordt geschreven door mensen. Ik vermoed een complot.
Loekie, moet je dan niet bij mini haar hubbie klagen of werkte die voor een andere blauwe?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laat Danny dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, we mogen bij het affiliate netwerk van Coolblue dus dat is wel geinig. Dan kan ik via mijn eigen link dingen kopen in plaats van die van FOK!
Protection against coughquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Less irritating?
Van Luckies raak ik instant schor en kapot voor een week.Was altijd vaste prik op festivals.
Bij genoeg volume van de tumoren wordt de hoest wel minderquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:14 schreef Lonaa het volgende:
Less irritating?
Van Luckies raak ik instant schor en kapot voor een week.Was altijd vaste prik op festivals.
Oh dat is het probleem.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij genoeg volume van de tumoren wordt de hoest wel minder
Het schijnt dat je van roken DEAUDT kunt gaanquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van roken DEAUDT kunt gaan
Dit heeft ervoor gezorgd dat je per direct vanaf heden gestopt bent hequote:
Soberso. Als ik dat geweten had was ik uberhaupt nooit begonnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit heeft ervoor gezorgd dat je per direct vanaf heden gestopt bent he![]()
Graag gedaan
Het is een complotquote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Soberso. Als ik dat geweten had was ik uberhaupt nooit begonnen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:13 schreef fietsie het volgende:
Op zich voor een mod wel handig![]()
[ afbeelding ]
Lol ja. Wij hebben nog geen referralcode dus die link hierboven is netjes van FOK! en dat hou ik natuurlijk ook zo.quote:
Wiske.quote:
Ik vind het best een leuk concept, maar de prijzen echt belachelijk. Zag bij andere dat ze dan soms een supersimpel topje uitzochten, maar dan wel eentje van 80 euro.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
Outfits van Outfittery zijn leuk en passen goed. Totaal 4 outfits wn nog wat bits/pieces om te variëren.
Alleen 750 euro is een beetje een aanslag op m’n budget. Wellicht dat ik er 1 of 2 terug stuur. Heb al soortgelijke (variatie) items in de kast.
Het valt me ook wel mee ja. Alleen is het effe teveel qua budget. Dus ik stuur 1 trui, 1 shirt en het vest terug. Dat zijn basics en scheeltquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind 750 best meevallen voor wat je ervoor krijgt.
quote:
Voor die hoeveelheid spul toch niet heel gek?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat.
4 broeken
1 blazer
3 overhemden
2 truien
1 paar schoenen
1 riem
1 vest
3 shirts
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor die hoeveelheid spul toch niet heel gek?
Ow spuit 11
Als niet roker kan ik het mij niet voorstellen. Tabak is toch hetzelfde, of smaakt het oprecht anders?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]Luckies zijn significant slechter. Smeriger ook.
Tabak wordt bewerkt met blends en elke sigarettenfabrikant gebruikt daarvoor andere smaken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
Als niet roker kan ik het mij niet voorstellen. Tabak is toch hetzelfde, of smaakt het oprecht anders?
Bij koffie kan ik het mij voorstellen omdat de koffieplant een heel geslacht is, en de boon daadwerkelijk verschil maakt (en het branden en blenden).quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Smaakt echt anders. Ik ben al jaren gestopt dus geen idee hoe het nu is, maar er is/was echt wel smaakverschil tussen verschillende merken.
Koffie bestaat ook allemaal uit gemalen bonen, dat smaakt toch ook niet allemaal hetzelfde?
Slechts een deel van de tabak in een sigaret bestaat uit tabaksblad. De rest bestaat uit de gemalen delen van de tabaksplant. Deze gemalen delen worden bespoten en met allerlei stoffen geïmpregneerd met als doel om de nicotine zo efficiënt mogelijk aan de roker toe te dienen. Hierdoor wordt de verslavingskans vergroot. Ook worden stoffen toegevoegd om de smaak te verbeteren. In de VS bestaat 10% van het gewicht van een sigaret uit allerlei toegevoegde stoffen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij koffie kan ik het mij voorstellen omdat de koffieplant een heel geslacht is, en de boon daadwerkelijk verschil maakt (en het branden en blenden).
Bij tabak kan ik het mij gewoon minder voorstellen, meer ook omdat ik het nooit gebruikt heb. En volgens mij is tabak maar 1 soort plant.
Dat klinkt best smerigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Slechts een deel van de tabak in een sigaret bestaat uit tabaksblad. De rest bestaat uit de gemalen delen van de tabaksplant. Deze gemalen delen worden bespoten en met allerlei stoffen geïmpregneerd met als doel om de nicotine zo efficiënt mogelijk aan de roker toe te dienen. Hierdoor wordt de verslavingskans vergroot. Ook worden stoffen toegevoegd om de smaak te verbeteren. In de VS bestaat 10% van het gewicht van een sigaret uit allerlei toegevoegde stoffen.
https://www.jellinek.nl/i(...)o/soorten-en-prijzen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:42 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
Roken zoals roken bedoeld was
Thuis doe je dat niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:25 schreef borisz het volgende:
Bij moeders Steam weer eens opgestart.
Paar uurtjes gegamed.. Fijn. Lang geleden
.
Ik heb thuis alleen nog een laptop en dat gamet niet fijn. Wil ooit een nieuwe PC aanschaffen, maar ja ik wil nog zoveelquote:
Hoe is het nu bij jullie? Nog erg in de wachtstand?quote:
Ja, gewoon rustig aan het wachten. Ze heeft wel het idee dat het erg laag ligt, ze voelt het iig lager. En op de dag best wel wat krampen of harde buiken. Maar niet ondraaglijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:32 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Hoe is het nu bij jullie? Nog erg in de wachtstand?
PC > Consolequote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Playstation kopen.. Heb je niet het gezeik dat je niet voldoet aan de laatste hardware eisen..
Hopelijk doen de krampen alvast watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, gewoon rustig aan het wachten. Ze heeft wel het idee dat het erg laag ligt, ze voelt het iig lager. En op de dag best wel wat krampen of harde buiken. Maar niet ondraaglijk.
Gaat prima. Hardlopen en al een paar dagen bezig met tuin onderhoud (klaar maken om allerlei planten te kopen en planten). Verder speel ik veel spellen om de tijd te verdrijven.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:35 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Hopelijk doen de krampen alvast watLukt het jou ook een beetje om afleiding te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |